OIS IHME JOS TÄÄLTÄ LÖYTYIS AITOJA HEINOLASSA ASUVIA NEITOJA

Anonyymi-ap

Homoja ja mielenvikaisia kyllä löytyy.

Terveisin: Setä 48 vuotias HEINOLA

49

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Et ole saatanan rotta vastannut että miksi laitoit sen kuvan tyttärelleni ja enkö käskenyt että et ota häneen heti yhteyttä?

Milloin voimme tavat keskusteltakasemme asiasta vai haluat poliisien hoitavan asian?

• Anonyymi
      UUSI

Nyt olisi aika alkaa selittämään lähettämääsi kuvaa minimuna rotta!!

• Anonyymi
      UUSI

Onhan Heinolassa neitoja, kun on lukiot ja muutkin koulut. Se on ihan eriasia, kuka niitä neitoja saa! Pitää olla KRITEEREITÄ! Ei käy pitkin Heinolan katuja lenkkasevat autottomat, asunnottomat, pienimunaiset varhaiseläkeläiset.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi laitoit ilmoituksen ilman sinistä nimimerkkiä? Sinähän setä valehtelet. Olet sanonut, että et laita tänne mitään ilman sinistä nimimerkkiä. Ja senhän huomaavat neitosetkin! Ei valehtelijat saa neitoja!

• Anonyymi
      UUSI

Trollin housuun tullut jo hätäpaska kun tytön isukki uhkaili jo aika rankasti kostoa tälle vajakille joka rimpuilee ja piipittää joka asiassa, eikä ymmärrä puhuttua ja kirjoitettua tekstiä!

Toistaa samaa piipitystään vuodesta toiseen ja vammaisuus pahenee!

• Anonyymi
        UUSI

PIIPITÄ ITESTÄS VAA

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

PIIPITÄ ITESTÄS VAA

ANNA11

Onko Anna Raunokki 11 cm / 48 v. myös vammainen kehityksessään jälkeenjäänyt?

Apukoulun priimus kun osaa jopa piipittää pedofiilisetänsä tapaan täysin!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Anna Raunokki 11 cm / 48 v. myös vammainen kehityksessään jälkeenjäänyt?

Apukoulun priimus kun osaa jopa piipittää pedofiilisetänsä tapaan täysin!

SETÄ EI OO MIKÄÄ PEFOFIILI VAA NORMAALI HETERO SETÄ JA HETERONA PYSYY JOTE PIDÄ PÄÄS KIINNI

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SETÄ EI OO MIKÄÄ PEFOFIILI VAA NORMAALI HETERO SETÄ JA HETERONA PYSYY JOTE PIDÄ PÄÄS KIINNI

ANNA11

Joko Annalla on tissit? Ja onko pillun karvat? Montako kertaa Rauno on nussinut sinua?

• Anonyymi
      UUSI

Sinähän sen alan asiantuntijana parhaiten tiedät.

• Anonyymi
        UUSI

PIIPITÄ ITESTÄS VAA TAAS!!

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI

Enpä ole Rauno.

• Anonyymi
      UUSI

Eikö vieläkään ole neitosta löytynyt.
      On nyt ihme,vaikka jo 13 vuotta etsinyt.

• Anonyymi
        UUSI

Anna 11 cm ja Raunokki setä 171,3 cm!?

• Anonyymi
        UUSI

Ajattele setä. Aloit täältä etsimään 13 vuotta sitten neitosia, vaikka 18 vuotiaita. Nyt he ovat 31 vuotiaita ja eivät sovi sinun ikähaarukkaan. Raunon maksimi-ikä neitosille on 25 vuotta. Jos silloin olisit valinnut 18 vuotiaan, niin olisit jo heittämässä tätä neitosta pellolle. Siinä näette neitoset, miten on lyhyt tuo Rauno sedän rakkaus!

• Anonyymi
      UUSI

Setä ei ole uskaltanut tehdä uutta sinistä nimimerkkiä kun jäi kiinni.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ilman sinistä homonimimerkkiä saa neitosia! Ja kun piti taas alkaa Annana 11 v. esiintymään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ilman sinistä homonimimerkkiä saa neitosia! Ja kun piti taas alkaa Annana 11 v. esiintymään.

SETÄ EI ESIINNYT TYTTÖNÄ KUSIPÄÄ!! PAINA SE LAITOS PÄÄHÄSI ETTÄ MÄ OON TYTTÖ!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SETÄ EI ESIINNYT TYTTÖNÄ KUSIPÄÄ!! PAINA SE LAITOS PÄÄHÄSI ETTÄ MÄ OON TYTTÖ!!

Kovin olet Anna nuorena joutunut laitokseen? Harmi TODELLAKIN harmi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kovin olet Anna nuorena joutunut laitokseen? Harmi TODELLAKIN harmi.

SÄ SE LAITOS KAKARA OOT MUTTA ET SITÄ TAJUA KU OOT SIKIÖN TASOLLA

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SÄ SE LAITOS KAKARA OOT MUTTA ET SITÄ TAJUA KU OOT SIKIÖN TASOLLA

ANNA11

Vastaukset on juuri kuin sedän tokaisemia, eli etpä Raun(i)o pystynyt palstalakkoon!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaukset on juuri kuin sedän tokaisemia, eli etpä Raun(i)o pystynyt palstalakkoon!

MÄ EN OO SETÄ VITU KUSIPÄÄ MUTTA ET SITÄ TAJUA

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ANNA11

Oletko sitten täti? Mutta tädeillä on yleensä tissit ja pillun karvat. Ei 11 vuotiailla taida olla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitten täti? Mutta tädeillä on yleensä tissit ja pillun karvat. Ei 11 vuotiailla taida olla?

mä oon tyttö enkä mikää täti paina sekalloos

anna11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ANNA11

Ja olet ollut 11V jo 13 vuoden ajan???
        Eikö matematiikka suju?

• Anonyymi
      UUSI

JÄTTÄKÄÄ SETÄ RAUHAAN!
      HÄN ON MIES MITÄ USEIMNAT TEISÖ EIVÖG OLE!
      MINNI14

• Anonyymi
        UUSI

TEISÖ EIVÖG? HEH HEH!

• Anonyymi
        UUSI

Joku alkoi trollaamaan lasten nimimerkeillä että ihmiset luulisivat että itse setä trollaa.

• Anonyymi
      UUSI

SEDÄLLÄ RIITTÖÄ NAISIVA!
      t:KARI14

• Anonyymi
        UUSI

RIITTÖÄ NAISIVA? heh heh.

• Anonyymi
      UUSI

ALOITTAJA EI OLE AITO HEINOLAN HOMOISETÄ KOSKA EI OLE SINISTÄ HOMOTUNNUSVÄRIÄ

• Anonyymi
        UUSI

SULLA ON SE SININE TUNNUSVÄRI OTASSAS JA PERSEESSÄ!!

ANNA11

• Anonyymi
      UUSI

Onko taas sedän sininen homotunnusväri estettynä, kun kirjoittelee taas tänne Annana 11 vuotiaana? Ottaako kupoliin?

• Anonyymi
        UUSI

Se on estetty, ei pysty klikkaamaan hänen sinistä nimimerkkiään mitä aiemmin käytti eilen ja tänään.

• Anonyymi
      UUSI

Anna11v on huora.

• Anonyymi
        UUSI

Ei Anna voi olla huora, kun sillä ei ole tissejä, eikä pillun karvoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Anna voi olla huora, kun sillä ei ole tissejä, eikä pillun karvoja.

MULLA ON TISSIT JA KARVATO KLITORIS VITU KUSIPÄÄ!!

ANNA11

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

MULLA ON TISSIT JA KARVATO KLITORIS VITU KUSIPÄÄ!!

ANNA11

Siis nyt myönsit, että olet huora? Klitoriksessa ei ole karvoja, vaan mahdolliset karvat ovat uloimmissa häpyhuulissa. Oletkohan viisas? Ja oletko nähnyt vittua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis nyt myönsit, että olet huora? Klitoriksessa ei ole karvoja, vaan mahdolliset karvat ovat uloimmissa häpyhuulissa. Oletkohan viisas? Ja oletko nähnyt vittua?

No onko Rane ennenkään ollut viisas tai tiennyt naisen anatomiasta? Ei tiennyt että naisilla on sisemmät ja ulommat häpyhuulet ja kirjoitti klitoriksen väärin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No onko Rane ennenkään ollut viisas tai tiennyt naisen anatomiasta? Ei tiennyt että naisilla on sisemmät ja ulommat häpyhuulet ja kirjoitti klitoriksen väärin.

Rane ei tajua näköjään että aika harvalla yksitoista vuotiaalla kasvaa rinnat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nähnyt, koskenut, hastanut eikä mitenkään muutenkaan aistinut.
        Kohta alkaa 50. vuosi ilman muuta ihmiskontaktia kuin oma känsäinen käsi.

• Anonyymi
      UUSI

Se ois todellinen ihme jos jo viimein 13 vuoden jälkeen oppisit että noin iäkkäänä, ilman omaa kämppää, koulutusta ja osaamista ei kukaan kiinnostu sinusta.
      Olisit vain loinen kyljessä. Ei sellaista kukaan kaipaa.

• Anonyymi
        UUSI

Heinolasta löytyy satoja sinun ikähaarukkasi sopivia neitoja. Mutta kun kukaan ei ole kiinnostunut tuollaisesta varattomasta, autottomasta, tyhjätaskuisesta minimunasta.

• Anonyymi
        UUSI

Älä sano; osa naisista riippuu miehessä ihan seksin tai yhteisen harrastuksen ryyppäämisen vuoksi.

• Anonyymi
      UUSI

Vittu eihän klitoriksessa kuulukkaan olla karvoja Anna ja Rane ei tiedä pillusta mitään voi voi miten avuttomia tyyppejä.

• Anonyymi
        UUSI

ONPAS! MULLON ON KLITORIKSDA KARVOJA SENKIN LATVAJAAKKO!
        ANNA11

• Anonyymi
      UUSI

Eläkeläisten tansseissa voisi käydä flaksi. Ilta kuluisi kahden kynttilän palaessa ja viulumusiikin soidessa taustalla; cd: kin käy, jos ei ole varaa oikeisiin soittajiin. Uunissa hautuumaa viilletty HK sininen (HooKoo blööö), jota myöhemmin leikataan chippendale-veitsellä, sekä haarukalla. Jos siitä juhlaillalisesta ei tullut ilmavaivoja naiselle, niin sitten mekko nurkkaan ja odottamaan nelinkontin sisään tunkeutuva ritaria😁

• Anonyymi
      UUSI

Joko sulla Anna on menkat alkanut,valkovuotoa jo varmaan erittyy.

• Anonyymi
        UUSI

MITÄS LUULET?
        ANNA11

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2162
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      2019
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1415
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1069
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      57
      977
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      958
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      40
      843
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      809
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      770
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      744
    Aihe