Perussuomalaisten puheenjohtaja Riikka Purra puhui lauantaiaamuna perussuomalaisten puoluekokouksessa Lahdessa.
Purra totesi perussuomalaisten saaneen läpi maahanmuuton kiristyksiä hallituksessa, mutta arvioi työtä olevan vielä edessä. Hän arvosteli koulutusperäistä maahanmuuttoa ja sanoi suomalaisten nuorten olevan nykyään tietoisia siitä, ettei kaikille alueille voi mennä.
MAINOS - SISÄLTÖ JATKUU ALLA
Learn more
– Mikä on suomalaisuuden ylin? Tärkeistä tärkein. Minusta suomalaisuuden ja Suomen puolustaminen. Isänmaan, suomalaisen elämäntavan ja kulttuurin, kansallisvaltion ja kansan, suomen kielen puolustaminen, Riikka Purra sanoi.
Hänen mukaansa suomalaisuuden puolustaminen on puolueen tärkein arvo, joka kuuluu ”perussuomalaiselle lökäpöksyäijälle ja pukumiehelle” sekä ”joka naiselle oppiarvoon, palkkapussiin ja asuinpaikkaan katsomatta.”
– Se ei ole pelkistettävissä sen paremmin äänien, rahan kuin muunkaanlaisen vallan pelimerkeiksi. Kyseessä on perustavanlaatuinen arvo, Riikka Purra totesi.
Puoluejohtaja sanoi suomalaisuuden olevan ”hyökkäyksen kohteena” monella rintamalla. Hänen mukaansa kyse ei ole sotilaallisesta hyökkäyksestä, sillä sitä vastaan Suomi on varustautunut hyvin.
– Suomalaisuutta on muutaman vuosikymmenen ajan rapautettu aktiivisin poliittisin päätöksin sisältäpäin. Suomi, suomalaisuus, suomalainen kulttuuri ja elämäntapa, meidän kansallisaarteemme, on joutunut vähitellen etenevän tihutyön ja anteeksiantamattoman välinpitämättömyyden kohteeksi, Purra totesi.
Perussuomalaisten puheenjohtaja katsoo, että tämän seurauksena suurten kaupunkien lähiöiden katukuva on muuttunut ”tunnistamattomaksi”.
– Suomen kieltä kuulee ja näkee kaupungeissa yhä vähemmän, koska kyllähän kaikki osaavat englantia. Olemme saaneet katujengit, yli rajojen toimivat järjestäytyneen rikollisuuden toimijat, lentävät raketit juhlapäivinä, sukupuolten segregaatiota, islamilaisia madrassakouluja ja naisten häpeälliseen peittämiseen liittyvää liiketoimintaa, Riikka Purra luetteli.
verkkouutiset
Suomalaisuutta on muutaman vuosikymmenen ajan rapautettu
Anonyymi-ap
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
mrrrr
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703