Kuin monet palstalla, että tasot ovat elävää elämää.
Lana M.
Olen samaa mieltä
40
585
Vastaukset
- Anonyymi
Taas esität Lanaa, feikki.
- Anonyymi
Olet fiksu likka, Lana.
- Anonyymi
Aloittaja esittää Lanaa ja se on rikos.
- Anonyymi
Mitä sanotte, jos annettaisiin näiden idioottien jauhaa noista tasoista ja keskitytään me muut kivempiin ja järkevämpiin asioihin?
- Anonyymi
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
Olen kyllä, esimerkiksi sen mitä tekisitte, jos voittaisitte miljoonan! Tarkoitin sitäpaitsi Suomi24:än ulkopuolella!
- Anonyymi
Tasoja ei ole, sen sijaan on taajuuksia. Suunnilleen samantyyppinen taajuus pitää olla parilla, muuten suhde ei toimi.
- Sheena- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
hyvä kun nostat esiin tän vaietun tabun
- Anonyymi
Vaietun? Tämän jatkuvaan jauhetun paremminkin.
- Anonyymi
Naisten mielestä yt-miehiä on liian vähän ja at-miehiä liikaa.
- Anonyymi
Jos tasoja olisi, niistä puhuttaisiin myös luonnossa, mutta kun ei puhuta.
- Anonyymi
Kyllä mä näistä paskapuheista toivun, kun en lue näitä enää.
- Anonyymi
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
Ehkä luen, koska on usein tekemisen puutetta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603936Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163765Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983551Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813367Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363129Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582618- 502575
- 1112422
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142149Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182139