Kuin monet palstalla, että tasot ovat elävää elämää.
Lana M.
Olen samaa mieltä
40
625
Vastaukset 40
- Anonyymi
Taas esität Lanaa, feikki.
- Anonyymi
Olet fiksu likka, Lana.
- Anonyymi
Aloittaja esittää Lanaa ja se on rikos.
- Anonyymi
Mitä sanotte, jos annettaisiin näiden idioottien jauhaa noista tasoista ja keskitytään me muut kivempiin ja järkevämpiin asioihin?
- Anonyymi
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
Olen kyllä, esimerkiksi sen mitä tekisitte, jos voittaisitte miljoonan! Tarkoitin sitäpaitsi Suomi24:än ulkopuolella!
- Anonyymi
Tasoja ei ole, sen sijaan on taajuuksia. Suunnilleen samantyyppinen taajuus pitää olla parilla, muuten suhde ei toimi.
- Sheena- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
hyvä kun nostat esiin tän vaietun tabun
- Anonyymi
Vaietun? Tämän jatkuvaan jauhetun paremminkin.
- Anonyymi
Naisten mielestä yt-miehiä on liian vähän ja at-miehiä liikaa.
- Anonyymi
Jos tasoja olisi, niistä puhuttaisiin myös luonnossa, mutta kun ei puhuta.
- Anonyymi
Kyllä mä näistä paskapuheista toivun, kun en lue näitä enää.
- Anonyymi
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
Ehkä luen, koska on usein tekemisen puutetta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
- 40495
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432