Kuin monet palstalla, että tasot ovat elävää elämää.
Lana M.
Olen samaa mieltä
39
371
Vastaukset
- Anonyymi
Taas esität Lanaa, feikki.
- Anonyymi
Olet fiksu likka, Lana.
- Anonyymi
Aloittaja esittää Lanaa ja se on rikos.
- Anonyymi
Mitä sanotte, jos annettaisiin näiden idioottien jauhaa noista tasoista ja keskitytään me muut kivempiin ja järkevämpiin asioihin?
- Anonyymi
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä ole vielä koskaan pystynyt mihinkään järkevään keskusteluun. -sivusta
Olen kyllä, esimerkiksi sen mitä tekisitte, jos voittaisitte miljoonan! Tarkoitin sitäpaitsi Suomi24:än ulkopuolella!
- Anonyymi
Tasoja ei ole, sen sijaan on taajuuksia. Suunnilleen samantyyppinen taajuus pitää olla parilla, muuten suhde ei toimi.
- Sheena- Anonyymi
Totta.
- Anonyymi
hyvä kun nostat esiin tän vaietun tabun
- Anonyymi
Vaietun? Tämän jatkuvaan jauhetun paremminkin.
- Anonyymi
Naisten mielestä yt-miehiä on liian vähän ja at-miehiä liikaa.
- Anonyymi
Jos tasoja olisi, niistä puhuttaisiin myös luonnossa, mutta kun ei puhuta.
- Anonyymi
Kyllä mä näistä paskapuheista toivun, kun en lue näitä enää.
- Anonyymi
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et toivu, koska et halua toipua. Tykkäät itkeä, kun se on ainut tapasi saada huomiota. Mene mieluummin vaikka halaamaan äitiäsi, niin tulee parempi mieli. Miksi kidutat itseäsi? Taidat olla masokisti.
Ehkä luen, koska on usein tekemisen puutetta.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456816
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242552- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253