Palstalla on paljon kirjoiteltu miesten pituudesta, mutta ei sillä paljon tunnu olevan merkitystä. Koko kansan suurmieheksi nousi Meksikon presidentti joka oli lähes vain "munan mittainen", kansastaan huolta pitänyt mies onkin julistettu maan suurimmaksi.
"Tiettävästi historian lyhin valtionpäämies. Sapoteekki-intiaaneihin kuulunut Benito Juarez (1806–72) toimi Meksikon presidenttinä ilman Napoleon-kompleksia. Juarez puolusti vähemmistöjen asemaa, edisti demokratiaa ja vastusti eurooppalaisten puuttumista Meksikon asioihin. Juarezia pidetään yhtenä Meksikon suurimmista kansallissankareista. Hänen syntymäpäivänsä on maan ainoa yksittäisen henkilön kunniaksi pidettävä kansallinen vapaapäivä."
Mies oli miehekäs huimalla 137 cm pituudellaan, vaikka tuostakin olisi ottanut sentin pois, silläkään ei olisi ollut merkitystä.
AV
Pienikin voi olla suuri
5
144
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi harvoja asiallisia aloituksia.
- Anonyymi
Mitä tuosta pituudesta jauhamaan. Itse olen 188cm, eikä se ole tuonut mulle mitään etua verrattuna lyhyempiin tovereihin.
Sitäpaitsi maasta se pienikin ponnistaa.
>simiti<- Anonyymi
188 on hyvä pituus:)
Pituudesta ja voimasta ei kannattaisi aloittaa edes keskustelua, aina löytyy pidempiä ja voimakkaampia. Sitä paitsi, eikös ihminen lyhene ja heikkene vanhetessaan? Ei kannata liikaa hehkuttaa ja pitää tärkeimpänä asiana pituutta ja voimaa...loppusuorilla olemme kai itse kukin kuin hitaasti tyhjenevä vappupallo:)
AV - Anonyymi
näin on meikä on erittäin komea yksilö niin ärsyttää et ihmiset kateellisena luulee et se jotenkin automaattisesti auttaa jossain asioissa
- Anonyymi
Charles Chaplin oli pienisuuri mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833