Aviomies muutti lähes 1,5 v sitten remontin alla olevaan omakotitaloon asumaan yksinään (lapsi oli tuolloin alle vuoden ikäinen). Kävi aluksi vain nukkumassa erillään, mutta alkoi vähitellen viettää enemmän ja enemmän aikaa talollaan. Nykyisellään saattaa mennä 1-2 vk, ettei hänestä kuulu mtn, jos jostain kiukuttelemaan alkaa. Joskus taas saattaa käydä päivittäin 0,5-2 h sohvalla puhelinta katsomassa. Parisuhdeterapiaa ei kuulema tarvita. Onko kellään kokemusta avioliitosta eri osoitteissa eläen? Itsestäni tuntuu, että elän yh-arkea lasten kanssa, ja mies taas on palannut elämään arkea ilman lapsia yksinään...
Kuinka usein erillään asuvat parit näkevät
13
226
Vastaukset
- Anonyymi
Heitä ulos
- Anonyymi
Ei ole välttämättä akalla varaa yrittää heitellä mitään.
- Anonyymi
Se on heittänyt sut jo pihalle. Et vaan ole tajunnut sitä vielä(kään).
Kyse on siitä onko halua korjata mitään vai ei.
Tuosta huokuvilla asenteilla ei ole kuitenkaan mitään korjausliikkeitä tiedossa. - Anonyymi
Jaa. Jos teillä on lyhyt välimatka, niin kuulostaa hyvin oudolta. Ainakin se kuulostaa hyvin oudolta, jollei teillä ole selkeää rutiinia. Tämä siitäkin huolimatta, että itse olen elänyt koko parisuhteeni ajan (yli 10 vuotta) eri osotteissa ja pitkän välimatkan päässä.
- Anonyymi
Lisään vielä, että kun kuviossa on lapsikin mukana, niin en ikinä katselisi tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että kun kuviossa on lapsikin mukana, niin en ikinä katselisi tuollaista.
Eli jatkaisit samaan malliin ettei tilanne pahenisi, mutta silmät kiinni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jatkaisit samaan malliin ettei tilanne pahenisi, mutta silmät kiinni?
Miten onnistuit kääntämään vastaukseni noin, kun juuri sanoin, etten katselisi tuollaista tilannetta, jota aloittaja kuvaili. Ei lasten ollessa mukana kuviossa voi kulkea miten sattuu ja milloin sattuu kiinnostamaan. Tuulella käyvä kumppani vailla mitään rutiineja olisi ehdoton nou nou.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten onnistuit kääntämään vastaukseni noin, kun juuri sanoin, etten katselisi tuollaista tilannetta, jota aloittaja kuvaili. Ei lasten ollessa mukana kuviossa voi kulkea miten sattuu ja milloin sattuu kiinnostamaan. Tuulella käyvä kumppani vailla mitään rutiineja olisi ehdoton nou nou.
Eli pahentaisit siis tilannetta sen lapsenkin kannalta, kun se ei sulle muka sovi, vaikka luitenkin ihan itse olet ollut sitä tilannetta omin käsin tuollaiseksi tekemässä?
Ei kuullosta järkevältä, vaan pelkältä ajattelemattomalta tunnereaktiolta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pahentaisit siis tilannetta sen lapsenkin kannalta, kun se ei sulle muka sovi, vaikka luitenkin ihan itse olet ollut sitä tilannetta omin käsin tuollaiseksi tekemässä?
Ei kuullosta järkevältä, vaan pelkältä ajattelemattomalta tunnereaktiolta.En missään tapauksessa. Minähän en olisi koskaan päästänyt tilannetta tuollaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En missään tapauksessa. Minähän en olisi koskaan päästänyt tilannetta tuollaiseksi.
Se on hyvä lähtökohta. Tuossa ollaan kyllä hyvin jälkijättöisesti nyt tilannetta miettimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuullosta järkevältä, vaan pelkältä ajattelemattomalta tunnereaktiolta.Aloittajan on kuitenkin pakko tuolle jotakin tehdä. Lapsi kasvaa ja alkaa tajuta tilanteen sekä suurella todennäköisyydellä jossain kohtaa oireilla tuota epämääräisyyttä. Tuohon on pakko löytyä jokin järki, yhdessä tai erikseen.
Sehän on täysin ok, että aina ei olla yhdessä, mutta se ei tarkoita, että kuljettaisiin miten sattuu, täysin ennakoimattomasti ja sen mukaan kiukuttaako tänään vai ei. Tuollainen ei ole aikuisten touhuja ja opettaa lapselle huonon esimerkin elämästä. Pitää sopia kuka on missä on ja milloin on. Viikoaikataulu, kuukausiaikataulu, mikä nyt sattuu heidän tilanteeseensa sopimaan. Tuleeko mies aloittajan sohvalle, menevätkö he sinne talolle, meneekö lapsi välillä sinne talolle keskenään isänsä kanssa jne. Järkevä ja yhdessä sovittu aikataulu, joka tietysti joustaa yllättävien tilanteiden sattuessa. Ei tämä rakettitiedettä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä lähtökohta. Tuossa ollaan kyllä hyvin jälkijättöisesti nyt tilannetta miettimässä.
Voi voi. Joskus asiat on pakko korjata myös jälkikäteen. Shit happens ja sitten setvitään, mutta ei tilanne tuollaisenakaan voi loputtomiin roikkua.
- Anonyymi
No voi että.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061572
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup81041- 59927
- 64768
- 1750
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329721J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen68694- 44673
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta8629Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta58627