Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
66
12935
Vastaukset
- Anonyymi
Meneekö miehelle?
- Anonyymi
Oisiks sä tuolla tavalla jollekin tärkeä vai huuhaakontsaako haet tästä setämiehen aloituksesta? Get well soon big buddy
- Anonyymi
No vieppä ihan rauhassa lopputuloksena omista haavoistaan vastaa jokainen itse vaikka usein aiheutui muiden toimesta mutta siihen niihinkin voi vaikuttaa sillä että osaa katsoa keneen keihin luottaa
- Anonyymi
Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.
Minä en ainakaan halua koskaan enää nähdä häirikköä! En halua mitään muuta häneltä kuin sen että pysyisi aina kaukana minusta!
- Anonyymi
Tuo ei kyllä ole millään tavalla realistista että ihmisestä voisi nähdä välttämättä että tulee satuttamaan. Joistain näkee, joistain näkee jotain ja joistain ei nää ennen kun kosahtaa. Kenelläkään ei ole oikeutusta toimia paskasti sen varjolla että toisen pitää huomata tai muuten olisi ansainnut sen. Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jokainen itse vastaa haavoistaan ja kivuistaan. Eihän sellaista voi kukaan muu toisen puolesta tehdä. Jokaisella siis omat vastuunsa. Jokaisella on vastuu kohdella toisia ihmisarvoisesti vaikka kusettamiseen olisi hyvät mahdollisuudet. Piileksiä voi monesta syystä. Myös hyvistä syistä. Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. Ei sellaisen kanssa tarvitse lyödä päätä seinään ja ottaa turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta
Ei sul taida olla omia lapsia?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan halua koskaan enää nähdä häirikköä! En halua mitään muuta häneltä kuin sen että pysyisi aina kaukana minusta!
Minä taas en gubbe halua nähdä ketään. Kaikki ovat jollain tavalla häiritseviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei kyllä ole millään tavalla realistista että ihmisestä voisi nähdä välttämättä että tulee satuttamaan. Joistain näkee, joistain näkee jotain ja joistain ei nää ennen kun kosahtaa. Kenelläkään ei ole oikeutusta toimia paskasti sen varjolla että toisen pitää huomata tai muuten olisi ansainnut sen. Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jokainen itse vastaa haavoistaan ja kivuistaan. Eihän sellaista voi kukaan muu toisen puolesta tehdä. Jokaisella siis omat vastuunsa. Jokaisella on vastuu kohdella toisia ihmisarvoisesti vaikka kusettamiseen olisi hyvät mahdollisuudet. Piileksiä voi monesta syystä. Myös hyvistä syistä. Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. Ei sellaisen kanssa tarvitse lyödä päätä seinään ja ottaa turpaan.
” Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. ” Onhan näiden jästien kanssa väännetty joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas en gubbe halua nähdä ketään. Kaikki ovat jollain tavalla häiritseviä
Ne viillot ja karvasteleva punainen iho on kipeitä,olis kiva asia,jos niitä ei kukaan tekis toisille!ihoni on täynnä pieniä kipeitä mustelmia,joillain isompii,ihan kuin palohaavoja,onneks tekijä on tiedossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. ” Onhan näiden jästien kanssa väännetty joo
Kylä tosiasiat pitää sanoa,eikä se ole syyllistämistä!Kellään ei ole oikeutta tulla toisen kotiin varastelee,se o rikos ja mon ta kertaa käyty!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylä tosiasiat pitää sanoa,eikä se ole syyllistämistä!Kellään ei ole oikeutta tulla toisen kotiin varastelee,se o rikos ja mon ta kertaa käyty!!
Tämä on täysin uutta tietoa minulle, palstasetä. Meillä Lapissa sitä kutsutaan lainaamiseks
- Anonyymi
Mitä se paikkaaminen pitäisi sisällään?
En ole piilossa, vaikka en jossain tietyssä paikassa enää käykään. - Anonyymi
Huomenta! Olen kyllä osittain piilossa, koska💔
- Anonyymi
Itse taas olen osittain näkyvillä nytkin, naapuri voi spotata esim takaraivoni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas olen osittain näkyvillä nytkin, naapuri voi spotata esim takaraivoni
Jaahas se ois tälle viikolle vesisadetta luvassa, matot ois hyvä pestä just nyt kun ei tartte hinkkaa nii paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas se ois tälle viikolle vesisadetta luvassa, matot ois hyvä pestä just nyt kun ei tartte hinkkaa nii paljon
Tai säitä tulee säitä menee, välillä on aurinkoista ja välillä hapokasta sadetta. Mikä käy tuulella? No mylly ainakin öhöhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopikos ne pehmeet vanhat farkut jalkaan,tumman siniset ja mitä muuta tällä kertaa!Missä pesit ne matot?Olet kyllä yhteiskunnan kriminaali,joka pitäis laittaa lukkojen taa!
- Anonyymi
Erittäin näpsäkkä aloitus palstasetä, ytimekäs riittävän yleisluontoinen ja kakoa porukkaa agitoiva. Voimia yolo
- Anonyymi
Olin joo poissa, lauantai-illasta asti sukuloimassa.
- Anonyymi
Sur sur sur sur sur sielläkös aivopieree ketjussa tai matkija ?
Pistä toki lukukerrat muistiin. - Anonyymi
ime munaa lepakko
- Anonyymi
Gubbe gay hä o!ilkeä satuttaja
- Anonyymi
Olen kalju ja en tule esille.
- Anonyymi
Kalju lepakko lentelee naapuris hame korvissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalju lepakko lentelee naapuris hame korvissa
It’s okay, i am this tolerant one here. Love is love mate
- Anonyymi
AP se joka haavat teki ei niitä korjaa.
Sä opettelet suhtautumaan häneen toisin kuin ennen
Ja voi tulla joku sopivampi joskus viel vastaan jonka kanssa haavat umpeutuukin.
Mutta sinun tehtäväsi on unohtaa hänet
Ei roikkua . Ei järjestää mitää paskaa lisää
Määilma ei toimi tavallasi . Eikä kaikki toimi reilusti
Vaan antaa olla. Ja unohtaa.
Pahin kosto minkä voi tehdä on rakentaa oma
Elämä nii kivaksi ja ihankasi yksin tai yhdessä jonkun uuden ihanan ihmisen kanssa ja kattoo sit miten
Jokaista exää kyrpii sun uusi onnesi !
Eli eteenpäin ... Älä roiku siinä !
Sivusta- Anonyymi
Kai nämä jotkut pätemisentarpeiset tallukat lukee innoissaan palstasetä tätä monologiasi vieläkin kakkulat nenulla. Hih
- Anonyymi
Vahingon ilo on se paras ilo körmyjen mielestä.
- Anonyymi
Ja tämän keskustelupalstatodellisuuden kauttako sitä syytä löytyy vahingoniloon? Näin ollen luonnehtisin folie deux- ilmiöksi. Joku pilli ja pulla täällä nääs pyörii naukumassa ihan kuutsalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän keskustelupalstatodellisuuden kauttako sitä syytä löytyy vahingoniloon? Näin ollen luonnehtisin folie deux- ilmiöksi. Joku pilli ja pulla täällä nääs pyörii naukumassa ihan kuutsalla.
Ja pitämässä monnin tuuheaa häntää pystyssä. Oh mr crowley watta da fak
- Anonyymi
En tahdo ketään. Niin syvät ovat haavat.
- Anonyymi
Olisipa elämä helppoa,mutta menneisyyden haavat ja kokemukset trikkeröityvät joidenkin ihmisten käytöksestä.
Kun on tarpeeksi saanut paskaa niskaan ei enää koskaan luota kehenkään.
Jokaisen onni on omissa käsissä,kuin myös onnettomuus ja murheet.
Ystävä on se joka uskaltaa sanoa asiat äänteet.
Ehkä joskus pystyy katsomaan itseään toisen ihmisen silmin.
Ihminen ei ole kertakäyttöesine,Varsinkin sukulaisista tulisi pitää huolta,olivatpa he kuinka ilkeitä tai väärässä. - Anonyymi
Unelmoinnin hinta on todellisuuteen paluun hetki. Sovittautuminen takaisin siihen, mikä tuntuu nyt hieman huonommalta. Kun haaveilusi joka oli aikoinaan täynnä uskottavia yksityiskohtia, on muuttunut ohimeneväksi hölmöilyksi. Kenenkään muun vastuuseen vetäminen on liian paksua.
- Anonyymi
Kuka näille psykedeelisille kivuliaan oloisille jupinoille peukuttaa? Heh hee
- Anonyymi
Etlö halua naida?
- Anonyymi
Projektio! Sen nimi on vastuunpakoilu eli projektio, mitä aapee harrastaa.
- Anonyymi
Projektio eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin.
Source:
Wikipedia - Anonyymi
Mistä tämän sinulle tuntemattoman tapauksen, eli aloittajaäijän tulisi ottaa vastuu? Herätkää ihmiset tähän päivään. Oot aapeegubbe kyllä todennäköisesti, mutta silti
- Anonyymi
Ota kiinni jos saat!!!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Minä en maksa sinun syrjähypyn tuottamaa siemennystä .
- Anonyymi
Tällaista monetarismia ei taida olla aloittajaäijä reaalissa tai sitten minun tiedot on vaillinaiset
- Anonyymi
Mikä juttu tämä on nyt
- Anonyymi
Senkus viet. Ei kiinnosta enää sun ja sinun typerän miehesi vainoaminen. Olen ottanut jo uuden kohteen itselleni.
- Anonyymi
Ota mitä tahdot mutta SINÄ saat osasi, yllätys myyjätär joka jakaa ilmaseks k kaupassa isoa peppua
- Anonyymi
Nyt et tainnut hervotonta monologia ylläpitävä palstasetä miettiä tätä provoa ihan loppuun saakka, mutta siitähän nää digaa
- Anonyymi
Nahhahhahaaa
- Anonyymi
Pakenetko omassa elämässäsi meneillään olevaa syöksylaskua siihen, että kuvittelet olemattoman perusteen vihan kohteesi aloittajaksi? Laita hame päälle
- Anonyymi
Kuvittele että käärme puree sinua ja sen sijaan että etsit vastamyrkkyä ja paranet, haluat etsiä käärmeen käsiisi ja tehdä sille selväksi että mitä se teki oli väärin.
- Anonyymi
You spin me right round, baby right round ,like a record baby, right round round round!
- Anonyymi
Aika purkkapoppia. Ootte vissiin aloittajaäijän kanssa samanhenkisiä ns
- Anonyymi
Ehkä sinun kannattaisi puhua kaivatulle itselleen. Hyvät Juhannukset!
- Anonyymi
Ei ole sellaista.
- Anonyymi
Olet läheisriippuvainen. Muut eivät ole vastuussa mitä teet elämälläsi. Hae apua.
- Anonyymi
En ole tehnyt mitään väärää. Hän teki kun teki aloitteen ja lähestyi. Leikki tunteilla. En halunnut sitä henkilöä mun elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt mitään väärää. Hän teki kun teki aloitteen ja lähestyi. Leikki tunteilla. En halunnut sitä henkilöä mun elämään.
Ei antanut myöskään anteeksi vaan vihotteli ja halusi kostaa. Ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei antanut myöskään anteeksi vaan vihotteli ja halusi kostaa. Ei kiitos.
Meitä oli kaksi naista. Olisi voinut valita sen toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä oli kaksi naista. Olisi voinut valita sen toisen.
Olet valehteleva kiusaaja ja sotket kaikkien asiat ! Lopetahan gubbe toi naisena leikkiminen ja Jätä ihmiset rauhaan! Ja meilleppä muille ei kuulu oletko lepakko vai hevonen,joten Jätä toisista tuo valehteleminen,oikeus katsoo asiat totuuden mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet valehteleva kiusaaja ja sotket kaikkien asiat ! Lopetahan gubbe toi naisena leikkiminen ja Jätä ihmiset rauhaan! Ja meilleppä muille ei kuulu oletko lepakko vai hevonen,joten Jätä toisista tuo valehteleminen,oikeus katsoo asiat totuuden mukaan!
Tämä itsesi trollaaminen on palstaäijä ja gubbe tavallaan aika hellyttävää. Mitä tahansa tekstiä huomion vuoksi.
- Anonyymi
Ei nämä sinun diagnoosit mitä näihin palstasedän avautumisiin kirjoittelet anna sellaista kuvaa, että olisit kykeneväinen tuottamaan mitään tietoa, jos ymmärrrät mitä tarkoitan? Aamuyöllä parkaiset tällaisia kieli poskella🤭
- Anonyymi
Suolikaksnelosen elämänkoulutirkistelijät herkutelleet palstasedän aloituksella oikein yli kymmenen tuhatta kertaa haha
- Anonyymi
Koira ei pääse karvoistaan?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18988845/esko-eerikaisen-rikostausta-ja-kevyesti-fi - Anonyymi
Unohda koko viesti. En jaksa kiinnostua mistään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1216942Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243797- 1862615
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2872510Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962121Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.101976Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001830Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1351421- 721336
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271315