Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Anonyymi-ap

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.

9

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Meneekö miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

No vieppä ihan rauhassa lopputuloksena omista haavoistaan vastaa jokainen itse vaikka usein aiheutui muiden toimesta mutta siihen niihinkin voi vaikuttaa sillä että osaa katsoa keneen keihin luottaa

• Anonyymi
        UUSI

Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.

Minä en ainakaan halua koskaan enää nähdä häirikköä! En halua mitään muuta häneltä kuin sen että pysyisi aina kaukana minusta!

• Anonyymi
        UUSI

Tuo ei kyllä ole millään tavalla realistista että ihmisestä voisi nähdä välttämättä että tulee satuttamaan. Joistain näkee, joistain näkee jotain ja joistain ei nää ennen kun kosahtaa. Kenelläkään ei ole oikeutusta toimia paskasti sen varjolla että toisen pitää huomata tai muuten olisi ansainnut sen. Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jokainen itse vastaa haavoistaan ja kivuistaan. Eihän sellaista voi kukaan muu toisen puolesta tehdä. Jokaisella siis omat vastuunsa. Jokaisella on vastuu kohdella toisia ihmisarvoisesti vaikka kusettamiseen olisi hyvät mahdollisuudet. Piileksiä voi monesta syystä. Myös hyvistä syistä. Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. Ei sellaisen kanssa tarvitse lyödä päätä seinään ja ottaa turpaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta

Ei sul taida olla omia lapsia?!

• Anonyymi
      UUSI

Mitä se paikkaaminen pitäisi sisällään?

En ole piilossa, vaikka en jossain tietyssä paikassa enää käykään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2370
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1911
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1324
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      801
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      757
    10. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27