Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Anonyymi-ap

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.

66

12922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meneekö miehelle?

• Anonyymi

Oisiks sä tuolla tavalla jollekin tärkeä vai huuhaakontsaako haet tästä setämiehen aloituksesta? Get well soon big buddy

• Anonyymi

No vieppä ihan rauhassa lopputuloksena omista haavoistaan vastaa jokainen itse vaikka usein aiheutui muiden toimesta mutta siihen niihinkin voi vaikuttaa sillä että osaa katsoa keneen keihin luottaa

• Anonyymi

Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika heikkoa oikeutusta, jos selittää itselleen että muiden nyt vaan ois pitäny olla ajatusten lukijoita tai ennustajia. Jokainen vastaa haavojensa parantamisesta, ei haavoistaan. Satuttamista se ei oikeuta ja haavan tekijällä on vastuu teoistaan.

Minä en ainakaan halua koskaan enää nähdä häirikköä! En halua mitään muuta häneltä kuin sen että pysyisi aina kaukana minusta!

• Anonyymi

Tuo ei kyllä ole millään tavalla realistista että ihmisestä voisi nähdä välttämättä että tulee satuttamaan. Joistain näkee, joistain näkee jotain ja joistain ei nää ennen kun kosahtaa. Kenelläkään ei ole oikeutusta toimia paskasti sen varjolla että toisen pitää huomata tai muuten olisi ansainnut sen. Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jokainen itse vastaa haavoistaan ja kivuistaan. Eihän sellaista voi kukaan muu toisen puolesta tehdä. Jokaisella siis omat vastuunsa. Jokaisella on vastuu kohdella toisia ihmisarvoisesti vaikka kusettamiseen olisi hyvät mahdollisuudet. Piileksiä voi monesta syystä. Myös hyvistä syistä. Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. Ei sellaisen kanssa tarvitse lyödä päätä seinään ja ottaa turpaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksen mä sais edellyttää vittu mun oli pakko opetella ei ole yhtään naista aikoinaan tullu vastaan joka ei sitä edellyttäny yksi syy miksi olen suositellu jättään ne naiset rauhaan joista olen ollu kiinnostunu tai joidenka kanssa olen ymmärtääkseni on minimi edellytys mu jokainenhan on oikeutettu tekemään elämällään mitä haluaa toki niin voi ehkä saada myös jokapojan unelma helvetin ei ole niitä helpoimpia käsiteltäviä jos et ymmärrä häntä/heitä yksi tavoistani kai varmistaa että lapsillani on varmasti luonnetta

Ei sul taida olla omia lapsia?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ainakaan halua koskaan enää nähdä häirikköä! En halua mitään muuta häneltä kuin sen että pysyisi aina kaukana minusta!

Minä taas en gubbe halua nähdä ketään. Kaikki ovat jollain tavalla häiritseviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kyllä ole millään tavalla realistista että ihmisestä voisi nähdä välttämättä että tulee satuttamaan. Joistain näkee, joistain näkee jotain ja joistain ei nää ennen kun kosahtaa. Kenelläkään ei ole oikeutusta toimia paskasti sen varjolla että toisen pitää huomata tai muuten olisi ansainnut sen. Ei pidä paikkaansa. Toisaalta jokainen itse vastaa haavoistaan ja kivuistaan. Eihän sellaista voi kukaan muu toisen puolesta tehdä. Jokaisella siis omat vastuunsa. Jokaisella on vastuu kohdella toisia ihmisarvoisesti vaikka kusettamiseen olisi hyvät mahdollisuudet. Piileksiä voi monesta syystä. Myös hyvistä syistä. Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. Ei sellaisen kanssa tarvitse lyödä päätä seinään ja ottaa turpaan.

” Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. ” Onhan näiden jästien kanssa väännetty joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en gubbe halua nähdä ketään. Kaikki ovat jollain tavalla häiritseviä

Ne viillot ja karvasteleva punainen iho on kipeitä,olis kiva asia,jos niitä ei kukaan tekis toisille!ihoni on täynnä pieniä kipeitä mustelmia,joillain isompii,ihan kuin palohaavoja,onneks tekijä on tiedossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Yksi niistä on toisen ihmisen kykenemättömyys aitoon, rakentavaan ja hyvään kommunokointiin ilman hyökkäävää tai syyllistävää ilmapiiriä. ” Onhan näiden jästien kanssa väännetty joo

Kylä tosiasiat pitää sanoa,eikä se ole syyllistämistä!Kellään ei ole oikeutta tulla toisen kotiin varastelee,se o rikos ja mon ta kertaa käyty!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylä tosiasiat pitää sanoa,eikä se ole syyllistämistä!Kellään ei ole oikeutta tulla toisen kotiin varastelee,se o rikos ja mon ta kertaa käyty!!

Tämä on täysin uutta tietoa minulle, palstasetä. Meillä Lapissa sitä kutsutaan lainaamiseks

• Anonyymi

Mitä se paikkaaminen pitäisi sisällään?

En ole piilossa, vaikka en jossain tietyssä paikassa enää käykään.

• Anonyymi

Huomenta! Olen kyllä osittain piilossa, koska💔

• Anonyymi

Itse taas olen osittain näkyvillä nytkin, naapuri voi spotata esim takaraivoni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse taas olen osittain näkyvillä nytkin, naapuri voi spotata esim takaraivoni

Jaahas se ois tälle viikolle vesisadetta luvassa, matot ois hyvä pestä just nyt kun ei tartte hinkkaa nii paljon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas se ois tälle viikolle vesisadetta luvassa, matot ois hyvä pestä just nyt kun ei tartte hinkkaa nii paljon

Tai säitä tulee säitä menee, välillä on aurinkoista ja välillä hapokasta sadetta. Mikä käy tuulella? No mylly ainakin öhöhö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopikos ne pehmeet vanhat farkut jalkaan,tumman siniset ja mitä muuta tällä kertaa!Missä pesit ne matot?Olet kyllä yhteiskunnan kriminaali,joka pitäis laittaa lukkojen taa!

• Anonyymi

Erittäin näpsäkkä aloitus palstasetä, ytimekäs riittävän yleisluontoinen ja kakoa porukkaa agitoiva. Voimia yolo

• Anonyymi

Olin joo poissa, lauantai-illasta asti sukuloimassa.

• Anonyymi

Sur sur sur sur sur sielläkös aivopieree ketjussa tai matkija ?
      Pistä toki lukukerrat muistiin.

• Anonyymi

ime munaa lepakko

• Anonyymi

Gubbe gay hä o!ilkeä satuttaja

• Anonyymi

Olen kalju ja en tule esille.

• Anonyymi

Kalju lepakko lentelee naapuris hame korvissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalju lepakko lentelee naapuris hame korvissa

It’s okay, i am this tolerant one here. Love is love mate

• Anonyymi

AP se joka haavat teki ei niitä korjaa.
      Sä opettelet suhtautumaan häneen toisin kuin ennen
      Ja voi tulla joku sopivampi joskus viel vastaan jonka kanssa haavat umpeutuukin.
      Mutta sinun tehtäväsi on unohtaa hänet
      Ei roikkua . Ei järjestää mitää paskaa lisää
      Määilma ei toimi tavallasi . Eikä kaikki toimi reilusti
      Vaan antaa olla. Ja unohtaa.
      Pahin kosto minkä voi tehdä on rakentaa oma
      Elämä nii kivaksi ja ihankasi yksin tai yhdessä jonkun uuden ihanan ihmisen kanssa ja kattoo sit miten
      Jokaista exää kyrpii sun uusi onnesi !
      Eli eteenpäin ... Älä roiku siinä !
      Sivusta

• Anonyymi

Kai nämä jotkut pätemisentarpeiset tallukat lukee innoissaan palstasetä tätä monologiasi vieläkin kakkulat nenulla. Hih

• Anonyymi

Vahingon ilo on se paras ilo körmyjen mielestä.

• Anonyymi

Ja tämän keskustelupalstatodellisuuden kauttako sitä syytä löytyy vahingoniloon? Näin ollen luonnehtisin folie deux- ilmiöksi. Joku pilli ja pulla täällä nääs pyörii naukumassa ihan kuutsalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tämän keskustelupalstatodellisuuden kauttako sitä syytä löytyy vahingoniloon? Näin ollen luonnehtisin folie deux- ilmiöksi. Joku pilli ja pulla täällä nääs pyörii naukumassa ihan kuutsalla.

Ja pitämässä monnin tuuheaa häntää pystyssä. Oh mr crowley watta da fak

• Anonyymi

En tahdo ketään. Niin syvät ovat haavat.

• Anonyymi

Olisipa elämä helppoa,mutta menneisyyden haavat ja kokemukset trikkeröityvät joidenkin ihmisten käytöksestä.
      Kun on tarpeeksi saanut paskaa niskaan ei enää koskaan luota kehenkään.
      Jokaisen onni on omissa käsissä,kuin myös onnettomuus ja murheet.
      Ystävä on se joka uskaltaa sanoa asiat äänteet.
      Ehkä joskus pystyy katsomaan itseään toisen ihmisen silmin.
      Ihminen ei ole kertakäyttöesine,Varsinkin sukulaisista tulisi pitää huolta,olivatpa he kuinka ilkeitä tai väärässä.

• Anonyymi

Unelmoinnin hinta on todellisuuteen paluun hetki. Sovittautuminen takaisin siihen, mikä tuntuu nyt hieman huonommalta. Kun haaveilusi joka oli aikoinaan täynnä uskottavia yksityiskohtia, on muuttunut ohimeneväksi hölmöilyksi. Kenenkään muun vastuuseen vetäminen on liian paksua.

• Anonyymi

Kuka näille psykedeelisille kivuliaan oloisille jupinoille peukuttaa? Heh hee

• Anonyymi

Etlö halua naida?

• Anonyymi

Projektio! Sen nimi on vastuunpakoilu eli projektio, mitä aapee harrastaa.

• Anonyymi

Projektio eli sijoittaminen on psykologian ja psykiatrian käsite, jolla tarkoitetaan omien mielensisältöjen heijastamista toiseen ihmiseen tai muuhun ulkoiseen kohteeseen. Projektio kuuluu ns. defenssimekanismeihin.
        Source:
        Wikipedia

• Anonyymi

Mistä tämän sinulle tuntemattoman tapauksen, eli aloittajaäijän tulisi ottaa vastuu? Herätkää ihmiset tähän päivään. Oot aapeegubbe kyllä todennäköisesti, mutta silti

• Anonyymi

Ota kiinni jos saat!!!🤣🤣🤣

• Anonyymi

Minä en maksa sinun syrjähypyn tuottamaa siemennystä .

• Anonyymi

Tällaista monetarismia ei taida olla aloittajaäijä reaalissa tai sitten minun tiedot on vaillinaiset

• Anonyymi

Mikä juttu tämä on nyt

• Anonyymi

Senkus viet. Ei kiinnosta enää sun ja sinun typerän miehesi vainoaminen. Olen ottanut jo uuden kohteen itselleni.

• Anonyymi

Ota mitä tahdot mutta SINÄ saat osasi, yllätys myyjätär joka jakaa ilmaseks k kaupassa isoa peppua

• Anonyymi

Nyt et tainnut hervotonta monologia ylläpitävä palstasetä miettiä tätä provoa ihan loppuun saakka, mutta siitähän nää digaa

• Anonyymi

Nahhahhahaaa

• Anonyymi

Pakenetko omassa elämässäsi meneillään olevaa syöksylaskua siihen, että kuvittelet olemattoman perusteen vihan kohteesi aloittajaksi? Laita hame päälle

• Anonyymi

Kuvittele että käärme puree sinua ja sen sijaan että etsit vastamyrkkyä ja paranet, haluat etsiä käärmeen käsiisi ja tehdä sille selväksi että mitä se teki oli väärin.

• Anonyymi

You spin me right round, baby right round ,like a record baby, right round round round!

• Anonyymi

Aika purkkapoppia. Ootte vissiin aloittajaäijän kanssa samanhenkisiä ns

• Anonyymi

Ehkä sinun kannattaisi puhua kaivatulle itselleen. Hyvät Juhannukset!

• Anonyymi

Ei ole sellaista.

• Anonyymi

Olet läheisriippuvainen. Muut eivät ole vastuussa mitä teet elämälläsi. Hae apua.

• Anonyymi

En ole tehnyt mitään väärää. Hän teki kun teki aloitteen ja lähestyi. Leikki tunteilla. En halunnut sitä henkilöä mun elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tehnyt mitään väärää. Hän teki kun teki aloitteen ja lähestyi. Leikki tunteilla. En halunnut sitä henkilöä mun elämään.

Ei antanut myöskään anteeksi vaan vihotteli ja halusi kostaa. Ei kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei antanut myöskään anteeksi vaan vihotteli ja halusi kostaa. Ei kiitos.

Meitä oli kaksi naista. Olisi voinut valita sen toisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä oli kaksi naista. Olisi voinut valita sen toisen.

Olet valehteleva kiusaaja ja sotket kaikkien asiat ! Lopetahan gubbe toi naisena leikkiminen ja Jätä ihmiset rauhaan! Ja meilleppä muille ei kuulu oletko lepakko vai hevonen,joten Jätä toisista tuo valehteleminen,oikeus katsoo asiat totuuden mukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet valehteleva kiusaaja ja sotket kaikkien asiat ! Lopetahan gubbe toi naisena leikkiminen ja Jätä ihmiset rauhaan! Ja meilleppä muille ei kuulu oletko lepakko vai hevonen,joten Jätä toisista tuo valehteleminen,oikeus katsoo asiat totuuden mukaan!

Tämä itsesi trollaaminen on palstaäijä ja gubbe tavallaan aika hellyttävää. Mitä tahansa tekstiä huomion vuoksi.

• Anonyymi

Ei nämä sinun diagnoosit mitä näihin palstasedän avautumisiin kirjoittelet anna sellaista kuvaa, että olisit kykeneväinen tuottamaan mitään tietoa, jos ymmärrrät mitä tarkoitan? Aamuyöllä parkaiset tällaisia kieli poskella🤭

• Anonyymi

Suolikaksnelosen elämänkoulutirkistelijät herkutelleet palstasedän aloituksella oikein yli kymmenen tuhatta kertaa haha

• Anonyymi
    • Anonyymi

Unohda koko viesti. En jaksa kiinnostua mistään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3539
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1703
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1601
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1439
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1394
    6. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      28
      1350
    7. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      161
      1322
    8. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1248
    9. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      124
      1069
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      995
    Aihe