Hätäsesti pystyy veetty vedätys pulju ..ei mitään kokemusta hotelli tominnasta yms.rakentamisesta.

Anonyymi-ap

Ekoraxa
Sami Juutinen Ky

ei liikevaihtoa 2012-2025 konkurssi pulju

Rakennusliike
Mikä ihmeen RDS Part­ners? – kau­pun­ki lupasi Mäk­kä­rin tontin yri­tyk­sel­le, joka esit­te­li valmiin suun­ni­tel­man ra­hoi­neen päi­vi­neen
Ennestään tuntematon kiinteistökehitysyhtiö nappasi tontin aivan Rovaniemen ydinkeskustasta. Hankkeen vetäjän mukaan heillä oli tarjota kaupungille valmis paketti.
epäilyttäviä tyyppeja googelata vaikka ihan ite

10

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaupungin tavoite on saada tähän maisemaan uusi hotelli. Uuden kaavan suunnitellaan valmistuvan viimeistään vuoden 2026 lopussa. Sen jälkeen tarvitaan vielä rakennusluvat, ennen kuin rakentaminen voi alkaa.
      Kuva: Annika Pitkänen
      Rovaniemen keskusta kaipaa kiireesti lisää majoitustilaa ja siksi kaupunki otti ohituskaistan käyttöön Porokulman tontin luovutuksessa.

– Tämä on poikkeus pääsäännöstä, teknisten palvelujen toimialajohtaja Pertti Onkalo sanoo.

kelle maksettiin korruptio rahhoo..selvä tapaus.

• Anonyymi

taustalla pyörii epämääräistä rahaa yms..kiinalaista henkilöt jotka rahoittavat ovat rikollisia lukekaa netistä löytyy helposti tämän puljun tausta pirut ..

kiinalaista rikollisuutta jota lapissa ennenkin nähty yms..

• Anonyymi

taxieille luvattu hienot tilat yms..hahahheeh juotettu oi oi taas näitä kusetus hommia

• Anonyymi

kiinan rikollista rahaa kommunismia yms..korruptioita

• Anonyymi

Mie oon asukas ja vastustan hotellirakennusta tuolle paikalle. Se lisää turistien määrää ja aiheuttaa ärtymystä meidän kanta-asukkaiden joukossa.

• Anonyymi

ei kukaan vastusta pösilö.
        Rikollisilla ei asiaa korruptiorahoilla huume rahoilla kiinan kommareilla yms..

haisee korruptio ja kauas..poliisi tutkintaan

• Anonyymi

sss

• Anonyymi

aaa

• Anonyymi

Ekoraxa on yksi suomen aktiivisimpia eristeasennusfirmoja, jonka tilitiedot ovat saatavilla kun maksaa mm. Finderissa taloustietojen aukaisemisen. Todella luotettava ja laadukas palvelu.

• Anonyymi

haahaheheh minnuksella korruptioita ahaheheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4024
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      44
      2741
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2715
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2453
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2445
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      314
      2263
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1979
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1642
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe