Mitä mieltä ootte siitä?

Anonyymi-ap

Että kun jotain aloituksia niin joku kirjoittaa, että ätmien sitä ja ätmien tätä? Varmaan joku pakkomielle jaanata ätmi sanaa.

31

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis kun minä teen.

• Anonyymi

Oon sitä mieltä, että jos joku täällä jankkaa ätmistä, sillä on tosi tylsä elämä.
      Jos se vielä jankkaa itsensä kanssa, ei sillä ole elämää ollenkaan🧸

• Anonyymi

Katkeruutta minusta, jostain kokemastaan? Mieltää mielensäpahoittajan näin ja saa tällä ulos tulollaan itselleen hyvää mieltä? Henkinen pahoinvointi voi toisilla näinkin esiintyä?

• Anonyymi

Joku kirjoittaa öisinkin. Varmaan joku yökänniläinen.

• Anonyymi

En näe kyseistä sanaa muissa kuin sinun omissa aloituksissasi.

• Anonyymi

Niissä se on ymmärrettävä sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niissä se on ymmärrettävä sana.

Mutta kun en ole sellainen!

• Anonyymi

No sinähän olet viime vuosien jankuttajakuningas palstalla, ehkä johtuu siitä.

• Anonyymi

Samaa arvelen.

• Anonyymi

Ei alemman tason miehessä mitään vikaa ole. Aika harvassa kuitenkin ovat ne ylemmän tason miehet. Minä en tiedä kuin itseni.

Mutta kyllä ätmillekkin joku nainen löytyy.
      Ei kannata ytmiydestäkään ylpistyä. Aina löytyy joku parempi.
      Vanha cityviidakon sanalaskukin menee: "Kyllä joka hevoselle kengittäjä löytyy".

>simiti<

• Anonyymi

Mikä tekee sinusta ylemmän tason miehen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tekee sinusta ylemmän tason miehen?

Olen rikas, pitkä ja uskomattoman komea timmeillä lihaksilla. Lisäksi älykkyyteni on aivovauriosta (jännämiehehen harrastuksia harrastin) huolimatta selkeästi keskiarvon yläpuolella.
        Ja ei, se ei ole mitään mutua, vaan tutkittu virallisesti mönkkärijutun jälkeen.

>simiti>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen rikas, pitkä ja uskomattoman komea timmeillä lihaksilla. Lisäksi älykkyyteni on aivovauriosta (jännämiehehen harrastuksia harrastin) huolimatta selkeästi keskiarvon yläpuolella.
        Ja ei, se ei ole mitään mutua, vaan tutkittu virallisesti mönkkärijutun jälkeen.

>simiti>

Taitaa olla jo vähän kaljamahaa kuitenkin?

• Anonyymi

Sun ätmipiirteiden runsaus sen varmaan aiheuttaa.

• Anonyymi

Mulla ei oo sellaisia, kiusaaja ja valehtelija!

• Anonyymi

Tässäkin aloituksessa oli mainittu ätmi kolme kertaa. Taidat itsekin olla sellainen.

• Anonyymi

En ole!

• Anonyymi

Ihan ymmärrettävää.

• Anonyymi

Ei mun tartte välittää siitä, mitä väität. Tämähän on vain Suomi24.

• Anonyymi

At-miesten kohdalla se on tietty ihan okei.

• Anonyymi

Sellaisia ei ole pölkkypää! Edelleen Suomi24 on pelkkä valheiden pesä!

• Anonyymi

Eli sellaisten kuin sinä, naistenhakkaaja!

• Anonyymi

Ihan turha sana. Luokitteleva. Ihmisiä on erilaisia ja elää eri elämäntilanteissa. Ei siihen mitään kastijakoa mielestäni tarvita. On syyt ja sitten niitten seuraukset, niin se menee kaikilla.

Jasu

• Anonyymi

Ei se paljon vaadi kun herrasta putoo narriksi, että turhaa vikinää ja vittuilua tulisi välttää.

Jasu

• Anonyymi

Kuitenkin tasokeskustelut jatkuvat täällä ikuisesti, mutta se on niiden keskustelijoiden ongelma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitenkin tasokeskustelut jatkuvat täällä ikuisesti, mutta se on niiden keskustelijoiden ongelma.

Nimenomaan, ongelma on heillä jotka muita ja itseään tasottelee. Ei meidän muitten tarvi ottaa ongelmaa asioista, joista näkemys on ihan erilainen. Itseään kukin tasouskovainen pahiten rienaa.

Ei siihen tarvitse itse heittäytyä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan, ongelma on heillä jotka muita ja itseään tasottelee. Ei meidän muitten tarvi ottaa ongelmaa asioista, joista näkemys on ihan erilainen. Itseään kukin tasouskovainen pahiten rienaa.

Ei siihen tarvitse itse heittäytyä.

Jasu

Ihmiset ne "tasot" on keksineet, ei ne mitään luonnostaan olevia ole. Ihminen keksii kaikki ongelmat itselleen ja toisilleen ja hakkaa päätään seinään. Miksi, kun voisi oppia näkemään keksityn läpikin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset ne "tasot" on keksineet, ei ne mitään luonnostaan olevia ole. Ihminen keksii kaikki ongelmat itselleen ja toisilleen ja hakkaa päätään seinään. Miksi, kun voisi oppia näkemään keksityn läpikin.

Jasu

Koko ihmiselämä on yksi helvetin paradoksi alusta loppuun, mietitpä miten vaan mitä vaan. Aina tulee eteen lopulta paradoksi. Joten kannattaa koittaa elää vaan mahdollisimman luonnonmukaisia arvoja seuraten, kuten luonto meitä kuljettaisi jollei ihmiskunta olisi ryhtynyt säestämään omiaan.

Pääsee paljon helpommalla kuunnellen luonnollisen tahdin rytmiä, kun miljoonia kapellimestareita joista yksikään ei ole niin mestari kuin luonto jos sitä osaa kuunnella.

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko ihmiselämä on yksi helvetin paradoksi alusta loppuun, mietitpä miten vaan mitä vaan. Aina tulee eteen lopulta paradoksi. Joten kannattaa koittaa elää vaan mahdollisimman luonnonmukaisia arvoja seuraten, kuten luonto meitä kuljettaisi jollei ihmiskunta olisi ryhtynyt säestämään omiaan.

Pääsee paljon helpommalla kuunnellen luonnollisen tahdin rytmiä, kun miljoonia kapellimestareita joista yksikään ei ole niin mestari kuin luonto jos sitä osaa kuunnella.

Jasu

Jasu

Juu, ei tässä kyllä mitään järkeä ole ja turha haaskata aikaansa jonkin syvemmän tarkoituksen etsimiseen kun sellaista ei ole.
        Ihminen joko on tai ei ole, muovautukoon ympäristön mukaan.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Kuka taas poistelee täysin sääntöjen mukaisia viestejä?

>simiti<

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe