Kysymys naisille mitä aiotte

Anonyymi-ap

krillata juhannuksena 1 mustaamakkaraa 2 prinssinakkeja 3 sipuliteemakkaraa ja mitä juomaksi

35

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai krillata 😄 Saatan grillata jotain, mutta ei nyt mitään prinssinakkeja, sipuliteetä tai muita kammotuksia.

      • Anonyymi

        mikä vika hyvää makkaraa vaikutat vaikealta ja nirsolta akalta ei taida kukaan mies tulla sun luokse krillaamaan


    • Anonyymi

      kannattaa ottaa uudet grillihiilet, kun jos on ollut vuoden ulkona säilytyksessä niin kosteita eivät syty edes litralla bensiiniäkään palamaan...

    • Anonyymi

      🤮🤮🤮🤮🤮

    • Anonyymi

      Eineksiä ei tartte grillata, ehkä raakaa kasleria ja kylki palaa.💋

    • Anonyymi

      marinoi kokolihapihvisi ... bensiinillä sudit päälle, tai A1-Jet Fuel -lentokoneiden polyyoainrella.. kastelet sudin bensiiniin ja voitelet pihvisi niin ennen grilliä

    • Anonyymi

      ... jos marinoi pihvit bensiinillä, ehkä ei tarvitse grilliä ollenkaan, koska pihvi paistuu ja käristyy itsestään.

    • Anonyymi

      Lähituottajien parhaita grillimakkaroita tietysti. Mukava kokeille kerran kesässä, jos löytyisi joku tosi hyvän makuinen myöhemminkin ostettavaksi.

      • Anonyymi

        Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä himoitse tuttavasi makkaraa hyh

        Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudella tehtyä makkaraa lähipossuista tietysti!

        Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä esimerkiksi poprilli tai käriste on yhtä hyvää jos ei parempaakin nam

        Ei todellakaan ole. Karmeeta mössöä kamarasta ja jauhoista


    • Anonyymi

      minulla on ollut grillimakkara-suosikkina monta vuottakin kabanossin savupekoni.

      nyt ajattelin että joku noin kiloinen koko lihamöntti josta itse pihvejä, leikkaillen ja sitten joo tuota makkaraa.

      • Anonyymi

        Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko leikata olisiko kuitenkin hyvä jättää nuo hommat miehille

        Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinäkään osaa niin yhtään mitään, urpo.

        Paljon olen saanut kehuja joten älä viitsi olla ilkeä


    • Anonyymi

      En gillaa mitään. Savustan ahvenia ja siikaa jos tulee. Varhaisperunoita ja juureksia siihen kaveriksi.

      • Anonyymi

        Siis tuo olisi ihan parasta. Varhaisperunoita, ja folionyytissä pehmennettyjä kevätsipuleita niin 👍


    • Kabanossi original on ollut suosikki grillimakkara jo vuosia. Päälle Turun Sinappia (väkevä, punakorkkinen) ja hyvää tulee.

      • Anonyymi

        Ja kossuhuikat päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kossuhuikat päälle.

        Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei nyt sentään. Pysyn selvinpäin. Vissyä voisin ottaa, raakana.

        Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kuuluu juhannukseen taskulämmin kossu ja veneen laidan yli virtsaus!

        Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei kiitos kumpaakaan. Varsinkin tuo jälkimmäinen olisi akrobaattinen suoritus. En edes yritä.

        Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sun pitää, jotta miehelläsi pysyy mielenkiinto yllä.

        Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Onhan niitä nyt muitakin keinoja pitää mielenkiintoa yllä. Ei tarvitse alkaa hölmöilemään ja keikkua veneen reunalla.

        Alaosattomissa keikistely voi toimia.


    • Anonyymi

      En mitään noista. En edes omista grilliä.

    • Anonyymi

      En mitään, ei huvita yksin.
      Harmi ettei olla samassa kaupungissa.

    • Anonyymi

      vaan sepä tosi hauskaakin soutuveneellä onkiminen jos saa saaliiksi mini-tiikerihaita eli ahvenia raidallisia..

      joskus voi olla hyödyllistäkin miettiä asioits aivan itse jolloin ei ole toisia ohjailemassa ajaruksiasi.

    • Noista vaihtoehdoista prinssinakkeja. Kuitenkin ihan makkaraa mieluummin, käristettä tai hiillosta esimerkiksi.

    • Anonyymi

      En tähtää grillaamiseen, mutta Wilhelm voi lähteä följyyseen.
      Uudet perunat ja purkkisilli + runsas salaatti nappaisi enemmän.
      Vilma

    • Anonyymi

      Ei oo rilliä, mutta voin lämmittää kalkkunanakin sytkärillä. Kelpaako?

      xLiner

    • Anonyymi

      HK sininen ja kossua.

    • Anonyymi

      HK on kyllä paras tähänastisista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe