Voiko auto toimia ilman huoltoa siis olla hioltovappa
Omko Tesla ssa alusta ja jarrut
Teslasta puuttu huolyo ojjelma kokonaan
7
127
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkia koneita joutuu huoltamaan
toisia enemmän
toisia vähemmän - Anonyymi
Kyllä sähköauto voi toimia ilman huoltoa. Toki joidenkin asioiden suhteen korjausvaihe tulee aiemmin vastaan mutta sehän on yleensä sen seuraavan omistajan ongelma kun takuukin on päättynyt.
Enempi ne huollot muutenkin on vain tarkastuksia. Tämä on tieytsti tärkeää jotta havaitaan ongelmat aikaisessa vaiheessa. - Anonyymi
Teslassa ei ole takuun voimassaoloon vaikuttavia määräaikaishuoltoja, joka näkyy hylkyinä katsastuksessa.
Jos Teslassa olisi huolto-ohjelma, jossa pitäisi käydä esim. kerran vuodessa, niin katsastuksen hylkäykset käytännössä loppuisivat. Nythän tilanne on sellainen, että alustaa tarkastellaan ensimmäisen kerran neljän vuoden ikäisenä, jolloin autolla on ajettu jo keskimäärin 80tkm.
Teslan jarrut ei juurikaan kulu, koska autoa hidastetaan sähkömoottorilla.
Ongelmana onkin ennemmin jarrujen jumittuminen vähäsen käytön vuoksi.
Mutta on kuitenkin totta, että Teslan huoltotarve on todella pieni, verrattuna polttomoottoriautoihin. - Anonyymi
Täällä on uskomattomia jaarittelijoita !
Kaikki koneet tarvitsevat huoltoa.
vittu piste. - Anonyymi
Yeslassa on myös alusta kuin muissakin autoissa
Teslan painon ja alustan heikkouden takia sen säädöt vaatii joka vuosi huoltoa
Katsastus ins. - Anonyymi
Iiloppi ei ole ymmärtänyt tehdä huoltojkelmaa
Koskaan ei tiedä milloin olla levii - Anonyymi
Aloittajalta puuttuu kirjoitustaito
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669