Ihan sillä asialla tässä vaan ilmoittelen, että olen esimies useammalle naiselle, vähän kuin kukkona tunkiolla käskemässä ja pomottamassa. Joku voisi nähdä tässä asetelmassa jotain eroottista 🤭
Olen esimies ja vaadin, että minua puhutellaan herra johtajana
18
338
Vastaukset
- Anonyymi
Noniih…🙂
No on siinä sitten vielä hiukan matkaa siihen, että voit olettaa muiden kutsuvan sinua johtajaksi, käskemättä sitä. Nimittäin hyvän johtajan ei tarvitse pomottaa ja käskeä, riittää että kertoo muille tavoitteen ja vähän reittimerkkejä kohti tavoitetta sekä aikataulun.
- Anonyymi
Kyllä herra johtaja, aivan herra johtaja 🫦
Kunnioitus pitää ansaita, eikä sitä saa itkemällä.
- Anonyymi
No jonkunhan ne pikku kanaset on ruodussa pidettävä ja sehän sujuu miehiltä luonnostaan, mieluisa velvollisuus 😁
- Anonyymi
Olisiko Herra Johtajalla töitä nuorelle sievälle naiselle?
Voisin laittaa hakemuksen tulemaan. Liitän mukaan valokuvani.
Olen notkea palvelualtis moniosaaja.
Ajattelin vaan, että jos Herra Johtajaa kyllästyttää työpaikan vanhat naamat ja kaipaatte vähän vaihtelua. 👧🏼 - Anonyymi
Minua ei yksikään ihminen pomota!
Tästä olen samaa mieltä. Hyvän johtajan ei tarvitse käskeä, riittää, että pyytää ja perustelee miksi joku asia tehdään tietyllä tavalla.
- Anonyymi
Herra johtaja! Saanko puhutella herra johtaja?
-miksi olet noin ruma kynäniska ja vieläpä täysi kusipää? Nyrkillä tapettava herra mulkku.
>simiti<- Anonyymi
Menikö ihon alle ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö ihon alle ?
Sitä saa mitä tilaa. Mulle nyt on ihan sama mitä muut täällä kirjoittelee. Sulla tais mennä kurkku perseeseen.
>simiti<
Oikea esimies ohjaa, kuuntelee, neuvoo ja kannustaa. Vanhat "pomottajat" ovat jo niin last season. Fakta tieto!
- Anonyymi
Tuollaiset nauretaan firmasta pihalle :)
- Anonyymi
Jos minä käyn töissä, minulla on oikeus saada pillua ja naisilla on velvollisuus antaa sitä.
Ei pillua, ei töitä, ei veroja - näin on jämpti. Oot niin ku pankissa töissä.
Paitsi pankkikonttoreita ei enää oo.
Suomessa johtajuus on vielä tällästä, pitäs ottaa Ruotsista mallia.- Anonyymi
Hyvä johtaja ei pomota. Nykyisin sitäpaitsi esihenkilö, ei esimies.
- Anonyymi
En arvosta. 👎👎👎🤷♀️
- Anonyymi
Ihan hyvä harjoitus puhe...näin netissä. Nyt sitte nyhverö kaivat ne munat esiin ja ansaitset sen Herra-mikälie-Paskan-tärkeän tittelin.
Nojoo, ihan hyvä, menin provoon 🤭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680