Tuomari ohjasi kuuluttajaa

No, tällaiseenkin ylimieliseen tuomariin voi törmätä. Eräs syöttötuomari tuli opettamaan miten pitää kuuluttaa. Tietääkseni tämä nuori mies ei taida tietää, mistä on kysymys. Kuuluttajan tehtävä on palvella ja näyttää selkeästi kaikki merkit. Taisin pari kertaa sanoa väärin, oliko kyseessä asennoton syöttö vai syöttöliike. Kaikissa kuuluttamissani paikoissa KUKAAN tuomari ei ole koskaan sanonut mitään. Tämä innokas virkaintoinen tuomari joka on tehnyt ihan virheitäkin, jota C-tasolla ei saisi tulla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuomari joka on tuollainen nipottaja. Teki mieli sanoa, että näytä selvemmin. Kyllä sitä jotkut ihmetteli kun kerroin. Syötönvalvoja pitäisi myös ymmärtää, että epäselvät näytöt vaikeuttaa kuuluttamista. Mutta hänhän oli oikeassa ja minä väärässä. Minä olen vain D-tuomari.
Katsojat haluavat yleensä tietää, miksi syöttö oli väärä.
Olipa omanarvontunteva ylimielinen tuomari.
0326
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

No, tällaiseenkin ylimieliseen tuomariin voi törmätä. Eräs syöttötuomari tuli opettamaan miten pitää kuuluttaa. Tietääkseni tämä nuori mies ei taida tietää, mistä on kysymys. Kuuluttajan tehtävä on palvella ja näyttää selkeästi kaikki merkit. Taisin pari kertaa sanoa väärin, oliko kyseessä asennoton syöttö vai syöttöliike. Kaikissa kuuluttamissani paikoissa KUKAAN tuomari ei ole koskaan sanonut mitään. Tämä innokas virkaintoinen tuomari joka on tehnyt ihan virheitäkin, jota C-tasolla ei saisi tulla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuomari joka on tuollainen nipottaja. Teki mieli sanoa, että näytä selvemmin. Kyllä sitä jotkut ihmetteli kun kerroin. Syötönvalvoja pitäisi myös ymmärtää, että epäselvät näytöt vaikeuttaa kuuluttamista. Mutta hänhän oli oikeassa ja minä väärässä. Minä olen vain D-tuomari.
Katsojat haluavat yleensä tietää, miksi syöttö oli väärä.
Olipa omanarvontunteva ylimielinen tuomari.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu