No, tällaiseenkin ylimieliseen tuomariin voi törmätä. Eräs syöttötuomari tuli opettamaan miten pitää kuuluttaa. Tietääkseni tämä nuori mies ei taida tietää, mistä on kysymys. Kuuluttajan tehtävä on palvella ja näyttää selkeästi kaikki merkit. Taisin pari kertaa sanoa väärin, oliko kyseessä asennoton syöttö vai syöttöliike. Kaikissa kuuluttamissani paikoissa KUKAAN tuomari ei ole koskaan sanonut mitään. Tämä innokas virkaintoinen tuomari joka on tehnyt ihan virheitäkin, jota C-tasolla ei saisi tulla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuomari joka on tuollainen nipottaja. Teki mieli sanoa, että näytä selvemmin. Kyllä sitä jotkut ihmetteli kun kerroin. Syötönvalvoja pitäisi myös ymmärtää, että epäselvät näytöt vaikeuttaa kuuluttamista. Mutta hänhän oli oikeassa ja minä väärässä. Minä olen vain D-tuomari.
Katsojat haluavat yleensä tietää, miksi syöttö oli väärä.
Olipa omanarvontunteva ylimielinen tuomari.
Tuomari ohjasi kuuluttajaa
Anonyymi-ap
1
269
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ilta paranee chatin avulla 🍓 Tsekkaa täältä https://Lindsay.hoty.lat/Lindsay#/?/?/4t3dmpa31
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501637
- 621592
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101158- 60961
- 49934
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118627Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556