No, tällaiseenkin ylimieliseen tuomariin voi törmätä. Eräs syöttötuomari tuli opettamaan miten pitää kuuluttaa. Tietääkseni tämä nuori mies ei taida tietää, mistä on kysymys. Kuuluttajan tehtävä on palvella ja näyttää selkeästi kaikki merkit. Taisin pari kertaa sanoa väärin, oliko kyseessä asennoton syöttö vai syöttöliike. Kaikissa kuuluttamissani paikoissa KUKAAN tuomari ei ole koskaan sanonut mitään. Tämä innokas virkaintoinen tuomari joka on tehnyt ihan virheitäkin, jota C-tasolla ei saisi tulla. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin tuomari joka on tuollainen nipottaja. Teki mieli sanoa, että näytä selvemmin. Kyllä sitä jotkut ihmetteli kun kerroin. Syötönvalvoja pitäisi myös ymmärtää, että epäselvät näytöt vaikeuttaa kuuluttamista. Mutta hänhän oli oikeassa ja minä väärässä. Minä olen vain D-tuomari.
Katsojat haluavat yleensä tietää, miksi syöttö oli väärä.
Olipa omanarvontunteva ylimielinen tuomari.
Tuomari ohjasi kuuluttajaa
Anonyymi-ap
1
325
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561