Aamun tuore uutinen kertoo: Perussuomalaisten kannatus puolestaan vajosi 10 prosenttiin, ja hallituspuolue jakaa nyt neljättä sijaa opposition vasemmistoliiton kanssa. Kyseessä on ensimmäinen kerta sitten joulukuun 2018, kun perussuomalaiset ei ole HS:n mittauksessa suositumpi kuin vasemmistoliitto.
Nyt alkaa uho lopullisesti hiipua. Lukiolle uutinen tietää hyvää. Helge ja Askat tasoissa. Löysät housuun.
P Askan porukoilla kakka housuun
12
1066
Vastaukset
- Anonyymi
Perttiähän sanottiin ennen pikku soiniksi.
- Anonyymi
Helge Sallan johtoon!
- Anonyymi
Mä en tykkää, että aina joku vitsailee Aska nimestä, että se on kuin "P-Aska". Oikeasti Aska on kylä Sodankylässä, Rovaniemelle päin eikä se liity ulostetta tarkoittavaan sanaa! Mä alan kohta hermostua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tykkää, että aina joku vitsailee Aska nimestä, että se on kuin "P-Aska". Oikeasti Aska on kylä Sodankylässä, Rovaniemelle päin eikä se liity ulostetta tarkoittavaan sanaa! Mä alan kohta hermostua!
Sekakäyttäjä vassareitten käsitys huumorista.
- Anonyymi
Paska kuvaa ko. henkilön liikettä ja mielipiteitä osuvasti. Miksi kirjoittaa tuhat sanaa, kun pelkkä Paska luo oikean mielleyhtymän!
Kannatan öyhöttäjien yhteydessä Paska-sanan laajempaa käyttöönottoa! - Anonyymi
Öyhöttäjät ovat sangen tyhmää porukkaa, ei ole ensimmäinen kerta kun ovat kusseet omiin muroihinsa. Lähtö hallituksesta häämöttää.
- Anonyymi
P askan porukoilla ei pysy p...ka enää housuissa tai pöntössä. Olivat ihanalle Sofia Virralle lähettäneet kirjeessä kasan, josta löytyi poronkarvoja.
Paskamaista, sanoisin - ja sanonkin! - Anonyymi
Ne karvat on hyvä liimata sinne ajeltuun p......
- Anonyymi
Mikähän on tehnyt sallalaisista paskalaisista heikkolahjaisia?
.
Vahva epäilys viittaa poronn****taan!- Anonyymi
Eikös se vähän sama ku Kontulaa panis, vai mitä vassarinarkkari?
- Anonyymi
P askan porukoilla ei pysy p...ka enää housuissa tai pöntössä. Olivat ihanalle Sofia Virralle lähettäneet kirjeessä kasan, josta löytyi poronkarvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet näköjään oikia paska-asiantuntija, semmosiahan ne punikit tuppaa olemaan, maistamallako selvität kenen paska kulloinkin sattuu olemaan, oraalinen vaihe on näköjään jääny vassarilla päälle, tuttipullosta kaljapulloon, siinähän se teikäläisten elämän kaari.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944125
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.663393Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723044SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812519Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52326Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1982092Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302041- 41820
- 52726
- 70725