P Askan porukoilla kakka housuun

Anonyymi-ap

Aamun tuore uutinen kertoo: Perussuomalaisten kannatus puolestaan vajosi 10 prosenttiin, ja hallituspuolue jakaa nyt neljättä sijaa opposition vasemmistoliiton kanssa. Kyseessä on ensimmäinen kerta sitten joulukuun 2018, kun perussuomalaiset ei ole HS:n mittauksessa suositumpi kuin vasemmistoliitto.
Nyt alkaa uho lopullisesti hiipua. Lukiolle uutinen tietää hyvää. Helge ja Askat tasoissa. Löysät housuun.

12

1066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perttiähän sanottiin ennen pikku soiniksi.

• Anonyymi

Helge Sallan johtoon!

• Anonyymi

Mä en tykkää, että aina joku vitsailee Aska nimestä, että se on kuin "P-Aska". Oikeasti Aska on kylä Sodankylässä, Rovaniemelle päin eikä se liity ulostetta tarkoittavaan sanaa! Mä alan kohta hermostua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tykkää, että aina joku vitsailee Aska nimestä, että se on kuin "P-Aska". Oikeasti Aska on kylä Sodankylässä, Rovaniemelle päin eikä se liity ulostetta tarkoittavaan sanaa! Mä alan kohta hermostua!

Sekakäyttäjä vassareitten käsitys huumorista.

• Anonyymi

Paska kuvaa ko. henkilön liikettä ja mielipiteitä osuvasti. Miksi kirjoittaa tuhat sanaa, kun pelkkä Paska luo oikean mielleyhtymän!

Kannatan öyhöttäjien yhteydessä Paska-sanan laajempaa käyttöönottoa!

• Anonyymi

Öyhöttäjät ovat sangen tyhmää porukkaa, ei ole ensimmäinen kerta kun ovat kusseet omiin muroihinsa. Lähtö hallituksesta häämöttää.

• Anonyymi

P askan porukoilla ei pysy p...ka enää housuissa tai pöntössä. Olivat ihanalle Sofia Virralle lähettäneet kirjeessä kasan, josta löytyi poronkarvoja.

Paskamaista, sanoisin - ja sanonkin!

• Anonyymi

Ne karvat on hyvä liimata sinne ajeltuun p......

• Anonyymi

Mikähän on tehnyt sallalaisista paskalaisista heikkolahjaisia?
      .
      Vahva epäilys viittaa poronn****taan!

• Anonyymi

Eikös se vähän sama ku Kontulaa panis, vai mitä vassarinarkkari?

• Anonyymi

P askan porukoilla ei pysy p...ka enää housuissa tai pöntössä. Olivat ihanalle Sofia Virralle lähettäneet kirjeessä kasan, josta löytyi poronkarvoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet näköjään oikia paska-asiantuntija, semmosiahan ne punikit tuppaa olemaan, maistamallako selvität kenen paska kulloinkin sattuu olemaan, oraalinen vaihe on näköjään jääny vassarilla päälle, tuttipullosta kaljapulloon, siinähän se teikäläisten elämän kaari.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4125
    2. 66
      3393
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2326
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      198
      2092
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      820
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      726
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      725
    Aihe