Juhannusta ei selvinpäin vietetä. Minä heräsin ennen viittä ja aloin grillaamaan. Otin muutaman lonkeronkin siinä jo. Juhlitaan sitten kunnolla jos kerran juhannnus on. En aio kuitenkaan sammua.
Olettko jo kännissä?
35
420
Vastaukset
- Anonyymi
Nössö
- Anonyymi
Multa poistettiin eilen viisaudenhammas, mutta silti juhannuksena tulee juotua.
- Anonyymi
Alkoholihan desinfioi haavan, kunhan et oksentele.
- Anonyymi
Kädet syyhyää jo mutta korkkaan vasta huomenna.
- Anonyymi
Häh, eikö enää olekkaan uusivuosi? Oho, taisi vähän venähtää...
Noh, samaan putkeen tuo juhannuskin menee.
>simiti< - Anonyymi
Ihan ilman viinaa menee, kuten ennenkin.
- Anonyymi
Mieli tekis mutta mietin tuota säätä että lähdenkö kalaan huomenna aamulla joten en voi juoda vielä.
- Anonyymi
Olen töissä!
- Anonyymi
Köyhät käy töissä pakon edessä! Toki joillakin on työpaikka mistä pitää.
Itse tykkäsin olla kemian pros. hoitajana/pakkarina cobollttitehtaassa.
Sitten vähän rälläilin mönkkärillä ja ura oli siinä. Ei siellä tehtaassa vajaakuntoiset pärjää.
>simiti<
En, enpä ole. Jäänevät varsinaiset kännit muutenkin vähiin jussina, mutta toki tasaista kenttätankkausta huoltotiimiltä tulee, niin ei katoa hymy naamalta.
- Anonyymi
Tänään vasta harjoitellaan. Joskus on harjoitukset lipsahtaneet kenraaliharjoituksiin asti, niin että pääesitys on jäänyt melko laimeaksi. Yleensä se loman aloitus on kuitenkin se paras hetki.
- Anonyymi
Vain syntymähumalassa, mutta siinä on ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Sama, sain syntymälahjana rennon mielen, ei tarvi jälkitoimituksia😂
Ilo on revitty muista harrasteista.
Hyvin on säilynyt suhteet eikä ole sakkoja saatikka tuomioita mistään😎
- Anonyymi
Eihän nyt vielä mikään Juhannus edes ole kun huomenna vasta ja tekisi jo mieli lopettaa viinan kanssa läträäminen kokonaan. Olen sitä kohta jo 20 vuotta harrastanut. Tuskin elän enää kymmentäkään vuotta jos jatkan.
Tärkeämpää olisi löytää jo vihdoin se nainen mutta en mä mitään löydä riippumatta siitä juonko alkoholia vai en. Tietysti silloin nyt ei ainakaan löydä seuraa jos on vaan kotona eikä mene ihmisten ilmoille. Vaikka menisinkin niin mahdollisuudet löytää naispuolista seuraa on varmaan korkeintaan puolen prosentin luokkaa.
KilttiMies89- Anonyymi
Eli vastaus kysymykseen on että en ole vielä juonut pisaraakaan mutta tuskin sitä pystyy huomenna olemaan täysin selvinpäin. Liian yksinäistä miettiä Juhannuksena yksin selvinpäin miksi olen vuodesta toiseen yksin.
KilttiMies89
- Anonyymi
En ole enkä aio olla, koskaan.
- Anonyymi
Lehdessä luki että joku on jo ehtinyt hukkumaan. Oli se nopee.
- Anonyymi
En tänään juo vaan huomenna vasta.
- Anonyymi
Oletko saanut äidiltä kaljarahat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko saanut äidiltä kaljarahat?
Ja taas näitä typeriä juttuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas näitä typeriä juttuja!
Ihan hyvä kysymys sun kohdalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä kysymys sun kohdalla
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä.
Taidat kompata ittees ku tuli peesi nii nopee
- Anonyymi
En ole, olen juonut vain yhden lasillisen viiniä! Enkä enää aio juoda lisää!
- Anonyymi
Pian olen koska alan nyt juhlimaan.
- Anonyymi
Olen aina ihmetellyt äärimmäisyyksiin meneviä ihmisiä. Mikä se sisäinen paha olo on, että kaikessa pitää vetää överit.
- Anonyymi
Tylsä minä, olen aina selvinpäin. Arki tai juhla.
Jasu- Anonyymi
Musta on jotenkin mielikuvituksetonta juhlia aina alkoholilla höystettynä. Eikö ihmiset osaa nauttia elämästä selvinpäin?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta on jotenkin mielikuvituksetonta juhlia aina alkoholilla höystettynä. Eikö ihmiset osaa nauttia elämästä selvinpäin?
JasuSamaa mieltä, ei tartte aina läträtä alkoholilla!
- Anonyymi
Joo alan olemaan.
- Anonyymi
En ole enkä ajatellut ollakaan. Vietän rauhallisen aamupäivän/iltapäivän, nautin brunssia terassillani, valmistelen ruoat ja lähden jossain vaiheessa ystävän luokse. Menen autolla, joten ihan nollalinjalla mennään.
Hyvää juhannusta kaikille! 🌞
Aletheias - Anonyymi
En juo. Elämä on parasta selvinpäin.
- Anonyymi
Alkoholi rentouttaa tunnelmaa ryhmässä, jonka tarkoitus on harrastaa illemmalla seksiä. Tämä ilta ei kuitenkaan ole sellainen.
- Anonyymi
Niinhän sitä luulisi. Tuttu ja turvallinen seura rentouttaa, alko vaan katkoo sulakkeet varojärjestelmältä joka suojelee sua ylilyönneiltä. Sä nauttisit tuostakin ilosta kaksin verroin ilman Alkoa.
- Anonyymi
I prefer almost sober.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675