vaikuttaako aurinkorasvat mitenkään ihon rusketukseen vai suojaako ne vaan ihoa..?
vaikuttaako aurinkorasva rusketukseen?
4
1116
Vastaukset
- Sunlover
estä ruskettumista. Ainakaan minun kohdallani. Rusketus kehittyy hitaammin, mutta ihoa polttamatta, mikä on pelkästään hyvä. En suosittele auringonottoa ilman suojavuoteita. Itse käytän niitä aina, vaikka mulla onkin aika voimakas pigmentti ja rusketun helposti.
- Joo
Mutta jos tarkoitus olisi hankkia vain ja ainoastaan rusketusta rannalla, kumpi olisi parempi vaihtoehto:
1)2h suojakertoimella 12
2)10min ilman suojavoidetta?
Ja toinen juttu: Kun rupean levittämään suojavoidetta ympäri kehoa, alan välittömästi hikoilemaan suunnattomasti, varsinkin näin kesällä. Huuhtoutuuko suojavoide sitten hien mukana pois kun se ei ehdi kunnolla edes imeytyä ennen kuin hikoilu alkaa? - Sunlover
Joo kirjoitti:
Mutta jos tarkoitus olisi hankkia vain ja ainoastaan rusketusta rannalla, kumpi olisi parempi vaihtoehto:
1)2h suojakertoimella 12
2)10min ilman suojavoidetta?
Ja toinen juttu: Kun rupean levittämään suojavoidetta ympäri kehoa, alan välittömästi hikoilemaan suunnattomasti, varsinkin näin kesällä. Huuhtoutuuko suojavoide sitten hien mukana pois kun se ei ehdi kunnolla edes imeytyä ennen kuin hikoilu alkaa?Voipi olla, että 10 min ilman suojavoidetta ois terveellisempää, mutta kuka sieltä rannalta 10 minsan jälkeen pois lähtee? Jos siinä ei ole muuta tarkoitusta kuin nopea ruskettuminen, voi olla vähän aikaa ilman voidettakin, mutta mä meen ainakin viettämään päivää rannalle ja silloin ovat rasvat tarpeen. Ei siellä koko päivää kannata lojua rasvojenkaan kanssa. Suojavoiteiden pitäs kestää kohtuuhikoilu. Kannattas levittää ennen rannalle menoa. Uintireissun jälkeen ois suositeltavaa rasvata uudelleen, koska pyyhkeen mukana hankautuu rasvakin pois, vaikka ois vedenkestävä.
- Anonyymi
Rusketustahan saa hankittua esimerkiksi Mytanin itseruskettavilla pillereillä
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832