vaikuttaako aurinkorasvat mitenkään ihon rusketukseen vai suojaako ne vaan ihoa..?
vaikuttaako aurinkorasva rusketukseen?
4
1134
Vastaukset
- Sunlover
estä ruskettumista. Ainakaan minun kohdallani. Rusketus kehittyy hitaammin, mutta ihoa polttamatta, mikä on pelkästään hyvä. En suosittele auringonottoa ilman suojavuoteita. Itse käytän niitä aina, vaikka mulla onkin aika voimakas pigmentti ja rusketun helposti.
- Joo
Mutta jos tarkoitus olisi hankkia vain ja ainoastaan rusketusta rannalla, kumpi olisi parempi vaihtoehto:
1)2h suojakertoimella 12
2)10min ilman suojavoidetta?
Ja toinen juttu: Kun rupean levittämään suojavoidetta ympäri kehoa, alan välittömästi hikoilemaan suunnattomasti, varsinkin näin kesällä. Huuhtoutuuko suojavoide sitten hien mukana pois kun se ei ehdi kunnolla edes imeytyä ennen kuin hikoilu alkaa? - Sunlover
Joo kirjoitti:
Mutta jos tarkoitus olisi hankkia vain ja ainoastaan rusketusta rannalla, kumpi olisi parempi vaihtoehto:
1)2h suojakertoimella 12
2)10min ilman suojavoidetta?
Ja toinen juttu: Kun rupean levittämään suojavoidetta ympäri kehoa, alan välittömästi hikoilemaan suunnattomasti, varsinkin näin kesällä. Huuhtoutuuko suojavoide sitten hien mukana pois kun se ei ehdi kunnolla edes imeytyä ennen kuin hikoilu alkaa?Voipi olla, että 10 min ilman suojavoidetta ois terveellisempää, mutta kuka sieltä rannalta 10 minsan jälkeen pois lähtee? Jos siinä ei ole muuta tarkoitusta kuin nopea ruskettuminen, voi olla vähän aikaa ilman voidettakin, mutta mä meen ainakin viettämään päivää rannalle ja silloin ovat rasvat tarpeen. Ei siellä koko päivää kannata lojua rasvojenkaan kanssa. Suojavoiteiden pitäs kestää kohtuuhikoilu. Kannattas levittää ennen rannalle menoa. Uintireissun jälkeen ois suositeltavaa rasvata uudelleen, koska pyyhkeen mukana hankautuu rasvakin pois, vaikka ois vedenkestävä.
- Anonyymi
Rusketustahan saa hankittua esimerkiksi Mytanin itseruskettavilla pillereillä
http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562