Elinvoimalautakunnassa oli kuultavana Vatanen. Miksiköhän? Mitään konkreettista ei ole käynnissä eikä asialistallakaan mitään Vataseen liittyvää. Taitaa Aulikki kuiskutella puheenjohtajalle isonkylän varjoista.
Eihän mikään raketinkeksijä tietysti ole, mutta varmaan ajankohtaisissa asioissa olisi puuhaa riittämiin.
Elinvoimalautakunnan erikoinen aloitus
12
160
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Joko aulikin ja vatasen tehas on pystyssä?
- AnonyymiUUSI
Ei näy nousevan pystyyn edes se rakentamisvelvoitteen kiertämiseksi suunniteltu muutaman neliön lapiovarasto.
- AnonyymiUUSI
Sangen yrittäjäystävällinen teksti ketjussa. Miksei Vatasen yrittäjyys kelpaa? Nivalalta loppui siemenrahoittajat ja kiinanpojatkin lopettivat rahoituksen nähtyään, ettei tästä taida tulla hullua hurskaammaksi. Annettaisiin Vatasen yrittää, jos hän ei tarvi meiltä siemenrahaa, niin vapaasti vaan savu nousemaan järven takaa.
Nivala onnistui saamaan hyvän paikan, jotta voi vartioida , ettei kukaan tee tehdasta. Tällä tavallako Kemijärvi saa kasvun eväitä. - AnonyymiUUSI
Vatanen on tullut korppina haaskalle kyseenalaistamaan kaiken mitä tähän asti kaupunki ja kaupunginyhtiöt BB:n alkuunpanijoista ja yrittäjistä puhumattakaan on alueen elinvoiman säilyttämiseksi tehneet. Fakta on se, että aikaikkuna Vataselle on jo muutama vuosi sitten sulkeutunut ja nyt leikitään ja kusetetaan tyhmiä kyläpolitikkoja ajankuluksi.
- AnonyymiUUSI
Toiminta on juurikin tälläistä.
- AnonyymiUUSI
Näitä persaukisia miljonäärejä kannattaa uusien valtuutettujen varoa.
- AnonyymiUUSI
Vatanen Oy on täysin tyhjä. Ei yhtään euroa ja velkaa riittää. Nyt paljasti Ahola karvansa. Tämä vaalikausi alkoi täydellisesti Imporannan vedätyksellä. Heikko persoona Ahola menee häntä koipien alla ja lorottaa lahkeeseen kun tyhjän puhuja Imporanta volisee.
- AnonyymiUUSI
Kortelainen työntää Vatasta narulla pystyyn.
- AnonyymiUUSI
Arktos kääri kermat ja Vatanen tuhkatkin pesästä....voi teitä hölmöjä!
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Mitäpä tuohon lisäämään. Itse tuoreena kuntalaisena tiesin silloin, että Arktosin paikkakunnalletulo tiesi ennennäkemätöntä kusetusoperaatiota. Tyhmä kun olin. Enkä sen viisaampi nytkään. Kattelin vaan sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mitäpä tuohon lisäämään. Itse tuoreena kuntalaisena tiesin silloin, että Arktosin paikkakunnalletulo tiesi ennennäkemätöntä kusetusoperaatiota. Tyhmä kun olin. Enkä sen viisaampi nytkään. Kattelin vaan sivusta.
Eipä meiltä kysytty vaan ylemmät olivat niin päättäneet. Mitäpä meillä olisi toisaalta ollut sanottavaakaan.
- AnonyymiUUSI
Eihän Arktos tähän kuulu. Kyse on, saako Vatanen yrittää rakentaa tehtaan. Nivalan tukimiehet ja yhteismetsä osakkaat yrittävät panna hanttiin. Jos Vatanen ei ole käsi ojossa anomassa kaupungilta rahaa, vaan hommaa sen muualta, niin eikö se ole hyvä asia. Jos Vatanen ei onnistu hankkimaan rahoittajia, niin kuka sitten?? Kun pysyy erossa kaupungin kukkarolta, niin punainen matto ja torvisoittokunta, kun ohjaamme hänet tontille tuonne järven taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394