Selitys tähän dilemmaan on varsin simppeli. Mozart kykeni Ashkenazyn mukaan Beethovenin tavoin reprodusoimaan itse kokemien korkeimmanasteisten psykofyysisten olotilojen sisimmän ytimen mestariteoksissaan inhimillisen käsityksen ylittävinä luovina henkinä, mutta joku Jesuu on täysin jokaisen ja Schopenhauerin mukaan useimmiten älyn vajaamäärän omaavien tavallisten ihmistyyppien kuvittelukyvyn varassa joka tyydyttää vain tahdon tarpeita, eikä älystä voi tulla maailman kirkkaana kuvastimena tahtomisesta puhdas, jolloin vasta maailman ja olioiden objektiivinen olemus olisi mahdollista käsittää, omaksua objektiivisessa havainnossa sinänsä ja ilmaista se suurissa sävelteoksissa, niin että kuulija tulisi sielunsa syvintä sopukkaa myöten vaikutetuksi.
Miksikö suuret luovat nerot voittavat jesuun henkisyydessä?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suuret säveltäjät ja muut nerot ova eläneet monta kertaa ennekin.
Elämien välitilassa he ovat suunnitelleet mitä tekevät seuraavassa inkarnaatiossa. Sibeliuksella tuli suunnitelma loppuun, kun poltti 8. sinfonian epäkelpona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384