Veikkauksen tuloslähetyksiä on lisätty jokapäiväiseksi maikkarille. Jos loton arvonnan lähettäminen maksaa Veikkaukselle miljoonia, niin paljonko maikkari saa avustuksia millin televisioinnista?
Veikkauksen toiminta on nykyisen yrityslogiikan mukaisesti täysin rahan jakoa yrityksille, ei lamasuomelle.
Veikkauksen uusi Milli-peli rahansiirtoa MTV3:lle ja ruotsalaisyhtiölle
11
225
Vastaukset
- Anonyymi
Sen jälkeen kun mariinin hallitus otti veikkauksen rahat valvontaan, niin 100% tippuneet voitot vakiossa ym. On meinaan tullut huomattua, kun oli ray -valvonnassa oli voitotkin 100 kertaa suurempia!!! Joten älä laskea demaria touhuamaan sinne missä käsitellään raha-asioita!!
- Anonyymi
Marin ei koskenut Veikkaukseen, mutta Lotto-Laasonen yksityisti sen. Ja sitten vei lotto-arvontalähetyksen maikkarille miljoonakorvauksilla. Veikkaus tulisi palauttaa valtionlaitokseksi, niin Valtiokin hyuötyisi siitä, eikä vain mainostajat ja Itävaltalainen pelikehittäjäfirma. Miksi yleensä digipelit ostetaan sieltä, kun Suomessa on alan osaamista vaikka kuinka?
- Anonyymi
Miten Marin on vastuullinen Milli-peliin, kun hän ei ole edes kansanedustaja? Se oli Sipilän hallitus, joka teki Veikkauksesta yrityksen.
- Anonyymi
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Suomen rahat pitää tyrkyttää monikansallisille peliyrityksille. Sillä Suomi pelastetaan.
- Anonyymi
Petteri: Rahastetaan, rahastetaan, rahastetaan yksityistämällä. Sillä saadaan kansa maksamaan enemmän rikkaiden rientoja, eikä vasurihallitukset pääse rahoihin käsiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Petteri: Rahastetaan, rahastetaan, rahastetaan yksityistämällä. Sillä saadaan kansa maksamaan enemmän rikkaiden rientoja, eikä vasurihallitukset pääse rahoihin käsiksi.
Näin sitä jaetaan yhteistä rahaa valtionyhtiöiden varoista. Eikö riitä, että joka kolmas mainos on Veikkauksen maksama?
- Anonyymi
Todennäköisyys päävoitolle on 1:3,83 miljoonaa eli huikeasti paljon parempi kuin Jokerissa (1:10 miljoonaa). Joten miksi ihmeessä Veikkaus edelleen Jokeria pelivalikoimassaan pitää?! Tai sitten sen täysosumavoitto pitäisi korottaa kahteen miljoonaan - ja täysin naurettavan epäreilua on, että Jokerissa kuusi oikein tuloksella saa vain hääppöiset 20 000 euroa, kun todennäköisyys siihen on yksi miljoonasta.
Ja aivan laskennallisesti järkevää ja oikein olisi, että itse Lotossa, jossa päävoiton todennäköisyys on niin pieni kuin 1:18,2 miljoonaa, lähtötason päävoitto korotettaisiin ainakin kahteen miljoonaan.- Anonyymi
💀 💀 💀 Kokkarit jättävät Suomen ja suomalaiset viimeiseksi, kaikki muut tulevat ensin. 💀 💀 💀
- Anonyymi
Millissäkin on vakioidut voitot, jotka eivät muutu pelin suosion mukaan. Eli sillä rahastetaan kaikissa voittoluokissa.
- Anonyymi
Suurin hyötyjä on kuitenkin Kokoomuspuolue.
- Anonyymi
Sanni Lotto-Laasonen: Yksityistetään, yksityistetään. Suomen rahat pitää tyrkyttää monikansallisille yrityksille. Sillä Suomi pelastetaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665