Arvatkaal kumpi meni läpi
Tesla vai mun 4 vuotias hybriidi
Olin katsastuksessa saman aikaan oli myös tesla
28
237
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sellainen katsastus on?
- Anonyymi
Tämä tollo ei edes tiedä milloin auto kuuluu katsastaa.
- Anonyymi
Joku huippu sähkö automyyjä jolla ei edes omaa autoa
- Anonyymi
Helpotetaan , toisessa oli jarrut jumissa.
- Anonyymi
Autoa käytetty siis tyhmästi. Ei ne jarrut muuten jumita.
- Anonyymi
Eimoolut huollettu,
- Anonyymi
Eihän sähköautoja tarvitse huoltaa
- Anonyymi
Yeslassa ei ole huolto ohjelmaa kun sitä ei tarvii eelopin kukaan huoltaa . Sen jarrut ja kori ja alusta toimii ikuisti niin kauan kun se toimii
- Anonyymi
Niin Toyota RAV4 4 hybriid neliveto meni huomautuksitta läpi , mutta Tesla kuski raivosi pihalla jo vaimolleen kun tuli kalliiksi katsastus pitkän bikalista kanssa
Tarina on tosi- Anonyymi
Aika heikkoja Toyotan omapojan hengenkohotukset.
Taitaa aika moni Toyotalla juhannusreissuun lähteneellä olla hermot riekaleina kun auto kulki kuin ajokoira laidasta laitaan ja kaikki painelee ohi ja pelko ahistaa, että pääseekö perille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika heikkoja Toyotan omapojan hengenkohotukset.
Taitaa aika moni Toyotalla juhannusreissuun lähteneellä olla hermot riekaleina kun auto kulki kuin ajokoira laidasta laitaan ja kaikki painelee ohi ja pelko ahistaa, että pääseekö perille.Ei sulla ole omaa autoo
- Anonyymi
Katsastus mies kertoi että teslaa ei kukaan nuolla kun ei ole edes huolto ohjelmaa tehty,
Elikkä onpa kesken eeppinen tuote
Alusta ja jarrut suurin murheen gryyni on - Anonyymi
Mistä meni läpi ? Pohjasta vai helmasta ? Mun 20 vuotta vanhasta Golfista ei menny kummastakaan mutta sain silti konttorilta "hyväksytty" leiman rekisteriotteeseen.
- Anonyymi
Missäs konttuurilla leiman saa ja oliko kaveri katsastamassa? Nykyäänhän ne kyttää millimetrin tarkkuudella ja jos reikääei löydy, se tehdään.
- Anonyymi
Ei mennyt läpi vaan sai hyväksytty leiman
Oletkos nyt tyytyväinen myyntimies- Anonyymi
No niin. Kantsii miettiä, miten sanat asettelee eli sait korjauskehotuksen vai saitko edes sitä?
- Anonyymi
Yksityiskäytössä olevat henkilö- ja pakettiautot tulee määräaikaiskatsastaa ensimmäisen kerran viimeistään neljän vuoden ikäisenä. Tämän jälkeen katsastus tehdään kahden vuoden välein, kunnes auto täyttää kymmenen vuotta. Tästä eteenpäin määräaikaiskatsastus suoritetaan vuoden välein.
- Anonyymi
Aivan. Sinänsä hölmöjä, sillä moni uusi auto ehtii vikaantua jo lyhyessä ajassa ja kaikki kun ei ymmärrä, että huollot pitää hoitaa ohjeiden mukaisesti. Näitä käräjäkeikkoja saapi lehdistä lukea tämän tästä.
- Anonyymi
Tavallista autoa pitää huoltaa joka vuosi ja teslaa vain neljän vuoden välein?
- Anonyymi
Teslassa ei ole mitään huolto ojjelmaa tehtynä. Luulevat että se pysyy ehjänä ikuisesti eilman huoltoa
Kuiyenkin tuomei päässäy läpi ollenkaan, sitten alkoi riitelemään vaimonsa kanssa kun autossa paljon vikoja joita ihmetteli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teslassa ei ole mitään huolto ojjelmaa tehtynä. Luulevat että se pysyy ehjänä ikuisesti eilman huoltoa
Kuiyenkin tuomei päässäy läpi ollenkaan, sitten alkoi riitelemään vaimonsa kanssa kun autossa paljon vikoja joita ihmetteliEi, vaan vaihdetaan sitten kun jotain hajoaa
- Anonyymi
Teslan jarrut jumissa kuitenkin jo vuodessa ei tykkää katsastus mies eikä poliisi eikä ainakaan jos tulee äkkioysähdys
- Anonyymi
aivan sama paska kaupunki muutenkin..rottia ja tesloja
- Anonyymi
Niin Tesla sai hylyn
- Anonyymi
Läpiveto hallista pääsee kaikki ulos.🤭
- Anonyymi
Tojon mittarissa 40 tkm, Teslan 200 tkm.
- Anonyymi
Onkohan myynti tiloilla lama autoo olenkaan
- Anonyymi
Ei mennyt Tesla hyväksytysti leimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752