Mietippäs uudelleen. Luin mielenkiintoisen artikkelin neutronitähdistä. Siinä todettiin muun muassa, että massa on 100 miljoonaa tonnia cm³ kohden. Neutronitähti on niin tiheä, että teelusikallinen sen ainetta painaisi Maan pinnalla kuusi miljardia tonnia.
Tuli huojentunut ja kevyt olo, vaikka mahan tilalla on nykyisin tynnyri.
>simiti<
Luulitko olevasi lihava/painava
9
151
Vastaukset
- Anonyymi
En omista enää vaakaa, koska se ei ole kertonut mitään hyvää tarinaa omista valinnoista johtuen. Ihan itse olen jokaisen pullan syönyt, joten en voi syyttää viljelijöitä raaka-aineista, lehmiä voin tuotannon aloituksesta tai omia kehonosia leivonnasta. En ole keveimmästä päästä, mutta leikin joskus, että minulla on voimaa ja sinnikkyyttä senkin edestä.
- Anonyymi
Ajatella miten kauheaa jos olis sinnikäs painosta huolimatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella miten kauheaa jos olis sinnikäs painosta huolimatta.
Nyt meni liian puujalaksi, että blondi olis tajunnut. Ei mikään ominaisuus ole toista poissulkeva, jos lähdetään halkomaan hiuksia.
- Anonyymi
Ajattelin olevani pyöreä, mutta lääkärin mielestä jonka edessä käppäilin alusvaatteisillani selkävaivojeni takia, olen normaalivartaloinen.
Näin minä olen vaan omaksunut roolikseni olla pyöreä.
Jasu- Anonyymi
Kun elopaino ei enää ole useuden varsinkaan nuorempien lääkäreiden arviointi mittari, vaan miten ja mistä keho koostuu. Lihaksesta, rasvasta ja niiden suhteesta jne. Se vanha BMI on jäänyt aika monilta jo pois käytöstä.
Koska se ei määritä kehonkoostumusta mitenkään, vain paino ja pituus. Mikä on harhaanjohtava määritelmä normista.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun elopaino ei enää ole useuden varsinkaan nuorempien lääkäreiden arviointi mittari, vaan miten ja mistä keho koostuu. Lihaksesta, rasvasta ja niiden suhteesta jne. Se vanha BMI on jäänyt aika monilta jo pois käytöstä.
Koska se ei määritä kehonkoostumusta mitenkään, vain paino ja pituus. Mikä on harhaanjohtava määritelmä normista.
JasuKerran aikoinaan työkaveri harrasti voimanostoa. Toki myös lenkkeili ja muuta, mutta isot lihakset, eikä rasvaa juuri yhtään.
Silloin terveystarkastuksessa oli hoitsu sanonut, että pitäisi laihduttaa... se oli sitä aikaa, kun tuijotettiin vain jotain käppyröitä ja painoa. Ei koostumusta.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran aikoinaan työkaveri harrasti voimanostoa. Toki myös lenkkeili ja muuta, mutta isot lihakset, eikä rasvaa juuri yhtään.
Silloin terveystarkastuksessa oli hoitsu sanonut, että pitäisi laihduttaa... se oli sitä aikaa, kun tuijotettiin vain jotain käppyröitä ja painoa. Ei koostumusta.
>simiti<Nimenomaan niin. Paljon oleellisempaa on katsoa koostumusta, vartalot on niin kovin erilaisia koostumuksiltaan, ettei vaatekokokaan ole mikään mittari.
Silti monet ihmiset yhä vahtii vaakaa, eikä luota siihen mitä näkyy kehossa olevan. Ihan sama painaa vähän, jos se kaikki on löysää mössöä. 😅
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan niin. Paljon oleellisempaa on katsoa koostumusta, vartalot on niin kovin erilaisia koostumuksiltaan, ettei vaatekokokaan ole mikään mittari.
Silti monet ihmiset yhä vahtii vaakaa, eikä luota siihen mitä näkyy kehossa olevan. Ihan sama painaa vähän, jos se kaikki on löysää mössöä. 😅
JasuJa kyllä se hyvälle toki tuntui, kun fysiatri ja yleislääkäri molemmat sanoi, että kehosi koostuu pääosin lihaksista mitä tulee koostumukseen. Rasvaa on missä pitääkin olla ja ei sitä liikaa ole, mutta löysää vatsanahkaa on mikä helposti näyttää maallikon silmiin lihavuudelta. Kun ei näe muuta kuin vaatteiden päältä.
Lääkäri kun käpälöi kehoa ja katsoo liikkeitä, kierittää ja pyörittää, testaa lihasvoimia jne. kykenee arvioimaan realistisemmin.
Vatsan iho on revenny ja venyny raskauksissa, eipä se kursiudu mihinkään ilman veistä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä se hyvälle toki tuntui, kun fysiatri ja yleislääkäri molemmat sanoi, että kehosi koostuu pääosin lihaksista mitä tulee koostumukseen. Rasvaa on missä pitääkin olla ja ei sitä liikaa ole, mutta löysää vatsanahkaa on mikä helposti näyttää maallikon silmiin lihavuudelta. Kun ei näe muuta kuin vaatteiden päältä.
Lääkäri kun käpälöi kehoa ja katsoo liikkeitä, kierittää ja pyörittää, testaa lihasvoimia jne. kykenee arvioimaan realistisemmin.
Vatsan iho on revenny ja venyny raskauksissa, eipä se kursiudu mihinkään ilman veistä.
JasuVaan eipä tuota ulkonäön takia enää näin vanhana viitti leikkuuttaa. Toinen juttu jos alkaa ihorikkoja ja hautumia tulemaan. Sitten on patempi kursia ylimääräinen nahka pois. Diabetes kun ei oikein haavoilla olosta ja tulehduksista diggaa.
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675