Ettekö te todellakaan tajua, kuinka v**un sairaaksi tässä "ahdisteluhysteriassa" ollaan menossa. Osa siis väittää, että menevät baariin muuten vaan ja miesten tyrkyttäminen pikemminkin raivostuttaa. Tätä on tosiaan kyllä nähty ja voin sanoa, että joskus olis tehnyt mieli vetää naista kunnolla t**piin epäasiallisen käytöksen takia, mutta pelkään jälleen joutumista vankilaan, koska peruskoulun aikaan jouduin monesti ongelmieni takia "lasten vankilaan". Tuli siis koettua, kuina äärimmäisen p**koja paikkoja "vankilat" ovat. Oli siis aivan pakko opetella peruskoulun jälkeen elämään "kiltisti ja kunnollisesti".
Tämän jokatapauksessa opin "lasten vankilassa" viimeistään ylä-asteella: "normaaleilla" jännäpojilla riitti tyttöjä ja mitä "epänormaalimpi" olit, sitä enemmän halveksuttiin, niin tytöt kuin myös nämä "normaalit" jännäpojat, joilla tyttöjä riitti.
Tuossa vähän, missä ihmiset tutustuvat.
https://yle.fi/a/3-10824809
"Top 6: Miten tapasit rakkaasi?
Tinder tai muu nettideittipalvelu
Baari, ravintola, pubi tai yökerho
Yhteisten tuttavien kautta
Koulussa tai opiskelupaikassa
Työpaikalla
Harrastuksissa"
Minä jo ylä-asteella opin tämän, kuinka minä "epänormaalina" jännäpoikana aiheutin AINA inhoa tytöissä, jos halusin tutustua tarkoituksena löytää tyttöystävä. Mitään ongelmaa ei ollut, jos tutustumisyrityksen teki joku "normaali" poika tai jopa "normaali" jännäpoika.
Ongelma vaan, että nykyaikana entistäkin enemmän nämä "aina oikeassa olevat" vihaavat näitä "epänormaaleja" kilttejä ja kunnollisia ja haluavat leimata heistä "epänormaalin" jännämiehen.
Seksuaalirikoslait tosiaan tiukentuvat kaiken aikaa, mutta onneksi jopa rikosoikeudenprofessoreista löytyy myös järjen ääniä.
https://yle.fi/a/3-12599832
"Vankilat varautuvat noin sataan uuteen vankiin, kun seksuaalirikosten rangaistukset kovenevat. Suomessa on silti vankeja vähemmän kuin monessa muussa maassa."
Aivan, Suomessa on vähemmän vankeja kuin monessa muussa maassa, mutta löytyykö AINUTTAKAAN maata, jossa seksuaalirikolliset eivät ole se äärimmäisen vihattu ihmisryhmä ja jotka esimerkiksi vankiloissa ovat "täysin turvassa"?
Eikös Suomessa pitänyt olla "maailman parhaat" vankilat, no yhä turvattomammaksi käy Suomenkin vankilat.
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000010938665.html
Mikä on siis lopputulos? Koska "normaalin" miehen, jopa jännämiehen "iskuyritys" on harvoin "häirintää", tulevaisuudessa ainakin Suomen vankilat tulevat yhä enenevässä määrin täyttymään nimenomaan näistä "epänormaaleista" jännämiehistä. Kuka näitä suojelee? Perustuslaissa todetaan, että ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa tai kohdella muutenkaan ihmisarvoa loukkaavasti. Koskeeko tämä myös näitä "epänormaaleja" jännämiehiä?
Todellavaikeeta
Nyt osa haluaa jo baareissakin kieltää tutustumisen
105
662
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ne kaikki naiset ole woke- feministejä.
- Anonyymi
Mistä tiedän, kuka baarissa on ja kuka ei?
Todellavaikeeta - Anonyymi
Ei olekaan. Mutta kumppanin löytäminen miehille tulee vaan koko ajan vaikeammaksi. Kyllä se tosiasia pitäs pystyä kuitenkin myöntämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan. Mutta kumppanin löytäminen miehille tulee vaan koko ajan vaikeammaksi. Kyllä se tosiasia pitäs pystyä kuitenkin myöntämään.
Jos nainen ei halua seuraasi, niin et sinä silloin löydä seuraa hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta tuntuu etten kelpaa kenellekään. Ehkä minullekaan ei ole edes tarkoitettu löytyvän ketään. Mun persoona on semmoinen niin viaton, että ei sillä ketään hurmata. Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi. Mutta silloin homma perustuisi valheeelle. En minä jaksa sellaista. Kai minä sitten jään yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mutta tuntuu etten kelpaa kenellekään. Ehkä minullekaan ei ole edes tarkoitettu löytyvän ketään. Mun persoona on semmoinen niin viaton, että ei sillä ketään hurmata. Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi. Mutta silloin homma perustuisi valheeelle. En minä jaksa sellaista. Kai minä sitten jään yksin.
Kenellekään meistä ei ole tarkoitettu ketään. Näin pikaisesti totean kuitenkin, että tuolla asenteella "Mun persoona on semmoinen niin viaton, että ei sillä ketään hurmata. Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi." et takuulla viehätä ketään sellaista, jota se viattomuus voisi viehättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenellekään meistä ei ole tarkoitettu ketään. Näin pikaisesti totean kuitenkin, että tuolla asenteella "Mun persoona on semmoinen niin viaton, että ei sillä ketään hurmata. Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi." et takuulla viehätä ketään sellaista, jota se viattomuus voisi viehättää.
Tarkoitin tolla ettei minulle ole tarkoitettu ketään enemmänkin sitä, että olen vaan kylmän tieteellisesti semmoinen ihminen joka ei oman persoonansa takia sovellu yleisesti kumppaniksi, enkä niinkään mitään kohtalon johdattelua.
Kyllähän se mun viattomuus teoriassa voi viehättää moniakin. Olen kuullut minusta selän takaa puhuttavan, että olen söpö tai ihana. Mutta sitten kun yritän tehdä tuttavuutta niin kyyti on jostain syystä kylmää. Ikään kuin minussa olisi jotain joka sitten kuitenkin pelottaa heitä. Joku semmonen "uncanny-ilmiö" tai jotain. Tai sitten pidetään niin viattomana ettei vaan uskalleta "koskea".
Mene ja tiedä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin tolla ettei minulle ole tarkoitettu ketään enemmänkin sitä, että olen vaan kylmän tieteellisesti semmoinen ihminen joka ei oman persoonansa takia sovellu yleisesti kumppaniksi, enkä niinkään mitään kohtalon johdattelua.
Kyllähän se mun viattomuus teoriassa voi viehättää moniakin. Olen kuullut minusta selän takaa puhuttavan, että olen söpö tai ihana. Mutta sitten kun yritän tehdä tuttavuutta niin kyyti on jostain syystä kylmää. Ikään kuin minussa olisi jotain joka sitten kuitenkin pelottaa heitä. Joku semmonen "uncanny-ilmiö" tai jotain. Tai sitten pidetään niin viattomana ettei vaan uskalleta "koskea".
Mene ja tiedä...Kyllä jokainen persoona, joka nyt ei ole muille vaarallinen, voi jonkun kanssa sopia yhteen. Se on tietysti selvää, että mitä hankalampi yksilö itse on, niin sitä vaikeampaa sitä seuraa on löytää. Sitten jos tuohon lisää vielä niitä älyttömiä vaatimuksia toiselle osapuolelle, niin menee aina vain vaikeammaksi.
En tiedä mistä johtuu sinun kohdallasi. Itse viehätyn kiltteydestä ja vuattomuudesta, mutta tekstistäsi tuli lähinnä mielikuva kyynisyydestä, joka taas ei useinkaan ole kovin viehättävää. Minua viehättää viattomuus, joka ei aseta turhia ennkko-olettamia tyyliiin "kukaan ei viehäty" tai "pitäisi esittää". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokainen persoona, joka nyt ei ole muille vaarallinen, voi jonkun kanssa sopia yhteen. Se on tietysti selvää, että mitä hankalampi yksilö itse on, niin sitä vaikeampaa sitä seuraa on löytää. Sitten jos tuohon lisää vielä niitä älyttömiä vaatimuksia toiselle osapuolelle, niin menee aina vain vaikeammaksi.
En tiedä mistä johtuu sinun kohdallasi. Itse viehätyn kiltteydestä ja vuattomuudesta, mutta tekstistäsi tuli lähinnä mielikuva kyynisyydestä, joka taas ei useinkaan ole kovin viehättävää. Minua viehättää viattomuus, joka ei aseta turhia ennkko-olettamia tyyliiin "kukaan ei viehäty" tai "pitäisi esittää".Pystyisitkö itse olemaan kyynistymättä kun ensin uskot koko elämäsi, että "ole vaan oma itsesi niin kaikki järjestyy", vaan huomataksesi lopulta että se ei päde sinun kohdallasi? Voin sanoa, että kyllä se aika vaikeaa on, vaikka yritän kyllä taistella sitä ja katkeroitumista vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisitkö itse olemaan kyynistymättä kun ensin uskot koko elämäsi, että "ole vaan oma itsesi niin kaikki järjestyy", vaan huomataksesi lopulta että se ei päde sinun kohdallasi? Voin sanoa, että kyllä se aika vaikeaa on, vaikka yritän kyllä taistella sitä ja katkeroitumista vastaan.
Kyllä pystyn ja olen pystynyt. Kyynisyys ei vain kuulu luonteeseeni. Ymmärrän kyllä, että se on osalle vaikeaa, mutta en katso velvollisuudekseni kuunnella sellaista irl. Minulla on vastuu omasta käytöksestäni, omista traumoistani, siitä että on itse kaada omia huonoja kokemuksiani muiden niskaan. Minulla sen sijaan ei ole vastuuta parannella muiden haavoja. Semminkin kun en ole mitenkään vaikuttanut niiden syntymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Aasian kierroksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy Aasian kierroksella.
Tuo voisi varmasti auttaa osan itsetunto-ongelmiin. Tosin se, että tiedostaa mikä muutamissa sen suunnan maissa on monilla motiivina, ei ehkä kaikilla tuntemuksia paranna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pystyn ja olen pystynyt. Kyynisyys ei vain kuulu luonteeseeni. Ymmärrän kyllä, että se on osalle vaikeaa, mutta en katso velvollisuudekseni kuunnella sellaista irl. Minulla on vastuu omasta käytöksestäni, omista traumoistani, siitä että on itse kaada omia huonoja kokemuksiani muiden niskaan. Minulla sen sijaan ei ole vastuuta parannella muiden haavoja. Semminkin kun en ole mitenkään vaikuttanut niiden syntymiseen.
Ei tässä ole mistään semmosesta kyse. Ihmeellistä että se aina menee tämmöseksi jos yrittää tämmösistä vaikeista asioista keskustella... Vähän niin kuin sanois jollekin että turpa kiinni, kaikki on täällä omillaan, en kestä kuunnella sun murheita kun mulla itselläkin on vaikeaa. Ihmiset haluaa vaan sulkea korvansa toistensa ongelmilta. Ei minun tee pahaa kuunnella toisten ongelmia. En koe sitä minään päällekaatamisena. Mutta minä en taida ollakaan mikään normaali ihminen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä ole mistään semmosesta kyse. Ihmeellistä että se aina menee tämmöseksi jos yrittää tämmösistä vaikeista asioista keskustella... Vähän niin kuin sanois jollekin että turpa kiinni, kaikki on täällä omillaan, en kestä kuunnella sun murheita kun mulla itselläkin on vaikeaa. Ihmiset haluaa vaan sulkea korvansa toistensa ongelmilta. Ei minun tee pahaa kuunnella toisten ongelmia. En koe sitä minään päällekaatamisena. Mutta minä en taida ollakaan mikään normaali ihminen...
Millaiseksi? Sanoin käsittääkseni, että minä EN TIEDÄ mikä ongelma sinun kohdallasi on ja että minulle tulee vain tuollanen MIELIKUVA ja on hyvin mahdollista, että en ole ainoa, jolle tuo mielikuva tulee (tarkoitukseni ei ole huutaa, vaan korostaa kyseisiä sanoja). Jos sinä otat auttamisyrityksen ja sen, että sinulle kerrotaan nätisti mikä mielikuva sanoistasi tulee samana kuin "turpa kiinni", niin miksi ihmeessä edes yrität keskustella? Mitä keskustelemista sellainen on, että taputetaan vain päähän ja sanotaan vain voi voi?
Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiseksi? Sanoin käsittääkseni, että minä EN TIEDÄ mikä ongelma sinun kohdallasi on ja että minulle tulee vain tuollanen MIELIKUVA ja on hyvin mahdollista, että en ole ainoa, jolle tuo mielikuva tulee (tarkoitukseni ei ole huutaa, vaan korostaa kyseisiä sanoja). Jos sinä otat auttamisyrityksen ja sen, että sinulle kerrotaan nätisti mikä mielikuva sanoistasi tulee samana kuin "turpa kiinni", niin miksi ihmeessä edes yrität keskustella? Mitä keskustelemista sellainen on, että taputetaan vain päähän ja sanotaan vain voi voi?
Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään.Täytyy myös todeta, että minulle se, että kuuntelen toisen huolia ja murheita, ei tarkoita minun olevan hänestä lainkaan siinä mielessä kiinnostunut. Näiden asioiden rinnastaminen on siis minusta varsin kummallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja naiset vaatii,e ttä miehen pitää tehdä aloite, mutta kun mies yrittää tehdä aloitteen, niin naiset siitä suuttuu ja sanoo, ettei miehet saa lähestyä silloin, kun mies lähestyy ja sitten valittavat, kun ei miehet lähesty.
Naiset itse aiheuttaa sen, ettei miehet enää lähesty, kun naiset haluaa kieltää lähestymisen.
Naisen kanssa varmaan on sallitua puhua vain politiikasta ja päivän uutisista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokainen persoona, joka nyt ei ole muille vaarallinen, voi jonkun kanssa sopia yhteen. Se on tietysti selvää, että mitä hankalampi yksilö itse on, niin sitä vaikeampaa sitä seuraa on löytää. Sitten jos tuohon lisää vielä niitä älyttömiä vaatimuksia toiselle osapuolelle, niin menee aina vain vaikeammaksi.
En tiedä mistä johtuu sinun kohdallasi. Itse viehätyn kiltteydestä ja vuattomuudesta, mutta tekstistäsi tuli lähinnä mielikuva kyynisyydestä, joka taas ei useinkaan ole kovin viehättävää. Minua viehättää viattomuus, joka ei aseta turhia ennkko-olettamia tyyliiin "kukaan ei viehäty" tai "pitäisi esittää".Voisitkohan sä ajatella ettet yritä iskeä ketään naista vaan ainoastaan yrität tutustua kuten kehen tahansa ihmiseen eli toisin sanoen se tutustumisesi naisiin ei näyttäisi niin epätoivoiselta. Se nimittäin karkottaa naiset jos joku mies joka naiselle siis siinä alkuvaiheessa on täysin tuntematon ei varmasti viehäty siitä epätoivoisesta iskemisyrityksistä vaan pakenee.
Oletko koskaan miettinyt että alat relaamaan ei paniikkia eli yrität tutustua kuten ystävään ei hätiköidä vaan ajan kanssa. Nimittäin naiset ei heti ratkea rakastamaan vaan vaatii aikaa että oppii tuntemaan ja sit jos jossain kohtaa huomaa ett ton kundin/miehen kanssahan sujuu jutut ja yhteiselo tosi hyvin ja tunteetkin alkaa heräämään. Siitä se sit lähtee.
Mut tossakin voi joutua moneen naiseen tutustumaan ennen kuin se oikea löytyy. Niin se on meillä naisillakin ei se eka baarituttavuus ole muuta kuin baarituttavuus mutta kun monet tutustumiset eri ihmisiin käyty läpi niin sieltä se oikea rakkaus tupsahtaa jossain kohtaa.
Näin naisena ei oikein käsitä tota miesten epätoivoa ett nyt heti mulle se joku nainen ihan kuka vaan kunhan joku nyt vaan äkkiä olis tossa vieressä. Eihän se noin mene hyvät miehet ei naisillakaan vaan pitää tutustua ja olla valmis tutustumaan moniin ennen kuin loksahtaa.
Eli tutustu rauhassa älä epätoivoisesti. Epätoivoinen mies on varoitusmerkki ongelmista naiselle. Todennäköisesti ripustautuu ja on mustasukkainen ehkä väkivaltainenkin ja mielenterveysongelmiakin takuulla.
Ottakaa naiset ihmisinä joihin on mukava tutustua ja jutella erilaisista asioista. Voit olla apuna naisille asioissa jotka heille hankalia kuten jos joku tavara menee rikki voit jeesata. Näytä että olet apuna kun tarvitaan ja huom!!! älä auta niin että naisen pitäis jäädä johonkin kiitollisuuden velkaan vaan koska olet hyvä tyyppi. Tutustu moniin naisiin samalla tavalla niin että naispuolisia kavereita sinulla useita niin ettei naiselle tunnetta että roikut juuri hänen ympärillään.
Niin kauan kun nainen ei ole sinusta kiinnostunut kuin kaverina sinun ei kannata esittää kiinnostunutta olet vaan ystävä joka jeesaa jos tarvetta mutta ole se ystävä monelle naiselle niin ettei tule sitä roikkumisefektiä että olet enemmän kuin ystävä eli anna naisen päättää siitä kiinnostuksesta. Jos hän ei vuosien jälkeenkään kiinnostu ole ystävä mutta joku muu voi kiinnostua sinusta ja se joku muu voi olla just se oikea sinulle. Et vain ole häntä huomannut kun ne kauneimmat vievät kaiken huomiosi siksi jäät sinne hännille aina. Niillä kauneimmilla kun on mistä ottaa ja valitsevat sieltä. Tosin eihän sitä tiedä kun jaksat olla se joka ei ole epätoivoisen innokas niin ehkäpä sinut otetaankin joskus ihan vakavassa mielessä.
Mutta se tärkein ohje älä ole epätoivoinen ja päälle käyvä. Ole se kaveri/ystävä mutta mahdollisimman monelle naiselle joku sieltä sitten huomaa ainutlaatuisuutesi ja se on sitten menoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitkohan sä ajatella ettet yritä iskeä ketään naista vaan ainoastaan yrität tutustua kuten kehen tahansa ihmiseen eli toisin sanoen se tutustumisesi naisiin ei näyttäisi niin epätoivoiselta. Se nimittäin karkottaa naiset jos joku mies joka naiselle siis siinä alkuvaiheessa on täysin tuntematon ei varmasti viehäty siitä epätoivoisesta iskemisyrityksistä vaan pakenee.
Oletko koskaan miettinyt että alat relaamaan ei paniikkia eli yrität tutustua kuten ystävään ei hätiköidä vaan ajan kanssa. Nimittäin naiset ei heti ratkea rakastamaan vaan vaatii aikaa että oppii tuntemaan ja sit jos jossain kohtaa huomaa ett ton kundin/miehen kanssahan sujuu jutut ja yhteiselo tosi hyvin ja tunteetkin alkaa heräämään. Siitä se sit lähtee.
Mut tossakin voi joutua moneen naiseen tutustumaan ennen kuin se oikea löytyy. Niin se on meillä naisillakin ei se eka baarituttavuus ole muuta kuin baarituttavuus mutta kun monet tutustumiset eri ihmisiin käyty läpi niin sieltä se oikea rakkaus tupsahtaa jossain kohtaa.
Näin naisena ei oikein käsitä tota miesten epätoivoa ett nyt heti mulle se joku nainen ihan kuka vaan kunhan joku nyt vaan äkkiä olis tossa vieressä. Eihän se noin mene hyvät miehet ei naisillakaan vaan pitää tutustua ja olla valmis tutustumaan moniin ennen kuin loksahtaa.
Eli tutustu rauhassa älä epätoivoisesti. Epätoivoinen mies on varoitusmerkki ongelmista naiselle. Todennäköisesti ripustautuu ja on mustasukkainen ehkä väkivaltainenkin ja mielenterveysongelmiakin takuulla.
Ottakaa naiset ihmisinä joihin on mukava tutustua ja jutella erilaisista asioista. Voit olla apuna naisille asioissa jotka heille hankalia kuten jos joku tavara menee rikki voit jeesata. Näytä että olet apuna kun tarvitaan ja huom!!! älä auta niin että naisen pitäis jäädä johonkin kiitollisuuden velkaan vaan koska olet hyvä tyyppi. Tutustu moniin naisiin samalla tavalla niin että naispuolisia kavereita sinulla useita niin ettei naiselle tunnetta että roikut juuri hänen ympärillään.
Niin kauan kun nainen ei ole sinusta kiinnostunut kuin kaverina sinun ei kannata esittää kiinnostunutta olet vaan ystävä joka jeesaa jos tarvetta mutta ole se ystävä monelle naiselle niin ettei tule sitä roikkumisefektiä että olet enemmän kuin ystävä eli anna naisen päättää siitä kiinnostuksesta. Jos hän ei vuosien jälkeenkään kiinnostu ole ystävä mutta joku muu voi kiinnostua sinusta ja se joku muu voi olla just se oikea sinulle. Et vain ole häntä huomannut kun ne kauneimmat vievät kaiken huomiosi siksi jäät sinne hännille aina. Niillä kauneimmilla kun on mistä ottaa ja valitsevat sieltä. Tosin eihän sitä tiedä kun jaksat olla se joka ei ole epätoivoisen innokas niin ehkäpä sinut otetaankin joskus ihan vakavassa mielessä.
Mutta se tärkein ohje älä ole epätoivoinen ja päälle käyvä. Ole se kaveri/ystävä mutta mahdollisimman monelle naiselle joku sieltä sitten huomaa ainutlaatuisuutesi ja se on sitten menoa.Jos, tarkoitit vastauksesi tuolle, jonka viestiin vastasin, niin minä olen nainen, enkä ikinä yritä iskeä naisia. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja naiset vaatii,e ttä miehen pitää tehdä aloite, mutta kun mies yrittää tehdä aloitteen, niin naiset siitä suuttuu ja sanoo, ettei miehet saa lähestyä silloin, kun mies lähestyy ja sitten valittavat, kun ei miehet lähesty.
Naiset itse aiheuttaa sen, ettei miehet enää lähesty, kun naiset haluaa kieltää lähestymisen.
Naisen kanssa varmaan on sallitua puhua vain politiikasta ja päivän uutisista.Jotkut voivat vaatia, mutta eivät likipitäenkään kaikki. Valtaosan tuntemistani naisista parisuhteet ovat alkaneet naisen itsensä aloitteesta, eikä se ole minkäänlainen ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitkohan sä ajatella ettet yritä iskeä ketään naista vaan ainoastaan yrität tutustua kuten kehen tahansa ihmiseen eli toisin sanoen se tutustumisesi naisiin ei näyttäisi niin epätoivoiselta. Se nimittäin karkottaa naiset jos joku mies joka naiselle siis siinä alkuvaiheessa on täysin tuntematon ei varmasti viehäty siitä epätoivoisesta iskemisyrityksistä vaan pakenee.
Mutta se tärkein ohje älä ole epätoivoinen ja päälle käyvä. Ole se kaveri/ystävä mutta mahdollisimman monelle naiselle joku sieltä sitten huomaa ainutlaatuisuutesi ja se on sitten menoa.Tiedätkö mitä? Just noin minä olen aina lähestynyt, eli kuten keneen tahansa. Ilman mitään teennäistä iskemistä. Ei ole tuottanut tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään.No siltä tuo sinun kommentisi kyllä kuulosti minusta. En minä kieltäydy avusta, mutta kun kukaan ei yleensä tarjoa semmosta apua, joka oikeasti hyödyttäis tai sitten hoetaan tuota "kyllä meillä kaikilla on vaikeaa".
Sekin on jännä, että eka vaikutelma mikä minun tilanteestani sinulle tuli, on se että ongelmani on vain minun omasta asenteestani kiinni. Ei ole. Minä todella yritän joka päivä. Se että sanoo toisella olevan vaan joku asennevamma, ei oo mikään auttamisyritys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan olet juuri se joka olet älä esitä muuta. Ei se kenellekään ole helppoa löytää sitä omaa rakasta tai jonkun onnenkantamoisen ja sattuman kautta ehkä tulee elämään. Ja noinhan se usein tulee eli silloin kun sitä vähiten odottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siltä tuo sinun kommentisi kyllä kuulosti minusta. En minä kieltäydy avusta, mutta kun kukaan ei yleensä tarjoa semmosta apua, joka oikeasti hyödyttäis tai sitten hoetaan tuota "kyllä meillä kaikilla on vaikeaa".
Sekin on jännä, että eka vaikutelma mikä minun tilanteestani sinulle tuli, on se että ongelmani on vain minun omasta asenteestani kiinni. Ei ole. Minä todella yritän joka päivä. Se että sanoo toisella olevan vaan joku asennevamma, ei oo mikään auttamisyritys.Tuo voi olla osa ongelmaasi, jos olet yleensäkin noin kovin olettavainen. Totuus on se, että kenelöäkäön ei ole, eikä voi ollakaan mitään suoranaista apua annettavanaan. Nämä asuat nyt vain ovat sellaisia, että ne täytyy työstää itse. Se kuitenkin voi olla avuksi, että kerrotaan miltä jokin asia muiden silmissä ja korvissa vaikuttaa. Kun näitä ymmärtää, niin voi vaikuttaa siihen millaisen kuvan itsestään antaa.
En ole missään sanonut, että "eka vaikutelma mikä minun tilanteestani sinulle tuli, on se että ongelmani on vain minun omasta asenteestani kiinni". Tuo on taas varsin hyvä esimerkki olettamisestasi ja se kyllä kieltämättä on varmasti ongelma, jos tuota esiintyy myös irl. Kukaan ei, varsinkaan tutustumistilanteessa, jaksa oikoa kovin montaa olettamaa ja kun tässä esimerkiksi tuli sinulta jo kaksi sellaista, joita joudun oikomaan, niin irl tulisi nyt jo hyvin helposti tunne, että antaapa olla, tuntuu vähän turhan hankalalta yksilöltä. Noin yleisesti ottaen, oleta hieman vähemmän ja mielummin kysy ilman asennetta, että mitä toinen tarkoittaa. Se, että lähtee "haastamaan" ilman, että on edes ymmärtänyt mistä toinen puhuu, ei anna lainkaan hyvää kuvaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin. Se kenet sinun tulisi tavata olisi se jolle nuo sinun piirteesi ja luonteesi olisi ns. nappi silmään eli kolahtaa heti. Kaikki muut ovat vääriä sinulle. Eli et olisi pätkääkään onnellinen sellaisen kanssa jolle tuo oma persoonasi ei kolahtaisi mitenkään. Ole onnellinen ettet ole päätynyt kenenkään sellaisen kanssa yhteen joka ei arvostaisi juuri noita sinun ominaisuuksiasi. Sitä on se rakkaus että juuri ne tietyt asiat kolahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siltä tuo sinun kommentisi kyllä kuulosti minusta. En minä kieltäydy avusta, mutta kun kukaan ei yleensä tarjoa semmosta apua, joka oikeasti hyödyttäis tai sitten hoetaan tuota "kyllä meillä kaikilla on vaikeaa".
Sekin on jännä, että eka vaikutelma mikä minun tilanteestani sinulle tuli, on se että ongelmani on vain minun omasta asenteestani kiinni. Ei ole. Minä todella yritän joka päivä. Se että sanoo toisella olevan vaan joku asennevamma, ei oo mikään auttamisyritys.Lisään vielä, että vaikka sinä et haluakaan sitä hyväksyä, niin tiedän ihan henkilökohtaisellakin tasolla mistä puhun. Olen tuntenut varsin monta tuolla samanlaisella tavalla ajattelevaa miestä, ollut ihastunutkin muutamaan. Se ihastus kuitenkin kaatuu varsin nopeasti tuohon sinunkin esilletuomaasi ajattelutapaan. Enkä todellakaan ole ainoa nainen, joka kokee näin. Taitaa pikemmin olla valtaosa, joka kokee samoin.. Eikä tässä nyt etsitä syyllisiä, vaan mahdollisia syitä. Noissa on selkeä ero. Syylliset ovat henkilöitä, syyt asioita. Syyllisten etsiminen on täysin turhaa näissä asioissa, mutta syiden pohtiminen taas kannattaa. Kun ymmärtää syyn, niin voi myös löytää ratkaisun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se naisellekaan välttämättä helppoa ole.Jos naisena haet tosiaan seuraa baarista ja sit kun sitä seuraa löytyy, niin sit mies ei uskalla lähtee mukaan koska tosiaan on kaikki hemmetin "metoo-hommat ja pelätään et nainen syyttää seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka itse sitä seuraa on hakemassa eikä silloin tulis mieleenkään mistään ahdistelusta syyttää!Et ehkä se nunnaluostari on sit seuraava etappi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se naisellekaan välttämättä helppoa ole.Jos naisena haet tosiaan seuraa baarista ja sit kun sitä seuraa löytyy, niin sit mies ei uskalla lähtee mukaan koska tosiaan on kaikki hemmetin "metoo-hommat ja pelätään et nainen syyttää seksuaalisesta ahdistelusta, vaikka itse sitä seuraa on hakemassa eikä silloin tulis mieleenkään mistään ahdistelusta syyttää!Et ehkä se nunnaluostari on sit seuraava etappi.
Ei kyllä kuulosta yhtään naisen kommentilta tuo. En ole koskaan vielä kuullut naisella olleen tuollaista ongelmaa. Hyvää miestä on kyllä vaikea löytää, mutta että miestä yleisesti. No kerta se on ensimmäinenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta yhtään naisen kommentilta tuo. En ole koskaan vielä kuullut naisella olleen tuollaista ongelmaa. Hyvää miestä on kyllä vaikea löytää, mutta että miestä yleisesti. No kerta se on ensimmäinenkin.
Kyllä se nyt vaan oli naisen kommentti.Uskoit tai et!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten todettua, niin kerta se on ensimmäinenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä on sen verran järkeä päässä, että eivät halua "epänormaalin" jännämiehen mainetta ja tämän takia yhä vähemmän uskaltavat tehdä naisiin aloitteita. Lopputuloksena näitä pareja ei sitten synny ja syntyvyys laskee entisestään ainakin Suomessa.
Todellavaikeeta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta tämäkö sitten oikeuttaa "hätävarjelun liioitteluun".
Anonyymi kirjoitti:
"Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi. Mutta silloin homma perustuisi valheeelle. En minä jaksa sellaista. Kai minä sitten jään yksin."
Juuri näin ja tätä "esittämistä" miehet ovat yhä enenevässä määrin jopa "pakotettuja" tekee, jotta mahdollisimman hyvin välttyisivät "epänormaalin" jännämiehen maineelta.
Anonyymi kirjoitti:
Mene ja tiedä..."Kyllähän se mun viattomuus teoriassa voi viehättää moniakin. Olen kuullut minusta selän takaa puhuttavan, että olen söpö tai ihana. Mutta sitten kun yritän tehdä tuttavuutta niin kyyti on jostain syystä kylmää. Ikään kuin minussa olisi jotain joka sitten kuitenkin pelottaa heitä. "
Näin se juuri käytännössä menee: kyyti on pääsääntöisesti kylmää paitsi näille "hyville tyypeille".
Anonyymi kirjoitti:
Pystyisitkö itse olemaan kyynistymättä kun ensin uskot koko elämäsi, että "ole vaan oma itsesi niin kaikki järjestyy", vaan huomataksesi lopulta että se ei päde sinun kohdallasi? Voin sanoa, että kyllä se aika vaikeaa on, vaikka yritän kyllä taistella sitä ja katkeroitumista vastaan.
Minä olin peruskoulussa "oma itseni", etsin tyttöystävää ja jopa väkivaltaa jouduin kokemaan, kun joku tytön "suojelija" nimenomaan "vahva" tyttö tulkitsi minun "iskuyritykset" negatiivisesti, sen seurauksena piti minua "omituisena hyypiönä", jota sitten hänen mielestä sai vapaasti lyödä.
Minä olen tällä palstalla vaikka kuinka monta kertaa ilmaissut negatiivisia asenteita naisten kovaan salilla treenaamiseen. Ei pidä ihmetellä, kun nämä "vahvat" tytöt todellakin uskalsi käyttää jo peruskoulun ylä-asteella tätä "vahvuuttaan" väkivaltaiseen käytökseen. Minähän se tietenkin jouduin uhriksi, koska olin "epänormaali".
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka ajattelisit, että sinä et olisi "syyllinen" toisten ongelmiin, siitä huolimatta myös sinä aiheutat lisää ongelmia, jos katsot oikeudeksesi "hätävarjelun liioittelun".
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin: aina vaan tämä, että ei muusta väliä, kunhan minä saan ja mulle ei tuoteta epämukavaa oloa. Kaiken aikaa nämä "aina oikeassa olevat" ovat jo pitemmän aikaa keksineet lisää ja lisää syitä saada näille miehille, jotka nyt eivät aivan täytä "normaalin" miehen "vaatimuksia", lisää ja lisää vaikeuksia, eivätkä p**kan vertaa jaksa vaivautua miettimään sitä tosiasiaa, että näillä miehillä saattaa jo ennestään olla "enemmän kuin tarpeeksi" vaikeuksia elämässä.
Anonyymi kirjoitti:
Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään."Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään."
Kuinka usein sinulle vuodattavat murheita "epänormaalit" jännämiehet?
Anonyymi kirjoitti:
Naisen kanssa varmaan on sallitua puhua vain politiikasta ja päivän uutisista.Jos nainen on alle 30 v, hoikka ja hyvännäköinen, siitä voidaan lähteä, että ei tule baarissa tekee aloitetta.
Anonyymi kirjoitti:
Miehillä on sen verran järkeä päässä, että eivät halua "epänormaalin" jännämiehen mainetta ja tämän takia yhä vähemmän uskaltavat tehdä naisiin aloitteita. Lopputuloksena näitä pareja ei sitten synny ja syntyvyys laskee entisestään ainakin Suomessa.
TodellavaikeetaKuulostaa erinomaiselta. Se on vain ja ainoastaan positiivista, että ahdisteleminen vähenee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mutta tämäkö sitten oikeuttaa "hätävarjelun liioitteluun".
TodellavaikeetaMitäköhän se sinun kielessäsi mahtaa tarkoittaa? Olen varsin varma, että yksikään nainen ei ole käyttäytynyt sinua kohtaan tavalla, joka tuon rikoksen juridisen tunnusmerkistön täyttäisi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Pitäisi esittää jotakin sellaista jota en ole, että joku löytyisi. Mutta silloin homma perustuisi valheeelle. En minä jaksa sellaista. Kai minä sitten jään yksin."
Juuri näin ja tätä "esittämistä" miehet ovat yhä enenevässä määrin jopa "pakotettuja" tekee, jotta mahdollisimman hyvin välttyisivät "epänormaalin" jännämiehen maineelta.
TodellavaikeetaYksikään mies ei ole pakotettu esittämään yhtään mitään. Teidän tulee vain itsekin huolia niitä naisia, jotka ovat valmiita huolimaan teidät. "Omituisilla otuksilla" ei ole varaa valita muusta kuin toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllähän se mun viattomuus teoriassa voi viehättää moniakin. Olen kuullut minusta selän takaa puhuttavan, että olen söpö tai ihana. Mutta sitten kun yritän tehdä tuttavuutta niin kyyti on jostain syystä kylmää. Ikään kuin minussa olisi jotain joka sitten kuitenkin pelottaa heitä. "
Näin se juuri käytännössä menee: kyyti on pääsääntöisesti kylmää paitsi näille "hyville tyypeille".
TodellavaikeetaTietysti jokainen täysijärkinen ottaa hyvän tyypin, eikä huonoa tyyppiä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin peruskoulussa "oma itseni", etsin tyttöystävää ja jopa väkivaltaa jouduin kokemaan, kun joku tytön "suojelija" nimenomaan "vahva" tyttö tulkitsi minun "iskuyritykset" negatiivisesti, sen seurauksena piti minua "omituisena hyypiönä", jota sitten hänen mielestä sai vapaasti lyödä.
Minä olen tällä palstalla vaikka kuinka monta kertaa ilmaissut negatiivisia asenteita naisten kovaan salilla treenaamiseen. Ei pidä ihmetellä, kun nämä "vahvat" tytöt todellakin uskalsi käyttää jo peruskoulun ylä-asteella tätä "vahvuuttaan" väkivaltaiseen käytökseen. Minähän se tietenkin jouduin uhriksi, koska olin "epänormaali".
TodellavaikeetaIhan oikeinhan sinut on tulkittu, mitä näitä juttujasi lukee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kuinka ajattelisit, että sinä et olisi "syyllinen" toisten ongelmiin, siitä huolimatta myös sinä aiheutat lisää ongelmia, jos katsot oikeudeksesi "hätävarjelun liioittelun".
TodellavaikeetaEn ole koskaan elämässäni aiheuttanut kenellekään yhtään ainoaa ongelmaa. Jokainen on ihan itse vastuussa omista itselleen aiheuttamistaan ongelmista ja tarpeen vaatiessa niiden ratkaisemisesta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on juuri näin: aina vaan tämä, että ei muusta väliä, kunhan minä saan ja mulle ei tuoteta epämukavaa oloa. Kaiken aikaa nämä "aina oikeassa olevat" ovat jo pitemmän aikaa keksineet lisää ja lisää syitä saada näille miehille, jotka nyt eivät aivan täytä "normaalin" miehen "vaatimuksia", lisää ja lisää vaikeuksia, eivätkä p**kan vertaa jaksa vaivautua miettimään sitä tosiasiaa, että näillä miehillä saattaa jo ennestään olla "enemmän kuin tarpeeksi" vaikeuksia elämässä.
TodellavaikeetaSitähän sinä koko ajan tyrkytät, kuin sinä sinä sinä olet ainoa, jolla on mitään väliä. En ihmettele lainkaan, että noin itsekkäällä asenteella on jatkuvasti ongelmissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Minullakaan ei ole minkäänlaisia ongelmia kuunnella toisten murheita ja minulle vuodatetaan niitä varsin usein irl, sillä olen kuulemma hyvä kuuntelija. Toki, jos et kerta halua oikeasti keskustella asiastasi, niin voin vain kuunnella, vastaamatta mitään."
Kuinka usein sinulle vuodattavat murheita "epänormaalit" jännämiehet?
TodellavaikeetaPääasiassa juuri ne epänormaalit. En taida kauhean monta täysin normoa edes tuntea niin hyvin, että he avautuisivat mistään. No kouluaikoina olin ihan kaikkien kaveri, äärilaidasta toiseen, mutta nykyään satun liikkumaan lähinnä vain vähän "oudompien" yksilöiden seurassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen on alle 30 v, hoikka ja hyvännäköinen, siitä voidaan lähteä, että ei tule baarissa tekee aloitetta.
TodellavaikeetaTästä näemme jo sinun pääongelmasi. Tavoittelet tähtiä taivaalta, hypergamisesti korkealle yli oman tasosi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No ei me mitään aivotoimintaa omaavat kyllä uskota naisen kirjoittelevan ”metoohommista”. Toksiset ipanat on eri asia ehkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa erinomaiselta. Se on vain ja ainoastaan positiivista, että ahdisteleminen vähenee.
Jälleen tuossa nähdään tuo asenne: minä, minä, mulle, mulle, ei muusta väliä, kunhan minulle ei tuoteta epämukavaa oloa.
Ruotsissa näitä lakeja kiritettiin joitakin vuosia aikaisemmin. Mitäs sanot tuosta?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa
"Sverige är det enda land i Europa med en ökande trend av dödliga skjutningar, visar en ny studie från Brå."
"Varför just Sverige drabbats av denna utveckling är oklart."
Juurisyyt moneen ongelmaan jää epäselväksi, kun nämä "aina oikeassa olevat" ovat "aina oikeassa".
"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som Brottsförebyggande rådet, Brå, presenterade under onsdagen. Nu ligger Sverige i stället högre än många andra europeiska länder."
Tuossa myös tärkeetä:
"Unga män som dör"
"Det är i princip enbart inom åldersgruppen 20–29-åringar som den svenska ökningen ägt rum. I slutet av den undersökta perioden hade Sverige 18 avlidna per miljon invånare i den åldersgruppen, jämfört med 0–4 avlidna i de flesta andra länder."
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen tuossa nähdään tuo asenne: minä, minä, mulle, mulle, ei muusta väliä, kunhan minulle ei tuoteta epämukavaa oloa.
Ruotsissa näitä lakeja kiritettiin joitakin vuosia aikaisemmin. Mitäs sanot tuosta?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mBAV8v/svensk-okning-av-dodsskjutningar-unik-i-europa
"Sverige är det enda land i Europa med en ökande trend av dödliga skjutningar, visar en ny studie från Brå."
Juurisyyt moneen ongelmaan jää epäselväksi, kun nämä "aina oikeassa olevat" ovat "aina oikeassa".
"Sverige hörde fram tills för några år sedan till de länder i Europa som hade lägst nivåer av dödligt våld. I dag ser läget helt annorlunda ut, visar en ny studie som Brottsförebyggande rådet, Brå, presenterade under onsdagen. Nu ligger Sverige i stället högre än många andra europeiska länder."
Tuossa myös tärkeetä:
"Unga män som dör"
"Det är i princip enbart inom åldersgruppen 20–29-åringar som den svenska ökningen ägt rum. I slutet av den undersökta perioden hade Sverige 18 avlidna per miljon invånare i den åldersgruppen, jämfört med 0–4 avlidna i de flesta andra länder."
TodellavaikeetaJa sinä tyrkytät omaa minä minääsi. Koska et itse edes yritä ottaa hupmioon muita kuin itsesi, niin sinunnon varsin turhaa valittaa kun muut eivät halua enää ottaa sinua huomioon. Kenelläkään muulla ei ole yhtään ainoaa syytä ottaa kaltaistasi hyperitsekeskeistä huomioon. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa myös tärkeetä:
"Unga män som dör"
TodellavaikeetaJotta joku haluaisi kuunnella ja ottaa huomioon sinun loputtomat vaatimuksesi, niin heidän pitäisi saada siitä vastineeksi itselleen edes jotakin. Sinulta ei kuitenkaan selvästi ole saatavilla yhtään mitään postiivista toisen ihmisen elämään, ei rakkautta, ei välittämistä, ei mitään muuta kuin loputonta vaatimista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kuulostat 18-19 vuotiaalta. Tuossa iässä miehillä on tuollaisia ajatuksia ”ettei koskaan löydä naista”. Huomaat, että olet vasta elämäsi alussa ja tulee vielä vastaan todella monta naista, joita seurasi kiinnostaa. Ei niitä muillekaan sateen lailla ropise.
Ehkä vastaan tuleekin vaan yksi, jonka kanssa vietät loppuelämäsi, koska hän on täydellinen sinulle ja sinä hänelle. Nobody knows.
- Anonyymi
Oota vaan, kyllä tää simulaatio tästä pian romahtaa. Sitten helpottaa...
- Anonyymi
Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. No tällä menolla tuskin tulee nousemaan, jos yhä useampi mies joutuu jopa baarissa olemaan äärimmäisen varovainen, ettei leimata "epänormaaliksi" jännämieheksi.
Todellavaikeeta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa lapsettomuus saattaa olla maailman korkeinta. No tällä menolla tuskin tulee nousemaan, jos yhä useampi mies joutuu jopa baarissa olemaan äärimmäisen varovainen, ettei leimata "epänormaaliksi" jännämieheksi.
TodellavaikeetaSille nyt ei mahda mitään, että miehet jokaisessa lisääntymisikäisessä ikäryhmässä haluavat Suomessa useammin lapsia kuin naiset. Tässä maassa pitää selvästi alkaa kehittää keinoja, joilla miehet viivat myös tulla itseellisesti vanhemmiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sille nyt ei mahda mitään, että miehet jokaisessa lisääntymisikäisessä ikäryhmässä haluavat Suomessa useammin lapsia kuin naiset. Tässä maassa pitää selvästi alkaa kehittää keinoja, joilla miehet viivat myös tulla itseellisesti vanhemmiksi.
Olisi kieltämättä mielenkiintoista nähdä miten tuo toimisi ja kuinka monen miehen lapsihaaveet sitten kuitenkin pohjimmiltaan perustuvat sille olettamalle, että nainen hoitaa arkisen lapsirumban.
- Anonyymi
Panomies tietää
sinä demari et. - Anonyymi
Kukaan ei yritä kieltää tutustumista. Sinulla ei kuitenkaan ole mitään oikeutta ahdistella sellaisia, jotka eivät halua seuraasi.
- Anonyymi
Vaikka jokin asia raivostuttaa minua, niin en minä sitä silti ulospäin näytä. Minulke sinä nimittäinntuon kommenttisi tarkoitit. Minä en tietenkäån mahda sille mitään, jos sinun tunteiden hallintasi on viturallaan, etkä osaa käyttäytyä, vaikka raivostuttaisi.
- Anonyymi
Kai te ymmärrätte että baareissa tutustuminen on HARAM!
Koittakaa ny pikkihiljaa alkaa integroitumaan ISLAMIIN!
Koska siihenhän tämä viherpunikkien muslimiveljeskuntien kannattama islamisaatio tulee johtamaan… - Anonyymi
Ala normaaliksi niin ongelma poistuu.
- Anonyymi
Kohti normoutumista ja sen yli...
”Osa siis väittää, että menevät baariin muuten vaan ja miesten tyrkyttäminen pikemminkin raivostuttaa.”
Niin? kaikki naiset eivät tosiaan etsi baarista miesseuraa, vaan haluavat viettää iltaa/yötä kaveriporukassa. Sitten kun sen melkein tietää jo, että mitä mies on naiselta vailla.- Anonyymi
Itse asiassa suurin osa naisista menee baariin vaan istumaan iltaa kavereiden kanssa. Naiset kun ei ole sellaisia ett nyt seksiä vaan naiset tarvitsee ne TUNTEET siihen seksiin yleensä. Just sen takia ihan noin vaan ett saa baarista seuraa. Mutta jos olet valmis tapaamaan useita kertoja niin kuin halki vuosituhansien on tehty niin sitten voikin kolahtaa.
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa suurin osa naisista menee baariin vaan istumaan iltaa kavereiden kanssa. Naiset kun ei ole sellaisia ett nyt seksiä vaan naiset tarvitsee ne TUNTEET siihen seksiin yleensä. Just sen takia ihan noin vaan ett saa baarista seuraa. Mutta jos olet valmis tapaamaan useita kertoja niin kuin halki vuosituhansien on tehty niin sitten voikin kolahtaa.
Niin on, monet naiset eivät halua yhden illan suhteita. Useimmin miehet niitä haluavat. Siinäkin yksi syy, miksi naiset ei halua sen syvempää tuttavuutta miehiin tehdä baarissa. Miehillä aina pipari mielessä.
- AnonyymiUUSI
Prinsessasi kirjoitti:
Niin on, monet naiset eivät halua yhden illan suhteita. Useimmin miehet niitä haluavat. Siinäkin yksi syy, miksi naiset ei halua sen syvempää tuttavuutta miehiin tehdä baarissa. Miehillä aina pipari mielessä.
Tai jos haluavatkin niin baarit eivät ole parhaita, eivätkä järkevimpiä paikkoja niiden juttujenbetsimiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos haluavatkin niin baarit eivät ole parhaita, eivätkä järkevimpiä paikkoja niiden juttujenbetsimiseen.
No ei todella. Tositarkoituksellista seuraa ja suhdetta etsitään jostain muualta ja selvinpäin.
- Anonyymi
Todella vaikeeta tuskin itsekään olisi kovin innoissaan naisseurasta, joka käyttäytyisi samoin kuin hän itse käyttäytyy ja tämä on monien samantyyppisten henkilöiden ongelmana. He tiedostavat kyllä miten ärsyttävää ja epämukavaa tuollainen käytös itseä kohtaan on, mutta tekevät sitä silti toisille.
Sinussa kytee kyllä sellainen naisviha, että se paistaa sinusta kilometrien päähän. Sinussa on tekstiesi perusteella sellaisia piirteitä, että hyvin voisin kuvitella sinun olevan joku ahdistelija ja jopa väkivaltainen naisia kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Omituinen keino nostaa itseään, omaan aloitukseensa kirjautuneena vastaileva äijä
- Anonyymi
On teillä ongelmat.
Itselläni on ranskalainen tyttöystävä.
Löytyi ihan maalaiskylästä Ranskan reissulla.
Kävin parturissa, hän leikkasi tukkani ja siitä se lähti.
Ei ollut vaikeaa.- Anonyymi
Noin se menee, kun on elämälle auki saa jotain sellaista jota ei edes tiennyt olevansa vailla.
Onnea teille.
AV - Anonyymi
Noinhan ne tyttikset yleensä tulee elämään sattumalta jostain kun vaan molemmat huomaa ett kylläpä synkkaa hyvin ton ihmisen kanssa 😊
- Anonyymi
Juu, oli uutisartikkeli, jossa oli juttu maksullisesta eliitti naisesta.
Ei mies saanut ilman lupaa koskettaa, vaikka on maksanut satoja euroja nais seurasta.
Naiselta täytyi olla lupa kosketukseen, eri kehonosien kosketukseen nainen vaati, että miehen täytyy pyytää lupa ja vatsa sen jälkeen sai naista koskettaa alieelle, jolle nainen oli luvan antanut.
Olikohan ihan kirjallinen lupa ja todistajat läsnä, sitä ei kerrottu.- Anonyymi
Voi kauheeta, ehkä ne ensikosketukset voivat olla myöhemmin tosi hinnakkkaita vaikka ilmaiseksi ne saisi. Elämä on.
AV
- AnonyymiUUSI
Suomi naiset on johtanut tätä saatto hoidossa sammuvaa seksuaalisesti sairasta vanhusten vanhain kotia...Tässä tulos....50v tätä rataa on tultu..
- AnonyymiUUSI
Vissiin et ole koskaan käynyt Rio baarissa kun tuollaisia höpiset. Rio baarissa saa iskeä naisia ja ovella on jo ensimmäiset pubiruusut huiskuttelemassa kun sisään astuu. Tervetuloa vaan!
- AnonyymiUUSI
Sinun täytyy nyt todellakin työstää omia tunteitasi ja ajatuksiasi naisten suhteen. Olet rakentanut mieleesi sellaisen himmelin, joka vääristää koko ajatusmaailmasi.
Ensinnäkin baari on vapaata aluetta (ikärajat toki huomioiden) eli sinne saa jokainen halutessaan mennä, olipa syy mikä tahansa, ja siellä pätee Suomen lait. Baarissa säilyy jokaisen oikeus koskemattomuuteen eikä tähän ole mitään poikkeuksia. Alkoholin nauttiminen höllentää ihmisten itsekontrollia, mutta sekään ei oikeuta seksuaaliseen häirintään. Fiksu ihminen kyllä ymmärtää tämän.
Toisekseen, sille on syynsä, miksi seksuaalirikolliset ovat niin halveksittuja. Seksuaalirikokseen syyllistynyt ihminen on loukannut toisen ihmisen koskemattomuutta tavalla, joka pahimmissa tapauksissa jättää ikuiset arvet uhriin. Kyseessä on siis todella ala-arvoinen ja halveksittava rikollisuuden laji. En ymmärrä, miksi se olisi sinulle ongelma. Et kai vain puoiusta seksuaalirikollisia?
Olen itse tullut lukuisilla tavoilla ahdistelluksi vuosien saatossa ja voin sanoa, ettei se ole mitään mukavaa. Minuun on tartuttu pepusta, rinnoista ja jalkovälistä, suudeltu väkisin, piiritetty usean miehen toimesta, seurattu, vainottu, tultu tanssilattialla painamaan erektiota peppuani vasten, vihellelty kadulla, kyselty vanhojen miesyen toimesta haluaisinko heidän vievän neitsyyten, käyty käsiksi yksityisasunnossa. Jatkanko? Tuollaiset ovat (erityisesti nuorille) naisille valitettavan yleisiä kokemuksia ja ne eivät ole ok. En ymmärrä mikä helvetti siinä on niin vaikeaa osata pitää ne näpit ja kalut kurissa ja osoittaa edes hieman kunnioitusta naisia kohtaan! On todellakin jo aika, että näihin puututaan kovalla kädellä, jotta seuraavat sukupolvet saisivat elää paremmassa maailmassa! Että menee tunteisiin..
Ja kolmannekseen, ei kukaan saa syytettä vain siitä, että lähestyy jotakuta! Vasta sitten, jollei torjunnasta huolimatta jätä rauhaan vaan ahdistelee ymmärtämättä, miten toinen kokee olonsa uhatuksi, puhuu toiselle alatyylisesti tai käy esim kiinni, on mahdollista, että joku nostaa syytteen. Kun ei käyttäydy em tavoin, ei ole syytä pelätä syytteitä. Tämäkään ei ole mitään rakettitiedettä.
Aletheias - AnonyymiUUSI
Kasva aikuiseksi. Ota syyt omista himoistasi ,hallitse ne. Rakasta epäitsekkäästi kaikkea ja kaikkia. Onko liian vaikeaa?🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Kirjoitat naisia ahdistelevasti palstalla, varmasti teet niin baarissakin. Lopeta ahdistelu ja "pyydystäminen", tilanne voi helpottua.
Naiset tulevat baareihin ystävien kanssa viettämään aikaa, hengailemaan. Eivät etsimään pikapanoa erikoisilta miehiltä.
- Sheena - AnonyymiUUSI
Silloin tällöin avautumisiasi selanneena naisena täytyy valitettavasti todeta, etten todella toivoisi sinun lähestyvän itseäni baarissa tai missään muuallakaan.
Olethan kyllä tosin itsekin usein viitannut siihen, ettet itse missään nimessä hyväksy lähestymisyrityksiä "kaltaisiltasi" naisilta.
Joten kiittänemme molemmat Suomen viisaita lainsäätäjiä?
Annat itsestäsi mm. hyvin aggressiivisen, itsekeskeisen, pinnallisen, pessimistisen, katkeran, naisvihamielisen, naisia halveksivan sekä heitä alistamaan ja hallitsemaan pyrkivän kuvan.
Naiset eivät arvosta tällaisia ominaisuuksia miehissä, joten ne karsiutunevat ajan, sivistyksen ja evoluution myötä ihmislajista, kun näitä omaavat yksilöt eivät saa itselleen naista ja jälkikasvua. Syntyvyys siis saattaa laskea, mutta lienee joka kantilta katsottuna parempi, että laatu korvaa määrän, ihmisissäkin. - AnonyymiUUSI
Ymmärrätkö, ettet voi väkisin tutustua kehenkään?
- AnonyymiUUSI
No yleisesti ottaen naisilla on nykyään "oikeuksia" ja niitä ei saa lähestyä, niihin ei saa koskea, niille ei saa puhua mitään, eikä niitä kohti saa edes katsoa. Niin, paitsi jos kuulut siihen yhden prosentin luokkaan joita nämä naiset himoitsevat.
- AnonyymiUUSI
Onhan se kerrassaan kamalaa, että naisilla on oikeus valita itse seuransa.
- AnonyymiUUSI
Minulla on myös ongelmia naisten kanssa, mutta ehkä eri syistä. Terveydellisistä syistä en kelpaa niille.
Muuten olen melko isokokoinen ja pelottavan näköinen keski-ikäinen mies, ja huomaan että varsinkin alkuun naiset ovat pelokkaita seurassani, eivät uskalla edes katsoa minua kohti, ja huomasin kerran että erään kädet tärisivät kun juttelin sen kanssa. En tiedä miten ilmaisisin naisille sen että olen ihan turvallinen ja haluan vaan jutella ilman taka-ajatuksia. Olen nyt miettinyt vaatetustani, koitan miettiä sitä etten näyttäisi joltain jengiläiseltä, sellaiselta näyttäminen ei ainakaan yhtään paranna asiaani. Näytän vaan vaaralliselta mutta en oikeasti ole, tai no siis ehkä olenkin.... Mutta en niitä nuoria nättejä naisia kohtaan, en niille ikinä voisi tehdä mitään pahaa.
mies- AnonyymiUUSI
Oletko tullut ajatelleeksi, että niitä "nuoria nättejä naisia" voi ihan vaan yleisesti ahdistaa keski-ikäisten setämiesten tutustumisyritykset?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että niitä "nuoria nättejä naisia" voi ihan vaan yleisesti ahdistaa keski-ikäisten setämiesten tutustumisyritykset?
En ole ajatellut asiaa. Miksi se keskustelu on niin ahdistavaa, en tiedä. Miksi sen toisen henkilön ikä pitäisi sitä nuorempaa jotenkin ahdistaa?
mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole ajatellut asiaa. Miksi se keskustelu on niin ahdistavaa, en tiedä. Miksi sen toisen henkilön ikä pitäisi sitä nuorempaa jotenkin ahdistaa?
miesNuori nainen varmasti tietää, että huomattavasti vanhemmalla miehellä lähestyessään on ehkäpä yli 99 prosentin todennäköisyydellä mielessään vain se yksi, ja toki nuori nainen siihen toivoisi nuoren miehen. Voi se kai ahdistaa jos tuollaisia tutustumisyrityksiä tulee liukuhihnalta.
- AnonyymiUUSI
Mutta muille kuin nuorille ja näteille naisille voisit tehdä pahaa?
- AnonyymiUUSI
Mä käyn niin harvoin baareissa tai missään muissakaan vastaavissa, että on se nyt hitto vie kumma, etten muka saisi haluta olla niissä rauhassa tungettelijoilta, sen kerran vuoteen kun jossain käyn. Voisivat vaikka alkaa jakaa narikassa lappuja, joissa lukee "saa häiritä" ja "ei
- AnonyymiUUSI
... saa häiritä", niin ei olisi tämäkään asia aloittajalle todella vaikeeta.
- AnonyymiUUSI
En nyt tiedä onko baari ihan oikea paikka sinulle jos haluat olla omassa rauhassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En nyt tiedä onko baari ihan oikea paikka sinulle jos haluat olla omassa rauhassa.
Missä sanoin haluavani olla omassa rauhassa? Mä arvasin, että joku palstan "neropatti" tarttuisi lauseeseen, jos kirjoittaisin noin. Siksi kirjoitin "rauhassa tungettelijoilta", kuten varmasti oikein hyvin näet itsekin.
- AnonyymiUUSI
" jakaa narikassa lappuja, joissa lukee "saa häiritä" ja "ei"
Eikä voisi. Kukaan ei halua tulla häirityksi, silti monet kaipaavat seuraa. Ts. häirintä ja seura ei ole sama asia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voin myös kysyä, että jos haluan vaikkapa kuunnella livemusiikkia, jota monissa paikoissa on tarjolla,niin miten se oikeuttaa ketään tunkemaan seuraani?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
" jakaa narikassa lappuja, joissa lukee "saa häiritä" ja "ei"
Eikä voisi. Kukaan ei halua tulla häirityksi, silti monet kaipaavat seuraa. Ts. häirintä ja seura ei ole sama asia.Sehän on niiden oma ongelma, jotka sen "saa häiritä" lapun valitsisivat. Ja juu, en ikinä ole halunnut baarissa seuraa, eikä kukaan mukaan seurueestani ole halunnut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Baari on oikea paikka kaikille niille, jotka kulloinkin ovat baarissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on niiden oma ongelma, jotka sen "saa häiritä" lapun valitsisivat. Ja juu, en ikinä ole halunnut baarissa seuraa, eikä kukaan mukaan seurueestani ole halunnut.
Ajatuksen juoksustasi ei pääse kiinni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on niiden oma ongelma, jotka sen "saa häiritä" lapun valitsisivat. Ja juu, en ikinä ole halunnut baarissa seuraa, eikä kukaan mukaan seurueestani ole halunnut.
Mieltä voi muuttaa, siksi laput on toimimaton ehdotus. Ihmisillä pitäisi ennemmin olla tilanne- ym tajua, niin elämä sujuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Baari on oikea paikka kaikille niille, jotka kulloinkin ovat baarissa.
Olen täysin samaa mieltä. Uskomatonta, että nyky-Suomessa jotkut asiakkaina niissä käyvät kuvittelevat voivansa määrätä kuka saa olla baarissa ja kuka ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajatuksen juoksustasi ei pääse kiinni.
Sehän taas ei myöskään ole minun ongelmani.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieltä voi muuttaa, siksi laput on toimimaton ehdotus. Ihmisillä pitäisi ennemmin olla tilanne- ym tajua, niin elämä sujuu.
Ainahan voisit hakea narikasta toisenlaisen lapun. Eikä kukaan tietenkään pakottaisi sinua laittamaan kaulaasi kumpaakaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
... saa häiritä", niin ei olisi tämäkään asia aloittajalle todella vaikeeta.
Jos tarjolla olisi "vain naisille" tarkoitettuja paikkoja, niin niihin tietenkin voisi mennä turvallisesti tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia jne. ja se voisi toimiakin. Kauhean tasa-arvoista se ei kuitenkaan olisi ja ihan varmasti siitä miehet ymmärrettävästi valittaisivat, jos joku tuollainen paikka osoittautuisi suosituksi. Lisäksi tuossa on se ongelma, että meillä ainakin on usein miehiäkin porukassa mukana.
Sateenkariväen baarit ovat usein tuossa mielessä parhaita. Niissä ei tarvitse joka kerta hätistellä illan aikana kymmentä häirikköä pois. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarjolla olisi "vain naisille" tarkoitettuja paikkoja, niin niihin tietenkin voisi mennä turvallisesti tanssimaan ja kuuntelemaan musiikkia jne. ja se voisi toimiakin. Kauhean tasa-arvoista se ei kuitenkaan olisi ja ihan varmasti siitä miehet ymmärrettävästi valittaisivat, jos joku tuollainen paikka osoittautuisi suosituksi. Lisäksi tuossa on se ongelma, että meillä ainakin on usein miehiäkin porukassa mukana.
Sateenkariväen baarit ovat usein tuossa mielessä parhaita. Niissä ei tarvitse joka kerta hätistellä illan aikana kymmentä häirikköä pois."Sateenkariväen baarit ovat usein tuossa mielessä parhaita."
Toi on totta. "Homobaareissa" on muutenkin usein parhaat bileet. 😁
- AnonyymiUUSI
Älä syyllistä naisia siitä, että itse ahdistelet heitä.
Opettele käytöstapoja.
Ajattelutapasi on todella huono, katkera. Tuolla asenteella katkeruutesi vain kasvaa, etkä tule edistymään naisten suhteen mitenkään.
Muuta toimintatapasi = opettele toimimaan kuten kuuluu.
Minkälaista kohtelua itse haluaisit? Samaa voit soveltaa toisiin. Helppoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup323061- 1482213
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121687Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881230- 671205
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1021190Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi581100- 761073
- 611070
- 2841