Kauhea krapulapanetus oli taas kun heräsin siinä 10.30 aamupäivällä.

Anonyymi-ap

Oli niin kova seisokki että ihan kipeää teki. Kyllä olisi ollut mukava herätä jonkun naisen vierestä. Nainen olisi sitten voinut vatkata tattia tai imeskellä sitä niin että olis kermat lentänyt pihalle voimalla. Mutta enhän tuollaista saa varmaan enää koskaan elämässäni kokea. Kuitenkin nopeasti meni tuollaiset ajatukset ohi kun oli pakko itse vatkata. Varmaan loppujenlopuksi vain hyvä että en koskaan löydä ketään. Olen ollut niin kauan yksin että enhän edes osaisi seurustella naisen kanssa ja se olisi lopulta vain kaikinpuolin kiusallista.

Ikisinkkumies 36 vuotta

23

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hanki nukke.

• Anonyymi

Mitä iloa siitä olisi kun ei siltä nukelta saa läheisyyttä ja rakkautta seksin lisäksi eikä se osaa puhua tosin joissakin tapauksissa se voi olla ihan hyvä asia ettei osaa puhua.

T: Aloittaja

• Anonyymi

Yök. Mikään ei ole vastenmielisempi kuin krapulainen mies, joka vonkaa.

• Anonyymi

Kuka on sanonut että vonkaan? Olisin heittänyt peiton helvettiin ja antanut kullin seistä vapaasti naisen silmien edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sanonut että vonkaan? Olisin heittänyt peiton helvettiin ja antanut kullin seistä vapaasti naisen silmien edessä.

Ja kai sitä naistakin voi yhtälailla panettaa varsinkin jos on krapulassa vaikka naisten tuskin yleensä tarvitsee puutteesa kärvistellä joi tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kai sitä naistakin voi yhtälailla panettaa varsinkin jos on krapulassa vaikka naisten tuskin yleensä tarvitsee puutteesa kärvistellä joi tai ei.

Muutaman tasoittavan otan tänään niin en ole enää krapulainen mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tietenkään vonkaa, kun ei siinä nyt ollut naista, jolta vongata. Ihan turhaa kuitenkaan yrittää selittää, ettäkö et asiaa ilmaisisi, jos "Oli niin kova seisokki että ihan kipeää teki." Krapulainen mies haiseekin jo niin helvetillisen pahalta, että 🤮.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni ei taatusti ikinä paneta, kun toinen haisee vanhalta viinalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutaman tasoittavan otan tänään niin en ole enää krapulainen mies.

Vielä pahempi yöks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä tietenkään vonkaa, kun ei siinä nyt ollut naista, jolta vongata. Ihan turhaa kuitenkaan yrittää selittää, ettäkö et asiaa ilmaisisi, jos "Oli niin kova seisokki että ihan kipeää teki." Krapulainen mies haiseekin jo niin helvetillisen pahalta, että 🤮.

Minä en haise, saunoin eilen monta tuntia ja peseydyin kyllä hyvin tai nyt haisen korkeintaan uudelta kaljalta tai viiniltä. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo vähintään kyrpäni naisen persettä vasten olisin väkisin änkenyt ja krapulassa oksentanut naisen päälle.

T: Ikisinkku Mies 36 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni ei taatusti ikinä paneta, kun toinen haisee vanhalta viinalta.

Mitä jos nainenkin haisee vanhalta viinalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos nainenkin haisee vanhalta viinalta?

Ei se toisen haisua pienennä. Oikeastaan krapulassa se toisen krapulahaju on vielä etovampi, kun oksennus ei muutenkaan aiba ole niin kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en haise, saunoin eilen monta tuntia ja peseydyin kyllä hyvin tai nyt haisen korkeintaan uudelta kaljalta tai viiniltä. xD

Kaikki krapulaiset haisevat. Ne alkoholin hajoamistuotteet kun vain sattuvat haisemaan, eikä siinä saunat mitään auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi ja todellakin naisena tiedän tuon kuumottavan fiiliksen!Eikä siinä itseä ainakaan haittaa vaikka krapulainen ihminen ei niin raikkaalle tuoksukaan, kun himottaa niin se päällimmäisenä mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi ja todellakin naisena tiedän tuon kuumottavan fiiliksen!Eikä siinä itseä ainakaan haittaa vaikka krapulainen ihminen ei niin raikkaalle tuoksukaan, kun himottaa niin se päällimmäisenä mielessä.

Mikä olis sen parempaa kuin herätä naisen vierestä jolla on myös kunnon krapulapanetus päällä ja alkaa harrastaa kiimaista seksiä.

T: Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se toisen haisua pienennä. Oikeastaan krapulassa se toisen krapulahaju on vielä etovampi, kun oksennus ei muutenkaan aiba ole niin kaukana.

No ei mulla enää vuosiin ole alkoholin takia sellaista krapulaa ollut että olisin ollut lähelläkään oksentaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä olis sen parempaa kuin herätä naisen vierestä jolla on myös kunnon krapulapanetus päällä ja alkaa harrastaa kiimaista seksiä.

Sinäpä sen "sanoit".Nyt voi vaan muistella niitä aikoja kun molemmat heräs himokkaina.Eihän tästä elämästä voi tietää,toivottavasti senkin vielä pääsee kokemaan, ettei tarvii krapula-aamuna turvautua johonkin surisevaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäpä sen "sanoit".Nyt voi vaan muistella niitä aikoja kun molemmat heräs himokkaina.Eihän tästä elämästä voi tietää,toivottavasti senkin vielä pääsee kokemaan, ettei tarvii krapula-aamuna turvautua johonkin surisevaan...

Olet siis parisuhteessa mutta toista ei paneta aamulla?

Itse toivon että löytäis vielä jonkun vapaana olevan naisen jota myös panettaa hillittömästi heti herätessä.

• Anonyymi

Ja kyllä on naisiakin, jotka puutteesta kärsivät,ei oo miesten yksin"oikeus", valitettavasti.

• Anonyymi

Lipsahti tasoittelu uuden kännin puolelle ja tänään herään taas jykevän kivuliaan krapulaerektion kanssa kyllä tässä nyt selkeästi apua tarvisi mut minkä kanssa?

Ikisinkku Mies 36 Vuotta

• Anonyymi

Jos sinkkumieht kävisi baareissa juomassa viinaa niin tutustuisivat naisiin ja saisivat seksiä krapulassakin sitten. Vain viinaa juomalla mies löytää kumppanin. '
      T: viinamies

• Anonyymi

Itselle viinan juomisesta baareissa ei ole koskaan ollut mitään apua pariutumisen kannalta koska olen kännissäkin ujo enkä uskalla tehdä aloitteita.

KilttiMies89

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe