Tätä intiimiä asiaa mun piti kysyä...

quistis

Mikä elokuva tai mitkä on tehny Sinuun lähtemättömän vaikutuksen??? Utelen vain:o)))
Mun suosikit; Kaunis mieli
Piano
Yksi lensi yli käen pesän
En luvannut Sinulle ruusutarhaa

94

1749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä en pyrskimättä

Voinut lukea. Joku juutas oli siunauskirjani väliin kirjoittanut B. S paperin.

kappalainen

• quistis

:o))))))

• Ben Sjatkel

Tienasin vuosina 1998 - 2003 noin 13miljoonaa kruunua filmeilläni ja sijoitin mm. ravikartanoon kalmarissa. Tee sinäkin filmi itestäs ja yritä, yritä edes rikastua.

Bengt

• yksitypy

Katariina ja Munkkiniemen kreivi :=))))
      Itkin niin vuolaasti kun pikkutyttönä sitä katselin.
      Sua vain yli kaiken mä rakastan jne...
      No.. palataan vähän nuorempiin versioihin.

Hiljaiset sillat (kirjana oli kyllä paljon parempi)
      Mies vailla menneisyyttä oli aika mieleenpainuva.
      Piano oli myös hyvä.
      Viimeinen tango pariisissa.
      Upseeri ja herrasmies.
      Hyvät, pahat ja rumat.
      Tietenkin Casablanca.
      No. Paljon on hyviä vanhoja elokuvia. Nykyään ei niitä juuri osata tehdä :=(((

• quistis

Musta kauhein on varmasti Silja nuorena nukkunut ja kaikki Regina Linnanheimon filmit...

• Paras

Kaikkien aikojen paras ja koskettavin elokuva Pieni suklaapuoti.

• quistis

mut kirjana viel parempi...Mul on ko kirjailijan muutkin teokset!!Suosittelen lämpimästi:o)))

• sir-nylkynen

Kai se on joku Holmesin John ja hänen leikkikalunsa.
      Oikeasti en katso elokuvia

• quistis

Olet tuhma poika;o)

• sir-nylkynen
        quistis kirjoitti:

Olet tuhma poika;o)

olenkin tässä vetäytymässä perunakuoppaan olen siellä elokuunloppuun.
        Kuumuus ei sovi minulle

• quistis
        sir-nylkynen kirjoitti:

olenkin tässä vetäytymässä perunakuoppaan olen siellä elokuunloppuun.
        Kuumuus ei sovi minulle

Sun siel niin kauan tarvitse olla!!Mul alkaa loma ensi maanantaina...Kyl ne ilmat siitä viilenee:o))

• paratiisi*

sen soidessa rakastelin kahden naisen kanssa, jäi ihanat muistot

• quistis

varmasti jäi mieleen..Hmmm;o))

• innokas-30

Tuulen viemää, Kaivosmiehen tytär ja kuuma tanssi elokuvista.
      Musiikista taas Yö yhtyeen Joutsenlaulu joka saa minut aina itkemään.

• quistis

soi mulla mielessä viimetalvena...Jotain silloin tapahtui huuhaalla...Sielussa liikahti;o)))

• eijarina

Oopperan kummitus, musiikista Yö yhtyeen Pettävällä jäällä, Kirjoista Perhonen lasikuvussa.

• quistis

Suhun vaikutuksen..Musta Hectorin heinäpellolla on hyvä...Kirjana..Höh niitä on hurjasti...No ehkäpä kirjojen hautausmaa!!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Suhun vaikutuksen..Musta Hectorin heinäpellolla on hyvä...Kirjana..Höh niitä on hurjasti...No ehkäpä kirjojen hautausmaa!!

suhteen se kyl vaihtelee mielialan mukaan ainakin jos iso siskoon on uskominen mun musiikki maku on vuosien varrella muuttunut aikas radikaalisti tietty iän myötä.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

suhteen se kyl vaihtelee mielialan mukaan ainakin jos iso siskoon on uskominen mun musiikki maku on vuosien varrella muuttunut aikas radikaalisti tietty iän myötä.

mukaan mäkin kuuntelen...Heh nyt kuunnellu mun tyttöni musaaa....Ihan kauheeta..Guntheriä!!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mukaan mäkin kuuntelen...Heh nyt kuunnellu mun tyttöni musaaa....Ihan kauheeta..Guntheriä!!

YÄK. Must se on kamala!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

YÄK. Must se on kamala!!!

onkin ja mä ihan täysillä sitä soitin...Kertoo musta paljon;o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

onkin ja mä ihan täysillä sitä soitin...Kertoo musta paljon;o))

sillä keinoin hyvin purettua paineita, et viittis kopsata sitä mulle niin mäkin yritän. (PS. Langat on sit tilauksessa.)

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sillä keinoin hyvin purettua paineita, et viittis kopsata sitä mulle niin mäkin yritän. (PS. Langat on sit tilauksessa.)

Kuule kyllä saa ja hyvin toimii....Huh..Mä olin hullu ämmä ja vaik mitä;o))) Voit vain kuvitella;)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Kuule kyllä saa ja hyvin toimii....Huh..Mä olin hullu ämmä ja vaik mitä;o))) Voit vain kuvitella;)

että voin...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

että voin...

mä tiedän...:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

mä tiedän...:o)))

koska tahansa tuol...

• quistis
        eijarina kirjoitti:

koska tahansa tuol...

tietää:o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

tietää:o))))

tais mennä nukkumaan?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

tais mennä nukkumaan?

Varmasti muuta..Toivottelee ekas hyvät yöt!

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Varmasti muuta..Toivottelee ekas hyvät yöt!

harvinaisen selvä. Kyl mäkin varmaan koht hipsin pyörimään tonne sängyn pohjalle. Arvaa vaan onko tääl pikkasen kosteeta sisällä sen sateen jälkeen?? Lattiakin tuntuu jalkoihin niinkuin ois kosteella pyyhitty.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

harvinaisen selvä. Kyl mäkin varmaan koht hipsin pyörimään tonne sängyn pohjalle. Arvaa vaan onko tääl pikkasen kosteeta sisällä sen sateen jälkeen?? Lattiakin tuntuu jalkoihin niinkuin ois kosteella pyyhitty.

Tääl vielä haisee kanankakka...Mä lannotin eilen noi kukkaset tosta kuistilta ja myös pihalta..No onneksi en ole herkkä nokkainen..Missään suhteessä;o)

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Tääl vielä haisee kanankakka...Mä lannotin eilen noi kukkaset tosta kuistilta ja myös pihalta..No onneksi en ole herkkä nokkainen..Missään suhteessä;o)

se meistä että oltais herkkä nokkasia. Ainakaan kaiken kokemuksen jälkeen, kyl siinä herkkä nokkaisuus saa huutia.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

se meistä että oltais herkkä nokkasia. Ainakaan kaiken kokemuksen jälkeen, kyl siinä herkkä nokkaisuus saa huutia.

ei lähde:o( Kyl saa hienohelmasuuskin kyytiä:o(((

• LonesomeMan

Onhan täällä vielä elämää.

• quistis

Mäkin jumituin koneelle:o)) Ei ole kukaan viel heittänyt mua pois:o))

• eijarina

ollakkaan, tulin just.

• LonesomeMan

Tulin just tuolta bittiavaruudesta teitä tervehtimään =)

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

Mäkin jumituin koneelle:o)) Ei ole kukaan viel heittänyt mua pois:o))

..tääl rutistamas sinnuu,sit meen löllölleen hyvillä mielin,niiko siekii toivon mukaan...)))
        Hyvää Yötä Q.....)))

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

siin peräti 10 minuuttia. Alkaako yhteys pätkii...

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

..tääl rutistamas sinnuu,sit meen löllölleen hyvillä mielin,niiko siekii toivon mukaan...)))
        Hyvää Yötä Q.....)))

Halaa häntä hyvillään toivotuksista!!! Kaikki on ok!!

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

siin peräti 10 minuuttia. Alkaako yhteys pätkii...

Meni tunti ja koko ajan tuntui että pitää tulla tänne! Oli meiliäkin tullut, eräs oli hyvin surullinen, lähetin lohdutusviestin.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

tulit:o))))

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Meni tunti ja koko ajan tuntui että pitää tulla tänne! Oli meiliäkin tullut, eräs oli hyvin surullinen, lähetin lohdutusviestin.

koska tulin ja katoppa koska tulit.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

koska tulin ja katoppa koska tulit.

Kymmenen minsaa on.
        Meili ei menny perille, tuli return to sender, tsekkasin sitä äsken.

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

tulit:o))))

Pääsin kuitenkin vielä ihmisten aikoihin takaisin.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Pääsin kuitenkin vielä ihmisten aikoihin takaisin.

on usein ikävä...Kotiin ihanien ihmisten luo:o)))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

on usein ikävä...Kotiin ihanien ihmisten luo:o)))

Suurin lahja on hyvän kohdin antama turvallisuudentunne. Se on suojavalli kaikkia sekä sisäisiä että ulkoisia vaaroja vastaan.
        - Dietrich Bonhoeffer

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Suurin lahja on hyvän kohdin antama turvallisuudentunne. Se on suojavalli kaikkia sekä sisäisiä että ulkoisia vaaroja vastaan.
        - Dietrich Bonhoeffer

on oman itseni kokoamispaikka:o))))

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

- Dietrich Bonhoeffer

varmaan jos on hyvä koti. Käväsin tuol toisella puolella, oli tullu tilaa vievä kuva, loota kerrasta täynnä.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

varmaan jos on hyvä koti. Käväsin tuol toisella puolella, oli tullu tilaa vievä kuva, loota kerrasta täynnä.

olla mielessä...turvapaikka..Apstrakti käsite...:)

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

on oman itseni kokoamispaikka:o))))

Sitten on sellainen sanonta että kotiinsa on moni kuollut. Tässä voi käydä niinkin että lysähtää tuohon näppäimistön päälle joskus, kun tässä kerran aina istuu. =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Sitten on sellainen sanonta että kotiinsa on moni kuollut. Tässä voi käydä niinkin että lysähtää tuohon näppäimistön päälle joskus, kun tässä kerran aina istuu. =)

ole tullut mieleen mut onneks ei kupsahtais "yksin" vaan ystävien seurassa.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

harva kuitenkaan kaapin päälle!! niin kuolla täytyy joskus ja jonekkin:o)) Jos on onnellinen koneella niin miksipäs ei sit siihen ääreen:o)) Mut toivoo et ei moneen aikaan!!!!

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

Sun pitäis ohjata postis suomi24 osoitteeseen, jos saa mainostaa, niin on saa aika iso kuva olla kun 10 megan tiedostoja saa lähettää, ja kyllä sä sen tiedätkin.

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

harva kuitenkaan kaapin päälle!! niin kuolla täytyy joskus ja jonekkin:o)) Jos on onnellinen koneella niin miksipäs ei sit siihen ääreen:o)) Mut toivoo et ei moneen aikaan!!!!

Varmaan luulitte että mulle on käyny niin, kun lupasin poiketa ja olinkin putkeen yli tunnin pois! Luulitte että onnellinen virne kasvoillani olen päässyt pois maallisesta vaivasta =)

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Sun pitäis ohjata postis suomi24 osoitteeseen, jos saa mainostaa, niin on saa aika iso kuva olla kun 10 megan tiedostoja saa lähettää, ja kyllä sä sen tiedätkin.

en tie mitään, oon maalta ja ikkunat on mettään päin. On mulla toi Suomi24 postikin mut oon vaan niin tottunut käyttämään tota luukkuu. Tää oli kyl eka kerta kun mun luukku on tiltannut. Noi mega jutut ei sano mulle yhtään mitään jos koneeseen tulee joku pienikin häikkä niin huudan lujaa veljeeni apuun. Nyt tupakka tauko.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Varmaan luulitte että mulle on käyny niin, kun lupasin poiketa ja olinkin putkeen yli tunnin pois! Luulitte että onnellinen virne kasvoillani olen päässyt pois maallisesta vaivasta =)

Ja sitäpaitsi säikyttelet...Heh..Oletko onnellinen?

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

en tie mitään, oon maalta ja ikkunat on mettään päin. On mulla toi Suomi24 postikin mut oon vaan niin tottunut käyttämään tota luukkuu. Tää oli kyl eka kerta kun mun luukku on tiltannut. Noi mega jutut ei sano mulle yhtään mitään jos koneeseen tulee joku pienikin häikkä niin huudan lujaa veljeeni apuun. Nyt tupakka tauko.

Luukun tila on 3 ja suomen 300. Siinä vertailua!!

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Ja sitäpaitsi säikyttelet...Heh..Oletko onnellinen?

Ei tässä mitään hätää!

Ajattelevan ihmisen suurin onni on saada tutkituksi, mikä tutkittavissa on, ja kunnioittaa tyynesti sitä, mitä ei voi tutkia.
        - Johann Wolfgang von Goethe

Suurin onnellisuus on tuntea onnettomuutesi lähde.
        - Dostojevski

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Ei tässä mitään hätää!

Ajattelevan ihmisen suurin onni on saada tutkituksi, mikä tutkittavissa on, ja kunnioittaa tyynesti sitä, mitä ei voi tutkia.
        - Johann Wolfgang von Goethe

Suurin onnellisuus on tuntea onnettomuutesi lähde.
        - Dostojevski

jälkimmäinen pitää paikkaansa...Hemmetti...Niin ajankohtaista...Ja se lähde olen mä itse..:o(

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Luukun tila on 3 ja suomen 300. Siinä vertailua!!

sen tyhmäkin tajus. Mä en muuten saanut niit sivuja auki mitkä meilasit, tuli ettei löydä sivua. Yritin pariinkin kertaan. Laita ne nimet niin käyn selaamalla hakemassa ne.

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

sen tyhmäkin tajus. Mä en muuten saanut niit sivuja auki mitkä meilasit, tuli ettei löydä sivua. Yritin pariinkin kertaan. Laita ne nimet niin käyn selaamalla hakemassa ne.

Ne on jo poistettu ne viestit.
        Vai mitä tarkoitit?

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

jälkimmäinen pitää paikkaansa...Hemmetti...Niin ajankohtaista...Ja se lähde olen mä itse..:o(

Minusta se sopi sulle!

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

Ne on jo poistettu ne viestit.
        Vai mitä tarkoitit?

mun omaan postiin, ne runo jutut, niist tuli ettei sivua löydy.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Minusta se sopi sulle!

herkkävaistoinen...Intuitiivinen...Huokailee vain täällä...:o)

• LonesomeMan
        eijarina kirjoitti:

mun omaan postiin, ne runo jutut, niist tuli ettei sivua löydy.

No mä ilmoitan sitten privana. Miten sulla meni siinä illalla? Olit allapäin.

• eijarina
        LonesomeMan kirjoitti:

No mä ilmoitan sitten privana. Miten sulla meni siinä illalla? Olit allapäin.

enemmän kun vähän. Ei se ole tän puolen asia eikä sille nyt mitään voi.

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

herkkävaistoinen...Intuitiivinen...Huokailee vain täällä...:o)

Sitä kun koittaa etsiä oikeita sanoja niin ei löydy, se on ensin luettava jostain ja huomattava lukiessa että tämä on se mitä ajoin takaa.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Sitä kun koittaa etsiä oikeita sanoja niin ei löydy, se on ensin luettava jostain ja huomattava lukiessa että tämä on se mitä ajoin takaa.

Toisilla on lahja ilmaista itseään kirjallisesti...Toisilla verbaalisesti..Meil kaikilla jolu lahja!!! Aivan varmasti on:o)) Musta Sä kirjoitat hyvin ilman sitaattejakin:o)))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Toisilla on lahja ilmaista itseään kirjallisesti...Toisilla verbaalisesti..Meil kaikilla jolu lahja!!! Aivan varmasti on:o)) Musta Sä kirjoitat hyvin ilman sitaattejakin:o)))

Joskus sitä tietämättään loukkaakin jotain, kun jutut kulkee herkillä alueilla. Mutta tahallista se ei ole koskaan. Ihmisten on helpompi kovettaa itsensä niin että syvemmälle tasolle ei pääse.

• eijarina

kaikille, meen pyörimään sänkyyni. Halit kämppis!

• quistis

mä meen vuoteseen myöhemmin...pakoilee viel hetken!

• quistis

Mulla kai ei mitään suojaa...Niin hömppä ja naiivi olen kaikesta huolimatta...No en kai kuitenkaan ota kaikkea ihan henkilökohtaisesti...Ammatin tuomaa...Heh!!

• LonesomeMan

Mun pitäis jotenkin rentoutua,tulee nukuttuakin niin vähän, alkaa jo ottaa kaikki asiat liian vakavasti, nyt mä alan valittaa, se tästä vielä puuttuu!

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Mun pitäis jotenkin rentoutua,tulee nukuttuakin niin vähän, alkaa jo ottaa kaikki asiat liian vakavasti, nyt mä alan valittaa, se tästä vielä puuttuu!

Asioista täytyy voida puhua:o))
        Rentoudu...Laita silmasi kiinni...ajattele joen solinaa,kaislojen kahinaa,siilien tuhinaa..Tunne joen savinen ja kostea tuoksu:o)))) Terveiset täältä jokivarresta:o))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Asioista täytyy voida puhua:o))
        Rentoudu...Laita silmasi kiinni...ajattele joen solinaa,kaislojen kahinaa,siilien tuhinaa..Tunne joen savinen ja kostea tuoksu:o)))) Terveiset täältä jokivarresta:o))

Tuosta jokivarsi sanasta, Markku Aro ja "Keskiyön aikaan"

...nyt me joen rantaa kuljettiin. Ja keskiyön aikaan, mä kerran koin sen...

Joo.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Tuosta jokivarsi sanasta, Markku Aro ja "Keskiyön aikaan"

...nyt me joen rantaa kuljettiin. Ja keskiyön aikaan, mä kerran koin sen...

Joo.

nytpäs tahtookin kokea sen...kerran vaik...Joelle heti...

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

nytpäs tahtookin kokea sen...kerran vaik...Joelle heti...

on keskiyön aikakin just tässä!! =)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

on keskiyön aikakin just tässä!! =)

sekin vielä...Joelle heti:o))))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

sekin vielä...Joelle heti:o))))

korvissa. Ajatus on valoakin nopeampi!!

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

korvissa. Ajatus on valoakin nopeampi!!

tuoksun...Sirkan sirityksen...Voihan...Ruusut tuoksuu...

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

tuoksun...Sirkan sirityksen...Voihan...Ruusut tuoksuu...

Voit halutessasi rikkoa tai pirstoa vaasin, mutta ruusujen tuoksu leijuu silti ympärillä.
        - Thomas Moore

Kun asiat tulevat sielustasi, tunnet joen virtaavan itsessäsi. Jos toimit muulta pohjalta, tunne katoaa. - Jalal ad-Din Rumi

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Voit halutessasi rikkoa tai pirstoa vaasin, mutta ruusujen tuoksu leijuu silti ympärillä.
        - Thomas Moore

Kun asiat tulevat sielustasi, tunnet joen virtaavan itsessäsi. Jos toimit muulta pohjalta, tunne katoaa. - Jalal ad-Din Rumi

kosketat sieluani.Kiitos:o)

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

kosketat sieluani.Kiitos:o)

Tässähän alkaa kirjoittamaan jo aforismeja itsekin!!

Sielun koskettamiseen ei tarvita käsiä.

"Sielu tietenkin on ihmisen jaloin osa.
        - Lubbock"

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Tässähän alkaa kirjoittamaan jo aforismeja itsekin!!

Sielun koskettamiseen ei tarvita käsiä.

"Sielu tietenkin on ihmisen jaloin osa.
        - Lubbock"

sielun koskettamiseen ei tarvitse olla fyysisesti lähekkäin,mutta silti se aistimus on herkempi intiimimpi kuin tulisin suudelma:o)

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

sielun koskettamiseen ei tarvitse olla fyysisesti lähekkäin,mutta silti se aistimus on herkempi intiimimpi kuin tulisin suudelma:o)

Sieltä tulikin tunnetta ja viisautta täydeltä laidalta!
        Tuo kuuluis kyllä jo johonkin aforismikokoelmaan!!

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Titanic
        Vihreä maili
        Passion

Ihan just muuten lopettelen. "Menen pyörimään sänkyyn", lainaten jälleen toisten sanoja =)
        Kiitti sulle!

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Sieltä tulikin tunnetta ja viisautta täydeltä laidalta!
        Tuo kuuluis kyllä jo johonkin aforismikokoelmaan!!

vain tän blondi bimbon pääkystä..Niin mä tunnen ja koen:o)))Kitos´:o)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Titanic
        Vihreä maili
        Passion

Ihan just muuten lopettelen. "Menen pyörimään sänkyyn", lainaten jälleen toisten sanoja =)
        Kiitti sulle!

itsellesi!!!Samaa ajattelin,mut en kyl pyöri...Tai ainakin toivoo niin:o))Hyvää yötä ja kauniit unet!

• Nikkilä :-<

Katottiin manaaja kaverin kanssa elokuvateatterissa.
      Kumpikaan ei saatu nukuttua ainaakaan viikkoon kunnolla.
      Oltiin sillon jotain viistoista tai alle.
      Kauhee kuva ainakin sillon...:-

• quistis

salaa katsoin sen kakarana!!En nukkunu kunnolla mäkään:o(((( Heh...Kamala se oli...Opetus pitäis uskoa vanhempiaan;o)

• Venus

Jpos ton tyylisistä tykkäät, niin katso joskus Loisto (ei siis Hohto)

• ..hmm.. haudasta nousseet, kuilu ja heiluri, yksi lensi yli käenpesän, dracula... mies ja alaston ase heheee.. noita riittää..

• niksi-pirkko

juu kaunis mieli on yksi parhaista muita: forces of nature, forrest gump, english patient, four weddings and a funeral, x-pac(tms). siinä paras setti. mielenpainuvimmat vetäää lähinnä tähän draamapuolelle vaikka muualtakin läytyy niin hyviä elokuvia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56