Nyt olisi aito mahdollisuus kokea suhde äärimmäisen narsistin kanssa

Maailman narsistisimman ihmisen kanssa olisi nyt jollain onnekkaalla naisella mahdollisuus kokea suhde, jos täytät vaatimukseni. :)

56

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaa miespuolinen narsisti jossa olisi narsismi huipussaan en ole tavannu tai vahingossakaan edes nähny mahtaa johtua siitä että suomessa ei menis kauaa kun moinen pääsisi hengestään kun mä en uskokaan ettäkö yksin oleminen kenellekkään muulle niin vaikeata onkaan kuin mitä se narsistille on ei ole ketään kelle päteä erinomaisuudellaan osaamisellaan narsisti harvoin voi päteä heillä yleensä ei ole mitään osaamista kun ovat tottuneet oppineet käyttämään muita toisia hyväkseen ettei heidän itsensä tarvitsisi edes yrittää itse mitään tehdä ihminen joka tietää tuntee yhdenkään narsistin tietää kuinka tuon tekevät antavat vaikutelman että ovat tekeviä kuitenkaan itse tekemättä yhtään mitään tai maksimissaan minimin

• Anonyymi

B-ryhmän persoonallisuushäiriö on 13% suomalaisista. Itse olen tavannut varmuudella kolme primääripsykopaattia ja noin 15 narsistia ja noin 15 sosiopaattia. Lisäksi laskujeni mukaan kolme-neljä sadistista persoonaa ja vajaa kymmenen epävakaata ja vajaa kymmenen huomionhakuista.
        Yleensä nuo on sellaisia, joilla on laaja tuttavapiiri ja saavat valtavasti tykkäyksiä facebook -julkaisuihinsa.

harmaasusi

• Anonyymi

Ilmeisesti haluat, että tähän kaikki narsistien uhrit tulevat avautumaan siitä miten vaikea on jatkaa elämää, kun narsisti ei tajua ja halua päästää irti. Noh, saathan sinäkin haluta kaikenlaista.

• Anonyymi

Miksi narsisti ei tajuaisi päästää irti? Narsistit ja psykopaatithan juuri fantasioivat siitä, että heidän uhrit eivät pysty päästämään irti, kun he siirtyvät sulavasti uhrista uhriin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi narsisti ei tajuaisi päästää irti? Narsistit ja psykopaatithan juuri fantasioivat siitä, että heidän uhrit eivät pysty päästämään irti, kun he siirtyvät sulavasti uhrista uhriin...

Tuo äskeinen lähti ilman allekirjoitusta. Oli minun.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin mitä itse olen lukenut narsismista ja kuullut / kokenut, niin kun et tanssi enää narsistin pillin mukaan, niin hän hylkää sinut kuin nallin kalliolle tai alkaa vainoamaan / tekemään kiusaa ja hankaloittaa elämää kaikella mahdollisella tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin mitä itse olen lukenut narsismista ja kuullut / kokenut, niin kun et tanssi enää narsistin pillin mukaan, niin hän hylkää sinut kuin nallin kalliolle tai alkaa vainoamaan / tekemään kiusaa ja hankaloittaa elämää kaikella mahdollisella tavalla.

Riippuu narsistista. Saattaa vainota vuosikymmeniä (loppuelämän) tai häipyy niin että et tiedä onko elossakaan. Katoaa maan alle. Kaikki on mahdollista.
        Kunhan tyyppi ei ole väkivaltainen niin sillä torjuu jo paljon. Kerta se on ensimmäinenkin tietysti, mutta jos toisella on historiaa, voi aina olettaa, että se toistuu.
        Joka yritti polttaa perheensä aiemmin, tulee sytyttämään sinunkin talosi tuleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu narsistista. Saattaa vainota vuosikymmeniä (loppuelämän) tai häipyy niin että et tiedä onko elossakaan. Katoaa maan alle. Kaikki on mahdollista.
        Kunhan tyyppi ei ole väkivaltainen niin sillä torjuu jo paljon. Kerta se on ensimmäinenkin tietysti, mutta jos toisella on historiaa, voi aina olettaa, että se toistuu.
        Joka yritti polttaa perheensä aiemmin, tulee sytyttämään sinunkin talosi tuleen.

Niin, sehän tässä hirvittääkin, kun yhdellä tapauksella löytyy menneisyyttä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin joskus epävakaan naisen kanssa suhteessa aikoja sitten, niin hän päättikin valita toisen miehen minun sijaani... Suhteemme alkoi aika sillain säkenöivästi ja hän vaikutti tosi ihastuneelta... sitten kaikki muuttui, kuin veitsellä leikaten ja muuttui koko ajan paskemmaksi... Yhtäkkiä olin täysin hirviö tyyppi ja mulla oli häneen pakkomielle... Niin... näyttäähän se siltä, että toisella on pakkomielle, kun itse muuttaa käytöstään, kuin veitsellä leikkaamalla, eikä toinen pysy perässä...
        Sittemmin hän lopulta läväytti päin naamaa puolen vuoden on-off sekoilun jälkeen, että hänellä on toinen mies kierroksessa. Heidän juttu päättyi aika lyhyeen, mutta heti perään naisella oli taas uusi mies... Nainen tuli sitten kuitenkin puoli vuotta yhteydenpitomme loppumisen jälkeen someen vainoamaan minua ja levittämään jotain narsisti-juttuja, joissa hän väitti minun toimineen niin, kuin hän oli itse tosiasiassa toiminut. Veti jotain juttua, että on järjestämässä mua hoitoon sukulaisensa kanssa, joka on psykiatri ja oli kuulemma kertonut musta kaiken sukulaisilleen ja kavereilleen.
        Kohta nainen vainosi somessa myös viimeisintä miesystäväänsä, joka oli hänkin tullut naisesta "pakkomielteisellä tavalla riippuvaiseksi".

Katselin, että nainen toimii nykyään päihdetyöntekijänä. Varmaan hyvä tyyppi tuommoinen auttamaan ongelmissa olevia ihmisiä.

Myöhemmin olin sosiopaattinaisen kanssa seksisuhteessa. Tuo oli patologinen valehtelija, vahvasti alkoholisoitunut... osoitetiedot salaiset ja samoin puhelinnumero... paljon oli miehiä kierroksessa ja nainen muutti säännöllisesti ja vaihtoi myös kaupunkia usein, eikä somessa ollut naisesta mitään jälkiä. Hänelle kaikki suhteet olivat sellaisia, että miestä täytyi jotenkin kusettaa ja mies täytyi nujertaa, jonka jälkeen nainen katosi ja vaihtoi kohta paikkakuntaa. Hän halusi aina voittaa... Oli joutunut myös johonkin ongelmiin liiviporukoiden kanssa.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin joskus epävakaan naisen kanssa suhteessa aikoja sitten, niin hän päättikin valita toisen miehen minun sijaani... Suhteemme alkoi aika sillain säkenöivästi ja hän vaikutti tosi ihastuneelta... sitten kaikki muuttui, kuin veitsellä leikaten ja muuttui koko ajan paskemmaksi... Yhtäkkiä olin täysin hirviö tyyppi ja mulla oli häneen pakkomielle... Niin... näyttäähän se siltä, että toisella on pakkomielle, kun itse muuttaa käytöstään, kuin veitsellä leikkaamalla, eikä toinen pysy perässä...
        Sittemmin hän lopulta läväytti päin naamaa puolen vuoden on-off sekoilun jälkeen, että hänellä on toinen mies kierroksessa. Heidän juttu päättyi aika lyhyeen, mutta heti perään naisella oli taas uusi mies... Nainen tuli sitten kuitenkin puoli vuotta yhteydenpitomme loppumisen jälkeen someen vainoamaan minua ja levittämään jotain narsisti-juttuja, joissa hän väitti minun toimineen niin, kuin hän oli itse tosiasiassa toiminut. Veti jotain juttua, että on järjestämässä mua hoitoon sukulaisensa kanssa, joka on psykiatri ja oli kuulemma kertonut musta kaiken sukulaisilleen ja kavereilleen.
        Kohta nainen vainosi somessa myös viimeisintä miesystäväänsä, joka oli hänkin tullut naisesta "pakkomielteisellä tavalla riippuvaiseksi".

Katselin, että nainen toimii nykyään päihdetyöntekijänä. Varmaan hyvä tyyppi tuommoinen auttamaan ongelmissa olevia ihmisiä.

Myöhemmin olin sosiopaattinaisen kanssa seksisuhteessa. Tuo oli patologinen valehtelija, vahvasti alkoholisoitunut... osoitetiedot salaiset ja samoin puhelinnumero... paljon oli miehiä kierroksessa ja nainen muutti säännöllisesti ja vaihtoi myös kaupunkia usein, eikä somessa ollut naisesta mitään jälkiä. Hänelle kaikki suhteet olivat sellaisia, että miestä täytyi jotenkin kusettaa ja mies täytyi nujertaa, jonka jälkeen nainen katosi ja vaihtoi kohta paikkakuntaa. Hän halusi aina voittaa... Oli joutunut myös johonkin ongelmiin liiviporukoiden kanssa.

harmaasusi

Tuo on kaikista pelottavinta, jos luonnehäiriöinen toimii joko mielenterveyspuolella tai muuten kuuluu virkavaltaan ja sitä kautta pääsee mellastamaan uhrin / uhrien kustannuksella. Eihän kukaan välttämättä kyseenalaista sellaista ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on kaikista pelottavinta, jos luonnehäiriöinen toimii joko mielenterveyspuolella tai muuten kuuluu virkavaltaan ja sitä kautta pääsee mellastamaan uhrin / uhrien kustannuksella. Eihän kukaan välttämättä kyseenalaista sellaista ihmistä.

Sen perusteella, mitä itelle on kertynyt tietoa, niin lääkäreistä jopa vajaa puolet saattaa olla narsisteja ja psykopaatteja. Myös poliitikoissa on todella paljon persoonallisuushäiriöisiä. Ja ylipäätään kaikilla aloilla, missä ollaan auktoriteettiasemassa suhteessa toisiin, persoonallisuushäiriöisten osuus on yli kaksinkertainen koko väestöön verrattuna. Tällaisia on mm. sijaisvanhemmat, lastentarhan hoitajat, koulujen opettajat, lastensuojelun työntekijät, armeijan kapiaiset, asianajajat, tuomarit, vartointifirmojen työntekijät...

Oman koulurupeaman aikana kohtasin näin jäkeen päin arvioiden ehkä yhdeksän persoonallisuushäiriöistä opea peruskoulussa ja lukiossa ja kolme lisää AMKssa.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Itsekin tiesin jotenkin erään epävakaan naisen, kertoi itse että sairastaa epävakaata persoonallisuushäiriötä. Oli ensin todella mukava ja ystävällinen. Yhtäkkiä raivostuikin jostain sinänsä aivan turhasta asiasta silmittömästi ja muuttui todella epäystävälliseksi ja alkoi haukkumaan törkeästi. Onneksi en siis koskaan edes ehtinyt tavata kyseistä naista kasvotusten.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin tiesin jotenkin erään epävakaan naisen, kertoi itse että sairastaa epävakaata persoonallisuushäiriötä. Oli ensin todella mukava ja ystävällinen. Yhtäkkiä raivostuikin jostain sinänsä aivan turhasta asiasta silmittömästi ja muuttui todella epäystävälliseksi ja alkoi haukkumaan törkeästi. Onneksi en siis koskaan edes ehtinyt tavata kyseistä naista kasvotusten.

KilttiMies89

Epävakaat kannattaa kiertää aina kaukaa. Itse en hyväksy elämään yhtään sellaista miestä, joka huutaa ja vaatii!

• Anonyymi

Mitä tuo kuvasi esittää ja miten se liittyy narsismiin? :)

• Tiikerihilleriä, hän pieraisee jokaisen naamalle josta ei pidä.

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Tiikerihilleriä, hän pieraisee jokaisen naamalle josta ei pidä.

Eihän 🤭 ..ihan vaan varmuuden vuoksi 😂

• Anonyymi
        NarsistienKuningas kirjoitti:

Tiikerihilleriä, hän pieraisee jokaisen naamalle josta ei pidä.

Se on haisunäätä.

• Anonyymi

On sulla luulot itestäs. 🤣

• Anonyymi

Joskus oon miettinyt että olenko joku piilonarsisti kun tuntuu että nykyään sisimmässäni halveksin monia ihmisiä mutta en tuo asiaa kuitenkaan julkisesti esille. Tai sitten olen vain niin elämän kolhima ja katkera monestakin eri asiasta että se aiheuttaa tuollaista ajattelua. On mua tosin joku joskus marttyyriksikin kutsunut. Voin kai sen allekirjoittaakkin että osaa joskus olla kunnon marttyyri.

Olen mies ja ikää on 36 vuotta. Sitä en tiedä olenko kuitenkaan niin systemaattisesti pyrkinyt kenenkään elämää terrorisoimaan tai tekemään siitä täyttä helvettiä että voiko mua narsistiksi luokitella. On kuitenkin ollut jotain sillä rajalla kulkevia tilanteita mutta olen lopulta ymmärtänyt lopettaa ajoissa ennenkuin joudun isoihin ongelmiin.

• Anonyymi

Kuulostaa ennemminkin käsittelemättömältä katkeruudelta.

Narsismi on ihan muuta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ennemminkin käsittelemättömältä katkeruudelta.

Narsismi on ihan muuta.

Jasu

Narsismikin voi kuitenkin kummuta esim käsittelemättömästä karkeruudesta? Tai en tiedä voiko. Usein kuitenkin taustalla on jotain vakavia laiminlyöntejä ja lapsuuden traumoja jos ihmisestä tulee narsisti tai sosiopaatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismikin voi kuitenkin kummuta esim käsittelemättömästä karkeruudesta? Tai en tiedä voiko. Usein kuitenkin taustalla on jotain vakavia laiminlyöntejä ja lapsuuden traumoja jos ihmisestä tulee narsisti tai sosiopaatti.

Narsistiksi voi tulla liiasta paapomisestakin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsistiksi voi tulla liiasta paapomisestakin.

Jasu

Vanhemmat palvoo, tekee kaiken liian helpoksi lapselle, koska hän on aivan erityinen. Erityisempi kuin muut. Vääristyy lapsen minäkuva itsestään versus todellisuus ja muut ihmiset.

Palvominen on vaarallista, kun vanhempi unohtaa realismin ja että aina ei siloitella mukulalle tietä, vaan muksu opettelee itse kestämään ja selvimään.

Jasu

• Anonyymi

"Curling-vanhemmuuden piirteitä:
        Esteiden poistaminen:
        Vanhempi harjaa "curling-radan" sileäksi, poistaen kaikki mahdolliset haasteet lapsen tieltä.
        Pettymysten välttäminen:
        Lapsi suojellaan pettymyksiltä, ja hänen elämänsä pyritään tekemään mahdollisimman mukavaksi.
        Palveleva rooli:
        Vanhempi toimii usein lapsen palvelijana, täyttäen kaikki toiveet ja tarpeet.
        Heikko itsetunto ja turhautumisen sieto:
        Curling-vanhemmuudessa kasvaneilla lapsilla voi olla vaikeuksia sietää pettymyksiä ja kestää vastoinkäymisiä aikuisuudessa "

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esteiden poistaminen:
        Vanhempi harjaa "curling-radan" sileäksi, poistaen kaikki mahdolliset haasteet lapsen tieltä.
        Pettymysten välttäminen:
        Lapsi suojellaan pettymyksiltä, ja hänen elämänsä pyritään tekemään mahdollisimman mukavaksi.
        Palveleva rooli:
        Curling-vanhemmuudessa kasvaneilla lapsilla voi olla vaikeuksia sietää pettymyksiä ja kestää vastoinkäymisiä aikuisuudessa "

Jasu

Persoonallisuushäiriöiden pohja on yleensä vauvaiässä. Kaikki B-ryhmän persoonallisuushäiriöt pohjaavat splittiin... ja splitti taas on suoraa seurausta äidin ja vauvan suhteen ongelmista... Perinteinen ja selkein syy on se, kun lapsi laitetaan liian varhain päiväkotiin, mutta tästä ei saa puhua, koska se on maan tapa ja poliitikot oikealta ja vasemmalta kannustavat siihen...

Se, mitä vauva-ajan jälkeen tapahtuu, vaikuttaa siihen, millainen persoonallisuushäiriöstä kehittyy. Sarjamurhaajat ovat usein kasvaneet perheessä, jossa on väkivaltaa, päihdeongelmia, tai avointa seksiä, kuten äiti toimii prostituoituna ja lapset katsovat vierestä, kun asiakas saa rahalle vastinetta... tai jopa lasten hyväksikäyttöä...

Kun itse olin ala-asteella, niin muistan, että meidän luokalla noin 30 oppilaasta lähes puolet oli sellaisia, jotka oli kotona kasvatettu, tai joita kotona kasvatettiin sellaiseen ajatteluun, että he ovat erityisiä ja, että he ovat muita parempia kaikessa ja, että he ovat poikkeuksellisen älykkäitä. Joku pienyrittäjän muksu korostaa omaa sosiaalista statustaan ja älykkyyttään ylivertaisena... tällaista oli paljon... ja voin vahvistaa, että aikuisena noista osasta tuli kyllä persoonallisuushäiriöisiä narsisteja. Ja kuulemma sukupuolisuhteet heidän kanssa on olleet kumppanille traumatisoivia.
        Itselleni on ehkä jäänyt noista ajoista se, että kun mua haukuttiin aina vajaaälyiseksi ja sitte 19-vuotiaana tein mensan ja yhden toisen testin ja sain molemmista tulokseksi, että olen älykkäämpi, kuin 99,2% ihmisistä... että jotenkin katkeroiduin siitä, kun nämä omaa älykkyyttään korostavat jyrät olivat kasvattaneet mua lapsesta saakka 10 vuoden ajan joka päivä siihen, että mun paikka älyllisestä vajavaisuudestani johtuen on heidän kenkien kiillottajana toimiminen... ja olinkin sitten oikeasti huippuälykäs...

Itse en ole persoonallisuushäiriöinen, mutta koen kyllä, että nämä narsistikersat aiheuttivat minulle kolauksen narsismiini. Toinen oli se, että liikuntatunneilla mua haukuttiin kehitysvammaiseksi ja kampitettiin ja potkittiin maassa... Myöhemmin sit sain iloa liikunnasta.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöiden pohja on yleensä vauvaiässä. Kaikki B-ryhmän persoonallisuushäiriöt pohjaavat splittiin... ja splitti taas on suoraa seurausta äidin ja vauvan suhteen ongelmista... Perinteinen ja selkein syy on se, kun lapsi laitetaan liian varhain päiväkotiin, mutta tästä ei saa puhua, koska se on maan tapa ja poliitikot oikealta ja vasemmalta kannustavat siihen...

Se, mitä vauva-ajan jälkeen tapahtuu, vaikuttaa siihen, millainen persoonallisuushäiriöstä kehittyy. Sarjamurhaajat ovat usein kasvaneet perheessä, jossa on väkivaltaa, päihdeongelmia, tai avointa seksiä, kuten äiti toimii prostituoituna ja lapset katsovat vierestä, kun asiakas saa rahalle vastinetta... tai jopa lasten hyväksikäyttöä...

Kun itse olin ala-asteella, niin muistan, että meidän luokalla noin 30 oppilaasta lähes puolet oli sellaisia, jotka oli kotona kasvatettu, tai joita kotona kasvatettiin sellaiseen ajatteluun, että he ovat erityisiä ja, että he ovat muita parempia kaikessa ja, että he ovat poikkeuksellisen älykkäitä. Joku pienyrittäjän muksu korostaa omaa sosiaalista statustaan ja älykkyyttään ylivertaisena... tällaista oli paljon... ja voin vahvistaa, että aikuisena noista osasta tuli kyllä persoonallisuushäiriöisiä narsisteja. Ja kuulemma sukupuolisuhteet heidän kanssa on olleet kumppanille traumatisoivia.
        Itselleni on ehkä jäänyt noista ajoista se, että kun mua haukuttiin aina vajaaälyiseksi ja sitte 19-vuotiaana tein mensan ja yhden toisen testin ja sain molemmista tulokseksi, että olen älykkäämpi, kuin 99,2% ihmisistä... että jotenkin katkeroiduin siitä, kun nämä omaa älykkyyttään korostavat jyrät olivat kasvattaneet mua lapsesta saakka 10 vuoden ajan joka päivä siihen, että mun paikka älyllisestä vajavaisuudestani johtuen on heidän kenkien kiillottajana toimiminen... ja olinkin sitten oikeasti huippuälykäs...

Itse en ole persoonallisuushäiriöinen, mutta koen kyllä, että nämä narsistikersat aiheuttivat minulle kolauksen narsismiini. Toinen oli se, että liikuntatunneilla mua haukuttiin kehitysvammaiseksi ja kampitettiin ja potkittiin maassa... Myöhemmin sit sain iloa liikunnasta.

harmaasusi

Parasta on sitten se, kun aikuisena nämä narsistikersat ovat kokkareita ja kiroavat sosialismia ja puhuvat eriarvoisuuden puolesta. Eli käytännössä, jos heidän mutaan polkemat ihmiset yrittävät omalla työllään ansaita jotain parempaa, niin se on heidän mielestä sosialismia ja pitää ottaa rahat ja terveydenhoito pois ja laittaa pyssynpiippu ohimolla tekemään lapiohommia...
        Nyt nämä ovat pääministeripuolueena... Onnea vaan äänestäjille...

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Eikös narsimi ole jopa periytyvää? Geneettistä siis?

Tunnen monenmoisia ihmisiä, joilla on jonkilaisia diagnosoituja mielenterveyden häiriötä ja persoonallisuus häiriöitä, narsistia en tunne muita kuin entisen esimieheni vuosituhannen alusta. Eikä sitäkään varmasti ole diagnosoitu. Ja ala-asteen opettaja oli jokin muu pimeys. Hitlerin pikkusisko.

Ei varmaan ole kovin yleinen vaiva.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös narsimi ole jopa periytyvää? Geneettistä siis?

Tunnen monenmoisia ihmisiä, joilla on jonkilaisia diagnosoituja mielenterveyden häiriötä ja persoonallisuus häiriöitä, narsistia en tunne muita kuin entisen esimieheni vuosituhannen alusta. Eikä sitäkään varmasti ole diagnosoitu. Ja ala-asteen opettaja oli jokin muu pimeys. Hitlerin pikkusisko.

Ei varmaan ole kovin yleinen vaiva.

Jasu

No, B-ryhmän persoonallisuushäiriöitä on 11-17%:lla suomalaisista. Primääripsykopaatteja on 0,9%, sosiopaatteja 3%, narsistista persoonallisuushäiriötä 2-4%, sadistista persoonallisuushäiriötä 1%, epävakaata 2-4% ja huomionhakuista 2-4%.

Eli kyllä noita tapaa ihan päivittäin, jos käy töissä, tai koulussa, tai omaa jonkinlaista isompaa kaveripiiriä.
        Ihmiset, jotka pitävät tuota normaaliutena, tai eivät ole joutuneet itse uhriksi, tai jotka ovat itse sellaisia, eivät välttämättä tunnista, tai tunnusta ilmiötä.

Kannattaa katsella facessa tuttavia, jotka pyörittävät somessa laajaa tuttavapiiriä ja tykkäysrinkiä lähes, kuin Sanna Marin ja miettiä, että miksi sillä levyseppähitsaajalla on tuollainen somehuomio...
        Aikoinaan livenä narsistiksi tunnistamani tyypit nousivat facessa ihme tähdiksi. Tyyppi pistää julkaisun, että hyvää huomenta, niin tunneissa siihen tulee sata kommenttia. Edes joku Jari Sarasvuo, tai Teemu Selänne ei saa samanlaista huomiota.
        Ihmiset ei vaan yleensä halua ajatella näistä tähdistä mitään pahaa... Paha on ihmisille se, joka ei kelpaa narsistin tykkäysrinkiin ja aika äkkiä semmoinen ihminen jätetään kaiken sosiaalisen toiminnan ulkopuolelle.
        Tähän sopii hyvin se vapaamuurareiden filosofiaan liittyvä "luciferin valo voi loistaa vain pimeyttä vasten". Narsistin erinomaisuus on esillä etenkin suhteessa niihin, jotka hän jättää ulkopuolelle ja ohjaa yhteisön hylkäämään...

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, B-ryhmän persoonallisuushäiriöitä on 11-17%:lla suomalaisista. Primääripsykopaatteja on 0,9%, sosiopaatteja 3%, narsistista persoonallisuushäiriötä 2-4%, sadistista persoonallisuushäiriötä 1%, epävakaata 2-4% ja huomionhakuista 2-4%.

Eli kyllä noita tapaa ihan päivittäin, jos käy töissä, tai koulussa, tai omaa jonkinlaista isompaa kaveripiiriä.
        Ihmiset, jotka pitävät tuota normaaliutena, tai eivät ole joutuneet itse uhriksi, tai jotka ovat itse sellaisia, eivät välttämättä tunnista, tai tunnusta ilmiötä.

Kannattaa katsella facessa tuttavia, jotka pyörittävät somessa laajaa tuttavapiiriä ja tykkäysrinkiä lähes, kuin Sanna Marin ja miettiä, että miksi sillä levyseppähitsaajalla on tuollainen somehuomio...
        Aikoinaan livenä narsistiksi tunnistamani tyypit nousivat facessa ihme tähdiksi. Tyyppi pistää julkaisun, että hyvää huomenta, niin tunneissa siihen tulee sata kommenttia. Edes joku Jari Sarasvuo, tai Teemu Selänne ei saa samanlaista huomiota.
        Ihmiset ei vaan yleensä halua ajatella näistä tähdistä mitään pahaa... Paha on ihmisille se, joka ei kelpaa narsistin tykkäysrinkiin ja aika äkkiä semmoinen ihminen jätetään kaiken sosiaalisen toiminnan ulkopuolelle.
        Tähän sopii hyvin se vapaamuurareiden filosofiaan liittyvä "luciferin valo voi loistaa vain pimeyttä vasten". Narsistin erinomaisuus on esillä etenkin suhteessa niihin, jotka hän jättää ulkopuolelle ja ohjaa yhteisön hylkäämään...

harmaasusi

No kaikilla mun face tutuilla on paaaaaljon enemmän kavereita ja tykkäyksiä tulee herkästi, kun mulla. Onko he kaikki monen sadan kaverin ihmiset niitä?

Oletpa kaunis etc. juttua tulee herkästi naisille ja miehille sitten ropisee peukkuja. 😅
        Mun facekavereista harvat edes huomaa mun päivityksiä, saati reagoi mitenkään. Kannanotto sekinkö, etten ole kiinnostava vai miten pitää tulkita? Pitäiskö heidät deletoida pois?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kaikilla mun face tutuilla on paaaaaljon enemmän kavereita ja tykkäyksiä tulee herkästi, kun mulla. Onko he kaikki monen sadan kaverin ihmiset niitä?

Oletpa kaunis etc. juttua tulee herkästi naisille ja miehille sitten ropisee peukkuja. 😅
        Mun facekavereista harvat edes huomaa mun päivityksiä, saati reagoi mitenkään. Kannanotto sekinkö, etten ole kiinnostava vai miten pitää tulkita? Pitäiskö heidät deletoida pois?

Jasu

Jää ehkä 5 kaveria sitten jäljelle. 😂👍
        Kyllä mä tiedän, ettei kovin moni ole oikeasti kaveri, pelkkä tuttava joka joutaisikin ehkä pois.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kouluaikana mulla oli opiskelukaverina mies, joka oli perusmuotoinen narsisti. Semmonen oikeesti aika mitäänsanomattoman ja laimeen oloinen normaalipainoinen ja keskimittainen ja ulkonäöltään keskiverto mies. Oli päällepäin mukava ja tutustui tosi helposti ihmisiin...
        Kun sen kanssa oli enemmän tekemisissä, niin huomasi, että se oli kohtalaisen mulkku, ei auttanut koskaan missään, eikä koskaan vastannut, jos siltä kysyi jotain, vaan näytti aina kiukkuiselta. Sitten kuulin, että oli puhunut toisista paskaa selän takana. Osoittautui myös epäluotettavaksi... Minua haukkui muuten vajaaälyiseksi. Tyypin huumori oli myös lähinnä sellaista vittuilua.
        Myöhemmin sitten rakensi ympärilleen sellaisen hovin, että hänen perässään laahusti aina koulun käytävillä, kauppareissuilla ja baareissa sellainen kuuden miehen haaremi, joka nyökytteli ja oli aina samaa mieltä narsistin kanssa kaikesta ja, jos narsisti keskusteli jonkun kanssa jostain asiasta, niin hovinarrit ampuivat aina toisen mielipiteet alas ja hehkuttivat narsistin näkemyksiä.

Facessa tällä oli sitten jotain 700 kaveria ja joka postaukseen tuli sata plus vastausta ja satoja peukkuja. Kyseessä siis täysin mattimeikäläinen. Esitti facessa kovasti jotain urheilutyyppiä, kun kävi kerran viikossa pelaamassa salibandya ja katseli välillä jääkiekkoa ja jalkapalloa telkusta...
        Joskus, kun kommentoin omalla seinälläni yhtä NHL treidiä, niin kaveri sekosi ja alkoi vaatimaan, että en tee julkaisuja... Ei oltu tuossa vaiheessa nähty irl pariin-kolmeen vuoteen... Aika erikoinen tyyppi, mutta siinä näkee sen narsistin logiikan, kuinka face on häntä varten ja, että mun asemani hänen hovihierarkiassa oli niin heikko, ettei mulla ollut lainkaan asiaa faceen...
        Siinä oli sellainenkin erikoinen ilmiö, että jostain syystä aivan kaikki sieltä koulusta näytti olevan narsistin kaverilistalla. Mun lähettämiä pyyntöjä ei hyväksynyt moni sellainenkaan, joiden kanssa olin viikottain tekemisissä, mutta hekin menivät narsistin kaverilistalle, vaikka eivät olleet sen kanssa tekemisissä ja tykkäilivät sen jokaista julkaisua.

harmaasusi

• Anonyymi kirjoitti:

Kouluaikana mulla oli opiskelukaverina mies, joka oli perusmuotoinen narsisti. Semmonen oikeesti aika mitäänsanomattoman ja laimeen oloinen normaalipainoinen ja keskimittainen ja ulkonäöltään keskiverto mies. Oli päällepäin mukava ja tutustui tosi helposti ihmisiin...
        Kun sen kanssa oli enemmän tekemisissä, niin huomasi, että se oli kohtalaisen mulkku, ei auttanut koskaan missään, eikä koskaan vastannut, jos siltä kysyi jotain, vaan näytti aina kiukkuiselta. Sitten kuulin, että oli puhunut toisista paskaa selän takana. Osoittautui myös epäluotettavaksi... Minua haukkui muuten vajaaälyiseksi. Tyypin huumori oli myös lähinnä sellaista vittuilua.
        Myöhemmin sitten rakensi ympärilleen sellaisen hovin, että hänen perässään laahusti aina koulun käytävillä, kauppareissuilla ja baareissa sellainen kuuden miehen haaremi, joka nyökytteli ja oli aina samaa mieltä narsistin kanssa kaikesta ja, jos narsisti keskusteli jonkun kanssa jostain asiasta, niin hovinarrit ampuivat aina toisen mielipiteet alas ja hehkuttivat narsistin näkemyksiä.

Facessa tällä oli sitten jotain 700 kaveria ja joka postaukseen tuli sata plus vastausta ja satoja peukkuja. Kyseessä siis täysin mattimeikäläinen. Esitti facessa kovasti jotain urheilutyyppiä, kun kävi kerran viikossa pelaamassa salibandya ja katseli välillä jääkiekkoa ja jalkapalloa telkusta...
        Joskus, kun kommentoin omalla seinälläni yhtä NHL treidiä, niin kaveri sekosi ja alkoi vaatimaan, että en tee julkaisuja... Ei oltu tuossa vaiheessa nähty irl pariin-kolmeen vuoteen... Aika erikoinen tyyppi, mutta siinä näkee sen narsistin logiikan, kuinka face on häntä varten ja, että mun asemani hänen hovihierarkiassa oli niin heikko, ettei mulla ollut lainkaan asiaa faceen...
        Siinä oli sellainenkin erikoinen ilmiö, että jostain syystä aivan kaikki sieltä koulusta näytti olevan narsistin kaverilistalla. Mun lähettämiä pyyntöjä ei hyväksynyt moni sellainenkaan, joiden kanssa olin viikottain tekemisissä, mutta hekin menivät narsistin kaverilistalle, vaikka eivät olleet sen kanssa tekemisissä ja tykkäilivät sen jokaista julkaisua.

harmaasusi

Tuo on huomattava huomio kerron sinulle tuollaisesta kaverista täälläkin on vain sellaisia jotka syö sinun kädestä ajatuksen siemenet ja alistaa sinut maan rakoon kuin pitämällä niitä ominaan keksinnöillään, sellaisia ne narsistiset on ja kuin hakee sitä kaveriporukkaa ympärille kuin täällä on muodostunut ryhmä minua vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

Voihan hän olla muutenkin vaan mulkku ihmisenä. Heikon egon pönkääjä ehkä? Tarvitsee komppaajia ja mairistelijoita saadakseen hauraan egonsa edes vähän liimalla pitämään.

Niitä on paljon jotka ei rehellisenä ittenään uskalla, osaa olla tai edes tunne millainen se rehellinen itsensä on, kun on roolinsa vanki.

Ja tarvitsee muita kannattelemaan illuusioitaan.

Mä oon silleen vähän ilkee ihminen, kun nään sellaisen ihmisen joka on edellä kuvatunlainen en tahallaankaan lähde kehurinkiin mukaan. Katson miten pian loittonee minusta, kun en imartele.

Kehuja saa vain ne, jotka niitä ei vartu minulta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esteiden poistaminen:
        Pettymysten välttäminen:
        Palveleva rooli:

Jasu

Mun kohdalla on toimittu ehkä vähän edellämainitulla tavalla ja lisäksi olen saanut vanhempien jakamattoman huomion kun sisaruksiakaan ei ole. Vanhemmat koskaan laittanut edes kotiarestiin, ehkä kerran uhattiin laittaa mutta ei sitten kuitenkaan laitettu. Vaikka en kyllä mikään kauhukakara kuitenkaan ollut mutta mitä olen kuullut joidenkin kavereiden kokemuksia niin heillä on ollut paljon kovempi kuri kotona. Yksi esimerkki tästä kurin puutteesta on se että mun annettiin juoda kotona alkoholia kun olin vielä alaikäinen.

Sen kyllä huomaa että on paapottu hieman liikaa lapsena kun on huono itsetunto ja joskus on lähes mahdotonta sietää pettymyksiä. Mua ei esim lapsena laitettu tekemään mitään haastavempia tehtäviä ja se ilmenee aikuisena sitten niin että en luota itseeni enkä omiin kykyihini. Toisinaan saatan reakoida pettymyksiin järjettömällä raivolla. Sitä en tiedä olenko kuitenkaan narsisti. Voi olla että mulla on vain narsistisia piirteitä mutta ei kuitenkaan varsinaista persoonallisuushäiriötä.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kohdalla on toimittu ehkä vähän edellämainitulla tavalla ja lisäksi olen saanut vanhempien jakamattoman huomion kun sisaruksiakaan ei ole. Vanhemmat koskaan laittanut edes kotiarestiin, ehkä kerran uhattiin laittaa mutta ei sitten kuitenkaan laitettu. Vaikka en kyllä mikään kauhukakara kuitenkaan ollut mutta mitä olen kuullut joidenkin kavereiden kokemuksia niin heillä on ollut paljon kovempi kuri kotona. Yksi esimerkki tästä kurin puutteesta on se että mun annettiin juoda kotona alkoholia kun olin vielä alaikäinen.

Sen kyllä huomaa että on paapottu hieman liikaa lapsena kun on huono itsetunto ja joskus on lähes mahdotonta sietää pettymyksiä. Mua ei esim lapsena laitettu tekemään mitään haastavempia tehtäviä ja se ilmenee aikuisena sitten niin että en luota itseeni enkä omiin kykyihini. Toisinaan saatan reakoida pettymyksiin järjettömällä raivolla. Sitä en tiedä olenko kuitenkaan narsisti. Voi olla että mulla on vain narsistisia piirteitä mutta ei kuitenkaan varsinaista persoonallisuushäiriötä.

KilttiMies89

Joo, enhän mä voi olla mikään narsisti kun mulla on 0 Facekaveria ja olen sieltä jo lähtenyt poiskin. Itsekkin olin koulukiusattu en kiusaaja. Useimmite narsistit ovat niitä suosittuja tyyppejä ja koulukiusaajia.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan hän olla muutenkin vaan mulkku ihmisenä. Heikon egon pönkääjä ehkä? Tarvitsee komppaajia ja mairistelijoita saadakseen hauraan egonsa edes vähän liimalla pitämään.

Niitä on paljon jotka ei rehellisenä ittenään uskalla, osaa olla tai edes tunne millainen se rehellinen itsensä on, kun on roolinsa vanki.

Ja tarvitsee muita kannattelemaan illuusioitaan.

Mä oon silleen vähän ilkee ihminen, kun nään sellaisen ihmisen joka on edellä kuvatunlainen en tahallaankaan lähde kehurinkiin mukaan. Katson miten pian loittonee minusta, kun en imartele.

Kehuja saa vain ne, jotka niitä ei vartu minulta.

Jasu

Ihan tyypillinen narsistisen persoonallisuushäiriön omaava tuo on. Tuo ympärillä laahustava hovi on varma merkki narsistista, psykopaatista, tai sosiopaatista. Henkilö voi olla narsisti, vaikkei sitä hovia olisikaan, mutta jos hovi löytyy, niin hän on aina narsisti.
        Koulussamme oli toinenkin narsistinen miesopiskelija. Hän mennee kategoriaan psykopaattinen narsisti... hänen persoonallisuushäiriönsä oli hyvin voimakaspiirteinen ja siinä oli psykopaattisia piirteitä... hän oli tehtaanomistajan poika. Myös hänellä oli ympärillään samanlainen hovi... neljä hännystelijämiestä ja naisystävä kulkivat aina hänen perässään...

Muistuipa mieleeni myös salibandy -pelit sen narsistikaverini ja hovinsa kanssa. Narsisti ja hovinarrit eivät koskaan syöttäneet mulle. Jos olivat vastapuolella, niin pelasivat kovaa ja taklasivat juuri mua niin paljon, kuin lähtee. Sitten ne kyräilivät siellä aina keskenään... ja koko ajan tuli jotain arvostelua. Jos harhautin pari-kolme tyyppiä ja tein maalin, niin pitäis pelata puolustus edellä. Ja, kun oltiin samalla puolella, niin jokainen omiin mennyt maali oli mun vika. Jos vastustaja saa 2 vs. 1 hyökkäyksen ja oon hyökkääjänä ehtinyt olemaan se yksi puolustava ja vastustaja tekee maalin, niin se oli mun vika...
        Ja hovinarrit tietysti syöttelivät koko ajan narsistille ja rakensivat sille maalipaikkoja...

Muuan Laasanen kehitti sellaisen täällä sinkkupalstalla kovin suositun tasohierarkian, jonka mukaan narsisti on YTM, hovinarrit on KTM ja pelin ulkopuolella olevat ovat ATM.
        Itse olen kans sellainen, että en lähde narsistien perseennuolentaan mukaan, joten aika nopeeta yhteisö alkaa kostamaan ja jättämään ulkopuolelle...
        Yhteiskunta ja terveydenhoito taas käsittelevät kaltaisiani ihmisiä potentiaalisina joukkomurhaajina... Näin väkivaltakoneisto on valjastettu tottelemaan narsistien etuja...

Narsistisen persoonallisuushäiriön ydin on se, että hän pyrkii aina keskipisteeksi, vastuutehtäviin, esimiestehtäviin, kaverilauman keskelle, julkisuuteen... ja narsisti esittää itsensä aina hyvänä, vahvana ja riippumattomana. Sitten narsisti valitsee itselleen "uhreja", joista hän maalaa kuvan pahoina, heikkoina ja riippuvaisina ja narsisti esiintyy nimenomaan suhteessa näihin erityisen erinomaisena... Ja nämä uhrit sitten suljetaan sosiaalisen yhteisön ulkopuolelle. Joissain tapauksissa työnsaanti uhrille voi olla hankalaa, eikä hän saa hoitoa terveydenhoidosta... Voi jopa olla, että viranomaiset alkavat ramppaamaan kotona...

Tästä entisestä kaveristani muistan myös, että hänen isällään oli 17 lasta eri naisten kanssa... Eli jonkinlainen lapsenlevittäjäpsykopaatti ollut kyseessä...

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KilttiMies89

Niinno mäkin olen ainoa lapsi, mutten saanut elää kuin elopellossa. Mulla oli kyllä annettu rajoja ja ihan oman turvallisuuteni tähden. Sain toki olla itsenikin, miksi onkin ollut vaikeaa sopeutua toisinaan siihen, ettei maailma hyväksy helposti ihmisiä, jotka on erilaisia kun he, itsenään.

Kotona kun on voinut olla melko vapaasti, poislukien sitten vähemmistö ajatukset, kuten seksuaalisuus. Siinä kohtaa ei ole annettu tilaa olla muuta kuin hetero. Vaikka taas sukupuoli ominaisuuksilta on annettu olla ittensä, ei ole tarvinut elää tyttömuotissa tietyllä tapaa, on saanut olla oma persoonansa ja omanlainen. Kun taas ulkopuoliset ihmiset on yrittäneet ohjailla sitäkin mm. kasvatuksessa puuttuen kaikkeen perus tyttömäisyyden puutteeseen mölisten ja huomautellen jatkuvasti.

Minulle on kasvanut vahva luonne, kiitos kaikkien koettelemusten terveyden ja ihmisten tyhmien mölinöitten. Olen oppinut pitämään kiinni itsestäni ja oikeudestani olla minä minunlauäisena ja mölisijät voi suksia helvettiin ala arvoisine mielipiteineen minusta.

Heillä ei ollut eikä ole oikeutta muokata minusta omaa puppettiaan.

Joten terve narsusmi on hyvästä. 👍

Traumastahan mielenterveyden vaikeudet pruukaa syntyä. Ei se ihmisen vika ole vaan suojamuurit ja särkyminen tekee sen.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinno mäkin olen ainoa lapsi, mutten saanut elää kuin elopellossa. Mulla oli kyllä annettu rajoja ja ihan oman turvallisuuteni tähden. Sain toki olla itsenikin, miksi onkin ollut vaikeaa sopeutua toisinaan siihen, ettei maailma hyväksy helposti ihmisiä, jotka on erilaisia kun he, itsenään.

Kotona kun on voinut olla melko vapaasti, poislukien sitten vähemmistö ajatukset, kuten seksuaalisuus. Siinä kohtaa ei ole annettu tilaa olla muuta kuin hetero. Vaikka taas sukupuoli ominaisuuksilta on annettu olla ittensä, ei ole tarvinut elää tyttömuotissa tietyllä tapaa, on saanut olla oma persoonansa ja omanlainen. Kun taas ulkopuoliset ihmiset on yrittäneet ohjailla sitäkin mm. kasvatuksessa puuttuen kaikkeen perus tyttömäisyyden puutteeseen mölisten ja huomautellen jatkuvasti.

Minulle on kasvanut vahva luonne, kiitos kaikkien koettelemusten terveyden ja ihmisten tyhmien mölinöitten. Olen oppinut pitämään kiinni itsestäni ja oikeudestani olla minä minunlauäisena ja mölisijät voi suksia helvettiin ala arvoisine mielipiteineen minusta.

Heillä ei ollut eikä ole oikeutta muokata minusta omaa puppettiaan.

Joten terve narsusmi on hyvästä. 👍

Traumastahan mielenterveyden vaikeudet pruukaa syntyä. Ei se ihmisen vika ole vaan suojamuurit ja särkyminen tekee sen.

Jasu

Sen takia minun on lähes mahdotonta sietää ihmisiä, jotka dominoivat ja pyrkivät määräämään minun elämästä tai muitten. He ovat maailmalle rasite ja taakka. Sairastumisien ja mielenterveysongelmien juurisyy.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia minun on lähes mahdotonta sietää ihmisiä, jotka dominoivat ja pyrkivät määräämään minun elämästä tai muitten. He ovat maailmalle rasite ja taakka. Sairastumisien ja mielenterveysongelmien juurisyy.

Jasu

Seuransa voi valita ja mielipiteitä saa olla, muttei muitten elämää pidä tuhota tai tahalleen vaikeuttaa. En minäkään änge seuraan jota en kestä katsella sellaisenaan, kun ovat. Helppoa. Muttei mun myöskään tarvi heitä määräillä eikä dominouda, annan olla. Keskityn niihin jousta en ahdistu. Enkä ahdistele itsekkään muita itselläni.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

"He ovat maailmalle rasite ja taakka. Sairastumisien ja mielenterveysongelmien juurisyy."

Juuri noin se on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"He ovat maailmalle rasite ja taakka. Sairastumisien ja mielenterveysongelmien juurisyy."

Juuri noin se on!

Ihminen aiheuttaa ihmiselle ne kaikki traumat ja kehittyy ongelmien vyyhti mikä helposti seuraa eliniän, jollei jostain löydy työkaluja oikoa syntyneitä klommoja loivemmiksi.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminen aiheuttaa ihmiselle ne kaikki traumat ja kehittyy ongelmien vyyhti mikä helposti seuraa eliniän, jollei jostain löydy työkaluja oikoa syntyneitä klommoja loivemmiksi.

Jasu

Yksi ihan hyvä klommoja oikaiseva tekijä on ihmissuhteet, joissa kukaan ei satuta ja hiero suolaa haavoihin, vaan ymmärtää ja antaa tilaa olla turvallisesti ihminen joka yrittää selvitä kokemuksistaan vahvemmaksi kasvaen.

Jos niitä ihmissuhteita ei ole, on iso riski ettei ikinä näe ja koe mitään järkevämpää ja parempaa, kuin ne menneessä kiinni pitävät huonot ihmiskokemukset ja traumat.

Jasu

• Anonyymi

Älä unta nää, ei yksikään tasapainoinen nainen halua olla missään tekemisissä narsistin kanssa!

• Anonyymi

Ovat vaan usein niin kieroja ja ovelia että osaavat huijata muita ihmisiä todella pitkään ennenkuin paljastavat todellisen luonteensa ja silloin onkin tosi kyseessä kun on joutunut tekemisiin tuollaisen ihmisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat vaan usein niin kieroja ja ovelia että osaavat huijata muita ihmisiä todella pitkään ennenkuin paljastavat todellisen luonteensa ja silloin onkin tosi kyseessä kun on joutunut tekemisiin tuollaisen ihmisen kanssa.

Siksi minä en koskaan sanonut mitään tietylle henkilölle jottei hän luule minun pitävän hänestä! Oli sellainen tunne, että hän osaa näytellä!

• Anonyymi

Kukaan ei koskaan täytä vaatimuslistaasi.

Olen jo kokenut narsistin, muutaman sellaisen.
      Nykyisin tulee lähinnä houkutus vahingoittaa narsistia.
      Sellainen kyllästyminen ” ei, taas näitä..”…. ( oksetus)

Jännää tässä on se, että jos narsisti on ns. luojan luoma,
      ja jos ns. jumala luo ihmisen omaksi kuvakseen,
      tulee entistä suurempi houkutus
      täräyttää narsisti taivaaseen.

Sellaisella Asterix otteella.

• Anonyymi

Eikö se ole ihan tutkittu, että narsismi itää paremmin esimerkiksi lapsuuden aikaisen seksuaalisen hyväksikäytön, tunnekylmyyden tai muun vastaavan vakavamman tilanteen myötä ja / huonojen vuorovaikutustilanteiden tuottamana.
        Sanoisin ennemmin, että narsisti on kasvuympäristönsä kuin luojan luoma.

• Anonyymi

Jos on sen jo kokenut ja lyöttäytyisi vielä samaan soppaan niin ei tyhmyydellä olisi mitään rajaa. Mutta kiitos kun olette olemassa ja olette opettaneet meitä muita ettei ikinä enää narsistia🙏.✌🤷‍♀️

• Onneksi ei ole mitään halua, ehkä sinulle sopisi sellainen masokisti.

Sellainen kierisi varmasti jaloissasi ja ihailisi sinua kuin suurta herraa.

• Anonyymi

Ei kiitos, elämä menisi pilalle narsistin kanssa!

• Anonyymi

Tuallaasen rääpälehen pitääs päästä jonku eteläpohojalaasen akan läksytyksehen. Loppuus tuallaanen narina ja saataas kloppi tekemähän jotaki oikiaa tyätä. Kyllä siitä joku fiksu pohojalaasflikka miähen sais koulutettua, muttei ennen ku tuallaanen fletajaminen loppuu.

• Hauska tämä. Oppiskohan narsisti oikeasti tunteita jos niitä sille opettaisi toinen narsisti sinkoilevatko vai puhaltaisko ne yhteen hiileen kun ymmärtää toisiaan ei tunteellisesti ja saa nautintoa toisten kärsimyksistö?

• Anonyymi

😁 Kyllä tuas ny olis kiältämättä piänen kujanjuaksun paikka, vähä vois katajanoksilla ruomia kintuulle opetusmieles.
        🤔 Toisaalta rehellinen narsisti on sen verta harvinaanen otus jotta vois tuan tietysti rauhoottaakin tai sitte pistää häkkihin Ähtärihin ku Pandatkin lähti jo kotio 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😁 Kyllä tuas ny olis kiältämättä piänen kujanjuaksun paikka, vähä vois katajanoksilla ruomia kintuulle opetusmieles.
        🤔 Toisaalta rehellinen narsisti on sen verta harvinaanen otus jotta vois tuan tietysti rauhoottaakin tai sitte pistää häkkihin Ähtärihin ku Pandatkin lähti jo kotio 😂

Justihin niin. Menis Etelä-Pohojammaalle uhuamahan.

Suuret sanat on vaan tuules liplattavia huulia. Teot ne on mitkä puhuu.

Narsissit mahtuu nätisti kukkapenkkiihin, mutta kyllä niille välillä kaaretahan kylymää vettä niskahan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olipas suloista tuo pikku häkki reissu katsellla sieltä sellaista narsistia hymyn suin, joko se hymylyttää oma kidutus vuorostaan, jos näkee omat kärsimykset monitorista vai kehittyisikö sitten tunteita.

Noh suurin ongelma on ihmiskunnassa pelit raaistuvat ja myös empäättikyvyttömyys kasvaa ja kestää nähdä vakavampaa asioita koska siihen turtuu.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2191
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      168
      864
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe