Hyvää syntymäpäivää jasulle!

Anonyymi-ap

Ja taitaa olla, että palstalla tulee kohta 20 vuotta täyteen, vai joko on tullut? Ainakin 19 tänä vuonna...

Tän kevään ja kesän kuumin biisi onkin "bada bada jatsu, jatsu...".

Kesän kuumin lomamatka suuntautuu jazukus vuorille...

Ja Ukraina sai juuri 155mm Jazuli telatykkejä.

Jazuli on myös Australiassa elävä isosilmäinen pussieläin.

Keskiverto palstan vakkarimies nukkuu sillain jiizetzetzet jiizetzetzet... jzzzzz...

t. harmaasusi

48

499

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heh, kiitos. ❤️🤗

Niiata niksauttaa.

Jasu

• Anonyymi

Joo, hyvää syntymäpäivää Jasulle. Olisi varsinainen syntymäpäivä milloin tahansa.

FHL eli UTR

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, hyvää syntymäpäivää Jasulle. Olisi varsinainen syntymäpäivä milloin tahansa.

FHL eli UTR

Kiitos. 😊🏵️

Jasu

• Anonyymi

Onnittelut. - cu-

• Anonyymi

Kiitos cu. 🤗🌸

Jasu

• Jasuhan perusti palstan, niin on siitä hitusen enemmän aikaa kuin 20 vuotta 😂

• Anonyymi

Onhan siitä. Aloitin vuonna 2004-2005? 😅

Taino ekan kerran sain kotiin läppärin miehen myötä vuonna 2004. Joskus taisin sanoa, että 2003, mutta se on väärä tieto. Kun tutustuinkin vasta 2003 loppuvuodesta tyyppiin. Eihän hän heti koneineen mun luokse muuttanut. Vasta seuraavana vuonna kesällä. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taino ekan kerran sain kotiin läppärin miehen myötä vuonna 2004. Joskus taisin sanoa, että 2003, mutta se on väärä tieto. Kun tutustuinkin vasta 2003 loppuvuodesta tyyppiin. Eihän hän heti koneineen mun luokse muuttanut. Vasta seuraavana vuonna kesällä. 😅

Jasu

Ja itselläni ei ollut liittymää kuin kännykkään. Joten mä olen aloittanut varsin myöhään internetin möllöttelyn, vasta 28 iässä. 😂

Monet alkaa jo lapsena.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja itselläni ei ollut liittymää kuin kännykkään. Joten mä olen aloittanut varsin myöhään internetin möllöttelyn, vasta 28 iässä. 😂

Monet alkaa jo lapsena.

Jasu

Ekan älypuhelimeni ostin 2018.🤣

Oli pakko, kun koulussa tarvittiin päästä internettiin omilla luureilla. Kahoot jne. Tehtävät näki sieltä. Olin luokkani viimeinen joka hommasi älypuhelimen. Hiukan kattoivat kieroon mua. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mihin muuten suhteesi sen 2003 tapaamasi miehen kanssa päättyi? Sanoit, että se johtui petestä, mutta jos peteä ei ollut, niin oliko joku muu?

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin muuten suhteesi sen 2003 tapaamasi miehen kanssa päättyi? Sanoit, että se johtui petestä, mutta jos peteä ei ollut, niin oliko joku muu?

harmaasusi

Mihinkö? Omaan mahdottomuuteensa. Hän oli roolinsa vanki ja minä väsynyt roolileikkeihin.

Pete oli mun alterego. No, ihastuminen nykyiseen nopeutti mun halua irtaantua "äiti lapsi" suhteesta. Tajusin ettei mulla ole koko elämää aikaa hyssytellä ketään jonka kanssa ei avoimuus ja kahden aikuisen vastuu puheissakin toimi. En voi paapoa ketään ja jäädä itse aina yksin, kun tarvin tukea.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkö? Omaan mahdottomuuteensa. Hän oli roolinsa vanki ja minä väsynyt roolileikkeihin.

Pete oli mun alterego. No, ihastuminen nykyiseen nopeutti mun halua irtaantua "äiti lapsi" suhteesta. Tajusin ettei mulla ole koko elämää aikaa hyssytellä ketään jonka kanssa ei avoimuus ja kahden aikuisen vastuu puheissakin toimi. En voi paapoa ketään ja jäädä itse aina yksin, kun tarvin tukea.

Jasu

Mä tarvin ja mä löysin ihmisen jolle voin olla aito minä kaikessa ja joka on kykenevä kantamaan itsenäisesti vastuuta itsestään ja kyllä, myös suhteestaan. Ilman kyllä äiti, kyllä tehdään kuten haluat, mielipiteellä on väliä, molempien. En mä jaksa olla yhenkään aikuisen kumppanin äiti ja vetovastuullinen kaikessa. Ei toimi.

Mies ei voi olla töitä tekevä mielipiteetön ja salaileva lapsi.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Eli nimenomaan hitusen enemmän kuin 20 vuotta eli prikulleen 21 vuotta 😂

Mä muistan ton suunnilleen, kun siitä joskus sata vuotta sitten turistiin, taisi olla vielä ML:n puolella eli mun tapauksessani siis ennen vuotta 2014 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mä muistan ton suunnilleen, kun siitä joskus sata vuotta sitten turistiin, taisi olla vielä ML:n puolella eli mun tapauksessani siis ennen vuotta 2014 😂

Sinä olet kuulemma entinen Toljake. Pitääkö paikkansa?

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Olitko muuten luotsina? Täällä on ollu paljon juttua siitä, että olit luotsi... Aikoinaan miehen logiikan puolella oli keskusteluissa mukana joku, joka pystyi poistamaan viestejä. Mietin, että olitko se sinä...

harmaasusi

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet kuulemma entinen Toljake. Pitääkö paikkansa?

harmaasusi

Siinäpä kunnon arvuuttelun aihe, ollut jo vuosia ja kummasti se arvuuttelu pysyy hengissä, vähän kuin Kauniit ja Rohkeat, viimeistä jaksoa ei ikinä tule eikä kukaan aiemmissa jaksoissa kuollut välttämättä olekaa todella kuollut.

Jätetään siis em. mysteeri sellaisekseen, niin tietty mystiikka palstalla säilyy, olkoonkin että kyseessä on lähinnä huono vitsi mystiikan sijaan, mutta kaikki legendat alkavat jostain arkisesta harmittomuudesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olitko muuten luotsina? Täällä on ollu paljon juttua siitä, että olit luotsi... Aikoinaan miehen logiikan puolella oli keskusteluissa mukana joku, joka pystyi poistamaan viestejä. Mietin, että olitko se sinä...

harmaasusi

Sivusta kommentoin sen verran, että ML:n keskusteluissa mukana ollut muka-mode on urbaanilegenda. Siihen aikaan modeilla oli isot vapaudet toimia ja viestejä poisteltiin ihan vain huvin vuoksi, jos kommentti oli sille otollinen. Tämä siis yhden silloisen osa-aika moden näppäimistöltä myöhemmin kuultuna. Palstaa moderoitiin, modeja ei moderoitu eli klassinen kuka valvoo valvojia -dilemma.

• Anonyymi

Siinäpä kunnon arvuuttelun aihe, ollut jo vuosia ja kummasti se arvuuttelu pysyy hengissä, vähän kuin Kauniit ja Rohkeat, viimeistä jaksoa ei ikinä tule eikä kukaan aiemmissa jaksoissa kuollut välttämättä olekaa todella kuollut.

Jätetään siis em. mysteeri sellaisekseen, niin tietty mystiikka palstalla säilyy, olkoonkin että kyseessä on lähinnä huono vitsi mystiikan sijaan, mutta kaikki legendat alkavat jostain arkisesta harmittomuudesta.

Okei... mulle on sinänsä täysin merkityksetöntä, että oletko toljake, enkä ole sinun, enkä toljakkeen viestejä kovin suurtaa määrää lukenut... lähinnä noteerannut, että sellaiset käyttäjätunnukset on olleet olemassa...
        Muistan, että Toljake uskoi joskus genion ja anzzyn minusta palstalla kertoilemat psykoosinäyt tosiksi ja haukkui mua niiden pohjalta. Ja taisipa siinä myös ratikkakuskikin levittää täällä samoja harhannäkyjä, mutta rattis olikin genion kanssa vanhoja tuttuja jo ennen palstalle tuloa...

Jokatapauksessa meillä, siis sulla ja mulla, on myös yhteisiä palstatuttuja ja sitäkautta aattelin vahvistella, että oletko toljake...

harmaasusi

• Anonyymi

Sivusta kommentoin sen verran, että ML:n keskusteluissa mukana ollut muka-mode on urbaanilegenda. Siihen aikaan modeilla oli isot vapaudet toimia ja viestejä poisteltiin ihan vain huvin vuoksi, jos kommentti oli sille otollinen. Tämä siis yhden silloisen osa-aika moden näppäimistöltä myöhemmin kuultuna. Palstaa moderoitiin, modeja ei moderoitu eli klassinen kuka valvoo valvojia -dilemma.

Mielenkiintoinen tieto... Ite kirjoittelin ennen miehen logiikkaa psykologia -palstalla, mutta sinne tuli häiriintynyttä trollausta ja oikeastaan täysin samaa, mitä miehen logiikkaan tuli myöhemmin... mahdollisesti samojen trollien toimesta ja samaan aikaan joku mode alkoi poistamaan järjestelmällisesti kaikki asiaviestit ja pelkät kakansyömisjutut jäi palstalle, joten päätin lopettaa sinne kirjoittelut. Siellähän oli myös asiakirjoittajia joku haastanut oikeuteen...

Miehen logiikassa oli paljon juttua, että osa kirjoittajista olis modeja. Monte arveli genio.menteä ja yksinkertaista.blondia modeiksi. Tuosta oli kuulemma paljon näyttöä. Ite, kun sain selville kirjoittajien henkilöllisyyksiä vähän enemmän, niin minulle selvisi, että miehen logiikassa oli eräänlainen sisäpiiri, jossa osalla oli moden oikeudet. Sisäpiirin kuuma ydin koostui Helsingin kalliossa asuvasta porukasta, joka tunsi toisensa jo ennen palstaa... Palstalla nämä esittivät, etteivät tunne toisiaan...
        Geniostahan jotkut naiset väittivät, että se on mode. Mutta toisaalta se oli osa-aikaisesti työtön ja osa-aikaisesti raksalla ja eikö mode ole ihan palkattu työntekijä?

Osaatko muuten sanoa, että oliko sheriffeillä poisto-oikeudet, tai luotseilla? Aikoinaan väitettiin, ettei ollut, mutta vastakkaisestakin on kertynyt näyttöä.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

harmaasusi

En ole ollu, päiväkodissa kävin töissä. Ei omis mielenkiintoa edes olla mode. Sangen tylsä olis työnkuva.

Jasu

• Anonyymi

Ihan kiitettävän pitkä aika. 😅

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Okei... mulle on sinänsä täysin merkityksetöntä, että oletko toljake, enkä ole sinun, enkä toljakkeen viestejä kovin suurtaa määrää lukenut... lähinnä noteerannut, että sellaiset käyttäjätunnukset on olleet olemassa...
        Muistan, että Toljake uskoi joskus genion ja anzzyn minusta palstalla kertoilemat psykoosinäyt tosiksi ja haukkui mua niiden pohjalta. Ja taisipa siinä myös ratikkakuskikin levittää täällä samoja harhannäkyjä, mutta rattis olikin genion kanssa vanhoja tuttuja jo ennen palstalle tuloa...

Jokatapauksessa meillä, siis sulla ja mulla, on myös yhteisiä palstatuttuja ja sitäkautta aattelin vahvistella, että oletko toljake...

harmaasusi

Muistan esimerkiksi Genion, Ratikan, Kukkomiehen, YBn, TTn, Xenan, Ziselin, Papeeten, tietty Jasun, mutta en mitenkään kaikkia, en edes rekattuja, vielä vähemmän mustanikillisiä. Muistia kutkuttelemalla varmaan muistaisi monta muutakin nikkiä. Mutta oli siellä ML:ssä aikanaan hulinaa ja todella värikästä porukkaa. Anzzyä en kyllä muista muuta kuin legendana, niin lienee ollut sillä nikillä aktiivinen ennen minun aikojani.

• Anonyymi

Muistan esimerkiksi Genion, Ratikan, Kukkomiehen, YBn, TTn, Xenan, Ziselin, Papeeten, tietty Jasun, mutta en mitenkään kaikkia, en edes rekattuja, vielä vähemmän mustanikillisiä. Muistia kutkuttelemalla varmaan muistaisi monta muutakin nikkiä. Mutta oli siellä ML:ssä aikanaan hulinaa ja todella värikästä porukkaa. Anzzyä en kyllä muista muuta kuin legendana, niin lienee ollut sillä nikillä aktiivinen ennen minun aikojani.

Anzzy taisi olla sellainen Turkista koko ajan jankkaava seilori. Saatan muistaa väärin, mutta täällä myös yksi ML:ssä aikoinaan kirjoitellut ja jotenkin kalskahti tutulta..

• Anonyymi kirjoitti:

Mielenkiintoinen tieto... Ite kirjoittelin ennen miehen logiikkaa psykologia -palstalla, mutta sinne tuli häiriintynyttä trollausta ja oikeastaan täysin samaa, mitä miehen logiikkaan tuli myöhemmin... mahdollisesti samojen trollien toimesta ja samaan aikaan joku mode alkoi poistamaan järjestelmällisesti kaikki asiaviestit ja pelkät kakansyömisjutut jäi palstalle, joten päätin lopettaa sinne kirjoittelut. Siellähän oli myös asiakirjoittajia joku haastanut oikeuteen...

Miehen logiikassa oli paljon juttua, että osa kirjoittajista olis modeja. Monte arveli genio.menteä ja yksinkertaista.blondia modeiksi. Tuosta oli kuulemma paljon näyttöä. Ite, kun sain selville kirjoittajien henkilöllisyyksiä vähän enemmän, niin minulle selvisi, että miehen logiikassa oli eräänlainen sisäpiiri, jossa osalla oli moden oikeudet. Sisäpiirin kuuma ydin koostui Helsingin kalliossa asuvasta porukasta, joka tunsi toisensa jo ennen palstaa... Palstalla nämä esittivät, etteivät tunne toisiaan...
        Geniostahan jotkut naiset väittivät, että se on mode. Mutta toisaalta se oli osa-aikaisesti työtön ja osa-aikaisesti raksalla ja eikö mode ole ihan palkattu työntekijä?

Osaatko muuten sanoa, että oliko sheriffeillä poisto-oikeudet, tai luotseilla? Aikoinaan väitettiin, ettei ollut, mutta vastakkaisestakin on kertynyt näyttöä.

harmaasusi

Jos kukaan ei valvo valvojia, niin toimivatko valvojat varmasti annettujen sääntöjen mukaisesti? Kukaan ei tiedä, koska ei valvota.

Sen voin sanoa, että esim. YB:llä ei ole mitään modetaustaa ja mitä Genioon tulee, olisi poistojen määrä ollut niin valtava, että koko palstalla ei olisi montaa viestiä vuodessa jäänyt luettavaksi johtuen aihepiireistä jotka eivät häntä viihdyttäneet pahimmillaan. Joten melko varmasti jokainen nikille osunut mode-epäily on puhtaasti höpöhommia.

Silloinen sisäpiirin kuuma ei asunut Kalliossa, mutta pääosin Helsingin keskustan alueella kylläkin. Pääosin, ei kokonaan.

Palstan menneistä roolituksista en osaa sanoa, en ole perehtynyt, vaan lähinnä vain höpötellyt ja ihmetellyt menoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiitettävän pitkä aika. 😅

Jasu

Semmonen kohtuullinen, kun ajattelee että olet sen aikaa pitänyt palstaa pystyssä ja legendojen mukaan myös moderoinut palstaa 🤣

• Anonyymi

Semmonen kohtuullinen, kun ajattelee että olet sen aikaa pitänyt palstaa pystyssä ja legendojen mukaan myös moderoinut palstaa 🤣

Sekin vielä joo. Melkoinen velho, etten sanoisi. 😛

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Sekin vielä joo. Melkoinen velho, etten sanoisi. 😛

Jasu

Perusti, osallistui, liekitti ja vielä moderoikin... Ihme että sulla on riittänyt aikaa vielä muuhunkin, kuten perheen perustamiseen jne. 😂

• Anonyymi

Perusti, osallistui, liekitti ja vielä moderoikin... Ihme että sulla on riittänyt aikaa vielä muuhunkin, kuten perheen perustamiseen jne. 😂

Huh, yhdelle hommaa kauheasti. Vain velho pystyy siihen. 🤣

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Huh, yhdelle hommaa kauheasti. Vain velho pystyy siihen. 🤣

Jasu

Ja asia saa mielenkiintoisen mausteen, kun muistetaan, että naispuolisia velhoja kutsutaan noidiksi 😁

• Onena, onnea! 19 vai 20? Riippuu varmaan paljon siitä, lasketaanko mukaan ne eripituiset jaksot kun Jasu on lopullisesti lähtenyt pois palstalta.

Ja itse en mikään tässä ketään ole arvostelemaan. Minä olen lukenut kaiken maailman palstoja jo silloin kun niiden lukemiseen piti nähdä vähän vaivaa. Mutta sen takia kaikista maailman asioista kaiken tiedänkin; olen lukenut keskustelupalstoilta. Totuus ei ole tuolla ulkona, vaan täällä palstalla. Jos on jotakin, mistä ei ole netissä keskusteltu, niin sitten sellaisesta en tiedä mitään.

• Anonyymi

Niinpä, ne tauot on vaikea laskea. Pisin tainnu olla 9 kk? Lyhin pari tuntia. 🤣

Jasu

• Anonyymi

Onnea myöhässä.

• Anonyymi

Kiitos paljon. 🤗🌸

Nyt on 49 mittarissa. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos paljon. 🤗🌸

Nyt on 49 mittarissa. 😅

Jasu

"Kiitos paljon. 🤗🌸

Nyt on 49 mittarissa. 😅

Jasu"

Isosisko täytti jo 50 vuotta. Oli isot bileet - sinä et taida pitää ensivuonna mitään suurta?Kaveri täyttää vuonna 2031 50 vuotta - meinaan tarjota hänelle lahjaksi matkan etelän lämpöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiitos paljon. 🤗🌸

Nyt on 49 mittarissa. 😅

Jasu"

Isosisko täytti jo 50 vuotta. Oli isot bileet - sinä et taida pitää ensivuonna mitään suurta?Kaveri täyttää vuonna 2031 50 vuotta - meinaan tarjota hänelle lahjaksi matkan etelän lämpöön.

Edellisen isosisko 50 vuotta kirjoitti FHL eli UTR.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edellisen isosisko 50 vuotta kirjoitti FHL eli UTR.

Minä tuun perässä, ensi vuonna sitten 50:s juhannus, jos elossa ollaa. 😄

Jasu

• Anonyymi

Harmaa kusi jäi jäljelle

• Anonyymi

Vähemmän röökiä?

• Anonyymi

Rahat lopussa?

• Anonyymi

Akka lähtenyt?

• Anonyymi

Hakkerikin ilmoittautui mukaan keskusteluun... Sulla on hauska harrastus tämä välilehtien sulkeminen ja whatsapp -viestien poistaminen...

Oletko koskaan käyttänyt taitojasi mihinkään järkevään, vai kyttäätkö sä vaan anzzyna suomi24 käyttäjiä, kun ne piereskelee sohvillaan? Mulla olis sulle lista erilaisista ikävistä tyypeistä, joita vastaan voisit operoida.

Ootko muuten genion laitteita hakkeroinu?

harmaasusi

• Voi vattujen kevät. Missasin palstasiskon palstasynttärit. Enkä ole edes lahjaakaan hankkinut. Full mode panic!

• Anonyymi

Heh, ei haittaa. Mä en synttäreistä perusta. Ei siinä mitään juhlimista ole, kun elämä lyhenee ikääntyessä.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Heh, ei haittaa. Mä en synttäreistä perusta. Ei siinä mitään juhlimista ole, kun elämä lyhenee ikääntyessä.

Jasu

Ikä tuo myös monia hyviä asioita elämään. Sitä on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa. Mieli muuttuu seesteiseksi ja osaa nauttia elämän suomista hyvistä asioista. Näkee kuinka lapset kasvaa ja kehittyy. Voi nauttia lasten saavutuksista ja kuinka ihania he ovat. Pikkulapsi aika on kivaa, mutta rasittavaa. Sitten jo isommat lapset tuovat elämään uusia hauskoja asioita. Ja on mukava miettiä kuinka ne omat silmäterät pitävät sitten huolta kun on itse raihnainen, ja tulevat käymään.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Ikä tuo myös monia hyviä asioita elämään. Sitä on sinut itsensä kanssa ja tietää mitä haluaa. Mieli muuttuu seesteiseksi ja osaa nauttia elämän suomista hyvistä asioista. Näkee kuinka lapset kasvaa ja kehittyy. Voi nauttia lasten saavutuksista ja kuinka ihania he ovat. Pikkulapsi aika on kivaa, mutta rasittavaa. Sitten jo isommat lapset tuovat elämään uusia hauskoja asioita. Ja on mukava miettiä kuinka ne omat silmäterät pitävät sitten huolta kun on itse raihnainen, ja tulevat käymään.

Nojuu, itse en kyllä ole miettinyt hetkeäkään tulevan tuota huolenpitoa, kun olen raihnainen. Olen sanonut tosin, kyllä jotta laittavat mut palvelutaloon tms. jollen kotona pärjää.

Mutten halua, että muksut tärvää oman elämän minusta huolehtimiseen. Saa huolehtia, mutten velvoita koska eihän tiedä ovatko edes Suomessa, kun olen raihnainen.

Ja liian kova hinta juosta muorin perässä oman elämän kustannuksella. Itse olen juossut isoäidinkin perässä, joten tiiän miten paljon se vaikuttaa elämään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nojuu, itse en kyllä ole miettinyt hetkeäkään tulevan tuota huolenpitoa, kun olen raihnainen. Olen sanonut tosin, kyllä jotta laittavat mut palvelutaloon tms. jollen kotona pärjää.

Mutten halua, että muksut tärvää oman elämän minusta huolehtimiseen. Saa huolehtia, mutten velvoita koska eihän tiedä ovatko edes Suomessa, kun olen raihnainen.

Ja liian kova hinta juosta muorin perässä oman elämän kustannuksella. Itse olen juossut isoäidinkin perässä, joten tiiän miten paljon se vaikuttaa elämään.

Jasu

Mutta mieluusti kylässä edes käyvät. Lapsilla on kuitenkin omakin elämä, joten varaudun elämään omien kuvioitteni mukaan.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta mieluusti kylässä edes käyvät. Lapsilla on kuitenkin omakin elämä, joten varaudun elämään omien kuvioitteni mukaan.

Jasu

Minulle ainakin riittää, että tiedän "lasten" olevan onnellisia elämässään. Ja jos laittavat joskus tekstarin, se toisi minulle suunnattoman hyvän mielen.

• Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

Minulle ainakin riittää, että tiedän "lasten" olevan onnellisia elämässään. Ja jos laittavat joskus tekstarin, se toisi minulle suunnattoman hyvän mielen.

Sekin kyllä. Nimenomaan ovat oman elämänsä kanssa hyvinvointisia. Tottakai kun muksuni ovat varsin empaattisia ihmisiä, he varmasti reagoi jos vanhemmillaan on huolia tai ikääntyminen tuo mukanaan niitä.

Mä tiedostan olevani äiti, joka on valmis auttamaan muksuja niin kauan, kun henki pihisee minussa. Ja jotenkin olen saanut sen geenin ja ominaisuuden siirrettyä lapsiinikin. Ehkäpä esimerkilläni. 😅

Jasu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1896
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1804
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1443
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1418
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1387
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1379
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1005
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      984
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      975
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      874
    Aihe