Rovaniemeltä menee linja-auto Suukoskelle. Minkä firman auto? Kuka ajaa? Onko turvallinen? Mitä maksaa? Oliko runsaasti matkustajia? Tekee mieli laittaa jalalla koreasti, helppoa jos noin pääsee käymään.
Suukosken tanssit
25
240
Vastaukset
- Anonyymi
näin pääsi käymään
- Anonyymi
No jo on jollain sielulla kysymysarsenaali.
Mihin ihmeeseen tarvii noin tarkkaa tietoa.
Jos uskaltas ulos mennä tiijjä mitä sattuu nurkanpäässä- Anonyymi
Tarviihan sitä tietoa. Ei sitä passaa mihinkä tahansa kyytiin istua. Ettekö muista miten siellä Kuopion lähellä kävi sille eläkeläisporukalle, kun linja-auto suistui tieltä? Tuollaisia satunnaiskyytejä kun otetaan kuka vain ajamaan, pitää olla ajokokemusta. Täälläkin on ainainen hirvikolarivaara tieosuuksilla illan himmetessä.
Toiseksi, kun tanssikansan ei tarvitse itse ajaa niin joukossa saattaa olla niitä rohkaisuryyppyjen ottajia ja humalaiset ei ole sitä parasta matkaseuraa.
Kyselin siksikin, kun tuollainen palvelu on, niin oletin, että ihmiset käyttää ja tietävät sekä jopa vastaisivat asiallisesti. Kyllä minä liikun paljonkin enkä pelkää, mutta kunhan vain kyselin, enkä uskonut ettei sitä olisi saanut tehdä. Kysyvä tietää jos saa vastauksen.
- Anonyymi
no ko suu koskee siihen onko tautii
- Anonyymi
Henttusen ajama bussi oli ainakin toukokuussa.
- Anonyymi
Joku viitsii järjestää ohjelmaa meille raukoille, vaikka voisi vain loistossa elää. Todella ihailen niitä miljoonamiehiä, jotka tekee hyväntekeväisyyttä, kuten Amerikassakin Rockefeller oli.
- Anonyymi
Onko soppaukko itse ratissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku viitsii järjestää ohjelmaa meille raukoille, vaikka voisi vain loistossa elää. Todella ihailen niitä miljoonamiehiä, jotka tekee hyväntekeväisyyttä, kuten Amerikassakin Rockefeller oli.
voi, H vetti mitä paskaa tämä ruinaaja jälleen on oivaltanut suoltaa innoissaan uudesta mielistely yrityksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko soppaukko itse ratissa?
Oli ainakin toukokuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ainakin toukokuussa.
Onko sillä ees linja-auton ajoon korttia ja pätevyyttä. Entä ajokokemus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi, H vetti mitä paskaa tämä ruinaaja jälleen on oivaltanut suoltaa innoissaan uudesta mielistely yrityksestä.
Miksi pitää ivata, kun jotkut auttaa tätä yhteisöä kurjuuden keskellä? Kohta taas keittoa jaetaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen autoa ajaa????
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi paikalle tarkistamaan ajokortin.
- Anonyymi
kuoleman soppaa
- Anonyymi
Elämän soppaa, kas ruokailu on halpa henkivakuutus! Käypä sinäkin katkera ihminen sopalla, jo murtuu padot sielustas ja kyynel valahtaa poskelle. Elämän yksi tarkoituksia on toisten auttaminen, emme elä itseämme varten. Antaessaan saa, auttaessaan tulee itse autetuksi.
Jos joku antaa ruokaa ja tekee vapaaehtoistyötä, niin iloisia olemme. Rovaniemellä on tosi paljon vapaaehtoisia. Joku tahallaan pilkkaa Mattia tai kehuu häntä tosi tarkoituksena saada pilkkaa aikaan, mutta ei me haluta ylistää Mattia eikä ketään muutakaan, vaan annetaan vain nöyrä kiitos kaikille vapaaehtoisen hyväntekeväisyystyön tekijöille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän soppaa, kas ruokailu on halpa henkivakuutus! Käypä sinäkin katkera ihminen sopalla, jo murtuu padot sielustas ja kyynel valahtaa poskelle. Elämän yksi tarkoituksia on toisten auttaminen, emme elä itseämme varten. Antaessaan saa, auttaessaan tulee itse autetuksi.
Jos joku antaa ruokaa ja tekee vapaaehtoistyötä, niin iloisia olemme. Rovaniemellä on tosi paljon vapaaehtoisia. Joku tahallaan pilkkaa Mattia tai kehuu häntä tosi tarkoituksena saada pilkkaa aikaan, mutta ei me haluta ylistää Mattia eikä ketään muutakaan, vaan annetaan vain nöyrä kiitos kaikille vapaaehtoisen hyväntekeväisyystyön tekijöille.Miten tämä liittyy lavatansseihin? Vain pöljä sotkee soppalitkun ihan joka asiaan. Jo on järjenköyhää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä liittyy lavatansseihin? Vain pöljä sotkee soppalitkun ihan joka asiaan. Jo on järjenköyhää.
Liittyy, kun sama taho auttaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Liittyy, kun sama taho auttaa
kokoomusko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kokoomusko?
Soppamies ei siis enää
olekkaan soppamies, vaan
Rovaniemen Rockefeller.
Matti D. Rockefeller
Itse itsensä ylentäen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soppamies ei siis enää
olekkaan soppamies, vaan
Rovaniemen Rockefeller.
Matti D. Rockefeller
Itse itsensä ylentäen.Oikeasti nyt! Jotkut täällä auttaa tekee hyväntekeväisyyttä, kiitoksena haukutaan! Täällä on muistutettu, että moni tekee auttamistyötä ja se on esikuva, rohkaisee muita. Jatkuvasti vain tulee tätä hurttien räkytystä. Alhaista kun kateuden sielu mustaa mönjäänsä ulos tuo. Haluatteko, että lopetan kirjoittamisen? Olen koettanut kiusattuja puolustaa, tässä kiitos!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oikeasti nyt! Jotkut täällä auttaa tekee hyväntekeväisyyttä, kiitoksena haukutaan! Täällä on muistutettu, että moni tekee auttamistyötä ja se on esikuva, rohkaisee muita. Jatkuvasti vain tulee tätä hurttien räkytystä. Alhaista kun kateuden sielu mustaa mönjäänsä ulos tuo. Haluatteko, että lopetan kirjoittamisen? Olen koettanut kiusattuja puolustaa, tässä kiitos!
"kiusattuja puollustaa".Ketään ei ole kiusattu .Palstan kommentoijat ovat vain esittäneet mielipiteensä täästä mielistelijä,teeskentelijä ruinaajasta."tulkaa ym. anomista ja oman kehumista.Pyytteetöntä auttamis/vapaaehtoistyötä tekevät lähimmäisemmemme ansaitsevat todella suuren kiitoksen, vaan tämä mielistelijä ei lukeudu siihen joukkoon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soppamies ei siis enää
olekkaan soppamies, vaan
Rovaniemen Rockefeller.
Matti D. Rockefeller
Itse itsensä ylentäen.Eikö se Rockefeller ollut raharikas ja soppaukko on ilmoittanut julkisesti, ettei omista yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei se bussikyyti mikään ilmaiskyyti ole.
- AnonyymiUUSI
En usko, että kukaan luuleekaan, että on ilmaista. Kyllä se on niin, että aina kyyti maksaa ja niin se pitääkin olla. Maksan mielelläni, onhan se helppo vain astella autoon ja pääsee laittamaan jalalla koreasti.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se pitäs ilmainen olla meille "raukoille"kurjuuden keskellä".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17310188- 735139
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1494862Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234142Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.433872Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363743Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383598- 483273
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?443199- 492814