Kukaan täällä edes yritä etsiä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Aiotteko elää koko elämänne sinkkuina ja ilman seksiä? Itseä ainakaan kiinnosta joutava lätinä.
Ikisinkku Mies 36 Vuotta
Tylsä meno tällä palstalla
9
227
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä vastakkaisesta, kun semmoisia ei ole niin ei ole. Joko varattuja tai sitten ikuisen yksilöllisyyden puolesta rummuttavia sinkkuuden puolestapuhujia.
Varmin tapa pysyä sinkkuna on etsiä seuraa täältä 😁 - Anonyymi
Ei tämä käsittääkseni mikään treffipaikka ole.
- Anonyymi
Tämä on aikalailla vihonviimeinen paikka, josta etsisin seuraa. Jokainen tyylillään toki.
Väärä aika, väärä paikka. Ei tää mikään senssipalsta ole, vaan höpöttelypaikka. Tosin höpöttelemällä voi löytyä kemiaa jonkun kanssa ja se voi voi johtaa muuhunkin. Ylipäänsä suhteet yleensä syntyvät siten, että toinen tuntuu mielenkiintoiselta ja se useimmiten edellyttää jonkinasteista keskustelua.
Eikö seksi juuri sitä ole: joutavaa lätinää?
- Anonyymi
Täällä on liikaa vastakkainasettelua moiseen seuranetsintään. Kun ikää tulee, niin ihmisessä kiinnostaa muukin kuin pelkkä seksi.
- Anonyymi
Minä ainakin etsin koko ajan kanssaeläjää ja löydänkin aina välillä. Mutten tältä palstalta. Eihän se onnistuisikaan kun kirjoitan anonyyminä. Kuka nyt laittaisi tänne yhteystietonsa tapaamisen aikaansaamiseksi.
- Anonyymi
Aivan kuin aloittaja olisi osunut kauppaan jossa myydään Alfa Romeoita. Tohatsun moottorilla. Ohjauksen jatkovarsi, moottorin suojapussi ja bensiinisäiliö kuuluvat hintaan.
Mies 65 Joo,koko elämä on eletty sinkkuna ja ilman seksiä.
Mitä taas palstaan tulee, niin kaikkee muuta kun joutavaa lätinää. Joitakin ketjuja lukuunottamatta. Tosi hyviä ideoita täältä saanu ja ainakin yritän omiakin jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675