Naiset, miten on kannattaako edes yrittää jos olen mies pyörätuolissa, (1990-luvulta saakka), kovakuntoinen, pystyvä (erinomaisesti myös "siihen"), liikkuva, lihaksikas ja toimelias?
Mies, joka ei etsi hoitajaa, vaan tasa-arvoista kumppania rinnalleen matkustelemaan, katsomaan maailmaa ennakkoluulottomin silmin, ihailemaan merta, auringonlaskuja, lintujen laulua, maan muurahaisia, rakastamaan elämää, nuuhkimaan kedon kukkia ja rakastamaan toista ihmistä?
Oi, kuinka kaunis voikaan olla nainen, ihminen, ajatuksineen, naisellisine piirteineen?
Kuinka kaunis voikaan olla keto, mehiläisineen, kimalaisineen, kukkineen, tuulen humina metsän puissa, puron solina?
Kuinka kaunis voi olla peilityyni järvi, kasvimaa porkkanoineen, punajuurineen, retiiseineen?
Kuinka kaunis voi olla ELÄMÄ?
Kuinka kaunis silmissäni voit olla SINÄ, nainen?
Tätä ajattelin nyt, kesäyön valossa, yksin.
Tätä ajattelin nyt, koska kaipaan. Sinua. Naista. Naisen tuoksua, yhdessäoloa, istumista laiturin nokalla.
Pitkää keskustelua. Maailman ihmettelyä. Elämän kauneutta ja kaiken pahuuden unohtamista. Edes hetkeksi.
Koska hyvä voittaa aina lopulta. Ja kaikken suurinta on RAKKAUS.
Mitä Sinä, nainen ajattelet kaikesta tuosta?
Kuljen pyörätuolilla, koska elämä. Mutta voinko silti löytää Sinut, vai unelmoinko turhaan?
Koska RAKKAUS on lopulta se, mikä kahta ihmistä yhdistää.
Minä olen täällä, tällaisena kuin olen. Oletko Sinä siellä - jossakin?
Mitä jos mies on pyörätuolin käyttäjä?
6
160
Vastaukset
Tämä palsta on vähän huono seuran hakuun. Yleensä täällä vain jutellaan kaikkea yleistä jorinaa.
Mutta näin miehenä kommentoin, että minua ei ainakaan haittaisi naisen pyörätuolin käyttö. Se on vain normaalia elämää.- Anonyymi
Aikoinaan oli tuttu kapistus, mutta onnistuin kuntoutumaan jollain lailla. Ei naiset mitään välittänyt pyörätuolista.
Ja tuohon edelliseen kommenttiin on todettava, että on täältäkin mahdollista löytää seuraa. Jos ei muuta, niin ainakin uusia ystäviä.
Tokikin naamatusten oikeassa maailmassa on helpompi tutustua ja löytää.
>simiti< - Anonyymi
Ei se sinällään mikään ongelma olisi, vaikka toki se aiheuttaisi monta käytännön ongelmaa, jos vakavammaksi muuttuisi. Esimerkiksi munnasuntoni ei taitaisi muuttua kovin esteettömäksi, vaikka sitä remppaisi. Sanon kuitenkin kuten aiemmatkin kommentoijat, että tämä paikka on huono seuran hakuun. Muutenkin uskon, että tuolta "oikeasta elämästä" varmasti helpommin löytyy vastakaikua.
- Anonyymi
Pyörätuolissa oleva voi etsiä kumppanin joka on myös pyörätuolissa. 💁🏻♂️
- Anonyymi
Voi tietysti, mutta ei se ole mitenkään välttämätöntä.
- Anonyymi
Ei se mikään este ole. Sinun pitää vain hakeutua tapahtumiin, jossa tapaat naisia. Olethan ymmärränyt hakea virkistys- ja kuntoutustapahtumiin, joissa on aikaa myös ihmisiin tutustumiselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541688- 141490
- 1741376
- 821373
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835