Hei! Olen kohta 15 vuotta täyttävä poika. Haluan syksyn cooperin testissä juosta 3000m matkan tai ylikin. Ensimmäinen cooper-testi keväällä 2023 sain tulokseksi 1650m. Viimeisimmästä cooperin testistä toukokuulta 2025 sain tulokseksi 2760m. Kunto on siis parantunut huimasti, mutta miten saisin testissä varmistettua sen, että cooperissa menisi 3000 rikki. Cooperin testin suorittaneilta toivon vastauksia. Tuloksella ei ole väliä, mutta sen voi ilmoittaa, jos haluaa.
Cooper 3000
7
285
Vastaukset
- Anonyymi
Hengitys täytyy tahdistaa juoksuaskelien kanssa ja treenata vaan. T. 3520m
- Anonyymi
Olipas paska neuvo, juokse 3-4 kevyttä noin 10km lenkkiä viikossa ja yksi inttervalli treeni jossa juokset 3-4 minuuttia 3000m vauhtia x 3-4 kertaa jollain noin 3 minuutin palautuksella ja tuo vetojen vauhti kovenee asteittain joka viikko vähän.
- Anonyymi
Ei pidä ahnehtia vetovauhtien kanssa. Rennon kovaa ja pitkät palautukset.
- Anonyymi00004
No menikö? Aina löytyy näitä uhoojia harvemmin palaavat kertomaan miten meni.
- Anonyymi00005
Käy kolmesti viikossa lenkillä alkuun vaikka 3 km. Huomaat itsekin parissa viikossa, että selviät matkasta yhä helpommin ja nopeammin mikä on ihan paras kannustin. Itse juoksin ensimmäisen kerran yli 3000 metriä 14-vuotiaana ja vielä 35 vuotiaana meni yli 3000 metriä. 50-vuotiaana kokeilin miten kulkee ja jäin 2500 metriin. Toisaalta pettymys, mutta ikä tekee tehtävänsä.
Liiku omaksi iloksesi säännöllisesti äläkä ota paineita. Jos taipumuksia löytyy niin voit päästä paljon parempiin tuloksiin kuin minä. Onnea matkaan, älä luovuta.- Anonyymi00006
Ai että.
Kalja tehnyt tehtävänsä - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai että.
Kalja tehnyt tehtävänsäJuu. Kaljan juominen alentaa testoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775914KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2774806Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202598Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT961579Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro151439- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081274Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191231