Pyramidiukko lähtee Senaatintorilta Helsingistä hokailemaan kohti Rovaniemeä lauantaina klo 15.
Tule mukaan juoksemaan rinnalla.
Pyramidiukon suomen kiertue
9
103
Vastaukset
- Anonyymi
Pyramidi miulle uusi tuttavuus. Miksi Rovaniemi? Hokkailisi samalla höyryllä Utsjoelle asti.
- AnonyymiUUSI
Ukko pyöräili rovaniemeltä egyptin pyramideille 5000 km.
Juoksee takaisin. Kiertueen vinaali on Suomen osuus.
Pääsee kannattajat mukaan.
- AnonyymiUUSI
Tyypillinen Hoka lähettiläs.
Ei ymmärrä juoksusta eikä kengistä
Ukolla ilmasia hokia autossa mutta vaihto loppuunjuostuihin rikkinäisiin Adidaksiin koska hokat kuulema alottelijoille. Adduilla takana 2500 km. Ukon vauhti 7 min,km.- AnonyymiUUSI
Ravintoasiat lekendaarisia.
Syö kilon jauhelihaa ja lähtee sen jälkeen juoksemaan.
Ei käytä juurikaan hiilareita koska proteini korjaa lihasvauriot.
- AnonyymiUUSI
Ukko.fi pyramidihuijaus kheopseilla
- AnonyymiUUSI
Kuka v'''u on pyramidiukko. Ikinä kuullutkaan.
- AnonyymiUUSI
Topias kontio
- AnonyymiUUSI
Paskapuhetta, pyörällä tuo on ajettu
- AnonyymiUUSI
Kuka maksaa tuon juhlan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456816
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242552- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253