Kohtuullistaminen laihduttaa parhaiten.

Anonyymi-ap

Kaikista parhaiten laihtuu kun ei laihduta ollenkaan.
Se riittää että kohtuullista syömistään ja herkkuja sekä liikkuu joka päivä mahdollisimman paljon,mutta ei edes yritä laskea painoa.

Paino pysyy tuolla tavalla tehtynä yleensä vain samassa mutta keho kiinteytyy ja painokin saattaa välillä laskea puoli kiloa.

Käytännössä tämä toimii niin että syö aivan niinkuin ennenkin.Myös herkkuja mutta vähemmän kuin ennen ja laskee TARKASTI kalorit joka päivä.

Laihduttaminen johtaa vain ahmintaan eli siihen että syöt niitä sitten kaksin käsin mitä olet kieltänyt kokonaan ja lihot takaisin.☹️

Minulla on ollut keskimääräiset kalorit noin 2700 ja olen laihtunut aivan itsestään vaikka olen herkutellut vähän joka päivä.
Jo kilon kuukausilaihtumisvauhdilla on lihottava vaikutus 😳

Ennen olen laihduttanut niin miten yleensä opetetaan niin että läski lähtee mutta olen nyt todennut sen nyt aivan turhaksi.
Varsinkin erilaiset nettivalmennukset ja erilaiset laihdutusohjelmat johtaa pahasti harhaan.

Niitä on olemassa kaikenlaisia kuureja ja laihdutustapoja mutta ne ei käytännössä toimi.Myös elämäntapa muutos ei toimi missä kielletään herkut koska kyllä sinä niitä tulet kuitenkin syömään.

43

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko sinä se sama nainen, joka on lihonut kolme kiloa viimeisen vuoden aikana? Siis se sama, jolla on ahmintahäiriö ja joka puhuu aina pihtimitoista ja vatsalihaksista?

Jos olet tuo sama henkilö, sinuun ei luottaa enempää kuin kastematoon.

• Anonyymi

Tämä ON kaikista PARAS laihdutusohje,ei elä laihduta voin sanoa sen nyt 50 vuoden laihduttamisen jälkeen.😳😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ON kaikista PARAS laihdutusohje,ei elä laihduta voin sanoa sen nyt 50 vuoden laihduttamisen jälkeen.😳😲

Niinhän sinä sanot, mutta oletko edellä kysytty nainen? Siis lihonut todella paljon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä sanot, mutta oletko edellä kysytty nainen? Siis lihonut todella paljon.

En ole nainen ja olen lihonut VAIN vähän.Olen pysäyttänyt lihomisen AINA heti jos olen lihonut vaikka vain 3 kiloa.SIKSI EN OLE LIHAVA.

• Anonyymi

Ei kun se on 65 eläkeläismies. Laittoi kuviaankin yhteen aikaan ylilaudalle. Poseerasi ämpäri päässään ja ilman housuja esitellen mahanahkaansa johon pitäis ilmestyä veitsenterävyys. Jo vuodesta 2015. Sama kela pyörii kun on niin dementoitunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se on 65 eläkeläismies. Laittoi kuviaankin yhteen aikaan ylilaudalle. Poseerasi ämpäri päässään ja ilman housuja esitellen mahanahkaansa johon pitäis ilmestyä veitsenterävyys. Jo vuodesta 2015. Sama kela pyörii kun on niin dementoitunut.

Itse olet nẹpsy, jolta puuttuu päästä tärkeitä johtoja.

• Anonyymi

Olen käynyt läpi monenlaisia laihdutuskuureja. Viimeiseksi jäi viisi plus kaksi kuuri, lähes 10 vuotta sitten. Silloin päätin ettei koskaan enää ja niin siinä kävikin. N kuukauden kuluttua päätöksestä laitoin vanhat housut jalkaan ja kuinka ollakaan tarvitsin vyön, että housut pysyi jalassa. Ei mistään kieltäytymistä ei liikuntaa enemmän. Luulen, että asenne ratkaisi, rentous ja vapaus säännöistä. Paino on pysynyt kohdillaan.

• Anonyymi

Olen kokeillut tuota. Olen poistanut kaikki rajoitukset ruokavaliostani. Otteeni on ollut erittäin rento. Mikään ruokalaji ei ollut kiellettyjen listalla. Silti en laihtunut.

• Anonyymi

Ensin pitää ymmärtää se mikä on kohtuullista.Ei tälläkään ohjelmalla laihdu jos sitä ei ymmärrä.

• Anonyymi

Sen tietää niistä kaloreista pysyykö syönti kohtuudessa.
        Jos olet syönyt esim keskimäärin 3500-4500 kaloria syö vain 3000 niin laihdut silläkin.
        Pienemmässä painossa niinkuin minä määrät on pienempiä samaan tulokseen pääsemiseksi.
        Syönti ennen 3500 kal päivässä ja nyt 2700.

Paino nyt siis 68 kiloa,vyötärön ympärysmitta 85
        Pihtimitat ylä ja alavatsa 22 mm pituus 176 cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tietää niistä kaloreista pysyykö syönti kohtuudessa.
        Jos olet syönyt esim keskimäärin 3500-4500 kaloria syö vain 3000 niin laihdut silläkin.
        Pienemmässä painossa niinkuin minä määrät on pienempiä samaan tulokseen pääsemiseksi.
        Syönti ennen 3500 kal päivässä ja nyt 2700.

Paino nyt siis 68 kiloa,vyötärön ympärysmitta 85
        Pihtimitat ylä ja alavatsa 22 mm pituus 176 cm

Vatsalihakset nyt oikein tuntuu.Silloin kun vatsassa oli enemmän läskiä niitä ei tuntunut koska ne oli rasvakerroksen alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsalihakset nyt oikein tuntuu.Silloin kun vatsassa oli enemmän läskiä niitä ei tuntunut koska ne oli rasvakerroksen alla.

Toinen tärkeä asia on se että jos ei ole aikaa,ei tarvitse mennä kiireellä lenkille.Oikein syöminenkin riittää siihen ettei liho.

• Anonyymi

Onko ahmintahäiriöstä mitään haittaa?

• Anonyymi

Ahmimishäiriö tulee vain liian nopeasta laihdutuksesta.Tällä tavalla laihdutettuna sitä ei tule.
        KOSKA kylläinen olo on aina ja myös herkkuja SAA
        syödä.😳

• Anonyymi

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä minä silti tarkkailen ruokiani, ettei tule liikaa ahmittua. Iso salaatti joka päivä. Huomiseksi se on jopa valmiina, kun käyn kaupoilla. Jos ei heti ole salaattia, päivän ruokavalio menee pipariksi. Ja välillä on hyvä olla kasvis-iltapaloja, jos tuntuu vielä olevan muka nälkä.
      On piristävää lukea teitä. Hyvää kevättä!

• Anonyymi

Naisvihaaja havaittu.

• Anonyymi

Se on lähes joka ketjussa puhumassa naisten genitaaleista - hissi ei kulje yläkerroksiin saakka, vaikka olisi sähköinen pihtimitta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on lähes joka ketjussa puhumassa naisten genitaaleista - hissi ei kulje yläkerroksiin saakka, vaikka olisi sähköinen pihtimitta.

Sinä voìt ottaa tukìhenkilösi mọlọn pọskeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voìt ottaa tukìhenkilösi mọlọn pọskeen.

Puhut miesten genitaaleista, koska vihaat naisia.

• Anonyymi

Ei laihduttamisessa ole mitään järkeä.Ensin syöt 3500-4000 kaloria päivässä ja lihot 😂 ☹️ sitten laihdutat kaloreilla 2000 kal päivässä.Tai 1500 jopa 800 kal PV
      Niitä on kaikenlaisia esim dieettejä.Kaalikeittodietti,lentoemännän dieetti,ketogeeninen dieetti,vesipassto yms

Ennemmin kannattaa syödä tasaisesti 2700 kaloria joka päivä johon sisältyy myös herkkuja ja paino PYSYY samassa ja sillä myös laihtuu mutta hyvin hitaasti ja itsestään.
      Minulla on ollut nuo kalorit jo monta kuukautta ja olen koko ajan laihtunut ja vatsalihakset näkyy kohta veitsenterävänä.
      Vaikka olisit kuinka lihava laihdutuskuureja ei kannata tehdä.

• Anonyymi

Eihän siinä tarvitse tehdä muuta kuin alkaa syömään kunnolla ja lopettaa kokonaan se mistä on lihonut,esim kaljan juonti tai suklaalevyjen syönti yms 😲
        Ja alkaa syömään hyvää ja ravitsevaa ruokaa 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän siinä tarvitse tehdä muuta kuin alkaa syömään kunnolla ja lopettaa kokonaan se mistä on lihonut,esim kaljan juonti tai suklaalevyjen syönti yms 😲

Paajonko itse olet laihtunut menetelmälläsi viimeisen vuoden aikana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnistuu varmasti aivan raittiilta ihmisiltä.Nämä jotka on alkoholiriippuvaisia voi olla erittäin vaikea tehdä näitä muutoksia 😮‍💨🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paajonko itse olet laihtunut menetelmälläsi viimeisen vuoden aikana?

Hän on kertonut että hän on omilla ohjeillaan lihonut 3 - 5 kiloa vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niillä varmasti liho JOS niitä noudattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä tavalla tehtyä olen siis laihtunut ja niitten kuurien jälkeen mitä ennen tein lihoin aina takaisin.😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on helppo laskea vaikka olisi kuinka huono laskupää.Kummasta tulee vähempi kaloreita.
        1 syömällä tasaisesti 2700 kaloria päivässä joka sisältää myös herkkujakin vai
        2 syömällä ensin 1500-2000 ja sitten 3500-4500 🤔
        Sekin riippuu tietysti siitä ajasta miten kauan jatkaa kuurin jälkeen isokalorista syömistä miten paljon ehtii lihoa.Viikossa se tekee yleensä lihomista noin 2 kiloa OIKEAA läskiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on helppo laskea vaikka olisi kuinka huono laskupää.Kummasta tulee vähempi kaloreita.
        1 syömällä tasaisesti 2700 kaloria päivässä joka sisältää myös herkkujakin vai
        2 syömällä ensin 1500-2000 ja sitten 3500-4500 🤔
        Sekin riippuu tietysti siitä ajasta miten kauan jatkaa kuurin jälkeen isokalorista syömistä miten paljon ehtii lihoa.Viikossa se tekee yleensä lihomista noin 2 kiloa OIKEAA läskiä

Sinä olet lihonut omilla ohjeillasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet lihonut omilla ohjeillasi.

Koska en osaa noudattaa niitä.

• Anonyymi

Naisvihaaja: "Itse olet nẹpsy, jolta puuttuu päästä tärkeitä johtoja."

HS.fi: "Valintakoetta koskevassa julkisessa keskustelussa ableistinen asenne on yleinen. Saatetaan sanoa, ettei esimerkiksi nepsyn kannata pyrkiä juristiksi. Nepsyjä juristeja kuitenkin työskentelee kaikissa juristitehtävissä. Heillä ja muilla eri tavoin vammaisilla juristeilla on usein herkkyyttä hahmottaa maailmaa, ihmisten erilaisuutta ja siten myös oikeudellisia ilmiöitä valtavirran ajattelusta poikkeavilla tavoilla. Kaikille saavutettavat ja neurodiversiteetin huomioivat käytännöt ovat myös lopulta parempia jokaiselle. (Tuo*** Myl***, oikeustieteen professori, Turun yliopisto)

Naisvihaajalla on paljon opittavaa maailmasta ja ihmisistä.

• Anonyymi

Et itse kykene tuntemaan empatiaa etkä rakastamaan ketään. Se johtuu vajaasti kehittyneestä pääkopan hermoverkostostasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et itse kykene tuntemaan empatiaa etkä rakastamaan ketään. Se johtuu vajaasti kehittyneestä pääkopan hermoverkostostasi.

Tuo naisvihaaja on ottanut tukìhenkilönsä mọlọn pọskeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina sinä puhut miesten genitaaleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuon naisvihaajan kyseisestä ahmintahäiriöstä haittaa? No se ei ainakaan lihota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan tuon naisvihaajan kyseisestä ahmintahäiriöstä haittaa? No se ei ainakaan lihota.

En edes tunne tukihenkilöäsi enkä osaa kommentoida asiantuntevasti kyseisen ahmintahäiriön lihottavuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En edes tunne tukihenkilöäsi enkä osaa kommentoida asiantuntevasti kyseisen ahmintahäiriön lihottavuutta.

Älä puutu aikuisten asioihin. Kyse oli naisvihaajan tukihenkilöstä ja genitaaleista. Naisvihaaja on lihonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puutu aikuisten asioihin. Kyse oli naisvihaajan tukihenkilöstä ja genitaaleista. Naisvihaaja on lihonut.

Miksi te nepsyt olette kiinnostuneet Naisvihaajan genitaaleista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, että Naisvihaaja on meidän tukihenkilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi, että Naisvihaaja on meidän tukihenkilö.

Naisvihaaja ei voisi olla kenenkään tukihenkilö, hän on niin täynnä vihaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen pihtimittansa ja älykkyysosamääränsä kiinnostaa. Hän itse toivoisi, että ne kaksi lukua vaihtaisivat paikkaansa.

• Anonyymi

ei varmaankaa ole mitään 100% absoluuttisen varmaa "kaavaa" koska jokaisen keho on omanlaisensa että joku toinen juttu toimii toisella mut se sama juttu ei vältätmättä toimikaan jolleki toiselle.

viestin lähettäjä Juha pohjola

• Anonyymi

Miksi te syötte 4000- 5000 kal PV.Syökää KOHTUUDELLA niin ette liho.😲😱

• Anonyymi

Joko veitsenterävät vatsalihakset ilmestyi? Saisko valokuvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7801
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3037
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      346
      1988
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      276
      1634
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      136
      1435
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1209
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1112
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1056
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      1012
    10. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      19
      996
    Aihe