Kohtuullistaminen laihduttaa parhaiten.

Anonyymi-ap

Kaikista parhaiten laihtuu kun ei laihduta ollenkaan.
Se riittää että kohtuullista syömistään ja herkkuja sekä liikkuu joka päivä mahdollisimman paljon,mutta ei edes yritä laskea painoa.

Paino pysyy tuolla tavalla tehtynä yleensä vain samassa mutta keho kiinteytyy ja painokin saattaa välillä laskea puoli kiloa.

Käytännössä tämä toimii niin että syö aivan niinkuin ennenkin.Myös herkkuja mutta vähemmän kuin ennen ja laskee TARKASTI kalorit joka päivä.

Laihduttaminen johtaa vain ahmintaan eli siihen että syöt niitä sitten kaksin käsin mitä olet kieltänyt kokonaan ja lihot takaisin.☹️

Minulla on ollut keskimääräiset kalorit noin 2700 ja olen laihtunut aivan itsestään vaikka olen herkutellut vähän joka päivä.
Jo kilon kuukausilaihtumisvauhdilla on lihottava vaikutus 😳

Ennen olen laihduttanut niin miten yleensä opetetaan niin että läski lähtee mutta olen nyt todennut sen nyt aivan turhaksi.
Varsinkin erilaiset nettivalmennukset ja erilaiset laihdutusohjelmat johtaa pahasti harhaan.

Niitä on olemassa kaikenlaisia kuureja ja laihdutustapoja mutta ne ei käytännössä toimi.Myös elämäntapa muutos ei toimi missä kielletään herkut koska kyllä sinä niitä tulet kuitenkin syömään.

16

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Oletko sinä se sama nainen, joka on lihonut kolme kiloa viimeisen vuoden aikana? Siis se sama, jolla on ahmintahäiriö ja joka puhuu aina pihtimitoista ja vatsalihaksista?

Jos olet tuo sama henkilö, sinuun ei luottaa enempää kuin kastematoon.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä ON kaikista PARAS laihdutusohje,ei elä laihduta voin sanoa sen nyt 50 vuoden laihduttamisen jälkeen.😳😲

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ON kaikista PARAS laihdutusohje,ei elä laihduta voin sanoa sen nyt 50 vuoden laihduttamisen jälkeen.😳😲

Niinhän sinä sanot, mutta oletko edellä kysytty nainen? Siis lihonut todella paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän sinä sanot, mutta oletko edellä kysytty nainen? Siis lihonut todella paljon.

En ole nainen ja olen lihonut VAIN vähän.Olen pysäyttänyt lihomisen AINA heti jos olen lihonut vaikka vain 3 kiloa.SIKSI EN OLE LIHAVA.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kun se on 65 eläkeläismies. Laittoi kuviaankin yhteen aikaan ylilaudalle. Poseerasi ämpäri päässään ja ilman housuja esitellen mahanahkaansa johon pitäis ilmestyä veitsenterävyys. Jo vuodesta 2015. Sama kela pyörii kun on niin dementoitunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun se on 65 eläkeläismies. Laittoi kuviaankin yhteen aikaan ylilaudalle. Poseerasi ämpäri päässään ja ilman housuja esitellen mahanahkaansa johon pitäis ilmestyä veitsenterävyys. Jo vuodesta 2015. Sama kela pyörii kun on niin dementoitunut.

Itse olet nẹpsy, jolta puuttuu päästä tärkeitä johtoja.

• Anonyymi
      UUSI

Olen käynyt läpi monenlaisia laihdutuskuureja. Viimeiseksi jäi viisi plus kaksi kuuri, lähes 10 vuotta sitten. Silloin päätin ettei koskaan enää ja niin siinä kävikin. N kuukauden kuluttua päätöksestä laitoin vanhat housut jalkaan ja kuinka ollakaan tarvitsin vyön, että housut pysyi jalassa. Ei mistään kieltäytymistä ei liikuntaa enemmän. Luulen, että asenne ratkaisi, rentous ja vapaus säännöistä. Paino on pysynyt kohdillaan.

• Anonyymi
        UUSI

Olen kokeillut tuota. Olen poistanut kaikki rajoitukset ruokavaliostani. Otteeni on ollut erittäin rento. Mikään ruokalaji ei ollut kiellettyjen listalla. Silti en laihtunut.

• Anonyymi
      UUSI

Ensin pitää ymmärtää se mikä on kohtuullista.Ei tälläkään ohjelmalla laihdu jos sitä ei ymmärrä.

• Anonyymi
        UUSI

Sen tietää niistä kaloreista pysyykö syönti kohtuudessa.
        Jos olet syönyt esim keskimäärin 3500-4500 kaloria syö vain 3000 niin laihdut silläkin.
        Pienemmässä painossa niinkuin minä määrät on pienempiä samaan tulokseen pääsemiseksi.
        Syönti ennen 3500 kal päivässä ja nyt 2700.

Paino nyt siis 68 kiloa,vyötärön ympärysmitta 85
        Pihtimitat ylä ja alavatsa 22 mm pituus 176 cm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sen tietää niistä kaloreista pysyykö syönti kohtuudessa.
        Jos olet syönyt esim keskimäärin 3500-4500 kaloria syö vain 3000 niin laihdut silläkin.
        Pienemmässä painossa niinkuin minä määrät on pienempiä samaan tulokseen pääsemiseksi.
        Syönti ennen 3500 kal päivässä ja nyt 2700.

Paino nyt siis 68 kiloa,vyötärön ympärysmitta 85
        Pihtimitat ylä ja alavatsa 22 mm pituus 176 cm

Vatsalihakset nyt oikein tuntuu.Silloin kun vatsassa oli enemmän läskiä niitä ei tuntunut koska ne oli rasvakerroksen alla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vatsalihakset nyt oikein tuntuu.Silloin kun vatsassa oli enemmän läskiä niitä ei tuntunut koska ne oli rasvakerroksen alla.

Toinen tärkeä asia on se että jos ei ole aikaa,ei tarvitse mennä kiireellä lenkille.Oikein syöminenkin riittää siihen ettei liho.

• Anonyymi
      UUSI

Onko ahmintahäiriöstä mitään haittaa?

• Anonyymi
        UUSI

Ahmimishäiriö tulee vain liian nopeasta laihdutuksesta.Tällä tavalla laihdutettuna sitä ei tule.
        KOSKA kylläinen olo on aina ja myös herkkuja SAA
        syödä.😳

• Anonyymi
      UUSI

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä minä silti tarkkailen ruokiani, ettei tule liikaa ahmittua. Iso salaatti joka päivä. Huomiseksi se on jopa valmiina, kun käyn kaupoilla. Jos ei heti ole salaattia, päivän ruokavalio menee pipariksi. Ja välillä on hyvä olla kasvis-iltapaloja, jos tuntuu vielä olevan muka nälkä.
      On piristävää lukea teitä. Hyvää kevättä!

• Anonyymi
      UUSI

Naisvihaaja havaittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6629
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2946
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2362
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe