Anti age tuotteet on huijausta

Anonyymi-ap

Käytin 2kk retinolia eikä mitää tapahtunut iholle,otin kuvan itsestäni 2kk aikaisemmin ja sitten 2kk käytön jälkeen, ei mitään eroa. Mitta kun ostin loreal c vitamiinilla varustetun puhdistus vaahdon huomasin ihoni olevan kirkkaampi yhden käyttö kerran jälkeen ja se maksoi vain 6e tuo toimi paremmin kuin ylihintaiset anti age tuotteet jotka eivät anna kimmoisuutta iholle eivätkä poista ryppyjä. Käytön nykyään vain loreal c vitamiini puhdistus vaahtoa aamuon illoin ja erisanin kosteusvoidetta 2 kertaa päivässä ja niillä olen pärjännyt. Olen siis 28v mies

Lukekaa tämä ulkomainen uutinen anti age tuotteiden huijauksesta joka tekee sinust elin ikäisdn asiakkaan valheilla https://www.vox.com/the-goods/2022/7/28/23219258/anti-aging-cream-expensive-scam

Suurimalle osalle ikääntymisestä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä laitat ihollesi. Naiset olette hupsuja 😃

8

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahoittelut kirjoitus virheistä mutta varmasti saatte selvää ja ymmärrätte

• Anonyymi

"Naiset olette hupsuja"

Anti-age tuotteita myydään kyllä miehillekin. Esim. Nivea Men anti-age 2in1 Power Serum. Sekö sitten on toimiva tuote, jos ainoastaan naisille markkinoidut tuotteet ovat huijausta? Kasvoille levitettynä tuntuu siltä kuin naamassa olisi hämähäkinseitti, joten kyllä se jotenkin eroaa perusvoiteista.

• Anonyymi

Ei toimi olen käyttänyt sitäkin 2 viikkoa ei mitään muutosta ihoon otin kuvan ennen ja jälkeen ei mitään eroa. Vanhempani ovat käyttäneet pelkkää perusvoidetta koko ikänsä eikä mitään muuta ja ei näytä yhtään sen vanhemmalta kuin anti age tuotteiden kanssa. Mikään litku ei muuta kasvoja yhtään miksikään. Kyse on geeneistä, ihon kosteutuksesta, luonnonvoimille altistumisesta jne. Miksi ihmiset ramppaavat kasvojen kohotuksissa jos kerta ne anti age tuotteet tehoaisi? Edes kasvojen kohotus ei pysäytä kääntymistä. Se tulos pysyy vain hetken mutta ennemmin tai myöhemmin kohotetut kasvot veltostuvat ja rypistyvät uudelleen

• Anonyymi

Ne on muutenkin ihan pirun kalliita ja tehottomia hintaansa nähden. Ikääntymistä ei voi estää millään edes kasvojen kohotus ei estä Ikääntymistä. Ihan huijausta ja ajanhukkaa jotkut anti age tuotteet. Olen käyttänyt retinolia pitkään eikä mitään muutosta tapahtunut joten lopetin tuhlaamasta pienistä tulostani noihin kalliisiin litkuihin jotka ei auta mitään. Se on hyväksytävä että ihminen vanhenee

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nivean yleisvoide kuitenkin päihitti kaikki testatut retinolituotteet sekä muut anti age -ominaisuuksilla markkinoidut tuotteet, kuten peptidit. Testin perusteella ohjelmassa päätellään, että kosteuttava perusrasva vaikuttaa parhaiten ikääntymisen merkkeihin aktiivisten ainesosien – kuten retinolin eli A-vitamiinin – sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nivean yleisvoide kuitenkin päihitti kaikki testatut retinolituotteet sekä muut anti age -ominaisuuksilla markkinoidut tuotteet, kuten peptidit. Testin perusteella ohjelmassa päätellään, että kosteuttava perusrasva vaikuttaa parhaiten ikääntymisen merkkeihin aktiivisten ainesosien – kuten retinolin eli A-vitamiinin – sijaan.

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9760069/
        Tuossa on peptidejä sisältävän voiteen tutkimus, ja sen mukaan kyllä solujenvälisen kollageenin määrä ihossa on lisääntynyt 4 viikon käytön jälkeen ja näkyy myös ihon ultraäänikuvissa. Ihon ulkonäkö on valokuvissa myös hiukan kohentunut 4 viikossa.

• Anonyymi

Varmaan tosi paljon enemmän kuin anti age voiteet vaikuttaa se, millaiset perintötekijät,olet saanut. Sekä omat elämäntavat ruokavaliosta lähtien, sekä kaikki ulkoilut ja nukkumiset mukana lukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      250
      14371
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      148
      3857
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      128
      3732
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      1529
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      370
      1484
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      18
      1471
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1286
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1071
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      45
      948
    10. En pystynyt vaan vastaamaan...

Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔
      Ikävä
      103
      819
    Aihe