Käytin 2kk retinolia eikä mitää tapahtunut iholle,otin kuvan itsestäni 2kk aikaisemmin ja sitten 2kk käytön jälkeen, ei mitään eroa. Mitta kun ostin loreal c vitamiinilla varustetun puhdistus vaahdon huomasin ihoni olevan kirkkaampi yhden käyttö kerran jälkeen ja se maksoi vain 6e tuo toimi paremmin kuin ylihintaiset anti age tuotteet jotka eivät anna kimmoisuutta iholle eivätkä poista ryppyjä. Käytön nykyään vain loreal c vitamiini puhdistus vaahtoa aamuon illoin ja erisanin kosteusvoidetta 2 kertaa päivässä ja niillä olen pärjännyt. Olen siis 28v mies
Lukekaa tämä ulkomainen uutinen anti age tuotteiden huijauksesta joka tekee sinust elin ikäisdn asiakkaan valheilla https://www.vox.com/the-goods/2022/7/28/23219258/anti-aging-cream-expensive-scam
Suurimalle osalle ikääntymisestä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä laitat ihollesi. Naiset olette hupsuja 😃
Anti age tuotteet on huijausta
7
303
Vastaukset
- Anonyymi
Pahoittelut kirjoitus virheistä mutta varmasti saatte selvää ja ymmärrätte
- Anonyymi
"Naiset olette hupsuja"
Anti-age tuotteita myydään kyllä miehillekin. Esim. Nivea Men anti-age 2in1 Power Serum. Sekö sitten on toimiva tuote, jos ainoastaan naisille markkinoidut tuotteet ovat huijausta? Kasvoille levitettynä tuntuu siltä kuin naamassa olisi hämähäkinseitti, joten kyllä se jotenkin eroaa perusvoiteista.- Anonyymi
Ei toimi olen käyttänyt sitäkin 2 viikkoa ei mitään muutosta ihoon otin kuvan ennen ja jälkeen ei mitään eroa. Vanhempani ovat käyttäneet pelkkää perusvoidetta koko ikänsä eikä mitään muuta ja ei näytä yhtään sen vanhemmalta kuin anti age tuotteiden kanssa. Mikään litku ei muuta kasvoja yhtään miksikään. Kyse on geeneistä, ihon kosteutuksesta, luonnonvoimille altistumisesta jne. Miksi ihmiset ramppaavat kasvojen kohotuksissa jos kerta ne anti age tuotteet tehoaisi? Edes kasvojen kohotus ei pysäytä kääntymistä. Se tulos pysyy vain hetken mutta ennemmin tai myöhemmin kohotetut kasvot veltostuvat ja rypistyvät uudelleen
- Anonyymi
Ne on muutenkin ihan pirun kalliita ja tehottomia hintaansa nähden. Ikääntymistä ei voi estää millään edes kasvojen kohotus ei estä Ikääntymistä. Ihan huijausta ja ajanhukkaa jotkut anti age tuotteet. Olen käyttänyt retinolia pitkään eikä mitään muutosta tapahtunut joten lopetin tuhlaamasta pienistä tulostani noihin kalliisiin litkuihin jotka ei auta mitään. Se on hyväksytävä että ihminen vanhenee
- Anonyymi
Onko Nivea creme tehokkaampaa kuin retinoli? Kosmetologi Ville Äikäs tyrmää kohudokumentin väitteet | MTV Uutiset https://share.google/AUZWCYaHh4dXfMHhZ
- Anonyymi
Nivean yleisvoide kuitenkin päihitti kaikki testatut retinolituotteet sekä muut anti age -ominaisuuksilla markkinoidut tuotteet, kuten peptidit. Testin perusteella ohjelmassa päätellään, että kosteuttava perusrasva vaikuttaa parhaiten ikääntymisen merkkeihin aktiivisten ainesosien – kuten retinolin eli A-vitamiinin – sijaan.
- Anonyymi
Varmaan tosi paljon enemmän kuin anti age voiteet vaikuttaa se, millaiset perintötekijät,olet saanut. Sekä omat elämäntavat ruokavaliosta lähtien, sekä kaikki ulkoilut ja nukkumiset mukana lukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134