Kuka sellaisia enää tarvitsee, kun tarjolla on sähköavusteisiakin polkupyöriä, joilla voi sen tavallisuuden lisäksi polkea tarvittaessa sähkön avustamana?
Jos haluaa polkea tavismalliin, sen kun polkee tavistyyliin, mutta halutessaan voi kytkeä sähköavustuksen päälle.
Juurikin oli tapaus, jossa pyöräilijälle tuli nilkkavamma kesken pyöräretken. Loppumatkan onnistui ajamaan sähköavustuksen turvin.
Ns. tavallinen polkupyörä
11
98
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sähkömoottoripyörä on tosiaan hyvä jos on kremppaa ja normaalisti pyöräily ei onnistu.
- AnonyymiUUSI
Pyörä on nopein ihmisvoimin liikkuva ajoneuvo ja sillä liikkuu vaivattomasti. Turha hankaloittaa pyöräilyä turhilla latauksista huolehtimisilla ja huolloissa seisottamisilla marginaalisen hyödyn saamiseksi.
- AnonyymiUUSI
Tosimiehet juoksee, siinä ei mitään avusteita tarvita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ajoneuvo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ajoneuvo.
Mihin tarvitset avusteita? Tosimiehet juoksevat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosimies syö läskiä ja suolaa eikä liiku.
- AnonyymiUUSI
Minullapa on sähköavusteinen kuntopyörä. Sillä poljen samalla kun salkkareita katselen.
- AnonyymiUUSI
Ajan työmatkan AINA tavan mankelilla, jos on märät kelit, samoin melkein aina talvella.
- AnonyymiUUSI
Sähköpyörästä voi saada sähköiskun sateella.
- AnonyymiUUSI
Amerikoissa on jo pitkään ollut sähköllä kulkevia ostoskärrykolmipyöriä niille jotka eivät jaksa kävellä kaupassa yli 10m. Sitä kohti mennään. Miksi kävellä kun sähkö voi avustaa?
- AnonyymiUUSI
Paljon onnea hänelle näin Jussinpäivänä. (Ja muillekin), on näet entisaikain "oikea" juhannus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456816
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505806- 1214978
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444557Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533945- 623111
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553050Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242552- 422320
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162253