Olin tehtaassa töissä. Ihan huonoa hommaa! En mene enää ikinä mihinkään töihin, vaan juon vain kaljaa!
Repikää työn orjat siitä, sillä olenhan minäkin tänä vuonna vasta 49 vuotias ja en ole vuosiin enää tehnyt töitä, enkä tee. Siis ainakaan palkkatöitä, mistään kokeiluista edes puhumattakaan! En edes ole työnhakija. Ei vtu kiinosta.
>simiti<
Vakkarit tietää, mutta muillekin tiedoksi, etten mene enää ikinä töihin rasittumaan!
36
379
Vastaukset
- Anonyymi
Luuseri.
- Anonyymi
Mene töihin, kun olet kerran parempi!
>simiti<
- Anonyymi
Oliko teillä siellä Neuvostoliitossa palkkatöitä tai työkokeiluja.
- Anonyymi
Juntti taas hokee neuvostoliittoa, kun on niin ätmipelle, eikä ymmärrä ihmisillä olevan erilsisia prioriteettejä.
Toivottavasti olet joku peruskoululainen. Aikuisella tuollainen kommentointi kertoo pahasta idiotismista.
>simiti<
- Anonyymi
Se voi luule olla, etten mene minäkään. Mutta kaljan sijaan juon energiajuomaa, että saan yhteiskunnalta tekarit.
Jasu- Anonyymi
Ne voi sitten laittaa yöksi vesilasiin, kun menee nukkumaan. Niin ainakin elokuvissa.
>simiti<
- Anonyymi
Tuon nyt tiesin, mutta erehdyt jos kuvittelet elintason vain kasvavan ja hyvinvointiyhteiskunnan säilyvän sellaisenaan, vaikka SDP olisi yksin hallituksessa.
- Anonyymi
Aivot hapattuu, kun ei tee mitään.
- Anonyymi
Muistisairauskin tulee helpommin kouluttamattomille ja jouten oleville.
- Anonyymi
Jo 3kk työttömyys kotona makoilu lahjoittaa vässykän aivot.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistisairauskin tulee helpommin kouluttamattomille ja jouten oleville.
Vielä helpommin se tulee, kun ajaa mönkkärillä täysillä päin kiveä.
PIkalle tulee myös 2 paloautoa, 2 ambulanssia ja poliisit, sekä KRP ja FBI.
Kokemusta on. Noh, ei sinne oikeasti tullut KRP ja FBI.
>simiti<
Mutta tehtaassa on hienoo tehdä töitä. Siellä on suuria koneita ja prosessiputkistoja. Mä oon niitä käyny ihailemassa, siellä tehtaassa. Tehtaat on hienoja.
- Anonyymi
Eikä tartte seisoa räntäsateessa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tartte seisoa räntäsateessa.
Se on hyvä huomio. Suomessa kun nää säät on aina ikävät.
- Anonyymi
Työn tekeminen on antoisaa jos työtä tekee epäitsekkäästi, palvellakseen muita. Oikeudenmukaisesti. Muussa tapauksessa turhaakin turhempaa👎🤷♀️
Mun on vähän pakko ku ei iliman töitä tekemättä oo rahhaa ees siihen kaljaan🤔
Kissanmurkinasta puhumattakaan☝️- Anonyymi
Kissalle murkina kun riittää,nii mitäpä sitä muuta kaipaisikaan. Se että luo toiselle hyvää oloa,luo sitä siten itselleen.🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Kissalle murkina kun riittää,nii mitäpä sitä muuta kaipaisikaan. Se että luo toiselle hyvää oloa,luo sitä siten itselleen.🤷♀️
Joo. Kissat ensin.
Ehkä kyllä vähän liian hyvälle oon totuttanut nuo, nyt ei oo oikeen ollu vara siihen parempaan patéeseen (vaimitensekirjotetaan)
Mut jospa se tästä ku alkaa kunnolla palkka juoksemaan, miten se aina ku vihdoin onnistuu töitä saamaan nii oma talous notkahtaakin alkuun aina alaspäin🤔- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Joo. Kissat ensin.
Ehkä kyllä vähän liian hyvälle oon totuttanut nuo, nyt ei oo oikeen ollu vara siihen parempaan patéeseen (vaimitensekirjotetaan)
Mut jospa se tästä ku alkaa kunnolla palkka juoksemaan, miten se aina ku vihdoin onnistuu töitä saamaan nii oma talous notkahtaakin alkuun aina alaspäin🤔Tämä nytky maailma ei anna köyhän nauttia edes lemmikeistään. Eläinlääkärin kulut on enemmän kuin ihmisten. Kun lemmikki vanhenee tulee menoja aina vain enemmän. Pitää olla hammaskivenpoistot sun muut, kilpirauhaslääkkeet jne. Monesti kalliimpaa kuin ihmisten vastaavat. Aika moni ostaa lääkkeet lemmikilleen ja jättää omat ostamatta. Hyvä orpo ja purra. 👎🤷♀️
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nytky maailma ei anna köyhän nauttia edes lemmikeistään. Eläinlääkärin kulut on enemmän kuin ihmisten. Kun lemmikki vanhenee tulee menoja aina vain enemmän. Pitää olla hammaskivenpoistot sun muut, kilpirauhaslääkkeet jne. Monesti kalliimpaa kuin ihmisten vastaavat. Aika moni ostaa lääkkeet lemmikilleen ja jättää omat ostamatta. Hyvä orpo ja purra. 👎🤷♀️
Sitähän se on, mut toisaalta kun lemmikin pitäminen ei ole mikään välttämättömyys tai oikeus, vaan nähdään ehkä ennemminkin luksuksena (ainakin nykymaailmassa kun kaikesta leikataan ja hinnat vaan nouseee)...
Eivät tule sakset käsissään irvailijat josko muutkaan aatelleeksi että se lemmikki on monelle (lähes) ainoa seura ja mielenterveyden pelastajakin.- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Sitähän se on, mut toisaalta kun lemmikin pitäminen ei ole mikään välttämättömyys tai oikeus, vaan nähdään ehkä ennemminkin luksuksena (ainakin nykymaailmassa kun kaikesta leikataan ja hinnat vaan nouseee)...
Eivät tule sakset käsissään irvailijat josko muutkaan aatelleeksi että se lemmikki on monelle (lähes) ainoa seura ja mielenterveyden pelastajakin.Se on juurikin näin. Ilman näitä ihania ihmispykologeja ei jaksaisi enää herra ökykenkiä kiitollisena nulemalla nuollakkaan👎👎🤷♀️
- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Joo. Kissat ensin.
Mut jospa se tästä ku alkaa kunnolla palkka juoksemaan, miten se aina ku vihdoin onnistuu töitä saamaan nii oma talous notkahtaakin alkuun aina alaspäin🤔Mun Maine Coon ei suostunut syömään latzia ja maatiaiset ei taas suostunut syömään muuta kuin latzia.
Mutta kerran onnistun löytämään sian sydämen lähikaupasta. Pilkoin sen lautaselle. Silloin kaikilla kolmella kissalla heräsi sisäinen peto.
Oikein joivat sitä vertakin ja murisivat syödessään. Kun lautanen oli tyhjä, niin taas olivat kilttejä karvapalloja.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Mun Maine Coon ei suostunut syömään latzia ja maatiaiset ei taas suostunut syömään muuta kuin latzia.
Mutta kerran onnistun löytämään sian sydämen lähikaupasta. Pilkoin sen lautaselle. Silloin kaikilla kolmella kissalla heräsi sisäinen peto.
Oikein joivat sitä vertakin ja murisivat syödessään. Kun lautanen oli tyhjä, niin taas olivat kilttejä karvapalloja.
>simiti<Joo sian sydän on hyvää
Kissojen mielestä😃
Oon kyl itekki naudan sydäntä maistanut, siivutettuna ja voissa paistettuna. Oli kuin hyvää pihviä
Niin niin ja, syödessään muriseva kissa kuulostaa tosi hauskalta, sillee niinku "murrrmjämjämjäm"
Olen iloinen puolestasi. Eläkkeellä olo on varmasti ihanaa. Saa tehdä mitä lystää. Ja jos joskus haluaisi itseään vielä rasittaa, voisi tehdä vaikka hyväntekeväisyystyötä. Nauti täysillä eläkkeestä :)
- Anonyymi
Timppa taitaa olla FIREttäjä. 🤭 Sehän on kovin muodikasta nykyään.
🦄- Anonyymi
Mikä se on? En jaksa etsiä tietoa itse.
Mikä se on? En jaksa etsiä tietoa itse.
>simiti<Juuri kuin sinä. Tulee englannin sanoista Fermented Independence. Retired Early. Eläkkeelle ajoissa, jotta ei tarvitse sännätä oravanpyörässä ja oma kilju plhisemässä jotta ei tarvitse sännätä edes kaljan perässä kauppaan eikä välittää anniskeluajoista ja -säännöistä. Kääntöpuoli voi olla että firettäjä saattaa olla aivan totaalisen turha kaikille. Elämä on semmoista olemista ja sietämättömän kepeää.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Juuri kuin sinä. Tulee englannin sanoista Fermented Independence. Retired Early. Eläkkeelle ajoissa, jotta ei tarvitse sännätä oravanpyörässä ja oma kilju plhisemässä jotta ei tarvitse sännätä edes kaljan perässä kauppaan eikä välittää anniskeluajoista ja -säännöistä. Kääntöpuoli voi olla että firettäjä saattaa olla aivan totaalisen turha kaikille. Elämä on semmoista olemista ja sietämättömän kepeää.
No tämä! 😎 Tokikin siinä mun firettämisessä on ihan syykin joka johtui silloisesta elämästä.
Onneksi poliisit ei tutkinut mönkkäriä tarkemmin.
Tieliikenne mönkkärissähän saa olla max 17hv. Siinä oli rajoitin ohitettu ja 52hv. Mietippä sitä teho/paino suhdetta....
No tämä! 😎 Tokikin siinä mun firettämisessä on ihan syykin joka johtui silloisesta elämästä.
Onneksi poliisit ei tutkinut mönkkäriä tarkemmin.
Tieliikenne mönkkärissähän saa olla max 17hv. Siinä oli rajoitin ohitettu ja 52hv. Mietippä sitä teho/paino suhdetta....
>simiti<Voisit tarjota itseäsi Liikenneturvan mainosmannekiiniksi. Vähän kuin Lemmy Kilmister Valiolle. "En ole ikinä pitänyt turvaväliä, käyttänyt turvavyötä enkä etenkään noudattanut kohtuuta, varovaisuudessa tai muussa."
Tosi huono noissa hevosvoimissa. Ratsussani on varmaankin 100 hv ja massaa noin tonni. Onhan tuo siihen nähden ihan eri skaalaa, kun ei kai se mönkijä paina kuin parisataa kiloa tai vähän enemmän.
- Anonyymi
Näillä mennään 😁, vapaa suomennos erään kipaleen kertosäkeestä:
"En aio enää koskaan tehdä töitä elämässäni
Jumalat käskivät minun rentoutua
He sanoivat, että olen kunnossa
En aio enää koskaan tehdä töitä elämässäni
Olen aivan liian kiireinen" ... 🙂 siinä mitä ikinä teenkään - Anonyymi
Ei kaljaa pidä juoda vaan viinaa. Vain viinaa juomalla saa naisia.
- Anonyymi
Oma vika jos ei muuhun pysty kuin tehdastyöhön. Tehtaissa työskentelevät duunarit ovat sitä alinta pohjasakkaa, joista ennen käytettiin nimitystä 'orja'.
Ohan se ny tämäki😤
Porvarit vinkuu että menkää töihin menkää töihin,
Sit ku menee nii sekään passaa, "liian huono työ, menkää parempiin/OiKeiSiiN tÖiHiN uliuliuli..."🥴
Ku tekee fyysistä työtä nii ei tarvi välttis lähtä enää punttisalille rimpuileen,
Perse kaventuu ihan siinä työn lomassa- Anonyymi
Duunarit pitävät tehtaat toiminnassa vai luuletko jonkun AMK-pellen vaivaisten kuuden vuoden "valmistumisensa" jälkeen työkokemuksen osaamisensa olevan duunarin tasolla.
- Anonyymi
En viitti mennä töihin kun porvarit eivät halua minua vaan käyttävät potkulakia kohdallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182116
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561844- 821473
- 1761459
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1011041Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä631007Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34995- 349884