Ensi töikseen rakensivat uuteen keittiöön ravintolan kunnan henkilöstölle. Saavat lounaan puoleen hintaan. Eihän se kaupungin työntekijän palkasta saa yksityisen kuppilan kassaan kilahtaa lounasraha pärjätköön omillaan.
Yrittäjä ystävällinen kaupungin strategia
10
374
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole kaupungilta oikein! Ja sitten annetaan vuodessa hyvinvointirahaa 400 euroa (syksyllä 200 ja keväällä 200). Kyllä kaupunkilaiset ovat eriarvoisessa asemassa. Verorahat kyllä kelpaavat!
- Anonyymi
On kauhiaa, jos on puoletkaan totta!
MÄ EN KESTÄ!!! - Anonyymi
Se saattaa äkkiä kuulostaa isolta summalta jos on tottunut kotona makaamaan tukien varassa, mutta on ihan normaaleja etuuksia työntekijöille. Olit sitten kunnalla tai yksityisellä.
- Anonyymi
Eli Juhanaa harmittaa kun ei saa itsekustannushintaan ruokaa.
Voi pientä. - Anonyymi
Mäkään en kestä. Juhanalle pitää saada alennettu hinta ruokaan.
- Anonyymi
Kaupungin työntekijöillä on kuulemma vielä sähköpyöräetu, miten me tästäkin kateudesta selvitään, en kestä.
- Anonyymi
Joo Juhanallekin pitää saada potkulauta.
- Anonyymi
Kunnan työntekijöiden palkat ovat keskimäärin tunnetusti vaatimattomat.
Mm. Kemijärven kaupungin työntekijät ovat voineet ruokailla edullisesti näihin saakka Sairaalalla, Hillan koululla, Seminaarinkadun koululla jne.
Nyt sitä yhtä edullista ruokaa saavat kunnan työntekijät myös uudella valmistuskeittiöllä.
Ja se on aivan oikein.
Nämä pienipalkkaiset työntekijät eivät olisi kuitenkaan työpäivittäin reilun kympin annoksia baarista ostamassa, niin se ei ole yrittäjiltäkään pois. - Anonyymi
Juu..kuullu olen etä siel kulemma hyvät eväät .
- Anonyymi
Kempassa kuulemma kaikki on pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751440Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481342Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551122Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657