Ensi töikseen rakensivat uuteen keittiöön ravintolan kunnan henkilöstölle. Saavat lounaan puoleen hintaan. Eihän se kaupungin työntekijän palkasta saa yksityisen kuppilan kassaan kilahtaa lounasraha pärjätköön omillaan.
Yrittäjä ystävällinen kaupungin strategia
10
385
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo ei ole kaupungilta oikein! Ja sitten annetaan vuodessa hyvinvointirahaa 400 euroa (syksyllä 200 ja keväällä 200). Kyllä kaupunkilaiset ovat eriarvoisessa asemassa. Verorahat kyllä kelpaavat!
- Anonyymi
On kauhiaa, jos on puoletkaan totta!
MÄ EN KESTÄ!!! - Anonyymi
Se saattaa äkkiä kuulostaa isolta summalta jos on tottunut kotona makaamaan tukien varassa, mutta on ihan normaaleja etuuksia työntekijöille. Olit sitten kunnalla tai yksityisellä.
- Anonyymi
Eli Juhanaa harmittaa kun ei saa itsekustannushintaan ruokaa.
Voi pientä. - Anonyymi
Mäkään en kestä. Juhanalle pitää saada alennettu hinta ruokaan.
- Anonyymi
Kaupungin työntekijöillä on kuulemma vielä sähköpyöräetu, miten me tästäkin kateudesta selvitään, en kestä.
- Anonyymi
Joo Juhanallekin pitää saada potkulauta.
- Anonyymi
Kunnan työntekijöiden palkat ovat keskimäärin tunnetusti vaatimattomat.
Mm. Kemijärven kaupungin työntekijät ovat voineet ruokailla edullisesti näihin saakka Sairaalalla, Hillan koululla, Seminaarinkadun koululla jne.
Nyt sitä yhtä edullista ruokaa saavat kunnan työntekijät myös uudella valmistuskeittiöllä.
Ja se on aivan oikein.
Nämä pienipalkkaiset työntekijät eivät olisi kuitenkaan työpäivittäin reilun kympin annoksia baarista ostamassa, niin se ei ole yrittäjiltäkään pois. - Anonyymi
Juu..kuullu olen etä siel kulemma hyvät eväät .
- Anonyymi
Kempassa kuulemma kaikki on pielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842