Yrittäjä ystävällinen kaupungin strategia

Anonyymi-ap

Ensi töikseen rakensivat uuteen keittiöön ravintolan kunnan henkilöstölle. Saavat lounaan puoleen hintaan. Eihän se kaupungin työntekijän palkasta saa yksityisen kuppilan kassaan kilahtaa lounasraha pärjätköön omillaan.

10

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo ei ole kaupungilta oikein! Ja sitten annetaan vuodessa hyvinvointirahaa 400 euroa (syksyllä 200 ja keväällä 200). Kyllä kaupunkilaiset ovat eriarvoisessa asemassa. Verorahat kyllä kelpaavat!

• Anonyymi

On kauhiaa, jos on puoletkaan totta!

MÄ EN KESTÄ!!!

• Anonyymi

Se saattaa äkkiä kuulostaa isolta summalta jos on tottunut kotona makaamaan tukien varassa, mutta on ihan normaaleja etuuksia työntekijöille. Olit sitten kunnalla tai yksityisellä.

• Anonyymi

Eli Juhanaa harmittaa kun ei saa itsekustannushintaan ruokaa.
      Voi pientä.

• Anonyymi

Mäkään en kestä. Juhanalle pitää saada alennettu hinta ruokaan.

• Anonyymi

Kaupungin työntekijöillä on kuulemma vielä sähköpyöräetu, miten me tästäkin kateudesta selvitään, en kestä.

• Anonyymi

Joo Juhanallekin pitää saada potkulauta.

• Anonyymi

Kunnan työntekijöiden palkat ovat keskimäärin tunnetusti vaatimattomat.
      Mm. Kemijärven kaupungin työntekijät ovat voineet ruokailla edullisesti näihin saakka Sairaalalla, Hillan koululla, Seminaarinkadun koululla jne.
      Nyt sitä yhtä edullista ruokaa saavat kunnan työntekijät myös uudella valmistuskeittiöllä.
      Ja se on aivan oikein.
      Nämä pienipalkkaiset työntekijät eivät olisi kuitenkaan työpäivittäin reilun kympin annoksia baarista ostamassa, niin se ei ole yrittäjiltäkään pois.

• Anonyymi

Juu..kuullu olen etä siel kulemma hyvät eväät .

• Anonyymi

Kempassa kuulemma kaikki on pielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe