Kun lähiomaisella on ollut oikeudet hallita tiliä. Olen yrittänyt vaikka kuinka monta kertaa soittaa asiakaspuhelimeen mutta linjoilta ei pääse läpi. Tulee aina vain ilmoitus että kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuina odota hetki ole hyvä ja musiikki soi.
Danske Bank Otti Säästötilin Käyttöoikeudet Pois
21
263
Vastaukset
- Anonyymi
Syynä kuulemma Pankin sisäinen tarkastus ja väärinkäytösepäily eli joku Tietomurto epäilys.
- Anonyymi
14:40
Jos tuollaista väität, kerro lähde.
Aloittaja. Käy passin kanssa pankissa.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
14:40
Jos tuollaista väität, kerro lähde.
Aloittaja. Käy passin kanssa pankissa.
VilmaMulla ei ole passia eikä henkilökorttia enkä aio sellaista edes hommata. Tai oli mulla passi mutta en mennyt vanhaksi jo 2 vuotta sitten. En nyt saa enää aikaiseksi sellaistakaan hommata ja lähin Danske Bank on lisäksi 100 kilometrin päässä. Toivottavasti hoituisi jotenkin muuten tuo asia.
Sehän oli ihan hyvä ratkaisu Danskelta, koska tuolla tavalla ne säästöt todella pysyvät siellä Säästötilillä.
- Anonyymi
Joo jos ne tunnukset olisi ollut jonkun huijarin käsissä niin sitten olisi ollut ja se ratkaisu olisi pitänyt tulla silloin samantien. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan ollut vaan mun lähiomaisella joka sen tilin on perustanutkin ja sinne laittanut alkupääoman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos ne tunnukset olisi ollut jonkun huijarin käsissä niin sitten olisi ollut ja se ratkaisu olisi pitänyt tulla silloin samantien. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan ollut vaan mun lähiomaisella joka sen tilin on perustanutkin ja sinne laittanut alkupääoman.
Tuossa on jotain hämärää. Onko kyseessä lahja? Miksei sinulla muka ole käyttöoikeutta omaan tiliisi, haloo kuka tuota uskoo.
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai näin, mutta tili jolle voi ainoastaan laittaa rahaa, on tuottoisin. Siitä kyllä kannattaa vähän iloita, vaikka tilaamatta tulikin 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on jotain hämärää. Onko kyseessä lahja? Miksei sinulla muka ole käyttöoikeutta omaan tiliisi, haloo kuka tuota uskoo.
Selitin asian jo tuossa alempana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitin asian jo tuossa alempana.
Ja onhan se täysin laillista perustaa omalle lapselleen säästötili ja laittaa sinne esim lapsilisät tai näin olen ainakin asian ymmärtänyt.
- Anonyymi
Tokko aloittajalla mitään oikeuksia on ollutkaan. Ehkä hänen jollain tutulla.
- Anonyymi
Lähiomaisella on ollut käyttö ja katseluoikeudet ja tili on kuitenkin laitettu mun nimiin eli käytännössä mulla ei ole ollut käyttöoikeuksia. Nyt ei ole lähiomaisellakaan eikä pääse enää katsomaan tilejäkään.
Nyt se numero on poistunut käytöstä johon yritin soittaa asian selvittämiseksi ja sain jo uuden kirjeen postissa jossa kehoitettiin päivittämään tuntemistiedot 9.7 mennessä. Siinä ei tarvinnut vastata kuin että olenko poliittisesti vaikusvaltainen henkilö tai onko joku läheinen toiminut politiikassa viimeisten 12 kuukauden aikana. Siinä kirjeessä oli myös joku asiakaspalvelunumero (eri numero kuin aiemmassa kirjeessä). Pitää varmaan yrittää soittaa sinne seuraavaksi. Kai sitä nyt johonkin voi jonkun soittopyynnön laittaa jos sinne ei saa yhteyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähiomaisella on ollut käyttö ja katseluoikeudet ja tili on kuitenkin laitettu mun nimiin eli käytännössä mulla ei ole ollut käyttöoikeuksia. Nyt ei ole lähiomaisellakaan eikä pääse enää katsomaan tilejäkään.
Nyt se numero on poistunut käytöstä johon yritin soittaa asian selvittämiseksi ja sain jo uuden kirjeen postissa jossa kehoitettiin päivittämään tuntemistiedot 9.7 mennessä. Siinä ei tarvinnut vastata kuin että olenko poliittisesti vaikusvaltainen henkilö tai onko joku läheinen toiminut politiikassa viimeisten 12 kuukauden aikana. Siinä kirjeessä oli myös joku asiakaspalvelunumero (eri numero kuin aiemmassa kirjeessä). Pitää varmaan yrittää soittaa sinne seuraavaksi. Kai sitä nyt johonkin voi jonkun soittopyynnön laittaa jos sinne ei saa yhteyttä?Hoida asia verkkopankissa. Ellei ole Dansken tunnuksia:
Kirjaudu verkkopankkiin kotisivuillamme kohdasta Kirjaudu > Muun pankin tunnukset > Verkkopankki. Jos et vielä ole asiakkaamme ja sinulla on sovittu verkkotapaaminen esimerkiksi lainaneuvottelua varten, voit kirjautua palveluun toisen pankin tunnuksilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se numero on poistunut käytöstä johon yritin soittaa asian selvittämiseksi ja sain jo uuden kirjeen postissa jossa kehoitettiin päivittämään tuntemistiedot 9.7 mennessä. Siinä ei tarvinnut vastata kuin että olenko poliittisesti vaikusvaltainen henkilö tai onko joku läheinen toiminut politiikassa viimeisten 12 kuukauden aikana. Siinä kirjeessä oli myös joku asiakaspalvelunumero (eri numero kuin aiemmassa kirjeessä). Pitää varmaan yrittää soittaa sinne seuraavaksi. Kai sitä nyt johonkin voi jonkun soittopyynnön laittaa jos sinne ei saa yhteyttä?Eihän nyt hyvä ihme tuollatavalla voi tehdä! Laittaa toisen nimiin tiliä, eikä sitten ole käyttöoikeuksia. Rahanpesulta tms kuullostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se numero on poistunut käytöstä johon yritin soittaa asian selvittämiseksi ja sain jo uuden kirjeen postissa jossa kehoitettiin päivittämään tuntemistiedot 9.7 mennessä. Siinä ei tarvinnut vastata kuin että olenko poliittisesti vaikusvaltainen henkilö tai onko joku läheinen toiminut politiikassa viimeisten 12 kuukauden aikana. Siinä kirjeessä oli myös joku asiakaspalvelunumero (eri numero kuin aiemmassa kirjeessä). Pitää varmaan yrittää soittaa sinne seuraavaksi. Kai sitä nyt johonkin voi jonkun soittopyynnön laittaa jos sinne ei saa yhteyttä?Tuollainen nettikirje tarjotaan allekirjoitettavaksi muissakin pankeissa; S.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nyt hyvä ihme tuollatavalla voi tehdä! Laittaa toisen nimiin tiliä, eikä sitten ole käyttöoikeuksia. Rahanpesulta tms kuullostaa.
No ei todellakaan ole rahanpesua. Olen ollut alaikäinen kun vanhempani ovat tuon tilin mulle avanneet. Pankki on unohtanut ottaa vanhemmiltani käyttöoikeuden pois kun olen tullut täysi-ikäiseksi. Kyse on siis Pankin virheestä tässä tapauksessa. Itse en ole tullut ajatelleeksi koko asiaa koska mulla on varsinainen tili toisessa Pankissa.
- Anonyymi
Joitakin asioita voi kyllä nykypäivänä olla mahdoton hoitaa ilman voimassa olevaa henkilökorttia tai passia.
- Anonyymi
Todennäköisesti sinun kuitenkin täytyy mennä näyttämään asiakaspalveluun naamasi ja viemään pankkiin passisi/henkilökortin, josta ottavat kopion.
- Anonyymi
19:15
Olen samaa mieltä.
Oletteko hoidelleet raha-asioita jotenkin 'pimeesti'?
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:15
Olen samaa mieltä.
Oletteko hoidelleet raha-asioita jotenkin 'pimeesti'?
VilmaNo ei todellakaan olla hoidettu mitään pimeästi. Sain nyt yhteyden sinne Pankkiin ja asia oli kuten arvelinkin eli tuli Passin tai Henkilökortin uusinta reissu. Ja lisäksi on tietenkin varattava aika Danske Bankin konttorille ja käytävä siellä hoitamassa asia kuntoon. Kauhea vaiva sen takia että saa oikeuden omiin käyttörahoihinsa. Vaikka ymmärrän kyllä että Pankeilla on nykypäivänä tiukat lainsäädännöt näissä asioissa.
- Anonyymi
Danske bankille en anna edes 1c..
Kerran kun minulle oli tullut *veronpalautus shekkinä* ei antanut lunastaa sitä. Sanoi että minulla on oltava yritys ja yritystili että voin lunastaa henkilökohtaisen veronpalautuksen toisesta EU maasta.
En suosittele kenellekkään danske bankia. - Anonyymi
Isäukko hoidellut yrityksen raha-asioita lapsen säästötililtä. Unohti vaan, että Pojuhan on jo aikuinen. Ei se tietty itse tätä tule kertomaan vaan, joku hakkeri varmaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1783442Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552137- 422018
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4131129Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171029- 52936