Kermaviili, sipuli, cheddar. Protskuakin on 15%, mutta toki rasvaakin 28%.
Mielestäni hieman parempia, kuin normi juustonaksut.
>simiti<
Hain Estrellan linssisnackseja
14
156
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo ovat valitettavan herkullisia. 👅💧
Kaikki linssisyötävät ovat ihania!
Juustonaksut tuoksuvat pahalta. 🤢
🦄- Anonyymi
On maistettava ensin varpaanväliä,
jotta tietää maistuvatko yhtä pahalta ☝️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On maistettava ensin varpaanväliä,
jotta tietää maistuvatko yhtä pahalta ☝️Minun ja kaikkien lähietäisyydellä elävien olentojen varpaat ovat täysin neutraalin tuoksuisia ja makuisia, koska vesipesujen frekvenssi on korkea. Makua ja tuoksua ei kuitenkaan ole testattu ihmisellä.
🦄 - Anonyymi
Joudun valitettavasti korjaamaan aikaisempaa viestiäni:
Pidän siis Estrellan linssiSIPSEISTÄ, en linssisnackseista.
En syö niitä kovin usein. Pahoittelut silti epätarkkuudestani.
Lapsena pidin perunapohjaisista juustonaksuista, siis niistä, joiden hajua en nyt aikuisena voi sietää. Muistan miten lapsuudessa kerran lauantaiaamuna istuin olohuoneen lattialla, katsoin piirrettyjä televisiosta ja mussutin onnellisena juustonaksuja. Ai että, se vasta oli mukavaa elämää silloin! 🥺
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudun valitettavasti korjaamaan aikaisempaa viestiäni:
Pidän siis Estrellan linssiSIPSEISTÄ, en linssisnackseista.
En syö niitä kovin usein. Pahoittelut silti epätarkkuudestani.
Lapsena pidin perunapohjaisista juustonaksuista, siis niistä, joiden hajua en nyt aikuisena voi sietää. Muistan miten lapsuudessa kerran lauantaiaamuna istuin olohuoneen lattialla, katsoin piirrettyjä televisiosta ja mussutin onnellisena juustonaksuja. Ai että, se vasta oli mukavaa elämää silloin! 🥺
🦄Itse "tuuletin" niitä pitkään ja pidin niistä vasta kun kuori muuttui kovaksi ja raksahtavaksi. En pitänyt ja en pidä vieläkään niiden jauhomaisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse "tuuletin" niitä pitkään ja pidin niistä vasta kun kuori muuttui kovaksi ja raksahtavaksi. En pitänyt ja en pidä vieläkään niiden jauhomaisuudesta.
Niin. Kyllä ihmisellä on täysi oikeus tuunata naksujaan maapallon ilmakehän avulla. 🤔
🦄
- Anonyymi
Ne on ihan hyviä..
- Anonyymi
Ihan jees. Pariakin makua olen syönyt ja pitkälti tuon protskun määrän takia. Yleensäkin Estrellan tuotteissa tuntuu olevan enemmän makua. Tavalliset maistuu nykyään "sahanpuruilta", liekö reseptiä muutettu, tai sitten makuaisti vanhemmiten kadonnut; lapsenahan ei tykännyt muutenkaan liian voimakkaan makuisista jutuista.
Itse pidän perinteisistä naksuista enemmän, kun jättää pussin vajaaksi vuorokaudeksi auki; tulee ilmasta kosteutta, eikä koostumus ole liian kuiva ja mauton.
Estrellan Superjuusto Cheddar on "tämän hetken" suosikkini. Joku amerikkalainen juustonaksu on kanssa hyvä, jos tykkää oikein juustoisen rasvaisesta, pehmeähköstä ja vahvan makuisesta. Joskus K-marketista noita bongasin. - Anonyymi
Soijarouhe pitäisi olla hyvä proteiinin lähde ja kai ilmeisen mauton, voisi lisätä mihin tahansa proteiini+.
Tekoälli sanoo:
AI Overview
Soijarouhe on soijapavuista valmistettu kasviproteiini, jota käytetään usein lihankorvikkeena ruoanlaitossa. Se on monikäyttöinen raaka-aine, joka sopii moniin eri ruokiin, kuten patoihin, kastikkeisiin ja pyöryköihin. Soijarouhe on myös edullinen ja säilyy hyvin, joten se on suosittu valinta niin kotikeittiöissä kuin retkilläkin.- Anonyymi
Nyt oli kyse ihan eri asiasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oli kyse ihan eri asiasta...
"Protskuakin on 15%,"
Joo nyt oli kyse nimenomaan proteiineista aloituksesssa hähähä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Protskuakin on 15%,"
Joo nyt oli kyse nimenomaan proteiineista aloituksesssa hähähäSivusta vaan: Kuka nakertaa jotain soijaproteiinia naksujen sijaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vaan: Kuka nakertaa jotain soijaproteiinia naksujen sijaan??
Siis soijarouhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta vaan: Kuka nakertaa jotain soijaproteiinia naksujen sijaan??
Ei kukaan! Soija on mun mielestä pahaa. Kerran ostin vebappia, joka tehdään herne- ja vehnäproteiinista ja siinä on protskua enemmän, kuin lihassa. Tyydyttyneitä rasvoja 2,9% ja niitä hyviä rasvoja 13%
Eikä se ollut ollenkaan huonon makuista.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427