Miksi prkl kepu torppas kevyen liikenteen sillan rahoitus hakemuksen..miltei ilmainen silta olisi ollu...näinkö käveltiin yli kuntalaisten toiveen..
Ei alkanut hyvin uudella kunnhallituksen johtajalla Penttisellä
Kepu se osaa munia
17
390
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Kansa on puhunut,pulinat pois. Nyt tarvitaan Talvisodan henkeä.
- Anonyymi
Niin että miksikö
Kepu on menneisyyden puolue ne ei ymmärrä tulevaisuudesta mitään, vaan haikailevat menneeseen, huutolais-aikaan - Anonyymi
miksi heti sensuroitiin asiallinen lauillinen kommedntti..
orasjärven mikosta.
lukekaa se sompio lehestäö.
mys netissä on se ma ukko.
eli sompion juttu.- Anonyymi
Uus kunnahallitus tuon päätöksen takana on,puhjoht äänin voittivat..kuka kaipaa sitä Kitisenrannan koulua,eikö ole jo purkukunnosssa
- Anonyymi
on se totta tuo ikivanha toteamus.
KESKUSTA PETTÄÄ AINA.
Siis kannattajansakin.
Ovat niin tyhmiäkin. - Anonyymi
Mikko se vaan matkustelee munaskut tyytyväisiä.
kansan rahoilla. - Anonyymi
Miltei ilmainen silta, joka olisi kunnalle maksanut 1,8 miljoonaa.
- Anonyymi
Maksaa mitä maksaa,mutta mitä sillä purkukuntoisella koululla,pohjaton kaivo alkaa sitä haaveilemaan mihinkään käyttöön
- Anonyymi
Paskantaa niille jo oleville silloille.
Miksi pitää olla lisää siltoja.
Niitä on jo liikaaki.- Anonyymi
Niin ja ottakaa toisellekki jalalalle paskat housuissanne.
Miksi pitää siltoja paskoa.
- Anonyymi
mikkos orastava järven ahne ketku.
- Anonyymi
Maksaa maksaa, mutta mitä tuo liha on.
- Anonyymi
Mitä tuo liha on?
Maksaa. - Anonyymi
naikkkaa enemmän toisianne pyllyjenne reikiin.
Silloinhan niitä sitoja tulee.
Siis slta yli pyllyn reijän.
Elikuten laulukin sanoo.
Silta yli synkän virran.
https://open.spotify.com/track/4WSyc0cy3vumUnQxerNMGI- Anonyymi
En varmasti rekisteröidy ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En varmasti rekisteröidy ikinä.
Voi sitä paskoa rekistyröimättäkin.
Mihin tahansa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429