Helmapeltien hitsaus

Anonyymi-ap

Missähän Rovaniemellä vois hitsauttaa helmapeltiä

4

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hahaah pukkaa se romu kaatopikalle ja osta uus tollo 299.- euroa kuukaudessa yksitysleasigillaa ..ei tarvi hitsailla

• Anonyymi

Audi A1
      Korimalli:
      Hatchback
      Käyttövoima:
      Bensiini
      Sopimusaika:
      2-3 vuotta
      Ajokilometrit/vuosi:
      10-30 tkm
      Alk. 300€/kk
      leasing Audi A3
      Audi A3
      Korimalli:
      Hatchback, Sedan
      Käyttövoima:
      Bensiini, Plugin-hybridi, Diesel, Kaasu
      Sopimusaika:
      2-4 vuotta
      Ajokilometrit/vuosi:
      10-60 tkm
      Alk. 400€/kk

• Anonyymi

Leasing-auto yksityiskäyttöön
      Omistaminen on alkanut vähentää vetovoimaansa monessa asiassa. Nykyään moni päättää esimerkiksi asua vuokralla omistusasunnon hankkimisen sijaan, ja sama ilmiö nostaa päätään myös autoilussa.

Kun auton hankkii leasing-sopimuksella, on jokainen kuukausierä tarkkaan tiedossa. Autoilijan ei siis tarvitse vaivata päätään auton arvon alenemisella, talvirenkaiden ostolla tai muilla muuttujilla. Auton saa myös käyttöön ilman isoa pääomaa.

Leasingiä on pidetty pitkään kalliina vaihtoehtona, erityisesti yksityiskäyttöön. Kasvanut kysyntä on kuitenkin tuonut hintoja alas, joten nykyään autoa liisaavat yhä useammin myös yksityishenkilöt pelkkien yritysten sijasta.

Olemme keränneet tähän artikkeliin tietoa auton yksityisleasingin hyvistä ja huonoista puolista sekä vinkkejä hyvän leasing-sopimuksen tekemiseen.

Hae edullinen autolaina jopa 60 000 € ilman vakuuksia
      Yhdellä hakemuksella yli 25 lainatarjousta
      Autolainaa: 1000 – 60 000 euroa
      Maksuton lainavertailu
      Hae autolainaa
      Mitä auton leasing itse asiassa tarkoittaa?
      Leasing tarkoittaa auton pitkäaikaista vuokraamista omistamisen sijasta. Käytännössä kyseessä on hyvin samanlainen asia kuin aikaisemmin käyttämässämme esimerkissä asunnon ostamisesta ja vuokraamisesta.

Leasing-autoa käytettäessä autosta maksetaan kiinteä kuukausimaksu, joka yleensä kattaa kaikki kulut polttoainetta ja ajoneuvoveroa lukuun ottamatta. Leasing-sopimuksia on kuitenkin erilaisia, joten tässä asiassa kannattaa olla tarkkana. Syvennymme leasing-sopimuksiin ja niiden solmimiseen lisää tuonnempana.

Kun leasing-kausi on loppu, palautetaan auto sen vuokranneelle taholle. Tässä kohtaa ero auton omistamiseen on selvin, sillä käytön loppuessa leasing-autoilijalla ei ole mahdollisuutta tehdä autokaupalla voittoa.

• Anonyymi

Tyypillisiä esimerkkejä leasing-autojen kustannuksista
      Netistä löytyy paljon erilaisia hintavertailuja. Niitä voi etsiä esimerkiksi sanoilla leasing auto hinta. Kuukausimaksujen määrät vaihtelevat luonnollisesti sen mukaan, millaista autoa ollaan etsimässä. Yleensä halvin yksityisleasing on mahdollista saada pienehkölle autolle, jolla ajetaan vähän – noin 10 000 – 20 000 kilometriä vuodessa.

Karkeasti ottaen keskikokoisten leasing-autojen hinta asettuu noin 300-700 euron hujakoille kuukaudessa. Hintaan vaikuttaa muun muassa auton merkki ja malli, lisävarusteet, sopimuksen pituus sekä sopimuksessa määritellyt maksimikilometrit per vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe