Missähän Rovaniemellä vois hitsauttaa helmapeltiä
Helmapeltien hitsaus
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
hahaah pukkaa se romu kaatopikalle ja osta uus tollo 299.- euroa kuukaudessa yksitysleasigillaa ..ei tarvi hitsailla
- Anonyymi
Audi A1
Korimalli:
Hatchback
Käyttövoima:
Bensiini
Sopimusaika:
2-3 vuotta
Ajokilometrit/vuosi:
10-30 tkm
Alk. 300€/kk
leasing Audi A3
Audi A3
Korimalli:
Hatchback, Sedan
Käyttövoima:
Bensiini, Plugin-hybridi, Diesel, Kaasu
Sopimusaika:
2-4 vuotta
Ajokilometrit/vuosi:
10-60 tkm
Alk. 400€/kk - Anonyymi
Leasing-auto yksityiskäyttöön
Omistaminen on alkanut vähentää vetovoimaansa monessa asiassa. Nykyään moni päättää esimerkiksi asua vuokralla omistusasunnon hankkimisen sijaan, ja sama ilmiö nostaa päätään myös autoilussa.
Kun auton hankkii leasing-sopimuksella, on jokainen kuukausierä tarkkaan tiedossa. Autoilijan ei siis tarvitse vaivata päätään auton arvon alenemisella, talvirenkaiden ostolla tai muilla muuttujilla. Auton saa myös käyttöön ilman isoa pääomaa.
Leasingiä on pidetty pitkään kalliina vaihtoehtona, erityisesti yksityiskäyttöön. Kasvanut kysyntä on kuitenkin tuonut hintoja alas, joten nykyään autoa liisaavat yhä useammin myös yksityishenkilöt pelkkien yritysten sijasta.
Olemme keränneet tähän artikkeliin tietoa auton yksityisleasingin hyvistä ja huonoista puolista sekä vinkkejä hyvän leasing-sopimuksen tekemiseen.
Hae edullinen autolaina jopa 60 000 € ilman vakuuksia
Yhdellä hakemuksella yli 25 lainatarjousta
Autolainaa: 1000 – 60 000 euroa
Maksuton lainavertailu
Hae autolainaa
Mitä auton leasing itse asiassa tarkoittaa?
Leasing tarkoittaa auton pitkäaikaista vuokraamista omistamisen sijasta. Käytännössä kyseessä on hyvin samanlainen asia kuin aikaisemmin käyttämässämme esimerkissä asunnon ostamisesta ja vuokraamisesta.
Leasing-autoa käytettäessä autosta maksetaan kiinteä kuukausimaksu, joka yleensä kattaa kaikki kulut polttoainetta ja ajoneuvoveroa lukuun ottamatta. Leasing-sopimuksia on kuitenkin erilaisia, joten tässä asiassa kannattaa olla tarkkana. Syvennymme leasing-sopimuksiin ja niiden solmimiseen lisää tuonnempana.
Kun leasing-kausi on loppu, palautetaan auto sen vuokranneelle taholle. Tässä kohtaa ero auton omistamiseen on selvin, sillä käytön loppuessa leasing-autoilijalla ei ole mahdollisuutta tehdä autokaupalla voittoa. - Anonyymi
Tyypillisiä esimerkkejä leasing-autojen kustannuksista
Netistä löytyy paljon erilaisia hintavertailuja. Niitä voi etsiä esimerkiksi sanoilla leasing auto hinta. Kuukausimaksujen määrät vaihtelevat luonnollisesti sen mukaan, millaista autoa ollaan etsimässä. Yleensä halvin yksityisleasing on mahdollista saada pienehkölle autolle, jolla ajetaan vähän – noin 10 000 – 20 000 kilometriä vuodessa.
Karkeasti ottaen keskikokoisten leasing-autojen hinta asettuu noin 300-700 euron hujakoille kuukaudessa. Hintaan vaikuttaa muun muassa auton merkki ja malli, lisävarusteet, sopimuksen pituus sekä sopimuksessa määritellyt maksimikilometrit per vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703