Tornion paras alue

Anonyymi-ap

Olen tulossa Tornioon töitten perässä, miltä alueelta kannattaa hakea asuntoa, mistä ei? Kuullut vain Aarnintiestä että pitäisi välttää

17

916

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai aarnintiekään paha paikka ole. Skippaa halvin ja ota siitä seuraava :)

• Anonyymi

Se vähän riippuu, omistus vai vuokra?

• Anonyymi

olet joka puolella törniöläisten junttien ympäröimä,joten asuinpaikalla ei ole merkitystä.

• Anonyymi

Lippisamislinttamersuista et pääse täällä eroon. Joka ilta ilmestyvät keskustan katukuvaan klo 21:30 jälkeen. Jos muutat keskustaan niin kannattaa ottaa asunto ilmalämpöpumpulla. Ikkunoita ei voi pitää yöllä keskustassa auki amisautojen ja mopojen pitämän pärinän takia. Poliisi ei välitä asiasta.

• Anonyymi

Kappas töröttäjä iski taasen, mahtaa olla kateellinen kemiläinen.

• Anonyymi

Paras ostaa talo on Tornion pohjoispuolelta, niin on mahdollisimman kaukana paskalta haisevasta kommunistikaupungista, nimeltään Kemi :-)

• Anonyymi

Aarnintie on ollut villiä länttä kyllä aikoinaan. Ja onhan siellä nykyäänkin ongelmallisia tapauksia, kuten alkoholisteja ja muita aineiden kanssa ongelmissa olevia ihmisiä. Ulkomaalaisiakin kuulema laitettu ihan mukavasti niihin kerrostaloihin.

Juhannussaari, suensaari nyt ainakin ovat ihan hyviä alueita asua. Mutta ainahan näissäkin saattaa jokin ongelmallinen naapuri olla, mutta ei sentään isoina keskittyminä kuten aarnintien seuduilla.

• Anonyymi

törniö ei ole oikea paikka asua fiksulle valkoiselle heteromiehelle.

• Anonyymi

Sattajärvi siellä missä Juuson Kaitsu asuu.
      Se hommaa sinne uuden tienkin, toki piti ajaa vähän Länskää alas mutta on ainakin uusi sileä tie missä liukastella vesisateella ja syksyn jääkeleillä, harmi vaan jos liukastelet yöllä niin et saa Länskästä enää apua.

• Anonyymi

Hyvää aluetta Kiviranta joenpuoleinen, paitsi harmaat kerrostalot. Kirkonmäki ja Kokkokangas on ihan kivaa aluetta. Tervetuloa!

• Anonyymi

AP , SULLE SOPII ROSKALAATIKKO

• Anonyymi

Riippuu mitä haet.
      Jos haet rauhallista aluetta niin muista että siellä ei sitten juhlita, koska saat kaupan päälle sen naapurin mummon joka kyylää tarkemmin kuin valvontakamera konsanaan ja raportoi jokaisesta pierustakin.
      Jos taas tykkäät välillä juhlia niin kannattaa valita asuinalue ja asunnot sen mukaan.
      Vuokralaisen kannattaa asua talossa joiden asunnot ovat ainoastaan vuokrakäytössä.

• Anonyymi

Eikös se Jyrätien seutu ollu mitä mainiointa aluetta? Varsinkin lemmikkejä omistaville.

• Anonyymi

Oi jos sinne pääsis!

• Anonyymi

Uusi Pirkkiö, Kokkokangas ja Kirkonmäki on edelleen ne tasokkaimmat alueet.

• Anonyymi

pudas,kiviranta ovat törniön laatualueita jossa assuu törniön kerma.

• Anonyymi

Lohikentäntien kaupungin vuokrarivitalon yli-innokkaita naapureita unohtamatta. Ajavat ruohon yhteisiltä alueilta sekä joskus toistenkin pihoilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      145
      6318
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4422
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2958
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2917
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1496
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1475
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      32
      1290
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1191
    Aihe