Heips!
Tuli tuossa kaverin kanssa vähän väittelyä, onko nokian kontio kumisaappaat semmoset unisex-saappaat vai ei?
Ostin itselleni tuossa keväällä limen väriset kontiot ja kuitissa luki n. kumisaapas kontio org. Eli naisten kumisaapas, ja nyt näin miehen tallustelevan kaupungilla limen värisissä kontioissa. Mitä olette mieltä, onko se sopiva väri myös miehille?
Unisex saappaat?
9
1869
Vastaukset
- Naisella...
jalassa kun miehellä.
Ovat Oranssin ja muidenkin "uutuus"värejen kanssa kiva piristys kesän saapasmuotiin.
Toivon vain näkeväni syyssateiden aikaan enemmänkin liikenteessä uutuuskontioita.- REDYELLOBLUEORANGE
Ihme juttua tämmönen, että naiset voi vaan käyttää kirkkaita värejä. Mulla on niin räikeitä vaatteita sukista lähtien, että kalpenee sun kuntios! Mikä siinä on että miesten pitää kulkee aneemisen valko/musta/harmaa/peessi väreissä, oli sitten mikä vuoden aika hyvään??? Ankeeta hyvät emännät ankeeta!!!
- juhanev
REDYELLOBLUEORANGE kirjoitti:
Ihme juttua tämmönen, että naiset voi vaan käyttää kirkkaita värejä. Mulla on niin räikeitä vaatteita sukista lähtien, että kalpenee sun kuntios! Mikä siinä on että miesten pitää kulkee aneemisen valko/musta/harmaa/peessi väreissä, oli sitten mikä vuoden aika hyvään??? Ankeeta hyvät emännät ankeeta!!!
KYLLÄ SE ON ITSESTÄ KIINNI ELLEI ARVAA LAITTAA KIRKASVÄRISIÄ KUMISAAPPAITA JALKAAN . EIVÄT VÄRIT TEE JOSTAIN VAATEKAPPALEESTA NAISTEN ASUJA. MALLI SE ON JOKA LÄHINNÄ RATKAISEE. ITSELLÄNIKIN ON NOKIAN LIMENKELTAISET KONTIOT. iTSE OLEN KOKO IKÄNI PUKEUTUNUT VÄRIKKÄÄSTI. MENKÄÄPÄ VAIKKA AFRIKKAAN KATSOMAAN MIESTEN VAATETUSTA. MIEHIÄ HE OVAT . MUTTA TÄÄLLÄ IHMISET OVAT NIINARKOJA MONI KÄRSII SIITÄ KUN EI USKALLA OLLA OMA ITSENSÄ .AINAKIN MINÄ OLEN KYLLÄSTYNYT PUKEMAAN ULLENI SYNKKIÄ VAATTEITA. KAUPOISTA LÖYTYY AIVAN VÄRIKKÄITÄ MIEHILLE SOPIVIA ASUJA. PUNAISIA RUKAN SADEPUKUJA, VÄRIKKÄITÄ KUMISAAPPAITA. KIRKKAANVÄRISIÄULKOILUPUKUJA.jne............KANNTTAA MUISTAA ETTÄ MALLI SE ON JOKA TEKEE NAISTEN ASUT. ITSE EN LAITTAISI JALKAANI KORKEAKORKOISIA SAAPPAITA MUTTA KYLLÄKIN KIRKKAAN VÄRISET UUTUUS KONTIOT. MIKÄLI OLETTE NIIN NUORIA ETTETTE MUISTA 70-luvun MUOTIA KÄYKÄÄ VAIKKA KIRJASTOSSA SELAILEMASSA VANHOJA MUOTIKIRJOJA. EI MUUTA KUIN KAUPPAAN OSTAMAAN VÄRILLISET KONTIOT JA SITTEN ULOS VESISATEESEEN......
- Pekka
Se n siinä tekstissä EI OLE Naisten vaan Nokian. Eli ei ne ole mitkään naisten saappaat. Minä ostin juuri pojalle ne limen väriset ja niistä tuli tosi suosikki saappaat.
- Mies
Pistän tuohon alle listan niistä kontioista, joita minulla on ollut 80-luvulta tähän päivään:
-valkoiset sinisellä pohjalla, 3paria
-punaiset punaisella pohjalla, 1 pari
-punaiset mustalla pohjalla, 1 pari
-oranssit mustalla pohjalla, 1 pari
Naisilta olen saanut ainostaan ihasteluja saapasvalinnastani. Koskaan kukaan ei ole millään tavalla kyseenalaistanut miehisyyttäni.
Olisin voinut ostaa yhtälailla ne limet, mutta niitä ei ollut myynnissä silloin kun ostin oranssit.
Onnen sinun lime kontioillesi. Kontiothan on perus miestensaappaat alkuaan. Eri asia on sitten naisten kukalliset, korko yms. saappaat, jotak eivät missään mielssä sovi miehelle. - yef
Moi !
Minä olen mies ja minua harmittaa todella, kun silloin kun ostin omia saappaitani, niin silloin ei noita limen värisiä ollut vielä myynnissä. Olisin ostanut varmasti ja olen kateellinen sinulle ja tuolle näkemällesi miehelle.
Tämä väriasia on täysin Suomalaissyntyinen. Etelä euroopassa miehillä on keltaisia, punaisia ja valkoisia saappaita ihan arkikäytössä. Täällä meillä sen sijaan kauhistutaan kun joku uskaltaa käyttää väriä. - Anonyymi
Aivan loistava väri valinta,itsellä limet haisaappaat tai kahdet
- Anonyymi
Siis Kontiothan ovat oikeastaan miesten kumisaappaat, mutta naiset ovat jossain vaiheessa omineet ne itselleen, vaikka naisille olisi ollut omaakin kumisaapasmallistoa. Eli nyt Kontiot ovat mielestäni täysin unisex. Väri ei mielestäni muuta asiaa, vaikka kirkkaampia värejä on perinteisesti pitämään "naisten väreinä". Eli mielipiteeni on, että miehelle sopii Kontiot väristä riippumatta.
Nokian jalkineissa taidetaan kokoa 41 ja sitä pienemmät saappaat tulkita naisten saappaiksi, ja miesten koot alkavat 42sta. Mikä on sinänsä tyhmää. Itsekin olen mies, ja Kontioitteni koko on 41. - Anonyymi
Minulla oli aikoinaan juuri tuollaiset limen väriset kontiot (olen siis mies), ehkä näit juuri minut? Nykyään tallustelen punaisissa. Molemmat hienoja värejä ja sopivia myös miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802015
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1601735Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461696- 1231473
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561248Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia531136Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70919
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26897- 15889