Hesarin linkki
Lännessä illuusiossa nähdään ensin suorakulmioita, Namibian maaseudulla ympyrät HS.fi
Itse koin tämän vaikeaksi. Kesti pitkään ennen kuin näin molempia. Entä sinä?
Näetkö suorakulmioita vai ympyröitä
21
203
Vastaukset
- Anonyymi
Missä ne ympyrät on? https://www.hs.fi/tiede/art-2000011320211.html
- Anonyymi
nyt löysin laatikoiden välistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt löysin laatikoiden välistä
-sivusta
eivät olisi löytyneet, ellet olisi vinkannut mistä katsoa.
Se on kuin vesipisara kuvion pinnalla ja sitten ne kaikki hyppäsivät esiin. - AnonyymiUUSI
Näen molemmat.
- Anonyymi
niiinpä onkin laatikoiden välissä, kuin joku linssi olisi laatikoiden välissä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen havainto. Olemme vissiin niin tottuneita kulmikkaaseen maailmaan, että pyöreät muodot on jo vaikea havaitakin. Ohjeiden jälkeen näin ne kyllä, mutta en sitä ennen.
- Anonyymi
Mjoo
Tiedätkö, millainen jatkumo on luonteeltaan?
Itselläni on aavistus sellaisesta, sillä olen tullut nähneeksi kirjoittamisen teoreettiset ongelmat, ja lyönyt kättä päälle.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Tiedätkö, millainen jatkumo on luonteeltaan?
Itselläni on aavistus sellaisesta, sillä olen tullut nähneeksi kirjoittamisen teoreettiset ongelmat, ja lyönyt kättä päälle.
(hihitystä)Mjoo
Hän ei tiedä.
Tietämättömyys ei ole sitä, että Lopella tukitaan ruutuja ja hidastetaan nopeaa liikehdintää.
Kun Räyskälään ilmestyy tällainen ”vaahto”, niin toivoisin, että itse toimittaisitte roskanne pois täältä.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Hän ei tiedä.
Tietämättömyys ei ole sitä, että Lopella tukitaan ruutuja ja hidastetaan nopeaa liikehdintää.
Kun Räyskälään ilmestyy tällainen ”vaahto”, niin toivoisin, että itse toimittaisitte roskanne pois täältä.
(naurua)Tuska
Tuskan päälle on satanut vettä, mutta sitähän me olemme: vettä.
Pitäkää kuopastani huolta, ja älkäätkö raiskatko sen rantoja, sillä minä kostan.
Melkuttimille
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuska
Pitäkää kuopastani huolta, ja älkäätkö raiskatko sen rantoja, sillä minä kostan.
Melkuttimille
(hihitystä)Kusipäät
Atomisin sukelluskohde on Lopella, ei Suvilahdella.
Mutta koska ihminen on mikä on, niin tulevaisuutta ei ole. Sen suhteen tulisi olla ymmärrettävää se että sen minkä tuot, tulisi olla painokelpoista.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusipäät
Atomisin sukelluskohde on Lopella, ei Suvilahdella.
Mutta koska ihminen on mikä on, niin tulevaisuutta ei ole. Sen suhteen tulisi olla ymmärrettävää se että sen minkä tuot, tulisi olla painokelpoista.
(hirn)Mjoo
Tämä on (mielestäni) painokelpoista.
(hihitystä)
https://youtu.be/U3uy8eMRRSk - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuska
Melkuttimille
(hihitystä)Tuskani palvassa hillinnyt en itseäni...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskani palvassa hillinnyt en itseäni...
Mitä tämä mahtaa tarkoittaa? 🤔
- Anonyymi
Ehkä siitä on apua, että näkökyky on rajoittunut. Mitä siitäkään tulisi jos koko ajan näkisi laaja-alaisesti ympärilleen kuin pöllö.
Ei siis tarvitse olla pöllö, mutta jos on kaista, niin kaikki näkee heti, että siinähän on kaista mielipiteineen, ja kaistaa seuraamalla pääsee yhteen päämäärään.
Sanoisin, että se on turvallisinta niin. Eihän Suviseuroissakaan saa rikkoa turvallisen tilan periaatteita. Onnellisimpia ovat ne, jotka rajaavat alitajuisesti näkökenttänsä.
Ja ne, jotka eivät rajaa, rajataan. Ajanoloon. - Anonyymi
Jospa ihmisolion aivojen prosessointinopeus ei riitä kuin tuohon pienen näkösektorin analysointiin.
Hämähäkillä saattaa olla tehokkaammat aivot koska silmiäkin on 8.- AnonyymiUUSI
Mjoo
Joo siis hämikset ovat näkeviä, mutta hitaita.
Kun muuttohaukka iskee taivaalta kuin salama, niin sitä suuremmin silmät koloistaan katselevat.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Joo siis hämikset ovat näkeviä, mutta hitaita.
Kun muuttohaukka iskee taivaalta kuin salama, niin sitä suuremmin silmät koloistaan katselevat.
(hihitystä)Kommentti
Yleensä en ota kommentteja vastaan, saati myötä.
(hirn)
https://youtu.be/qBoD3q05KOU?si=kjqau79nuy5Bq2qC
- AnonyymiUUSI
En näe kumpiakaan sillä en ole hesarin tilaaja. Kuvittelisin näkeväni ympyröitä.
- AnonyymiUUSI
Kuva näkyy, vaikka ei ole tilaaja. En usko, että näet ympyröitä.
- AnonyymiUUSI
Sihtaa pystyviivojen kohdalle kahden suorakulman väliin, toinen jää ylös ja toinen alas. Sitä kohtaa kun tuijottaa, alkaa ympyrä hahmottua.
- AnonyymiUUSI
Piti googlettaa ennen kuin rupes näkymään.
https://littlethings.com/lifestyle/coffer-illusion-circles
Eipä tuossa sen kummempaa selitystä tarvita kuin että näyttöpääteet on rakenteeltaan pikseleitä ja niillä piirretyt ympyrät on "neliöitä". Aivot tottuu. Joku ambomaan aboriginaali ei liene kännykkää pahemmin katsonut ja näkee siksi ympyrät helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833789Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071812- 1091125
- 991095
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165875- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22751