Onko tuo hyvä menetelmä työn saamiseen ?
Monet sanovat "menkää töihin".
Tämä on kyllä helpoin tapa saada töitä, kun työtä ei tarvitse edes vastaanottaa, hakemisesta puhumattakaan, ilman cv ja hakemus sulkeisia.
Toimiiko menetelmä.
Töihin meneminen
19
228
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset mene. Minäkin menin työvoimaneuvojaksi, kun äiti hankki paikan kunnalta.
t. erityisasiantuntija- Anonyymi
Kokoomuslaisella Stubb menetelmällä siis eli suhmuroiden suhteiden kautta ja hyvä veli verkostoja hyödyntäen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslaisella Stubb menetelmällä siis eli suhmuroiden suhteiden kautta ja hyvä veli verkostoja hyödyntäen
Kaikki "mene töihin kommentoijat" ovat saaneet suhteella työpaikkansa joko vanhemipiensa tai jonkun muun sukulaisen tai kaverin firmasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on demareiden menetelmä hankkia loisimispaikkoja kavereille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki "mene töihin kommentoijat" ovat saaneet suhteella työpaikkansa joko vanhemipiensa tai jonkun muun sukulaisen tai kaverin firmasta!
Ai kaikki? No minä olen sitten poikkeus. Ei ollut suhteita, ei edes sitä kuuluisaa kultalusikkaa suussa, mutta minulla on riittämiin rohkeutta, osaan käyttäytyä ja vähän tuota sivistyneisyyttäkin, unohtamatta oma-aloitteellisuutta sekä rehellisyyttä. Koulupohja on "pakollinen".
Eipä siinä muuta tarvita, ei edes cv:tä.
Töissä oon.
Ai niin, tietty palkkapuolesta se, että kymppitonnia kuukaudessa kun ei pyytele, niin sekin jo kertoo työn tietämyksestä ja sen palkkatasosta.
- Anonyymi
Kyllähän töitä aina on. mutta niitä palkan maksajia ei ole.
Siinä on tuo ongelman ydin. - Anonyymi
Suomi on täynnä tekemätöntä työtä mutta kuka hullu niitä tekee ilman palkkaa ja mikäli joutuu tekemään niin kannattaa muistaa että työsopimuksessa on työntemisen velvoite, muissa ei ole.
- Anonyymi
Niin on, mutta jos sinulle tarjotaan vaikkapa siistijän työtä, minkä verran haluat palkkaa?
Tai avustajan työtä, mitä haluaisit palkkaa?
Kummassakin on vaihtoehtoina kunnallinen ja yksityinen, osa-aika- tai vakityö. Palkoissa ei suurta eroa Anna haluamasi palkka-arvio.
Toimari (toimitusjohtaja) tuskin koskaan tulet olemaan.
- Anonyymi
"Mene töihin" sanonta tarkoittaa sitä, että hakeudut selaiseen koulutukseen jolla pääset siihen työhön mitä haluat tehdä, muuta reittiä ei siihen ole ja varsinkaan jos ei ole mitään kokemusta/ koulutusta kyseiseen työhön.
Työtön kyllä tuntuu keksivät asioita jotka tulkitaan tarkoituksella väärin ja sitten inistään asiaa jonka päästään kehitellyt?
Aikuiset eivät inise vaan tekevät asioiden eteen muutoksia joka johtaa eteenpäin työn saamisessa. Itku ja loputon valitus ja hallituksen solvaaminen ei muuta todellissuudessa mitään, mutta siihen kyllä käytetään tehokasta työnhakuaikaa?- Anonyymi
No minä kävin koulutusksen tredu ja sitten senjälkeen vielä työkokeilun, mutta silikään minulle ei ole tarjottu NORMAALIA PALKKATYÖTÄ. vaikka olen sellaista hakenut eikä työkokeilustakaan palakattu vaikka tein kaikki ja olin aina paikalla. Lukuunottamatta muutaman päivän kuumetta ja flunssaa josta minulla on lääkärin todistus!
Oliko tämä taas se itku ja valitus? - Anonyymi
Juuri noin. Eivät työttömät.edes halua ymmärtää sitä asiaa, että vain koulutus ja aikaa myötä kokemus, takaa hyvän palkan. Heti pitäis saada 10000€/kk. Kyllä on tämän päivän alle 30 v tyhmiä, someko on saanut aivosolut surkastumaan?
- Anonyymi
Ei, silloinhan käytettäisiin sanontaa ”Mene kouluun”. Tässähän ei nyt tarkoiteta kuitenkaan, että menisi kouluun vaan menisi töihin opiskelun sijasta eli pyydetään jättämään kouluihin meno ja menemään töihin.
Ainoa työpaikka mihin voi vaan ”mennä töihin” niin tulee vaan mieleen jokin valtion virastotyö kun joku hämärä taho on lähtenyt hakemaan pyytämättä ja yllättäen työpaikkaa ja sitten tulee soitto, että tulisitko meille haastatteluun (tässäkin vaiheessa voi vielä olla vastaamatta puheluun, lyödä luurin korvaan tai kieltäytyä tulemasta haastatteluun). Luonnollisesti mitään virallista työpaikkailmoitusta ei edes ole olemassa joten työpaikkaa ei itse edes ole voinut hakea eikä kyseessä ole myöskään työhönosoitus joten työpaikasta voi ihan hyvin mielin kieltäytyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä kävin koulutusksen tredu ja sitten senjälkeen vielä työkokeilun, mutta silikään minulle ei ole tarjottu NORMAALIA PALKKATYÖTÄ. vaikka olen sellaista hakenut eikä työkokeilustakaan palakattu vaikka tein kaikki ja olin aina paikalla. Lukuunottamatta muutaman päivän kuumetta ja flunssaa josta minulla on lääkärin todistus!
Oliko tämä taas se itku ja valitus?Kerro tarkemmin, mitä tarkoitat "normaalilla palkkatyöllä"? Oliko vain harjoittelu-, pätkätyötä vai mitä?
Moniosaaminen on päivän sana, kaikki, mitä saa, pitää hyödyntää. Kun minä jäin työttömäksi, menin kaikkiin mahdollisiin kurssituksiin, mitä sain ilmaiseksi. Yhdestä ainakin oli hyötyä nykytyöhöni.
Sain siis töitä, kun hain (en ollut ronkeli). Kyllä tämä nykytyö voittaa komeesti it-alan vaikka liksa on huonompi, mutta työ on miljoona kertaa mukavampaa eikä kukaan soittele iltamyöhällä kotiin, lomat on lomia. Kaikjea ei rahalla mitata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin, mitä tarkoitat "normaalilla palkkatyöllä"? Oliko vain harjoittelu-, pätkätyötä vai mitä?
Moniosaaminen on päivän sana, kaikki, mitä saa, pitää hyödyntää. Kun minä jäin työttömäksi, menin kaikkiin mahdollisiin kurssituksiin, mitä sain ilmaiseksi. Yhdestä ainakin oli hyötyä nykytyöhöni.
Sain siis töitä, kun hain (en ollut ronkeli). Kyllä tämä nykytyö voittaa komeesti it-alan vaikka liksa on huonompi, mutta työ on miljoona kertaa mukavampaa eikä kukaan soittele iltamyöhällä kotiin, lomat on lomia. Kaikjea ei rahalla mitata."normaalilla palkkatyöllä"
Se jossa tehdään työtä normaalilla työsopmuksella josta saadaan työnantajan maksaamaa palkaa ei siis mitään työkokeilua 9€/päivä +tuet tai jotain muuta työharjoittelua. Tyäharjoittelua on minusta opsikelussakin ihan liikaa. Lyhyempi aika riittäisi. Samaten työkokeilusta työnanatjan tulisi palkata jos on hyvä työntekijä ei ketujuttaa niitä tai käyttää vain ilmaisena työvoimana. Rikollista toimintaa mielestäni jos ottaa jatkuvasti vain harjoittelijoita ja työkokeiljoita eikä koskaan palkkaa ketään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"normaalilla palkkatyöllä"
Se jossa tehdään työtä normaalilla työsopmuksella josta saadaan työnantajan maksaamaa palkaa ei siis mitään työkokeilua 9€/päivä tuet tai jotain muuta työharjoittelua. Tyäharjoittelua on minusta opsikelussakin ihan liikaa. Lyhyempi aika riittäisi. Samaten työkokeilusta työnanatjan tulisi palkata jos on hyvä työntekijä ei ketujuttaa niitä tai käyttää vain ilmaisena työvoimana. Rikollista toimintaa mielestäni jos ottaa jatkuvasti vain harjoittelijoita ja työkokeiljoita eikä koskaan palkkaa ketään!https://keskustelu.suomi24.fi/t/13419769/tyokokeilu-onko-kukaan-hyotynyt-tasta
Tästä voi lukea enempi kokemuskia työkokelusta. Ihan samanlailla mennyt tuossakin kun minunkin tapauksessa. Otettu työkokelija 6kk ajaksi ja sitten kun sopimus loppuu ei palkattu ja otettiin uusi kokelija. Laitonta toimintaa tuollainen kokeiljoiden ketjuttaminen pitäisi olla. Haroittelija esim opiskelusta lyhyeksi ajaksi max 1kk opastajan kanssa on vielä ok toimintaa.
- Anonyymi
Pitkin nettiä jotkut työssäkäyvät jaksaa inistä ja valittaa työttömistä miksei ne vain mene töihin ja ollaan ottamassa korvauksia pois. Näillä ihmisillä ei ole hajuakaan TÄMÄN PÄIVÄN työnhakemisesta tai sitten ovat töissä jossain isänsä firmassa tai jossain muussa SUHDE paikassa!
- Anonyymi
Ei, kyllä tuo inisijä ja jankuttaja on itse työnantaja eikä kukaan työtön eikä työllinen. Hämärä, rikollinen työnantaja, joka toimii selän takana pyytämättä ja yllättäen ja trollaa palstoilla vuosikymmeniä 7 päivää viikossa kun juuri heille ei ole tultu töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä tuo inisijä ja jankuttaja on itse työnantaja eikä kukaan työtön eikä työllinen. Hämärä, rikollinen työnantaja, joka toimii selän takana pyytämättä ja yllättäen ja trollaa palstoilla vuosikymmeniä 7 päivää viikossa kun juuri heille ei ole tultu töihin.
Sattaa hyvin olla, että sama henkilö kirjoittaa ja mollaa tyttömiä suomi24 ja vauva palstoilla.
- Anonyymi
menetelmä toimii erinomaisesti. Ensin täytyy tietää missä töitä on. Se selviää ihmisiä tarkkailemalla. Tämä on se iso uttu missä moni työtön mokaa. Siksipä työn löytyminen onkin heille todella vaikeata. Työttömyys vaan jatkuu. Tiesithän että yleensä ihmiset menevät sinne töihin aamulla. Joko kävellen, Bussilla, omalla henkilöautolla, kimppakyydillä jne. Otat sopivan ihmisen seurattavaksesi aamulla siinä 7.40 korvilla turun kauppatorilla.. Kuljet hänen perässänsä ns. lähituntumassa muutaman metrin etäisyydellä. Sopivassa vaiheessa kun hän pysähtyy (esimerkiksi liikennevaloissa kadun reunassa ) kysäiset häneltä: " anteeksi hyvä rouva, mutta oletteko te menossa töihin" . Melkoisella varmuudella hän sanoo: "töihin juurikin menossa olen" Siihen vastaat kohteliaasti: "Kiitos oikein paljon. Sopiiko että kävelemme samaa matkaa sinne töihin ". Näin ne työt ja työpaikat yleensä löydetään ja löytyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451982- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261511- 151162
- 311118
- 1091074
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791032