ONKO HEINOLASSA NEITOA JONKA HAAVEENA ON ETTÄ SINUN PILLUA NUOLLAA ERI PAIKOISSA

Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.

Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

36

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mukava ihminen ei syyllisty seksirikoksiin jonka kohteina ovat alaikäiset, kai sinä sen ymmärrät?

• UUSI

NYT SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NIMES JA OSOITTEES

MUA ALKAA TODELLA OTTAMAA KUPOLII TOLLANEN SAATANAN MIELENVIKAINEN HUORAN PENIKKA JOLLA EI OO KU YKSI JA SAMA VIRSI PÄÄSSÄ JOKA SOI JOKA PÄIVÄ AAMUSTA ILTAA

• Anonyymi
        UUSI
        48VUOTIASRAUNOITSEÄIJÄ kirjoitti:

MUA ALKAA TODELLA OTTAMAA KUPOLII TOLLANEN SAATANAN MIELENVIKAINEN HUORAN PENIKKA JOLLA EI OO KU YKSI JA SAMA VIRSI PÄÄSSÄ JOKA SOI JOKA PÄIVÄ AAMUSTA ILTAA

Osoitetietoihini liittyen vastaus mikä on ollut aikaisemminkin, sinä voit edelleenkin kertoa ajan ja paikan niin voimme nähdä vaikka heti.

Miksi et uskalla nähdä edes minua?

Sinä olet toistanut itseäsi kolmetoista vuotta, onko se sinusta normaalia? Toistat vielä itseäsi päivästä toiseenkin.

Olen vieläkin henkisesti täysin terve, sinä et kehitysvammaisena ja henkisesti sairaana edes tiedä millaista on normaalielämä ja käytös.

Joko ymmärrät että olet syyllistynyt vakaviin rikoksiin?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Osoitetietoihini liittyen vastaus mikä on ollut aikaisemminkin, sinä voit edelleenkin kertoa ajan ja paikan niin voimme nähdä vaikka heti.

Miksi et uskalla nähdä edes minua?

Sinä olet toistanut itseäsi kolmetoista vuotta, onko se sinusta normaalia? Toistat vielä itseäsi päivästä toiseenkin.

Olen vieläkin henkisesti täysin terve, sinä et kehitysvammaisena ja henkisesti sairaana edes tiedä millaista on normaalielämä ja käytös.

Joko ymmärrät että olet syyllistynyt vakaviin rikoksiin?

JOKO SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU KERROT NIMES JA OSOITTEES NYT NI MÄ TUUN VÄHÄN KYLÄILEE

• Anonyymi
        UUSI

JOKO SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN PENTU KERROT NIMES JA OSOITTEES NYT NI MÄ TUUN VÄHÄN KYLÄILEE

Miksi sinulla on noin vakavia ongelmia ymmärryksen kanssa oikeasti? Kerro aika ja paikka niin voimme nähdä vaikka heti, miksi pelkäät minua noin uskomattoman paljon?

Noloa että kaikki taas näkee sen että olet munaton pelkuri, ihan hävettää puolestasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinulla on noin vakavia ongelmia ymmärryksen kanssa oikeasti? Kerro aika ja paikka niin voimme nähdä vaikka heti, miksi pelkäät minua noin uskomattoman paljon?

Noloa että kaikki taas näkee sen että olet munaton pelkuri, ihan hävettää puolestasi.

Sä se saatana raukka huoran pentu oot ja mä takaan että sä lähdet laitoksee

Kukaa tervejärkinen ei todellakaan jankkaa yhtä ja samaa virttä kuten sä

• Anonyymi
        UUSI

Eli myönnät sitten että et ole tervejärkinen koska kirjoitat samaa paskaa päivästä toiseen ja olet tehnyt sitä kolmetoista vuotta.

Miksi et uskalla sanoa aikaa ja paikkaa niin voimme nähdä vaikka heti?

Sinä et voi kehitysvammaisena ja mielenterveysongelmaisena saattaa ketään laitokseen, ikävä että laitokset sinulle ovat tuttuja.

Jos sinussa olisi yhtään miestä niin uskaltaisit sanoa ajan ja paikan mutta kun pelkäät minua.

• Anonyymi
        UUSI

RANE SET VEDÄ TÄTÄ HÖNÖÄ TURPAAN SEN JÄLKEEN PANE HÖRHÖÄ PERSEESEEN 🤡😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

RANE SET VEDÄ TÄTÄ HÖNÖÄ TURPAAN SEN JÄLKEEN PANE HÖRHÖÄ PERSEESEEN 🤡😂

RANEN POIKAYSTÄVÄ ILMESTYI PAIKALLE!!! KUMPI TEISTÄ ON HOMOMPI JA KUMPI VAMMAISEMPI?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli myönnät sitten että et ole tervejärkinen koska kirjoitat samaa paskaa päivästä toiseen ja olet tehnyt sitä kolmetoista vuotta.

Miksi et uskalla sanoa aikaa ja paikkaa niin voimme nähdä vaikka heti?

Sinä et voi kehitysvammaisena ja mielenterveysongelmaisena saattaa ketään laitokseen, ikävä että laitokset sinulle ovat tuttuja.

Jos sinussa olisi yhtään miestä niin uskaltaisit sanoa ajan ja paikan mutta kun pelkäät minua.

EN VIITI ENÄÄ JANKATA TÄTÄ YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ TOLLASEN SAATANAN VAMMASEN JA MIELENVIKAISEEN HUORAN PENIKAN KAA

TÄYRYY SOPIA PSYKIATRIN KAA AIKA JA SÄ KUSIPÄÄ TUUT MYÖS SINNE JA SIT SÄ LÄHET LAITOKSEE

KUKAAN TERVEJÄRKINEN EI JANKKAA YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ JOKA PÄIVÄ AAMUSTA ILTAA KUTEN SÄ TEET

• Anonyymi
        UUSI

EN VIITI ENÄÄ JANKATA TÄTÄ YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ TOLLASEN SAATANAN VAMMASEN JA MIELENVIKAISEEN HUORAN PENIKAN KAA

TÄYRYY SOPIA PSYKIATRIN KAA AIKA JA SÄ KUSIPÄÄ TUUT MYÖS SINNE JA SIT SÄ LÄHET LAITOKSEE

KUKAAN TERVEJÄRKINEN EI JANKKAA YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ JOKA PÄIVÄ AAMUSTA ILTAA KUTEN SÄ TEET

Edelleenkin sinä jankutat päivästä toiseen samaa paskaa ja olet tehnyt sitä kolmetoista vuotta samalla tuloksella, onko se sinusta normaalia?

Minä en ole millään muotoa vammainen saati henkisesti sairas, sinulla taas on noista molemmista diagnoosit.

Minulla ei ole tarvetta psykiatrille, hyvä että sinulla on kontakti psykiatrianosastolle noiden mielenterveysongelmiesi vuoksi.

Me terveet emme vieläkään joudu laitoksiin, sinä et voi vieläkään kehitysvammaisena ja henkisesti sairaana voi saattaa ketään hoitoon.

Miten selität viranomaisille seksirikoksiasi kun joudut kuulusteluihin, et ole vastannut kyseiseen kysymykseen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkin sinä jankutat päivästä toiseen samaa paskaa ja olet tehnyt sitä kolmetoista vuotta samalla tuloksella, onko se sinusta normaalia?

Minä en ole millään muotoa vammainen saati henkisesti sairas, sinulla taas on noista molemmista diagnoosit.

Minulla ei ole tarvetta psykiatrille, hyvä että sinulla on kontakti psykiatrianosastolle noiden mielenterveysongelmiesi vuoksi.

Me terveet emme vieläkään joudu laitoksiin, sinä et voi vieläkään kehitysvammaisena ja henkisesti sairaana voi saattaa ketään hoitoon.

Miten selität viranomaisille seksirikoksiasi kun joudut kuulusteluihin, et ole vastannut kyseiseen kysymykseen.

KYLLÄ ON PSYKIATRILLA TÖITÄ SAADA SELVILLE EMITEN SAATANAN ALHAINEN DUN ÄO ON

KUKAAN TERVEJÄRKINEN EI TODELLAKAA JANKKAA YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ PÄIVÄSTÄ TOISEE KUTEN SÄ TEET

NYT MÄ EN TUHLAA AIKAANI TOLLASEN SAATANAN MIELENVIKAISEEN JA VAMMASEN HUORAN PENIKAN KAA

MULLE RIITTI TÄÄ YHDEN JA SAMAN VIRREN VEISAAMINEN

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ ON PSYKIATRILLA TÖITÄ SAADA SELVILLE EMITEN SAATANAN ALHAINEN DUN ÄO ON

KUKAAN TERVEJÄRKINEN EI TODELLAKAA JANKKAA YHTÄ JA SAMAA VIRTTÄ PÄIVÄSTÄ TOISEE KUTEN SÄ TEET

NYT MÄ EN TUHLAA AIKAANI TOLLASEN SAATANAN MIELENVIKAISEEN JA VAMMASEN HUORAN PENIKAN KAA

MULLE RIITTI TÄÄ YHDEN JA SAMAN VIRREN VEISAAMINEN

Minun älykkyysosamääräni on edelleenkin 127 pistettä, se ei muuksi muuttunut.

Ainoa joka jankkaa samaa päivästä toiseen, olet saanut sinä ja olet jatkanut sitä kolmetoista vuotta

Se ei ole millään tavalla tervettä, et sitä kuitenkaan henkisesti sairaana ymmärrä.

Hyvä että riitti, sitten et varmaan enää kirjoittele samaa paskaa enää tänne?

Ikävä kyllä se mielenvikainen ja kehitysvammainen löytyy näytön sieltä puolelta.

Käy välillä ulkona ja aloita jokin harrastus, ikävää että sinulla ei ole ystäviä ja että läheisetkin häpeävät sinua.

Tietääkö psykiatrisi ja edunvalvojasi että laittelet lapsille kuvia munastasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun älykkyysosamääräni on edelleenkin 127 pistettä, se ei muuksi muuttunut.

Ainoa joka jankkaa samaa päivästä toiseen, olet saanut sinä ja olet jatkanut sitä kolmetoista vuotta

Se ei ole millään tavalla tervettä, et sitä kuitenkaan henkisesti sairaana ymmärrä.

Hyvä että riitti, sitten et varmaan enää kirjoittele samaa paskaa enää tänne?

Ikävä kyllä se mielenvikainen ja kehitysvammainen löytyy näytön sieltä puolelta.

Käy välillä ulkona ja aloita jokin harrastus, ikävää että sinulla ei ole ystäviä ja että läheisetkin häpeävät sinua.

Tietääkö psykiatrisi ja edunvalvojasi että laittelet lapsille kuvia munastasi.

Se on varma että psykiatri PASSITTAA sut laitoksee
        Kukaan tervejärkinen ei todellakaan jankkaa yhtä ja samaa virttä päivästä toiseen kuten sä teet

• Anonyymi
        UUSI

Se on varma että psykiatri PASSITTAA sut laitoksee
        Kukaan tervejärkinen ei todellakaan jankkaa yhtä ja samaa virttä päivästä toiseen kuten sä teet

Hyvä että myönnät sen että et ole henkisesti terve 👍

Me terveet ja normaalit ihmiset emme oikeasti joudu laitoksiin, ikävä että et kehitysvammaisena ymmärrä tosiasioita vaan elät noissa haehpisdasi.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että myönnät sen että et ole henkisesti terve 👍

Me terveet ja normaalit ihmiset emme oikeasti joudu laitoksiin, ikävä että et kehitysvammaisena ymmärrä tosiasioita vaan elät noissa haehpisdasi.

KYLLÄ PSYKIATRILLA ON TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN SUN ÄO ON ETTÄ LÖYTÄÄ SULLE OIKEAN LAITOKSEN JOHON SUT PASSITETAA JA OIKEAT MÖMMÖT JOITA JOUDUT POPSIMAA

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ PSYKIATRILLA ON TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN SUN ÄO ON ETTÄ LÖYTÄÄ SULLE OIKEAN LAITOKSEN JOHON SUT PASSITETAA JA OIKEAT MÖMMÖT JOITA JOUDUT POPSIMAA

Kai sinä jopa kehitysvammaisena ymmärrät että 127 pisteen älykkyysosamäärä on keskivertoa korkeampi?

Terveet eivät joudu syömään "mömmöjä" tai joudu laitoksiin.

Sinun kannattaa hankkia ystäviä ja harrastuksia, muuten tuo elämä eläkkeellä kehitysvammaisena voi tulla tylsäksi.
        Ikävää että sinulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kai sinä jopa kehitysvammaisena ymmärrät että 127 pisteen älykkyysosamäärä on keskivertoa korkeampi?

Terveet eivät joudu syömään "mömmöjä" tai joudu laitoksiin.

Sinun kannattaa hankkia ystäviä ja harrastuksia, muuten tuo elämä eläkkeellä kehitysvammaisena voi tulla tylsäksi.
        Ikävää että sinulla ei ole muuta elämää kuin tämä palsta.

KYLLÄ SÄ OOT LAITOS KAMAA JA PSYKIATRILLA ON TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN SUN ÄO TODELLA ON

• Anonyymi
        UUSI

KYLLÄ SÄ OOT LAITOS KAMAA JA PSYKIATRILLA ON TÖITÄ SAADA SELVILLE ETTÄ MITEN SAATATANAN ALHAINEN SUN ÄO TODELLA ON

Kertomani älykkyysosamäärä pitää täysin paikkansa, sinulla taas vaikeuksia ymmärtää että terveet eivät joudu laitoksiin.

Jos olisin älyllisesti kehitysvammainen kuten sinä, en kykenisi pyörittämään omaa ja ihan menestyvää yritystäni.

Menehän välillä ulos äläkä taas juutu tälle palstalle, sinun olisi korkea aika hankkia oikea elämä vaikka et voisikaan koskaan asua omillasi.

• Anonyymi
        UUSI

TÄÄLLÄKIN PORUKOILLA OTTAA KUPOLIIN TOLLAINEN SAATANAN MIELENVIKAINEN JOLLA ON VAAN AINA SAMA VIRSI JOKA ON SOINUT TÄÄLLÄ JO 13 VUOTTA.

• Anonyymi
        UUSI

ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA KAIPAA MUKAVAA SETÄÄ JOKA HYVÄILEE JA SUUTELEE SINUN PIMPSAA MIELELLÄÄN

48VUOTIASRAUNOITSEÄIJÄ
        2025-06-28 20:16:54
        Ilmoita
        Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.

0

<50

Äänestä

Kommentoi

Jaa

Vastaukset
        Vanhimmat
        Anonyymi (
        Kirjaudu
        /
        Rekisteröidy
        )
        5000
        Kirjoita kommentti...
        Lähetä

Default user icon
        Kommentoi aloitusta...
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös
        Luetuimmat keskustelut
        Päivä
        Viikko
        Kuukausi
        Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.
        Olet järkyttävä.
        27.06.2025 08:40
        Ikävä
        182
        3605
        Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
        26.06.2025 09:14
        Maailman menoa
        512
        2831
        Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
        Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
        27.06.2025 16:55
        Huittinen
        38
        1624
        Sinun ja kaipaamasi törmääminen
        Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
        26.06.2025 20:38
        Ikävä
        101
        1399
        Haluan sua ihan vtullisen paljon
        Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
        27.06.2025 16:25
        Ikävä
        50
        1290
        Ammuskelua Eliaksenkadulla
        Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
        26.06.2025 21:36
        Tornio ja Haaparanta
        22
        1271
        Martina on käynyt puhumassa viisauksia
        Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
        27.06.2025 13:06
        Kotimaiset julkkisjuorut
        338
        1147
        Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
        Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
        26.06.2025 17:22
        Työn hakeminen
        51
        1138
        Ymmärrätköhän nainen
        Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
        27.06.2025 18:32
        Ikävä
        125
        1078
        Olen pahoillani jos kärsit.
        Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
        26.06.2025 14:44
        Ikävä
        39
        1013
        suomi24-logo
        Osallistu keskusteluun
        Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
        Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse

9
        Artistilegenda Marion Rung paljasti somessa Vain elämää -päivästään: "Vihdoin voin..."
        Upeaa, Marion Rung! Ihana nähdä sinut Vain elämää -pöydän päässä! Kunniavieraat Marion Rung, Remu Aaltonen ja Pepe Wil

10
        Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti

51
        Syksyn eka Elämäni Biisi TV:ssä - Tämä mielenkiintoinen paljastus tulevasta kaudesta!
        Odotatko jo? Elämäni biisi on kyllä ihan paras! Mikähän siinä onkin niin hyvää...? Suosikkiohjelma jatkuu uusin jaksoin

1
        Persu Keskisarjan uhkaus SuomiAreenassa saksien sijaan puolustukseen pitää leikata vesurilla
        Perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja Teemu Keskisarja totesi, että lisäsäästöissä kenties sakset eivät riitä, vaan ves

72
        SUOMI24 VIIHDE
        Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
        Ilouutinen Salkkarit -faneille: Salatut elämät yllättää isosti tänä kesänä - Tätä luvassa!
        Maajussi-Kallen Niinan järkyttävä ulostulo kuolemasta: "Sanottiin ettei mitään tarkkaa elinajan..."

Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta
        Aloita keskustelu
        suomi24-logo
        Osallistu keskusteluun
        Kuka olisi uskonut! Queen of Fucking Everything seuraa Syke-sarjan viitoittamaa tietä!
        Ohhoh, tämähän on hyvä, joskin yllättävä uutinen! Luuletko, että Queen of Fucking Everything pysyy edelleen rouheana mus

6
        Tuo Normal mainos on aivan järkyttävä
        Rihkamakauppa "Normal" mainostaa aivan järkyttäväiiä tavalla. Pikkutyttö tuo koulusta oman askartelunsa kotiin ja sanoo

135
        Hevikansalle herkkua: Tuska 2025 tulee tv:stä!
        Kesäkuun viimeinen viikonloppu on täyttä Tuskaa, kun pohjoismaiden suurin metallimusiikin festivaali valtaa Helsingin Su

14
        Sara Sieppi kertoo wolttavansa ahkerasti
        joten hän on kuluttanut 60 000 euroa 9 vuoden aikana wolttilauksiin. https://www.is.fi/viihde/art-2000011322173.html

81
        Oletko jo ostanut suomalaisia mansikoista? Syötkö sellaisenaan vai teetkö vaikka mansikkakakkua?
        Kotimaisia mansikoista on jo kaupoissa. Oletko jo ostanut mansikoista? Syötkö sellaisenaan vai teetkö vaikka mansikkaka

20

STARA.FI
        Näin suojaat puhelimesi helteellä – tässä asiantuntijan vinkit
        Teräsleidit-elokuvalle jatkoa – kuvaukset alkavat ja ensi-ilta

• Anonyymi
      UUSI

Miksä et osaa sanoo millo oot syntyny ku oon pari kertaa kysyny?

Tyttönen16

• UUSI

KAI MÄ. SAATANA TIEDÄN ETTÄ VUOSI OLI 1976
        KU SYNNYIN

• Anonyymi
        UUSI

KAI MÄ. SAATANA TIEDÄN ETTÄ VUOSI OLI 1976
        KU SYNNYIN

Ai että sinä setä olet itse SAATANA!!!

• Anonyymi
        UUSI

Kun siltä lipsahti ja ikää on kummenen vuotta enemmän kuin väittää.

• Anonyymi
      UUSI

SETÄ ON KOMEE JA ÄLYKÄS JA SÖÖTTI!!

IRMELI16

• Anonyymi
        UUSI

Onpa todellakin, mutta miksi sillä noissa kuvissa seisoo silmät päässä. Ja on muutenkin noin synkän näköinen. Ei noin synkännäköinen setä kiinnosta nuoria neitosia.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa todellakin, mutta miksi sillä noissa kuvissa seisoo silmät päässä. Ja on muutenkin noin synkän näköinen. Ei noin synkännäköinen setä kiinnosta nuoria neitosia.

DUN SILMÄT ON SUN PERSEESSÄ

• Anonyymi
      UUSI

Onko Heikin vuoro vetää sinua perseeseen?

• Anonyymi
      UUSI

Ei noin kiroilemalla saa neitosia!

• Anonyymi
      UUSI

Miks sulla ei oo litteää vatsaa tai lihaksia?

Jonna17

• Anonyymi
        UUSI

Koska sedällä on riipputissit ja ruikulikäsivarret

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sedällä on riipputissit ja ruikulikäsivarret

KATO KU SÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS

• Anonyymi
        UUSI

KATO KU SÄ HUORAN PENIKKA TAJUSIT PIIPITTÄÄ ITESTÄS

Mutta videossa jossa sä hakkaat tattia apina raivolla sun miestissit ja käsivarret heiluu!! Yäk!!

• Anonyymi
      UUSI

Heinolan metro on oiva paikka👌

• Anonyymi
      UUSI

ONKO HEINOLASSA NEITOA JOKA KAIPAA MUKAVAA SETÄÄ JOKA HYVÄILEE JA SUUTELEE SINUN PIMPSAA MIELELLÄÄN

48VUOTIASRAUNOITSEÄIJÄ
      2025-06-28 20:16:54
      Ilmoita
      Minulla on vihreät silmät ja olen aika puhelias.

0

<50

Äänestä

Kommentoi

Jaa

Vastaukset
      Vanhimmat
      Anonyymi (
      Kirjaudu
      /
      Rekisteröidy
      )
      5000
      Kirjoita kommentti...
      Lähetä

Default user icon
      Kommentoi aloitusta...
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös
      Luetuimmat keskustelut
      Päivä
      Viikko
      Kuukausi
      Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.
      Olet järkyttävä.
      27.06.2025 08:40
      Ikävä
      182
      3605
      Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      26.06.2025 09:14
      Maailman menoa
      512
      2831
      Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
      27.06.2025 16:55
      Huittinen
      38
      1624
      Sinun ja kaipaamasi törmääminen
      26.06.2025 20:38
      Ikävä
      101
      1399
      Haluan sua ihan vtullisen paljon
      27.06.2025 16:25
      Ikävä
      50
      1290
      Ammuskelua Eliaksenkadulla
      Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      26.06.2025 21:36
      Tornio ja Haaparanta
      22
      1271
      Martina on käynyt puhumassa viisauksia
      27.06.2025 13:06
      Kotimaiset julkkisjuorut
      338
      1147
      26.06.2025 17:22
      Työn hakeminen
      51
      1138
      Ymmärrätköhän nainen
      Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      27.06.2025 18:32
      Ikävä
      125
      1078
      Olen pahoillani jos kärsit.
      Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      26.06.2025 14:44
      Ikävä
      39
      1013
      suomi24-logo
      Osallistu keskusteluun
      Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
      Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse

9
      Artistilegenda Marion Rung paljasti somessa Vain elämää -päivästään: "Vihdoin voin..."
      Upeaa, Marion Rung! Ihana nähdä sinut Vain elämää -pöydän päässä! Kunniavieraat Marion Rung, Remu Aaltonen ja Pepe Wil

10

51
      Syksyn eka Elämäni Biisi TV:ssä - Tämä mielenkiintoinen paljastus tulevasta kaudesta!
      Odotatko jo? Elämäni biisi on kyllä ihan paras! Mikähän siinä onkin niin hyvää...? Suosikkiohjelma jatkuu uusin jaksoin

1
      Persu Keskisarjan uhkaus SuomiAreenassa saksien sijaan puolustukseen pitää leikata vesurilla
      Perussuomalaisten 1. varapuheenjohtaja Teemu Keskisarja totesi, että lisäsäästöissä kenties sakset eivät riitä, vaan ves

72
      SUOMI24 VIIHDE
      Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
      Ilouutinen Salkkarit -faneille: Salatut elämät yllättää isosti tänä kesänä - Tätä luvassa!
      Maajussi-Kallen Niinan järkyttävä ulostulo kuolemasta: "Sanottiin ettei mitään tarkkaa elinajan..."

Keskustele vapaasti aiheesta kuin aiheesta
      Aloita keskustelu
      suomi24-logo
      Osallistu keskusteluun
      Kuka olisi uskonut! Queen of Fucking Everything seuraa Syke-sarjan viitoittamaa tietä!
      Ohhoh, tämähän on hyvä, joskin yllättävä uutinen! Luuletko, että Queen of Fucking Everything pysyy edelleen rouheana mus

6
      Tuo Normal mainos on aivan järkyttävä
      Rihkamakauppa "Normal" mainostaa aivan järkyttäväiiä tavalla. Pikkutyttö tuo koulusta oman askartelunsa kotiin ja sanoo

135
      Hevikansalle herkkua: Tuska 2025 tulee tv:stä!
      Kesäkuun viimeinen viikonloppu on täyttä Tuskaa, kun pohjoismaiden suurin metallimusiikin festivaali valtaa Helsingin Su

14
      Sara Sieppi kertoo wolttavansa ahkerasti
      joten hän on kuluttanut 60 000 euroa 9 vuoden aikana wolttilauksiin. https://www.is.fi/viihde/art-2000011322173.html

81
      Oletko jo ostanut suomalaisia mansikoista? Syötkö sellaisenaan vai teetkö vaikka mansikkakakkua?
      Kotimaisia mansikoista on jo kaupoissa. Oletko jo ostanut mansikoista? Syötkö sellaisenaan vai teetkö vaikka mansikkaka

20

STARA.FI
      Näin suojaat puhelimesi helteellä – tässä asiantuntijan vinkit
      Teräsleidit-elokuvalle jatkoa –

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      182
      3655
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

Maailman menoa
      513
      2843
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Huittinen
      39
      1661
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Ikävä
      103
      1434
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Ikävä
      50
      1310
    6. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Tornio ja Haaparanta
      22
      1281
    7. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Työn hakeminen
      52
      1172
    8. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Kotimaiset julkkisjuorut
      343
      1169
    9. Ymmärrätköhän nainen

Ikävä
      125
      1088
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Ikävä
      41
      1029
    Aihe