Keihäskarnevaalit on iso tapahtuma siellä. On myös kilpailu mihin voi kuka vaan osallistua. Itse aikoinani heitin tuolla 72 metriä ja sentit päälle. Olin heitellyt harrastusmielessä Eltsun kentällä kesäisin keppiä. Heittoja tuli 400-500 heitto kesässä. Päälajina on ollut voimanosto ja on edelleen. Tuo 70 metrin tuloksen saa todella helposti. Se ei vaadi paljoakaan.
Nyt katselin tuloksia. Siellä on ammattimaisesti harjoittelevia kuten Topi Ja Aku Parviainen, Taneli Juutinen jne. hädin tuskin 70 metrin ylityksiä.
Jos omat henkilökohtaiset ominaisuudet ovat huonoja. Lyhyt varsi, luonnostaan huono heittokäsi niin silloin sitä tulosta on haettava kovasta voimaharjoittelusta.
Suurin osa heittäjistä on kukkakeppejä Ja heittonopeudet akkatasoa.
Naisten kisa oli vielä surkeampaa tasoa. 50 metrisiä heitellään 10-ottelussa. On se varmaan kiva harrastaa ja hengailla kentillä, mutta jos rahkeet ja motivaatio ei riitä mihinkään niin tuet pois.
Pihtiputaan keihäskarnevaalit
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849