Miksi kahvin uuttolaitteeni huijaa?

Anonyymi-ap

Asteikko näyttää 4 kupiĺista, mutta se on vain yksi tuopillinen aamukahvia!

Mikä he..etin hienostokyr.ä nuo mitta-asteikot on keksinyt? Maailmassa on virhe!

>simiti<

18

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahviloiden kahvikupin mitta on aika pikkuruinen, olisikohan 1,5 desilitraa ravintoloiden virallinen kahvikupin tilavuus. Voi olla pienempikin.

MEGA-luokan kuppiin mahtuu monta tuollaista.

• Anonyymi

Mulla on naisystävän antama kahvituoppi viivi&wagner sarjakuva klipillä.

Oluttuoppihan se virallisesti on, mutta mulle se on kahvituoppi.

>simiti<

• Anonyymi

Ranskalaiset suurfirmat monopolisoi automaattisesti markkinoita, niinkuin eu aikana olet huomannut monet yksiköt muuttuu kuin taikaiskusta. Näitä kyynäröitä, jaardeja ja monia paikallisia mittoja pitkin maailmaa mitä työmiehet ovat keksineet perimätietona häviää desilitroihin, kuutiosentteihin ja mitä mihinkin.

Sama kuin venäläiset kielikantojensa kanssa. Sirppiä ja vasaraa. Hävikki sulle, tuotot mulle.

• Anonyymi

Tai mitä onkaan benelux-maita belgia, monaco, luxembourg, niillä menee se kanava ranskan rajaa pitkin englannista Afrikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai mitä onkaan benelux-maita belgia, monaco, luxembourg, niillä menee se kanava ranskan rajaa pitkin englannista Afrikkaan.

Niitten ei tartte ku höynäyttää kehä3:n sisäpuolelta niin ne saa Afrikan lukotukseen tätäkin kautta.

Tiiät miten persoja ovat "sivistykselle".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitten ei tartte ku höynäyttää kehä3:n sisäpuolelta niin ne saa Afrikan lukotukseen tätäkin kautta.

Tiiät miten persoja ovat "sivistykselle".

Siitä ne kaikki hienostoliikkeet kippoineen ja kuppeineen. Ne vaan matkii, tässäkin tapauksessa tupperwarea ja alkuperäiskauppiaat pihalle ja ja kansa riippuvaiseksi milloin mistäkin.

• Anonyymi

Ainiin ja litaniaketju ihan siltä varalta jos joskus yrittäjänä joistakin 4untuu että toiset toimii verovapaasti ja toiset ei.

Huijaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin ja litaniaketju ihan siltä varalta jos joskus yrittäjänä joistakin 4untuu että toiset toimii verovapaasti ja toiset ei.

Huijaus.

Meidän äiti paketoi isommat maksalaatikot ku teijän äiti.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon ihmetellyt millätavoin tämä ehkäisee yhtään mitään? No ei mitenkään! Kuhan sumutellaan vielä kaiken lisäksi!

https://blogit.apu.fi/puistojatkot/mielenosoituskulttuuri/

Ihan vaan virkavallalle vinkki, yrittäkää hahmotella mielessänne kenelle petaatte rantakanavien voimalähteet.

Pelonsekainen kuiskaus, ehkä....se....se

P....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vaan virkavallalle vinkki, yrittäkää hahmotella mielessänne kenelle petaatte rantakanavien voimalähteet.

Pelonsekainen kuiskaus, ehkä....se....se

P....?

Todella kumma ilmiö mielestäni, että ne ketkä joskus tappeli niitä vastaan ei kokenut pelkoa tässä laajuudessa, kun taas mediaa tuijottavat uusaikalaiset ilman kokemusta taas petaa kaiken automaattisesti vieraille.

Kysymys itsekritiikin puutteesta kumminkin, ehkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kumma ilmiö mielestäni, että ne ketkä joskus tappeli niitä vastaan ei kokenut pelkoa tässä laajuudessa, kun taas mediaa tuijottavat uusaikalaiset ilman kokemusta taas petaa kaiken automaattisesti vieraille.

Kysymys itsekritiikin puutteesta kumminkin, ehkä?

Saldokaan kerro mitään?

Onko (-)-merkkikin ranskalaistettu? Kaksi kun laittaa yhteen sehän on kuin +, tai jopa ×, muttei kumminkaan edes ÷.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saldokaan kerro mitään?

Onko (-)-merkkikin ranskalaistettu? Kaksi kun laittaa yhteen sehän on kuin , tai jopa ×, muttei kumminkaan edes ÷.

Veikkaan, että jos jakohihnojen valmistus itäeurooppalaistettaisiin, moni tippuisi rappusia alas...

• Anonyymi

Älä kysele aina tyhmiä.

• Anonyymi

Onko kiva mölistä netissä muita haukkuen ja vähätellen? Se kertonee tunnevammasta. Sano nyt vielä, että ite oot.
        Se kertoo jo kaiken henkisestä kehittymisestäsi.

>simiti<

• Anonyymi

Ja opetelkaa pyytämään anteeksi saatana. Muuten posti muuttuu mongolialaiseksi ihan just. Siinähän rakentelette.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe