Ostaako joku muka Turun sinappia?

Anonyymi-ap

Sehän tehdään halpatyömaassa. Ja aikoinaan ahne riistoporvari oikeistolainen juntti siirsi tuotannon halpatyömaahan.

Auran sinappi sen sijaan tehdään edelleen Turussa kun työläiset osti itselleen laķkautettavsn Turun sinappitehtaan.

Auran sinappi on täysin samalla reseptillä tehtyä, mutta halvempaa. Oikeistolainen porvari luuli tienaavansa enemmän siirtämällä tuotantoaan ulkomaille.

Ei näyttänyt toimivan, kun joutuu epäisänmaallisesta teostaan johtuen pyytämään lähes tuplahintaa.

Turun sinappi on brandina kokenut todella kovan kolauksen. Vähänkään asioista perillä olevat ostavat Auran sinappia. Toki oikeisto perskokkareita äänestävät ostavat epäisänmaallista ja vieläpä kalliimmalla.

>simiti<

13

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös Turun siNAPPI muuttanut taannoin takaisin Turkuun käytyään välillä Unkarissa vai missä kävikään valmistettavana.

Auran siNAPPI on minulle liian sokerista imelää.

• Anonyymi

Niissä on täysin sama resepti. Se makeus on vain sun pääai sisällä.

• Anonyymi

Tuotemerkin omistaa Unilever.Tuotanto siirrettiin ensin Ruotsiin ja sieltä Puolaan. Markkinaosuuden romahdettua valmistus palautettiin. Suomeen.Nykyisin sinapin tekee Maustaja.

• Anonyymi

Turun sinappi valmistetaan taas Suomessa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Turun_sinappi

Reseptiä on vähän muutettu, makeutusaineiden kohdalla.

Ostin pitkään Auran sinappia (suosi suomalaista), nykyään voi ostaa taas turkkulaistakin. Vaikkei sitä enää Turun seudulla valmistetakaan.

xLiner

• Minulle Turun Sinappi (väkevä, punainen korkki) on ehdoton suosikki. Makuasioista ei tietenkään saisi kiistellä, mutta se nyt vaan on parasta.
      Ostan!

Vuosia sitten ostin joulumarkkinoilta konjakkisinappia. Siinä oli resepti kohdillaan. Se oli hyvää, mutta ei sitä ole sen jälkeen löytynyt. Harmi.

• Anonyymi

Minä en taas tykkää siitä väkevätstä Turun sinapista, sen väkevyyshän peittää makkaran maun.
        Tykkään miedosta sinapista sellaisesta makeammasta, kuten Meiran sinappi, mutta se on ökykallista, joten Xtran sinappia olen ostanut.
        Kotisinappi on makeaa, mutta mausta en tykkää.

• Anonyymi

Turun sinappi tehdään Pyhännällä.

• Anonyymi

En käytä kumpaakaan. Vähän makeampi Kotisinappi on suosikkini.

• Anonyymi

Makeammasta sinapista tykkään, mutta en Kotisinapista.

• Anonyymi

Turun Sinapin valmistusmaa on Suomi. En ymmärrä mitä tarkoitat, että se olisi halpatyömaasta. Turun Sinappi tehdään Suomessa. Onko tämä halpatyömaa?

• Anonyymi

Itse ostan vihreäkorkkista Turun Sinappia, kun se on sopivan mietoa. En pidä liian voimakkaista sinapeista.

Porilaisena pitäisi ehkä ostaa Yyterin Sinappia, mutta kun se on kalliimpaa ja huonompaa kuin Turun Sinappi. Siksi porilainenkin vetää Turun Sinappia.

• Anonyymi

Makeaa Kotisinappia vaiko Auran makeaa sinappia kärkkärin kylkeen, siinäpä miettimistä, sillä molemmat ovat herkullisia maultaan. Auran sinapin valmistaa Oy Lunden Ab Jalostaja, Turussa.

• Anonyymi

Hyvässä makkarassa on sen verran makua, ettei se kaipaa kuin sipulia ja salaatin kaverikseen. Sinappi menee hernekeiton ja pihvin kanssa. Dijon, tottakai.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4565
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2974
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2453
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1757
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1429
    6. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1381
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1232
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      949
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      928
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      884
    Aihe