Eli siis, mitä mieltä naiset on tästä? Sanotaan että eipä oo vähään aikaan tullu naisille puhuttua eikä kukaan oo oikeestaan tullu puhumaan mullekaan. Auttaisiko salilla käyminen jotain? Siis kuinka paljon lihakset tavallaan saa miehen näyttämään paremmalta tai muuten vaan lähestyttävämmältä? Pidän kyllä itsestäni huolta, mutten jaksaisi käydä jossain salilla, kun vaan tuntuu ettei se just oo se mun juttu...
Salilla käymisestä
37
6930
Vastaukset
- Jepjep
Itseluottamuksestahan se on kiinni ja se ei salilla nouse. Ellei sitten ole pullasorsan näköinen. Mutta jos on normaali kropaltaan, niin ei se lihasten kiinteytyminen saa aikaan mitään itseluottamuspiikkiä joka saa puhumaan naisille.
- alkup.
Tätähän minäkin juuri mietin. Sitä paitsi vielä tulee mieleen sellainenkin kysymys että onko mitään järkeä käydä salilla jos ei edes haluaisi sellaisia naisia, jotka ei ilman sitä salilla käyntiä lähtis mukaan? Mielestäni ei todellakaan. :)
- pikku.nainen
alkup. kirjoitti:
Tätähän minäkin juuri mietin. Sitä paitsi vielä tulee mieleen sellainenkin kysymys että onko mitään järkeä käydä salilla jos ei edes haluaisi sellaisia naisia, jotka ei ilman sitä salilla käyntiä lähtis mukaan? Mielestäni ei todellakaan. :)
eli jos nainen on kiinnostunut vain lihaksikkaista miehistä, niin sinun kannatta miettiä, että haluatko tehdä juuri sellaiseen naiseen vaikutuksen.
Kyllä esim. itsekin pidän treenatuista miehistä, mutta jos lihaksia alkaa näkymään liikaa, silloin vaikutus on jotenkin päinvastainen.
Eli toivot varmaan naisen arvostavan sinussa lähinnä sitä, mitä itsekin arvostat naisessa. - JASU
Kyllä vain minulla nousi ja rutkasti nousikin kun aloitin salilla käynnin puolivuotta sitten. Itse tuntoon se kyllä vaikutti! olen paljon kiinteempi kuin ennen ja huomattavasti paremman näköinen kropaltani. Että älä puhu kuule läpiä päähän!!!!!!
- nandy
pikku.nainen kirjoitti:
eli jos nainen on kiinnostunut vain lihaksikkaista miehistä, niin sinun kannatta miettiä, että haluatko tehdä juuri sellaiseen naiseen vaikutuksen.
Kyllä esim. itsekin pidän treenatuista miehistä, mutta jos lihaksia alkaa näkymään liikaa, silloin vaikutus on jotenkin päinvastainen.
Eli toivot varmaan naisen arvostavan sinussa lähinnä sitä, mitä itsekin arvostat naisessa.Kukapa ei kauniita puolisosta tai komeasta puolisosta pitäisi?? Kukapa ei haluaisi että kotonakin on kaunista siistiä puhdasta ja nättiä. Kukapa ei tykkää ja nauti kauniista luonnosta? kauniista autosta jne jne!! kukapa ostaa itselleen omasta mielestään rumia vaatteita yms.. kukapa ei sitten haluaisi että oma puoliso olisi kaunis / komea ja miellyttävä katsella?? kyllä on ihan oikein haluta kaunista, naista komeaa miestä tai jos joutuu ulkonäöstä tinkimään niin sitten miellyttävän näköistä puolisoa, joka ei ole niin kaunis mutta ei rumakaan ja pienellä laitolla siitä saa jopa kauniin / komeen!!! kyllä ulkonäkö on tärkeä, mutta ei ulkonäkö/kauneus auta jos ihminen on sisältä ihan paska!!!!!
Sama se on autossakin, voi hivellä silmää ja olla niin IHANA!! mutta ihan kelvoton paska romu kuitenkin.,.. ehkä silloin haluaisi sen toisen ei niin kauniin auton mutta joka on varma ja hyvä ajettava..että näin!! - 47789
Täyttä paskapuhetta. Minulla on ollut koko elämäni itsetunto-ongelmia ja salitreeni on helpottanut niitä huomattavasti. Olin aikoinani pelkkää luuta ja nahkaa ja paino oli alempi kuin keskivertonaisella. Jos olisin vieläkin samassa tilassa, en varmaan uskaltaisi puhua tuntemattomille ihmisille.
- vitunrumaapina
47789 kirjoitti:
Täyttä paskapuhetta. Minulla on ollut koko elämäni itsetunto-ongelmia ja salitreeni on helpottanut niitä huomattavasti. Olin aikoinani pelkkää luuta ja nahkaa ja paino oli alempi kuin keskivertonaisella. Jos olisin vieläkin samassa tilassa, en varmaan uskaltaisi puhua tuntemattomille ihmisille.
Ei ole kuntosalilla treenaaminen auttanut itseluottamukseen juuri yhtään, vaikka vähän yli 10 vuotta olen sitä harrastanut. Vartalo on kyllä hyvässä kunnossa, mutta yhä on sama ruma pärstä tallella.
- vilperi
Yksi tapa se salilla käynti. Onhan niitä muitakin tapoja pitää itsensä kondiksessa. Mun mielestä ei sen lihaksen koko ehkä ole niin olennaista vaan se, että sä näytät terveeltä sisäisesti ja ulkoisesti. Kyllä salilla käyminen on yksi ratkaisu naisongelmaan, se on mukava huomata...ku keho alkaa näyttämään paremmalta, niin sellaiset mimmit jotka ennen ei edes katso suhun päin, alkaa nyt kyhnätä sun vieressä.
- cchp
Ihan turha on sanoa etteikö muka naiset kiinnostuis jos mies on treenattu, kyllä kai säkin katot naisesta ekaks et onko se hyvännäkönen. jos tapaat tuntemattoman naisen ni et voi tietää minkälainen se on sisältäpäin, eli jos se on ruma ni tuskin alat juttelemaan.
- ovatko?
Tässä sinkkuilessani olen tätä asiaa vähän miettinyt, ja tullut siihenkin tulokseen, että ne miehet, jotka salilla käyvät ovat tietysti hyväkroppaisia, mutta ovatko ne juuri niitä miehiä, jotka esittelevät itseään tuolla baareissa ja pokaavat naisen kun naisen kerta toisensa jälkeen, ja aamulla sanovat etteivät sen kummemmin harrasta seurustelua, ja siirtyvät seuraavaan, jolle esitellä ihailtavaksi upeaa kroppaansa. Jos oikeasti varteenotettavan miehen ottaisin, ei hän välttämättä olisi salimies. Koska olen tullut tulokseen, että onko se kuntoilun ohella myös vähän egon nostatusta.....
Okei, hirveää yleistystä, mutta oisko ees jotain perää...?- kynis
No on ne salilla käyvät ainakin vähän omituista porukkaa jos ei muuta. Ainakin näin normikyniksen näkövinkkelistä. Joskus oon käynyt kattoon sitä meininkiä salilla ja alko lähinnä naurattaan kun äijät siellä reenaa peilien edessä ja pullistelee ja kattelee miten nyt on joku lihasryhmä taas kehittynyt... :) Ei saatana!
- vilperi
Lajeissa on ääripäät. Kyllähän sen oman egonsa voi siellä salilla käydä nostattamassa ihan huippulukemiin =)....jos ihan terveeltä pohjalta sitä asiaa ajattelee, se mielestäni nostattaa itseluottamusta hyvällä tavalla, eli tiedät olevasi paremmassa kunnossa ja tietääkseni siinä ei ole mitään pahaa. Jokainen menee tavallaan ja en itse ainakaan tuomitse kroppaisten äijien käytöstä.
- punttimies
kynis kirjoitti:
No on ne salilla käyvät ainakin vähän omituista porukkaa jos ei muuta. Ainakin näin normikyniksen näkövinkkelistä. Joskus oon käynyt kattoon sitä meininkiä salilla ja alko lähinnä naurattaan kun äijät siellä reenaa peilien edessä ja pullistelee ja kattelee miten nyt on joku lihasryhmä taas kehittynyt... :) Ei saatana!
Kuten jo edellä todettu, hyvä ja terveellä pohjalla oleva itsetunto on suureksi avuksi solmittaessa suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Useimmille miespuolisille punttisali ja muukin urheilu ovat erinomaisia keinoja itsetunnon kohottamiseen.
Ahkerakaan punttisalilla käynti ei johda siihen, että muuttuist ladonoven kokeiseksi, portsarin näköiseksi - ellet itse niin halua. Sen sijaan siitä seuraa hyvä ryhti ja rinta nousee kaarelle - parantaa kummasti ulkonäköä ja itsetuntoa. Ja todettakoon, että itse en ole ollenkaan mitään ennakkoluulojen mukaista "bodarityyppiä", vaan ihan perussporttinen tyyppi - ehkä jopa pienellä nörttivivahteella. - Alkuperäinen kirjoittaja
punttimies kirjoitti:
Kuten jo edellä todettu, hyvä ja terveellä pohjalla oleva itsetunto on suureksi avuksi solmittaessa suhteita vastakkaiseen sukupuoleen. Useimmille miespuolisille punttisali ja muukin urheilu ovat erinomaisia keinoja itsetunnon kohottamiseen.
Ahkerakaan punttisalilla käynti ei johda siihen, että muuttuist ladonoven kokeiseksi, portsarin näköiseksi - ellet itse niin halua. Sen sijaan siitä seuraa hyvä ryhti ja rinta nousee kaarelle - parantaa kummasti ulkonäköä ja itsetuntoa. Ja todettakoon, että itse en ole ollenkaan mitään ennakkoluulojen mukaista "bodarityyppiä", vaan ihan perussporttinen tyyppi - ehkä jopa pienellä nörttivivahteella.Itsetunto on aika korkealla, joten eipä tartte mitään tollasia "vippaskonsteja". ;D Ainoa kunnolla miettimisen arvoinen asia tässä mielestäni enää on se, että ne naiset, jotka katsovat ulkonäköä varmaankin katsovat myös lihasten perään. Mutta riittääkö tavallaan ihan normaali, hoikka ja hieman lihaksikas kroppa kun naamakin on ihan ok, vai olisko suuremmasta lihasmassasta jotain "apua"?
- sdgsad
Mutta en kiistä etteikö sellaisiakin olisi, meitä on moneen lähtöön. Ja egon nostatuksesta, kyllä se mielestäni sitäkin on, siinä missä muukin kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtiminen. Mutta yleensäkin kannattaisi välttää yleistyksiä.
- cchp
sdgsad kirjoitti:
Mutta en kiistä etteikö sellaisiakin olisi, meitä on moneen lähtöön. Ja egon nostatuksesta, kyllä se mielestäni sitäkin on, siinä missä muukin kunnostaan ja ulkonäöstään huolehtiminen. Mutta yleensäkin kannattaisi välttää yleistyksiä.
Niinpä niin ikävää ku se onki, mut nykyaikana vaatteet tekee miehen ja tarkotan siis kokonaisuutta. Ei tartte ku lukee juorulehtiä ni ei kovin monella mallilla oo rimppakinttu nörttiä kainalossa. Hyvä auto, hyvät kuteet, ja TREENATTU BODY jos ei tuu muijia ni sit oot kuollu. Valitettavaa mutta totta, se on tää pinnallinen yhteiskunta.
- vilperi
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Itsetunto on aika korkealla, joten eipä tartte mitään tollasia "vippaskonsteja". ;D Ainoa kunnolla miettimisen arvoinen asia tässä mielestäni enää on se, että ne naiset, jotka katsovat ulkonäköä varmaankin katsovat myös lihasten perään. Mutta riittääkö tavallaan ihan normaali, hoikka ja hieman lihaksikas kroppa kun naamakin on ihan ok, vai olisko suuremmasta lihasmassasta jotain "apua"?
lässytystä. Voi vittu onko se niin vaikea uskoa, että
ihminen voi olla hyvässä kunnossa ihan itsensä takia.
Jos sä sanot salilla käymistä "vippaskonstiksi". Onko aerobinenkin treeni vippaskonstailua, ootko säätänyt jonkin kriteerit, mikä on fiilistelyä ja mikä on sallittua treenausta.
- Salilla aktiivisesti käyvä
Itse tulee lähinnä käytyä selän kuntoutuksen takia, lievähkö vinoutuma yms. tai siintä se lähti liikkeelle. Ajattelin että hittoako tänne asti tulee pelkkää selkää tekemään niin tehtiin ohjaajan kanssa ohjelma sit. Kyllä se on mukavaa ollu huomata kun tuloksia on tullut ja jaksaa nostaa enemmän kun viimeks. Kroppa on kasvanut sopusuhtasesti ja itsetuntokin on noussut huomattavasti, mulla ainakin. Aikaisemmin on jotenkin ollut vähän sellanen "anteeksi olemassa oloni" tyyli. Olenpa huomannut senkin mitä ei ehkä pitäis sanoa mutta krantuksi on tullut ja jos ollaan esim. iltaa viettämässä niin aikamoni "tavallinen" nainen tulee passattua seuraavalle, millon on liian lihava yms yms... ja sitten jos näkee kadulla kunnon kissan mutta jätkä on taas kunnon "kynäniska" niin miettii että mitähän hittoa tuossakin se näkee :D mutta sepä juontaakin siintä kun ei aikaisemmin juurikaan ollut valinnan varaa, naamassani ei ole vikaa mutta itsetunnossa kyllä oli ja sehän tunnetusti näkyy kauas. On varmaan vieläkin itsetunto arka, arka olen edelleen joissain tilanteessa. Kai mulla on kusi noussut päähän sit. Terveellä itsetunnolla varustetun ei ainakaan salilta tarvi hakea nostatusta siihen, ainakaan mun mielestä. Tosin tää yhteiskunta alkaa olee niin trendi yms. paskaa että naisetkin katsoo nenänvartta pitkin ellet ole malli tai joku bodari yms. Nyt poistun ja toivottavasti joku ymmärti tästä jotain :D
- poika
alkaa syömään niitä "lisäaineita", jotka kasvattavat lihakset ylisuuriksi, itse käyn salilla vain ja ainoastaan, vaihtamassa kuulumisia ja kuluttamassa aikaa ja tekemässä vatsaliikkeet, eli toisin sanoen P.P.P - meiningillä mennään, mutta katsotaan nyt
- yyyyyy
Eihän salilla käynnistä sinänsä ole hyötyä, mutta jos saa kroppaansa kiinteämmäksi ja lihaksikkaammaksi salilla käynnin ansiosta, niin totta hemmetissä se auttaa naisrintamalla. Yksi kaverini on oikein stereotyyppinen, lihaksikas adonis, ja naisia tuntuu riittävän. Edes lyhyt pituus ei haittaa menoa yhtään (about 170cm). Itse asiassa lyhyestä pituudesta on jopa se etu, että suhteellisesti ottaen saa "leveytensä" korostumaan helpommin?
Itse en ole jaksanut salille hirveästi vaivautua. Olen tälläinen perustimmi ja hoikka. Ei läskiä, mutta ei hirveästi lihaksiakaan. Jos olisin nainen, niin ruumiinrakenteeni olisi aika optimaali ja miehet varmaan pyörisi kimpussa. Mutta kun olen mies, ja meitä perustimmejä on pilvin pimein (etenkin verrattuna naisiin) niin lisälihaksista ei olisi haittaa.
Olisi uskomattoman "fantsua" kokea joskus se ihme, että naiset katselisi mua. Mutta todennäköisesti joudun odottamaan siihen asti, että pääsen käymään vaikkapa Kauko-Idässä... - 010101110010101001
Itse harrastan kehonrakennusta, mutta omasta kokemuksestani sanoisin, että naisten kiinnostus kasvaa hieman, mutta turha odottaa sitä, että megabeibet alkaisivat pyörimään ympärillä hullunlailla. (Syy voi kyllä olla lievässä ujoudessani ja ei niin "kaunis poika" kasvoissani.) Voin vakuuttaa, että "kaunis poika" saa varmasti enemmän naisia, kuin lihaksikas, mutta ei niin komea mies. Been there, done that, got the scars to prove it...
- juss1
Itse harrastan kehonrakennusta, mutta omasta kokemuksestani sanoisin, että naisten kiinnostus kasvaa hieman, mutta turha odottaa sitä, että megabeibet alkaisivat pyörimään ympärillä hullunlailla. (Syy voi kyllä olla lievässä ujoudessani ja ei niin "kaunis poika" kasvoissani.) Voin vakuuttaa, että "kaunis poika" saa varmasti enemmän naisia, kuin lihaksikas, mutta ei niin komea mies. Been there, done that, got the scars to prove it...
- Neitoperho
Älä käy, jos ei ei ole sun juttu..
Makuja on monia ja ei kaikki tytöt etsi bodattua kaveria. Esimerkiksi itselleni sillä ei ole mitään merkitystä. Kiinnitän enemmän huomiota luonteeseen ja siihen mitä mies suustaan päästää :)
Varmasti on niitäkin naisia jotka bodareista tykkää, mutta jos käyt salilla itseäsi rääkkäämässä vain sen takia, niin onko se nyt sen arvoista.
Sitten taas ne jotka pitävät ei-bodatuista, menettävät sinuun kiinnostuksensa, joten yhteen vetona sanon että naisten kiinnostuksen lisääminnen tällä konstilla on -0
Mieti vaikka mieluummin joku harrastus josta voisit pitää ja jossa voisit tavata samanhenkisiä naisia kuin sinä.
Salilta niitä tuskin löydät.
Hyviä kesänjatkoja sinulle! - Iso-Jore
Mä oon iso ja massiivinen punttisalikaveri ja vittu kyllä naisia pyörii ympärillä...
- alkuper.
Nii-in... Siinähän se onkin, laatu vai määrä..? ;D
- Pashora Gomga
alkuper. kirjoitti:
Nii-in... Siinähän se onkin, laatu vai määrä..? ;D
Ne on kääntäen verrannollisia. Toista ei ole ilman toista.
- okxfnb
Pashora Gomga kirjoitti:
Ne on kääntäen verrannollisia. Toista ei ole ilman toista.
"Ne on kääntäen verrannollisia. Toista ei ole ilman toista."
DOH!
- kaunis nainen
Tottakai se auttaisi PALJON!! voisit jopa saada paljon paremman näköisen misun mitä tavallisesti kun sulla olisi lihaksia!! Itse en katsokkaan niiden miesten perään jotka ovat ihan lössähtäneen näköisiä, ei ilman lihaksia VOI MITENKÄÄN NÄYTTÄÄ SPORTTISELTA!! ja kun olet käynyt jo vuodenkin salilla ni sun vartalosi on jo paljon paremman näköinen,, olet sporttisen näköinen, vartalosi on kiintee, siinä on lihaksia, se on paljon hoikemman näköinen.!! itse käyn salilla 3kertaa viikossa ja mulla on jopa vaate koko pienentynyt koolla eli nykyään xs kun ennen s!! vaikka tosin painoa on tullut kilo , kaksi lisää mutta olen laihempti... käy ihmessä tutustumassa!! se kannattaa suosittelen kuntosalia kyllä kaikille!!!
- haaahu
ei toimi lihakset, jos ei päästä löydy mitään tai itsevarmuus on poissa.
- Tluaner
On tullut käytyä salilla yli 6 vuotta. Vaikutus naisten saantiin on ollut tasan nolla. Ei se salilla käynti ainakaan silloin tunnu auttavan, jos on muuten ulkonäöltään harvinaisen ruma ja itseluottamuskin on mitä on.
- juntitasdss
Salilla käynti on paskaa hifistelyä. Naisten pokaamisen oppii naisia pokaamalla, ei painoja nostamalla....
Yksi asia mikä kannattaa muistaa: vaatteiden läpi eivät ne treenatutkaan lihakset kummemmin näy. Yleisimmissä iskutilanteista ei moisesta paljon apua siis ole.
Mutta ryhtiin ja itsetuntoon harjoittelu voi auttaa roppakaupalla. Oma itsetuntoni on ainakin noussut joka kerta kun nostetun raudan määräkin, ihan puhtaasti sen takia että onnistumisen tunne yhdellä osa-alueella leviää muillekin.
Yksi huomio: salilla käy myös naisia. Heille voi puhua. Ei kannata heti mitään iskurepliikkejä ruveta heittämään, mutta kuulumisten kysely ja treenivinkkien vaihto kehittää perussosiaalisuutta ja luo pohjaa tutustumiselle. Sitten jos baarissa näkee joku kerta niin voi olla helpompi lähteä siltä pohjalta yrittämään. ;)- King Corvax
Kyllä se näkyy jos on hartiat ja rintalihakset. Myös käsivarret näkyy oikein pukeutuessa. Vatsasickspackistä ei oo hyötyä
- Alfa Uros
No kyllähän näkyy. Ihan yhtä tyhmä väittämä että naisen rintojen koko ei näy vaatteiden läpi :) Vai kuinka montaa juuttisäkkiä yleensä pidän päälläsi?
- atm kuntoilija
Kyllä se vaan kummasti kohottaa itse tuntoa kun on itse hoikka vyötäröinen ja lihakset hyvässä tikissä.
Joskus oikein sääliksi käy muita at miehiä joilla on valtava vatsa kumpu ja leuan alla läski heltta.
Hetkeksi unohtuu että itsekkään ei kelpaa naisille vaikka syy ei olekkaan ulkonäössä. - jaerxfgj
itselläni nousee penkistä 80 kiloa ja se on hieno tunne, koska en ole salilla paljoa käynyt sitä ennen.
- tqtqt
voi että on itsetunnon nosto helppoa lienet parikybänen. ton voin tyrmätä hti. en oo voim mie s maaratoonari eikä itämainen taitelija oon ekä kaikkia niitä hitusen, mutta 80penkillä ei paljo tehdä mtään. meinaatko että siitä on käytännössä jotain hyäötyy? vedä ensin rinnalle se sama ja sitten nostele jotain muuta kun tankoa /paino jossa tekniikka=lähellä vartaloa kertoo väärää totuutta voimasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463088Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462891100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502515Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo502422Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322106Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581850- 451769
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä431626- 461545
- 261371