Näinkö väärin vai oliko tässä jotain.. vai vaan mun päässä?

Anonyymi-ap

Pakko kysyä, oonko ihan väärässä?? Tykkään yhdestä miehestä, töissä siis. Ja joo, myönnän, olin varmaan se, joka katso ensin. Katsoin ehkä vähän liikaa ja ehkä senkin takia tää koko soppahan alko. Mut jossain kohtaa musta oikeesti tuntu, et se katso takas. Et oli jotain. Katseita, pieniä hetkiä, jotain ilmaa välissä.
Sit alkoi vältteleminen. Sellaista, että ei vahingossakaan anna signaalia jonka voisin tulkita väärin. Käytös ja puhe tosi virallista, etäistä. Harvoin edes puhuu mulle ja jos puhuu niin vain pakollista. Muut saa huomiota, juttua, naurua, apua...mut mä en. Musta tuntuu, että se yrittää tehdä selväks kaikin tavoin, ettei oo mitään eikä voi olla.
Silti välillä, ehkä vain mun päässä, se näytti jotain. Ja sit taas veti pois. Ja myönnän,välillä tuntui siltäkin, kuin oisit halunnut mun näkevän jotain, ehkä herättää mustasukkaisuutta, ehkä testata, ehkä vaan sattumaa.. mene ja tiedä. Ehkä vaan kuvittelin.
Mut kyllä mä tunsin. Oikeesti. Vaikka ei koskaan tapahtunut mitään, mulle ne katseet ja se tunnelma merkitsi jotain. Ja nyt oon vaan vältellyt takas, koska musta tuntuu et sä et kestä edes sitä et katson. Ja ehkä se on hyvä niin. Loma on onneks tulossa, saa vähän selkeyttä tähän kaikkeen ja ehkä sen jälkeen osaan jo nauraa tälle koko jutulle. Ehkä se oikea tyyppi mun elämään löytyy jostain ihan muualta.
Tää ei oo syytös. Tää on vaan purkaus. Että jos koskaan huomasit mitään, niin joo, mulla oli tunteita. Ehkä vieläkin vähän on. Mut ei tästä siltaa yksin rakenneta🤷‍♀️

2

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noi on hankalia. Ihmiset katsoo toisiaan ja analysoivat mikroilmeitä ja vivahduksia. Alitajuisesti voi tykätä ja jopa rakastaa. Sitten järki sanoo että on syytä varoa (voi olla varattu tai muuten aristella). Ehkä on vaan halunnut olla hyvä ystävä ja säikähtänyt ihastusta.
      Vaikealla alueella ollaan.
      Anna ajan mennä tai kysy kahden kesken että haluaisiko jossain vaiheessa tavata jossakin ja anna numero että voi miettiä ja vastata myöhemmin sinulle takasin. Aina voi tulla pakkia tai sitten mennä eteenpäin. Kukaan ei koskaan tiedä asioita taustalla tai ihmisen kyvykkyyttä suhteisiin. Hienoa että olet huomannut näitä asioita. Sinussa on taitoa ja selvästi kyky huomata asioita. Minusta se on hieno asia. T. Yks mies.

• Anonyymi

Mulla samanlaista kokemusta ainakin jossain määrin ja menin ihan rakastumaan häneen. On meillä ollut hetkemme.
      Ei tässä oikein kaveriksikaan voi alkaa, kun tunteet ovat niin suuria. Se tekee kommunikaatiosta joskus erilaisempaa kuin muilla.
      Joskus ihan sattuu tämä asia. En ole halunnut ketään niin paljon kuin häntä.
      En tiedä mitä nyt. Elämä jatkuu ja näyttää. 🌻

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      88
      1815
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      276
      1687
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      291
      1458
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1359
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      945
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      50
      938
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      927
    8. 66
      904
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      891
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      50
      873
    Aihe