Kenen palstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa haluaisit lähteä päivätansseihin?

-flowersreally-

22

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jasun tiätty.

T. Topi

• Anonyymi

Von monster Dick Jonssonin kanssa tietenkin

• Anonyymi

Eikö iltapäivähahvit olis parempi idea.

• Anonyymi

Nyt ei kuulkaa suju tanssiminen, kun kävelykin on vähän sellaista mummumaista köpöttelyä. Tuo alaselkä on vaivannut viime lokakuusta ja nyt jo useamman kuukauden vieden jaloista voimia. Ja tehden ne kömpelöiksi. Kyllä mä kävelen, mutten kyllä tanssi, juokse tai loiki. Ei pysty.

Jonottelen magneettiin, pitkä jono onkin ja työkyvyttömäksihän mut on todettukin B-lausunnossa tällä hetkellä.

Jasu

• Anonyymi

Simpan kanssa rollaattoritansseihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simpan kanssa rollaattoritansseihin?

En mä rollaattoria tarvi. Kyynärsauvoja joskus kyllä, kun oikein kipeeksi tuun. 🙂

Jasu

• Anonyymi

Sellainen se simiti taitaa olla

• Anonyymi

Mä voisin tanhuta yhdessä useamman kanssa.
      Vilma

• Anonyymi

Projektista jankkaajan kanssa tai palstagupen :-D

• Anonyymi

Minä haluaisin PK seuraa. Ei päiväkahvi, tai pääkaupungista seuraa.
      Ihan vain päiväkänni seuraa.

>simiti<

• Anonyymi

Onkohan mulla jäänyt jotain kokematta?

https://m.youtube.com/watch?v=_PYwSLhQv74&pp=ygUaQXJ0aXN0aXQga3VvbGxlaXRhIGFsbGUgNjA=

Noi on kuopattu viimeisetkin ensimmäisten muistikuvieni aikana. Sen jälkeen 2000- luvun alussa kaikkiin lavatansseihin on hyökännyt jotain "kellottaja" kilpaajia ja muita ihme tyyppejä millä ne erkaannuttaa normaalit kuulemma.

Noi underground-mestatkin oli kulahtaneita ja loppuunkaluttuja, nyt nää uudet on tiptop kunnossa päiväläpille ja työtiedotukselle.

En saa sormeani oikeaan paikaan joku jäi vaivaa työläiskulttuurista minkä nää on nykyään ylipyyhkäissyt pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan mulla jäänyt jotain kokematta?

https://m.youtube.com/watch?v=_PYwSLhQv74&pp=ygUaQXJ0aXN0aXQga3VvbGxlaXRhIGFsbGUgNjA=

Noi on kuopattu viimeisetkin ensimmäisten muistikuvieni aikana. Sen jälkeen 2000- luvun alussa kaikkiin lavatansseihin on hyökännyt jotain "kellottaja" kilpaajia ja muita ihme tyyppejä millä ne erkaannuttaa normaalit kuulemma.

Noi underground-mestatkin oli kulahtaneita ja loppuunkaluttuja, nyt nää uudet on tiptop kunnossa päiväläpille ja työtiedotukselle.

En saa sormeani oikeaan paikaan joku jäi vaivaa työläiskulttuurista minkä nää on nykyään ylipyyhkäissyt pois.

Kyl ryyppykulttuureissa on kaikkea mielenkiintoista. Jupitkin puhuu "fear-of-missing-out-" -ilmiöstä talouspiireissä. Prkele kun joku asia mielessä mutta sille ei ole mitään konkreettista selviötä.

Mitä veikkaat jos vanhat liimat sais pyyhkäistyä aikakoneella pois palautusikohan?

Ihan hypoteettisesti...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl ryyppykulttuureissa on kaikkea mielenkiintoista. Jupitkin puhuu "fear-of-missing-out-" -ilmiöstä talouspiireissä. Prkele kun joku asia mielessä mutta sille ei ole mitään konkreettista selviötä.

Mitä veikkaat jos vanhat liimat sais pyyhkäistyä aikakoneella pois palautusikohan?

Ihan hypoteettisesti...

Hahaa! Arvaa mikä ainesosa teki sen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa! Arvaa mikä ainesosa teki sen?

Kato tää on kuin mikä tahansa oskillointilaite työkalupakista, nää ei hifaa noista emelsionaista näitä vaikutteita. Aivoliimat, aivoliimat,

https://www.goodreads.com/book/show/726099

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato tää on kuin mikä tahansa oskillointilaite työkalupakista, nää ei hifaa noista emelsionaista näitä vaikutteita. Aivoliimat, aivoliimat,

https://www.goodreads.com/book/show/726099

Emulsioista siis. Mä veikkaan että nää kirjainjärjestöt kyyttii voittojaan näiden avulla teknologiavaihdoksilla, pitää olla rahanvaihtopisteet oikein niinku shiatsussa, siksi supokin niihin on keskittynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emulsioista siis. Mä veikkaan että nää kirjainjärjestöt kyyttii voittojaan näiden avulla teknologiavaihdoksilla, pitää olla rahanvaihtopisteet oikein niinku shiatsussa, siksi supokin niihin on keskittynyt.

Katso vaikka kalliossa reissatessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso vaikka kalliossa reissatessa.

Ei ne tee huumeongelmalle siksi mitään. Koksulla vaan pitäs yliajaa kaikki piikit. Ei ne sitäkään tajua. Pienempi paha kahdesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne tee huumeongelmalle siksi mitään. Koksulla vaan pitäs yliajaa kaikki piikit. Ei ne sitäkään tajua. Pienempi paha kahdesta.

Noi on tossa goodreadsin laitteessa ilmeisesti saanut helikopterin roottorista väännettyä vertikaalisen oskilloinnin ylöspäin mikä muistuttaa sähköisesti dna ketjua ja sitä kautta muuttaa sen pitkänmatkan aallon aivoissa ja kellottaa auton samalla matkaan...

Ihmislähtöinen ratkaisu loppupeleissä, sotatuotteita. Rauhassa ne hiffaa väärinpäin.

Ihan pirun mielenkiintoista.

• Anonyymi

Simiti hei, laitettaisko meidän puhelimiin uudet akkunesteet, lähetään 70-luvulle joraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Simiti hei, laitettaisko meidän puhelimiin uudet akkunesteet, lähetään 70-luvulle joraa?

Jos laitettaisiin muurahaishappoa niin päästään helposti. Tiekkö. Jos laitettaisiin sarvikuonojen dna:ta päästäisiin jurakauteen triceratopsien pykälään. Saat hatun naulaan ja pääset keskiöön ukkonooan laukun naulaan laittamisesta.

Hmmmm?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos laitettaisiin muurahaishappoa niin päästään helposti. Tiekkö. Jos laitettaisiin sarvikuonojen dna:ta päästäisiin jurakauteen triceratopsien pykälään. Saat hatun naulaan ja pääset keskiöön ukkonooan laukun naulaan laittamisesta.

Hmmmm?

Sit noi kaikki kuolleet laulaa susta pelkästään. Ei paha suoritus...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1433
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      885
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      687
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      655
    8. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      651
    9. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      647
    Aihe